
שירות אדיב ומהיר מאוד. גלעד התקשר שעה אחד בלבד אחרי רכישת המוצר, נתן הנחיית ברורות ולמחרת סיפקו לי כבר את המדיח. אני ממליצה.

שירות אדיב ומהיר מאוד. גלעד התקשר שעה אחד בלבד אחרי רכישת המוצר, נתן הנחיית ברורות ולמחרת סיפקו לי כבר את המדיח. אני ממליצה.

שלום, כשקניתי את המקפיא הייתי מאד מרוצה מהשירות והאיכות ועל כן גם דירגתי גבוה. מאז הסתבר שהמוצר לא מתאים וביקשתי להחליף אותו. מנהל של החנות אמר שאין בעיה להחליף ושעלי להמתין מספר ימים. אני גרה בצפון, מה שלדיגיטל לבטח נראה רחוק. אחרי חודש!!! של טלפונים ומיילים הגיע השליח ועשה חילוף. אלא שבמקום מקפיא תמורת מקפיא הביאו לי מקרר ובכלל של חברה שונה מזו של מה שהזמנתי. השליח נסע ואמר שהוא לא אחראי. מאז לא שמעתי מדיגיטל אלקטריק ונשארתי תקועה עם מקרר שאין לי כל שימוש בו. לאנשים שלא גרים במרכז אני מזהירה אתכם - אל תקנו אצלם!

רכשתי היום מכונת כביסה שאלתי אודותיה מתצוגה, אמר לי המנהל מני אתן לך אותה חדשה באותו מחיר של תצוגה אך חדשה! זאת אחלה מכונה ממש חדשה בשוק וכבר נחטפת. נאמר לי שהמכונה תגיע אלי ביום שני הקרב וכבר היא אצלי עוד מהשעה 13:30- ההיתי מופעת לחלוטין! זאת פעם ראשונה שרכשתי מוצר וכבר באותו היום קיבלתי אותו. אסכם בכך: השירות אדיב להפליא, מהיר ומאוד תכליתי. גם המוביל העונה לשם שמעון אדיב מאוד. שירותי ובעל אמפתיה. השארתי פנייה במערכת החנות וכבר מיד קיבלתי טלפון אודות אותה פנייה. זאת פעם ראשונה שקניה, רכישה ופניה בוצעו בצורה כ'כ מהירה, יעילה, שירותית ותכלתית. ממליצה בחום לכולם!!!!!!!!!!!

הזמנתי מייבש כביסה , הזמנה באתר פשוטה וקלה. השלמת ההזמנה ע״י בחור אדיב בשם גלעד דאג שהמייבש יגיע במהירות ואכן 24 שעות הגיע מתקין עם המכונה ! שרות אדיב מהיר ומחיר מעולה

לצערי מה מפרסמים בחנות לא נכון. כתבו משלוח 5 ימים בפועל היה יותר משבוע (התקשרו לעדכן לפני שהזמנתי). כתבו אחריות לשנתיים (או 3 אני כבר לא זוכר) בפועל האחריות היא לשנה (היום כבר כתוב 3 שנים). פניתי מס' פעמים ולאחר זמן רב שלא קיבלתי את תעודת האחריות (כפי שהובטח לי) אני מרשה לעצמי לכתוב את הביקורת הזו. בחרתי במוצר ובחנות בגלל האחריות שהיא יותר משנה ובסוף זה לשנה :( *************************************************************************************************************************** עדכון: הייתה אי הבנה ולכן לא סופקה האחריות המורחבת. בעלי החנות יצרו אתי קשר ועשו הכל על-מנת לפתור את הבעיה, חבל שאין לי אפשרות לשנות גם את כמות הכוכבים ***** למי שלא הבין הבעיה נפתרה ואני מאריך את המאמץ והרצון של דיגיטל אלקטריק! ***************************************************************************************************************************

פשוט זוועה! אני כבר שבועיים מחכה למוצר ועדיין לא קיבלתי איתו. בעל הבית ניפנף אותי לחברת משלוחים. חברת המשלוחים אמרה שידברו אותי ולא דיברו. שירות גרוע ביותר. מרגיש כאילו עלה להם השתן לראש עכשיו שיש להם ביקורות טובות. לא לעולם חוסן!!!
לא דובים ולא יער. מחברת המשלוחים נמסר לנו שניסו צספר פעמים ליצור קשר עם הלקוח ולא הייתה תשובה. לבסוף החלטנו לשלוח את המוצר ע"י מוביל פרטי שלנו לכרכור וגם אז לא השיב הלקוח. לבסוף סופק המוצר ע"י המוביל שלנו. תמיד הלקוח צודק אך לא הפעם.

