
חווית קנייה נעימה ביותר , הסבר ברור על הפלאפון ושירות מהיר ואדיב. סביר מאוד שאחזור בעתיד לקנות בחנות.

חווית קנייה נעימה ביותר , הסבר ברור על הפלאפון ושירות מהיר ואדיב. סביר מאוד שאחזור בעתיד לקנות בחנות.

נכנסתי לחנות בראשון לציון בסט סיל סלולר קודם כל הם היו הכי זולים בזאפ שנית השירות היה מעל ומעבר לכל ציפייה ממליץ בחום

הקופסא של הטלפון לא היתה אטומה ועם פגיעות חיצוניות . המטען המקורי (dash charger) , פריט חשוב מאוד הוחלף במטען סיני מעפן

לא להתקרב לחנות. מוכרים מכשירים משומשים. קניתי 2 מכשירים. שתיהם לא עובדים. לא שומעים אותי טוב אני לא שומע טוב. כשהתקשרתי יום אחרי הקנייה לעדכן שהמכשירים לא תקינים שלחו אותי לנקודת שירות של הוט מובייל. מבחינתם לא מכירים אותי. המכשירים אצלי במגירה. קניתי 2 חדשים ממקום אחר ואני תובע את החנות. רכשתי את המכשירים בחודש יוני ויש היסטורית גלישה מספר חודשים לפני. אעדכן מה נגמר בבית המשפט בהמשך.
שלום רב לכל לקוחות זאפ נתחיל מזה שהלקוח טען בפנינו כמה ימים לאחר הקניה שאחד המכשירים המסך לא נראה טוב מה שהתברר עם הזמן שבר פנימי מנפילה של המכשיר אני מציין גם היום כי האחריות לא כוללת שבר וזה הלקוח שכח לציין כאשר הוא ניגש להוט מובייל הוא קיבל שירות מעולה עזרו ככל האפשר ורק הלקוח רצה שיחליפו לו מכשיר לאחר שזה נשבר אך לצערנו לא ניתן להחליף מכשיר לאחר שהוא נשבר אנו ממשיכים לתת מענה לכל בעיה שיש ללקוחות ומשתדלים לעזור ככל האפשר . נמשיך לתת שירות אדיב וטוב ללקוחותינו צוות בסט סייל סלולר

שירת אותי מיכאל שירות ברמה גבוהה יחס אישי ומהיר מחיר מצויין אני ממליץ מאד לקנות שם בגלל יחס מחיר ושירות

המשלוח הגיע תוך שלושה ימים עם שליח. הקניה היא לא דרך האתר אלא בטלפון. הנציג של החנות הציע לי להאריך את האחריות לשנתיים לכל הארץ במקום שנה רק בחנות בראשון לציון ובתמורה אקבל גם אוזניות סמסונג, מטען מהיר וכיסוי. הסכמתי. כשקיבלתי את המכשיר גיליתי שמדובר באוזניות חיקוי של סמסונג, המטען המקורי הוצא מהקופסה של המכשיר ובמקומו שמו מטען מתוצרת לא ידועה ככלל הנראה סיני. כשהתקשרתי לחנות ענה לי נציג שאין לו מושג בשירות לקוחות, לטענתו הם יבואן מקביל ולכן לא מקבלים מטען מקורי וזה מופיע באתר(זה לא נכון), ושהאוזניות הם כמו.. סמסונג.
שלום רב לכל לקוחות זאפ קודם כל המשלוח הגיע בזמן עד כאן הכל טוב אנו יבואנים מקבילים ולכן מופיע גם באתר שלנו וגם אנו אומרים לכל לקוחות שלנו שאין לנו מטענים מקוריים אלא מטען תואם אז איפה כאן הבעיה האוזניות שהלקוח קיבל הם אוזניות סמסונג חוות דעת סתמית ולא אמינה כי הכל מוקלט והכל גם מפורסם באתר שלנו ולא מוסתר אז תחליטו אתם הלקוחות מה נכון או לא

