
חנות מקצועית מאוד, אסתיטיקה בהחלט ניכרת, תענוג לבוא ולקנות, ללא ספק אחזור לכאן שוב! תודה רבה לאבירם על השירותיות, הסבלנות והסובלנות

חנות מקצועית מאוד, אסתיטיקה בהחלט ניכרת, תענוג לבוא ולקנות, ללא ספק אחזור לכאן שוב! תודה רבה לאבירם על השירותיות, הסבלנות והסובלנות

עשיתי בדיקה דרך זאפ ומצאתי את חנות מובייל לנד בהרצליה,קיבלו את פניי עם חיוך אבירם ונועה,התעניינתי לגבי מכשיר והמליצו לי על גלאקסי 8 ,לאורך כל התהליך קיבלתי שירות מהיר ומקצועי,העבירו לי את כל התכנים מהמכשיר הישן לחדש למרות שהמכשיר שלי כבר בקושי עובד הם לא התייאשו עד שהעבירו לי את כל התכנים,נתנו לי שירות וחוויה שלא קיבלתי בחיים באף חנות אחרת,אין ספק שבכל מה שקשור לטלפונים אחזור רק לחנות הזו,שאפו לאבירם ונועה אתם אלופים.

המידע שמופיע באתר ומידע שניתן במעמד הרכישה הוא שונה. המוכר מוסר מידע שקרי על מנת להגדיל את הרווח בעת ביצוע הזמנה.(אם אתה קונה ב99 פחות אז יבואן מטפל בסניף אחד אבל אם תוסיף אז תקבל תמיכה כלל ארצית ומטען מהיר.WTF?!) ההזמנה שמתבצעת באינטרנט מטופלת יום למחרת.(איפה עוד קיים דבר כזה?!) מידע שנמסר לגבי המלאי גם הוא לא מדויק.(כשאתה רוצה להזמין אז יש הכל כשאתה רוצה לאסוף אז אולי יהיה בסוף היום,עדיף מחר!!!) אני יכול לפרט על כל דבר אבל בקצרה לא ממליץ לרכוש מ-MobileLand!!!
מר אבי היקר , כפי שמופיע באתר האינטרנט שלנו - ערכה עם מטען מקורי של one plus עולה 99 ₪ יותר ( מחיר סמלי לכל הדעות ) . אין שום קשר לאחריות . לא ברור מאיפה הבנת את זה. מעבר לכך - הזמנות שנעשות לאחר השעה 17 בערב- מטופלות יום למחרת . כן, גם זה דבר סביר לכל הדעות. במיוחד ביום ראשון כאשר מטופלות ההזמנות של שישי שבת . בנוסף - אופצית איסוף עצמי היא לא ״עושים הזמנה ומגיעים אחרי שעה ״ זמן ההתחייבות לאספקת מכשיר באתר הוא 7 ימי עסקים ובכל זאת למרות הלחץ - אנו מאפשרים איסוף עצמי לאחר 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. בדיוק כפי שמצוין באתר. אז מה הבעיה מר אבי? ומדוע אם אנחנו כל כך ״שקרנים״ ולא מומלצים בחרת בכל זאת להגיע יום למחרת לחנות ולרכוש אצלנו את המכשיר....?

חוזר לכאן כל פעם בקניית מכשיר חדש .שירות מצויין אחלה אנשים .מחירים הכי טובים בארץ .מומלץ בחום

שירות מצויין ומהיר. דיברנו בטלפון וקיבלתי מה שסגרנו. הגעתי לחנות והיה מעולה. תודה רבה למוכר בן.

חיפשתי אייפון במס׳ חנויות בארץ, והגעתי לחנות הזאת. המוכר (בן) היה אדיב מאוד ופתח לי את החנות למרות ששעת הסגירה תמה. בן טיפל בי במסירות, ודאג לי לכל הציוד הנלווה (מגן זכוכית, מגן וכו׳) אין ספק שאגיע שוב לחנות בעתיד ! ממליץ בחום!

הזמנתי טלפון נייד ומטען תואם לאוטו. הטלפון הגיע עם קבל USB לטעינה אבל בלי התקע חשמל. המטען לטלפון הגיע עם מחבר USB לא תואם לטלפון. דיברתי עם החנות, אמרו שישלחו מחדש. חיכיתי וחיכיתי ושם דבר לא הגיע. ויתרתי.
הלקוח אכן צלצל לחנות ואמר שחסר לו ראש מטען -הצענו לשלוח לו עם שליח אך אמר שיעבור בחנות ויקח פיזית במקום. התנצלנו על הטעות ואף הצענו פיצוי- אמר שיגיע ונטפל בזה. לא הגיע לאסוף צלצל לאחר 4 ימים וביקש שנשלח - שלחנו עוד באותו יום. בדקנו לפי מספר מעקב ומופיע שנמסר ללקוח. אז מדוע טוען שלא קיבל ? ואם לא קיבל אז למה לא צלצל לחנות שוב...?