רכשתי לפני שנה כיריים אינדוקציה של בוש pie611f1fe הזמנתי שירות שלהם להתקנה עי מתקין מורשה כדי להיות בטוחה שהכל בטיחותי והתקנה תקינה אך היום חודש מתום האחריות מגלה שאין אחריות על ההתקנה כי אם לא עשינו איוורור ( שלא ידענו שצריך כי אף אחד לא טרח לומר כי לטענתם לא שאלנו אז לא אמרו) לאחר דין ודברים( שבוע ) התערב מני מדיגיטל אלקטריק ודרש מטכנו קור להגיע לאסוף את הכיריים ולטפל בנו מקווים שיגמר על הצד הטוב ביותר כרגע אנו עם כיריים חליפיות מחכים לתיקון. מקוים שיגמר בטוב אמנם לקח זמן אך בסופו של דבר מראים נכונות לעזור.
למען האמת, נשמע כי חוות דעת זו דווקא חיובית. לקוח מציין שבעל החנות התערב ופתר לו בעיה שקשורה לחברת השירות. לקוח פנה אלינו על תקלה במוצר לאחר תום האחריות ובכל זאת עשינו מאמצים רבים כדי לעזור לו, ואכן כאמור פתרנו לו את הבעיה. לצערינו הרב, חברת השירות האחראית על המוצר של הלקוח אינה קיימת יותר, וכדי שלקוח עדיין יהיה מרוצה, פנינו לחברת שירות אחרת כדי שתטפל בלקוח וזאת, כמו שכבר צוין, לאחר שאחריותו של הלקוח כבר פגה.

תגובה מהירה ואספקה מהירה מאד. באתר נכתב כבר מה במלאי ומה לא, כך שניתן היה להערך מראש.

רכשתי טלוויזיה 43" של LG שירות יוצא מהכלל - אדיב ומקצועי למרות תקלה באספקה שנבעה מחברת המשלוחים - בעל החברה יצר איתי קשר ביוזמתו, לקח 100% אחריות על הדברים ודאג לספק לי את הטלוויזיה בתוך מסגרת הזמן שהובטחה. ברור לי למה יש להם דירוג כזה גבוה - מגיע להם. עומד לבצע את כל הרכישות העתידיות מהם ולהמליץ לחברים

שירות אדיב ומהיר, הזמנתי מכונת כביסה NEON, המשלוח הגיע מהר מאוד, הזמנת בראשון הגיע ביום שלישי. גם שירות ההתקנה מהיר מאוד, יום לאחר המשלוח מגיע המתקין. - שירות אדיב - משלוח מהיר - מחיר נמוך

חווית קניה מעולה! המוכר הפגין ידע רב, וידע להתאים לי בדיוק את המוצר שאני צריכה.. מחירים מעולים! מומלץ בחום!!

שירות פשוט מצוין ! הזמנתי בחמישי בערב טלויזיה , היא הגיעה בראשון בבוקר לצפון . תודה רבה !

מרוב שבחים שבא לי לתת על השירות, זה עלול להשמע לא אמין.... הזמנתי מכונת כביסה, ביקשתי לזרז את ההזמנה, המכונה הגיעה באותו יום, הטכנאי יום אחריי. בכל שלב ליוו אותי טלפונית, ובדקו שהכל בסדר. באמת שאין דברים כאלה! אני בטוח אשוב. תודה מני.