קיבלתי את הטלפון די מהר, באמצעות שירות צ'יטה בוקס, שעליו שילמתי תוספת של 20 ש"ח כדי לא לחכות בתור לדואר (כי רשום באתר שהמשלוח חינם הוא בדואר רשום). בפועל קיבלתי את המכשיר עם ראש מטען תקול, שהשמיע קולות, לא הטעין והתחמם. כשביקשתי שיישלחו לי מטען חלופי, נאמר לי שהם לא שולחים מטענים בדואר, ואין שום דברך אחרת ובשביל לקבל מטען חלופי ותקין אני חייבת להגיע לחנות (מרחק שעה וחצי נסיעה ממני). פניתי פעם אחת ואמרו לי שיחזרו אליי.. לא חזרו. בפעם השנייה שהתקשרתי העבירו אותי למנהל, הבן של המנהל לדבריו שמדבריו בכלל הבנתי שסתם שילמתי על משלוח עם צ'יטה בוקס כי גם אם לא הייתי משלמת תוספת הייתי מקבלת את המשלוח בדרך זו. אז יצא שגם שילמתי אקסטרה על משלוח בלי סיבה, גם קיבלתי מטען מקולקל שהחנות לא מוכנה לשלוח לי חדש. פשוט שירות גרוע! בלית ברירה סיכמנו שיזכו אותי לפחות על דמי המשלוח, ושאני כבר אמצא מקום אחר לקנות בו מטען, אבל גם את הזיכוי הזה, שבועיים אחריי, לא קיבלתי. בנוסף להכל, קיבלתי מכשיר לבן, בעת שבאתר הזמנתי מכשיר שחור. מרוב עצבים על המטרן והמשלוח בכלל לא הגעתי למצב שאני מדברת איתם על זה. אז אני ממש ממש ממש לא ממליצה על רכישה בחנות הזו ועדיין מצפה לזיכוי שלי!!!!!
שלום רב לכל לקוחות זאפ ולמעיין בפרט קודם כל המכשיר הגיע בזמן ללקוחה כי שילמה על השירות של משלוח מהיר ולכן עד כאן הכל טוב נכון שראש מטען שלטענתה לא עבד כראוי נלקח עליו אחריות ונשלח לה חדש במקום הישן ולמען ההגינות זה מוצר חשמלי ויכול להיות שמדי פעם איזה שהוא מטען לא יעבוד הרי בסוף היום אנו לא מייצרים את המטענים וגם אם זה קרה אנו מחליפים ונותנים מטען חדש. לגבי הזיכוי על המשלוח למרות שלא הגיע ללקוחה עדיין היא זוכתה במקום ע"י מיכאל אז איפה כאן הבעיה או שירות לא טוב וכל זה מתועד עם הקלטות שיחות מלאה. אנו נמשיך להעניק שירות טוב ללקוחות שלנו כי את זה אנו יודעים ונמשיך לעשות

חווית הקניה שלי היתה חיובית מאד. סיימון היה נחמד מאד, אדיב וסבלני. הוא הציע לי לקנות מוצרים משלימים (מגן מסך, ביטוח, מטען) אבל לא "נידנד" לי. חנות מומלצת.

שירות טוב מהיר הזמנתי בחמישי , ביום שני אספתי מחנות קרובה יצרו קשר מהר ותנתנו אינפורמציה לגבי המכשיר

שרות לקוחות מזעזע, יחס משפיל ומבזה!!! המכשיר הגיע בצבע אחר ממה שהזמנתי (למרות שהתעקשתי עליו) והמגן מסך הגיע מרוסק. המנהלת התייחסה לטענות שלי בביטול ואפילו הרשתה לעצמה להרים את הקול. כששאלתי אותה מה שמה ותפקידה בחברה היא צעקה עלי שהיא "בכלל לא חייבת לי כלום" ושאני יכולה לעשות מה שבא לי ואין מה לעשות עם ההזמנה שלי חוץ מזה שאגיע לראשון לציון פיזית ואחליף את הפריטים. בחיים שלי לא נתקלתי ביחס כזה, אל תתקרבו לחנות הזאת!!!!! (יש לציין כי היא הציעה לזכות אותי על המגן מסך, ולא הסכימה לשלוח לי חדש. גם אם זה פתרון מקובל מבחינתי היחס המשפיל היה הבעיה)
שלום רב לכל לקוחותינו הגברת סופיה הזמינה מכשיר אצלנו באתר ונציגנו חזרו אליה ותוך פחותמ48 שעות קיבלה את המוצר . לאחר קבלת המוצר לטענתה מגן זכוכית הגיעה שבור זה יכול לקרות לקחנו אחריות וזיכינו אותה מיידית על מגן זכוכית שבורה לצערנו לאחר שדיברתי איתה היא הודתה שהתפלאה מזה שהמכשיר הגיע אליה כל כך מהר והכל היה בסדר חוץ ממגן מסך שבור שזוכתה עליו במיידית. במקום להודות על שירות מהיר וטוב היא בחרה להחפיש את שמנו הטוב זה בסדר יש לנו הרבה מתחרים שלא שמחים בהצלחתינו ואני לא אתפלא אם סופיה לא אחת מאלה שנשלחו להחפיש אותנו. אנו ידועים ועושים כל מאמץ לשרת את לקוחותינו נאמנה ובצורה מהירה וטובה עד היום ומשיך כך !

