
התקשרתי לחנות בשעה 19:10 שהטלפון עושה ריסטרטים, אמרו לי להגיע ושיטפלו על המקום וכך באמת היה, ישר כשנכנסתי דאגו לי והכניסו את המכשיר לתיקון ונתנו לי לראות שאכן מחליפים את החלק המדובר (כפתור הדלקה). לאחר כפחות מ20 דקות בחנות עצמה יצאתי כשמכשיר עובד כמו שצריך ובלי תלונות. עבודה מקצועית ושירות אנושי ואיכותי.





