בתאריך 20.8.2017 הזמנתי מדיח כלים צר אינטגלי מלא למרות שנאמר הספקה תוך 5 ימי עבודה קיבלתי את המוצר למחרת הנציג מני התחשב ונתן 24 תשלומים לפי בקשתי הטיול מרגע הרכישה ועד סופה היה אדיב וידידותי אריה

א. חוויה מ-ע-ו-ל-ה! ב. המחירים הכי טובים בארץ (בדקתי בעצמי). ג. יחס אישי ואדיב עם עשיית המקסימום בשביל הלקוח ד. אספקה מהירה מאוד (תוך יומיים לפעמי). ה. קניתי 5 מוצרים והכל היה פיקס! מומלץ מאוד נ.ב. המוכר שלי הוא יורי - תותח על! תבקשו את יורי :)

הזמנה בוצעה טלפונית, היחס היה מאוד אוהד וחיובי. הובטח לי לעשות הכל בכדי שאקבל את הטלוויזיה לפני שבעת ימי עסקים ואכן כך היה.

רכשתי לפני כשבוע בערך מדיח כלים בוש תוצרת גרמניה. המדיח הגיע כבר למחרת, והטכנאי המתקין הגיע כעבור יומיים. חשוב לי לציין כי לפני שרכשתי את המדיח, ערכתי סקר שוק עד שהגעתי לבחור בשם סמיון מאלקטריק. סמיון היה אדיב כבר בתחילת השיחה, נתן הרגשה של מקצועיות והיה מאוד סבלני לכל שאלותיי. כמובן שאשוב לרכוש באלקטריק דיגיטל, קודם כל מבחינת השירות, אך גם בעיקר המחירים הנוחים.

כבר רכשתי בעבר בחנות זו. כרגיל, המוכר היה אדיב מאוד, עזר לי לבחור את המוצר ובא לקראתי במחיר. ישר כח!

המוכר הוא מושלם! הכל ברור, מאוד מהר. אין ולו תלונה אחת נגד המוכר. תודות רבות לו

שלום לכולם, ממליצה בחום לרכוש ב"דיגיטל אלקטריק" סניף ראשל"צ ובמיוחד אצל בחור בשם סמיון. החליף לי מכשיר חשמלי ברצון ואף זיכה אותי בהפרש. זכיתי לשירות מדהים, יחס אדיב, מקצועי והוגן. תודעת שירות לעילא ולעילא! תודה לך סמיון!!!

אלכס עזר לי לבצע את הרכישה. המליץ לי על הדגם המתקדם, שהוא חסכוני יותר! ביום חמישי עשיתי הזמנה, וביום ראשון כבר הגיע ההובלה עם מכונת כביסה! בשלישי כבר הגיע טכנאי! ויכלנו להריץ כביסות! לאחר מכן ביקשתי הוראות בעברית למכונת הכביסה, הגיעו גם כן במייל. אני מאוד מאוד מרוצה מהחנות! מהשירות הניפלא! הכל טופל מידית! מסודר! הזמנה מידית! ממליצה בחום! ובהחלט אקנה שם בעתיד!

אני רוצה להודות לסמיון שליווה אותי מרגע הרכישה ועד לקבלת מכונת הכביסה והתקנתה. הוא היה קשוב לכל בקשה שלי ודאג לחזור אלי לגבי כל שאלה ששאלתי. השירות הוא לא פחות ממצויין. תודה.

רכשתי מהמם מזגן 1 כ"ס במחיר 1,500 ש"ח, לאחר הקניה התברר לי שעלות ההתקנה היא 3,500 ש"ח. לאחר כשבועיים הגעתי אליהם שוב עם ההצעה להתקנה, הם היו בהלם כמוני והחליטו להביא לי מתקין אחר, לא צריך לספר לכם שגם עם המתקין הזה הייתה את אותה בעיה, בקיצור טירטורים עם מתקיני מזגנים שונים. החלטתי לבטל בידיעה שכנראה אצטרך לקבל פחות 20% מערך הקניה, בסופו של דבר הבחור אפילו לא מיצמץ והחזיר לי את כל הכסף! במילה אחת כל הכבוד! תודה רבה, חנות מומלצת מאוד. בלי קשר שלאחר בדיקה המחיר היה מהזולים שיש למזגן הזה, שקל לפה שקל לשם