באתי לחנות עם מטרה לקנות טלפון נייד והם בעיקר זרמו עם זה העיקר שזול ונוח ומכשיר טוב

אני משנה את חוות הדעת הקודמת שלי ואסביר עכשיו למה: שילמתי 150 שקל נוספים על הרחבת אחריות שלטענת המוכר כוללת אוזניות, מגן אחורי, ומגן מסך. לא קיבלתי מגן מסך, ולא קיבלתי אוזניות. זיכו אותי ועכשיו אני רואה שזיכו אותי על סך 50 שקל. לא הייתי כותב חוות דעת שלילית אם לא הייתי צריך לרדוף אחריהם ולהתקשר אליהם פעמיים (אומרים "יחזרו אליך) ואם מלכתחילה כשעוד קניתי את הטלפון, המוכר נתנאל היה מדבר אלי בכבוד. לפי חווית הקניה שלי, לא נראה שאכפת להם כל כך מהלקוחות, אחרת היו מדברים אליהם בכבוד (לדוגמא, לא היו מתווכחים איתי על לקנות מגן, ועוד אומרים לי "אם היית חכם היית קונה"). לא מומלץ בכלל.. אולי נתנאל פשוט לא יודע לדבר עם לקוחות ומוכרים אחרים מתנהגים אחרת, אין לי מושג, אבל זאת הייתה החוויה שלי.

רכשתי מכשיר סלולאר בטלפון . השרות מהיררר והאיכות מדהים תודה רבה לצוות ובעיקר למיכאל הבעלים .

ממליץ להימנע מהחנות. ראשית, למרות שניסיתי לשלם באשראי מהאתר נכתב כי "בעקבות תקלה טכנית" לא ניתן להשלים את הקניה ויצרו איתי קשר טלפוני. יום למחרת יצרו קשר ולקחו פרטי אשראי. לאחר כשעתיים הופיע סטאטוס באתר: "מצב הזמנה: ממתין לשליח לקוח/ה יקר/ה שלום רב! רצינו להודיעך שכרטיס האשראי חויב בהצלחה, החל מעכשיו תוך 48 שעות (אישור סופי לעסקה טלפונית) החבילה תצא לאזור מגורייך! תודה ויום טוב " לאחר שבעה ימי עסקים (כשבוע וחצי) התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה, דיברתי עם בעל החנות שטען כי הכרטיס לא חויב עקב ככל הנראה מס' שגוי. כמו כן טען שנשלחה אלי הודעת SMS (אשר מעולם לא הגיעה). זאת בניגוד גמור לסטאטוס באתר. בקיצור, שירות מחפיר. ניסיתי לרכוש דרכם עקב המחיר הזול אבל זה פשוט לא שווה את זה (בטח אם המכשיר כלל לא מגיע).
שלום רב לכל לקוחותינו וכל לקוחות זאפ הלקוח הנ"ל עשה הזמנה באתר והנציגים שלנו חזרו ללקוח הלקוח בשם עידו עשה הזמנה בשביל סבא שלו לפי טענתו ומספר כרטיס האשדאי שהוא מסר לא היה תקין לכן לא בוצע בכרטיס חיוב וכמובן ללא חיוב כרטיס אשראי אנו לא שולחים מוצרים . נוצר קשר עם הלקוח שעשה את ההזמנה הלקוח מבוגר מאוד לא מסר את הפרטים נכונה ולכן לא היה אפשרות לבצע את ההזמנה כפי שניטען ע"י עידו שהציג את עצמו כנכד של הלקוח הוסבר לעידו ע"י מיכאל שהכרטיס לא תקין והציע לו להגיע לחנות ולעשות את הרכישה במקום . במקום זאת עידו בחר לפנות לחוואת דעת על החנות במקום לדאוג למסור כרטיס אשראי נכון שיהיה בו חיוב ןלא סירוב פעמיים כשהיה . אנו בבסט סייל סלולר נמשיך לתת שירות לכל מי שיפנה אלינו ולראיה לכך חוות דעת שיש לנו בזאפ ע"י לקוחות שרכשו מאיתנו נשמח לראותכם אצלנו ברוכים הבאים.

ניסיתי לרכוש את המכשיר בכמה חנויות ובכולן אמרו "בדיוק נגמר המכשיר", "יש לנו את המכשיר רק עם שנתיים אחריות במחיר גבוה יותר", "אין לך מה לעשות עם המכשיר במחיר שפורסם הוא עם רום סיני בלבד". בחנות הזאת ענו בטלפון, אמרו שיש את המכשיר בהזמנה ואני מוזמן לבוא ולקנות. הייתי כ2 דק בחנות ויצאתי עם מכשיר חדש. הצוות היה אדיב ואמין

לפני כמה שבועות השתגע לי הסמארט הקודם. אנחנו קונים רבי ניסיון ולא אוהבים בלחץ, חיכינו זמן כדי באמת להתפנות (לא נורא בלי נייד שבועיים, כמו רוב חיינו, אלתרנו). אנחנו קונים מנוסים ואנחנו רגישים בטלפון מי מבין ומי סתם קיבל דגם ומוכר את זה ולא יודע יותר מידי, עובר לציפיות משירות אם יהיה או לא. בטלפון השלישי שלנו הגענו לחנות זו לגבי דגם אחר בכלל ונענינו במקצועיות ניכרת על ידי נתנאל מהצד השני. הגענו אחה"צ של אותו היום, ויצאנו עם טלפון אחר, מפרט דומה ומשופר קצת וגבוה בכ 100 ש"ח בלבד משתקצבנו. במבט של שבוע שימוש אנחנו מרוצים מאוד וסביר שנחזור לשם לקנות באם נצטרך לכך.

התקשרתי לחנות כדי לברר אם יש את הטלפון במלאי, אמרו שכן הגעתי לחנות המוכרים היו ממש אדיבים ונחמדים. השירות היה מעולה ומהיר , גם אחר כך שהיתה לנו שאלה התקשרנו לחנות הסבירו לנו בנחת רוח מה לעשות וענו שעל כל בעיה נוכל להתקשר ולקבל מענה. ממש שמחתי שקניתי אצלם ממליץ בחום

חנות מעולה! שירות לקןחות מצוין גם אחרי הקנייה. התקלקל לי מטען אחרי 3 חודשים. החליפו לי ישר, למרות שהאחריות היא של היבואן ולא שלהם.

הגעתי לחנות לרכוש שני מכשירי גלאקסי s8 קיבלתי שירןת מנתנאל שירות מצויין אבל כשנרכשו המכשירים אחד מהם היה משומש כשהגענו לחנות מיכאל מנהל החנות טען שהטלפון מיועד לשוק האמריקאי/אירופאי ולמרות שעשיתי אחריות לשנתיים ושילמתי במזומן לא מוכן להחליף את המכשיר או להחזיר את הכסף וכשהתקשרתי לחנות אחד הנציגים מילמל שצריך לעדכן גירסה במכשיר מה שבפועל לא נעשה מה שאני קיבלתי זה מכשיר אחד משומש ומכשיר אחד תקין וזה לא פייר שכשאני באה לקבל שירות כדי שיחליפו את המכשיר זה התגובה שאני מקבלת

מקום נחמד ומסודר. קבל את פני בחור בשם נתנאל. הוא הסביר לי על הטלפון.ובצע את ההזמנה במהירות וביעילותץ

כיידוע שירות ואדיבות הם חלק בלתי חשוב מחווית הקניה והמעידה גם על אמינות. ואני שמח שכהגעתי לחנות ברחוב סחרוב 5 ראשון לציון זכיתי לחווית קניה מעולה מכל המוכרים והמוכרות במקום. 27.11.2017 - חוות דעת נוספת לחווית השירות שקיבלתי ממיכאל מבעלי החנות וכן מהעובדים שלו לרכישה רביעית של מכשיר סללוארי (לי ולילדיי ולבני משפחתי). שוב אני רוצה לציין שבאתי בגלל המחיר ונשארתי בגלל השירות. תנסו ותבינו על מה אני מדבר.

שירות מדהים ונוח ,תוך דקות ספורות קניתי את המכשיר בלי בעיה. בנוסף לא לוקחים תשלום נוסף בניגוד לאחרים עך כך שזה רום גלובלי..מומלץ ביותר.

הגעתי לחנות בסט סייל בסחרוב 5 בראשון לציון קיבלתי יחס אישי וחם !! ממליץ בחום על קנייה שם פשוט יחס נהדר

פשוט חווית קניה כיפות כמה פעמים רכשתי דרך זאפ מוצרים עד היום לא נפגשתי עם חנות כזה שנותן שירות מכל הלב גם לאחר הקניה ענו לי על השאלות ועזרו לי ישר כוח

פרט למחיר הזול מאוד - השירות אדיב, מהיר ומקצועי מאוד. מיכאל הבעלים ידע לענות על כל השאלות ובסבלנות ואכפתיות הסביר על אופן התפעול של המכשיר. החנות נעימה ומזמינה להגיע שוב! מה שנעשה גם עם המכשירים הבאים שנקנה מומלץ!