פעם שניה ושוב המחירים פצצה בשירות אדיב והכל נפלא. אבירם ונועה טיפלו בי גם הפעם . מגיע לכם 5 כוכבים בזאפ. תודה

אני גר ליד ירושלים וביצעתי את ההזמנה באינטרנט. המכשיר הגיע תוך 3 ימי עבודה עם שליח עד הדלת. התקשרתי מספר פעמים ובכל פעם המענה ניתן באדיבות רבה. שירות מעולה ממליץ בחום וגם המחיר זול.

צוות מקצועי ביותר. מחירים מעולים. הכי זולים שמצאתי. אבירם מנהל החנות היה מאוד מקצועי ועזר לי עד לרמת העברת אנשי הקשר והתמונות לטלפון הישן. מומלץ מאוד.

שירות יוצא מן הכלל ,מחירים הכי זולים האיכותיים. איציק עזר לי מאוד גם עם חנייה גם עם עזרה בתפעול המכשיר.היה כיף בטוח שאמליץ

קנו לי את המכשיר במתנה ליומולדת הגעתי לחנות בן ואיציק נתנו לי עזרה מכל הלב אני ממליץ בחום לקנות מהם..:)

רציתי לקנות בחנות את הטלפון SANSUNG C7 נסעתי במיוחד מנתניה לחנות. ביקשתי במפורש טלפון חדש וסגור. המוכר בשם בני הביא לי טלפון פתוח המדבקה של הסרילי קרועה. המוכר הלך לחדר מאחורי הדלפק. והביא כאילו טלפון אחר. ומגיש לי ואמר אני מקווה שזה מספיק סגור בשבילך. בבדיקה מהירה מתברר שהמוכר הדביק את מדבקת החנות על המדבקה האורגינלית של האריזה. לשיקולכם. אפשר לגשת עכשיו ממש לחנות ולהתרשם.
כפי שהובהר ללקוח גם בטלפןן וגם בחנות - יבואן מקביל מגיע באריזה מקורית אך אינה סגורה הרמטית. לא ברור לנו על מה התלונה. המוכר הראה לו את שתי הערכות - בחר בערכה של היבואן המקביל - הזולה יותר - ובסוף החליט שלא לרכוש.

בקנייה התלבטתי בין מספר חנויות ואחרי ששמעתי על מוביילנד החלטתי לנסות, המחיר זול והמכשיר פועל בצורה מלאה צוות נחמד מאוד וכאשר היה תור ארוך טיפלו בצורה מהירה ונעימה. ממליץ בחום!!!

נכנסתי לחנות ברחוב המשכית בהרצליה איציק המוכר עזר לי לבחור מכשיר שמתאים לצרכים שלי במחיר הכי זול בשוק! יחזור בוודאות

הגעתי לחנות בעקבות המלצה מחבר, בדקתי את המחירים בזאפ . השירות היה כל כך טוב קניתי 5 מכירים. תודה רבה למוביילנד הרצליה , נתראה בקרוב

אחרי הרדמי נוט 4 שקניתי שם לפני שנה וחצי והייתי מאוד מרוצה מהשירות חזרתי השבוע לקנות מכשיר נוסף. איציק ובן טיפלו בי וקיבלנו שירות מצויין כמו בפעם הקודמת

קיבלתי שירוץ אדיב ומקצועי יחס אישי ונהנתי מאוד מהקניה תודה רבה לבן האלוף על העזרה!

המחיר הזול ביותר עבור המכשיר שחיפשתי. החנות עצמה נעימה (אך סובלת ממצוקת חניה), השירות אדיב. חזרתי למחרת בגלל תקלה שהתגלתה במכשיר והטיפול היה מצויין.

רכשנו פלאפון מסוג lg v10 לפני כחצי שנה בחנות ברמת גן שנסגרה. בנוסף שילמנו תוספת מחיר עבור אחריות לשנתיים.יום אחד פלאפון הפסיק לעבוד. מעבדה מסרבת לתקן עקב סריטה במצלמה אחורית. נאמר לנו על ידי נציג מעבדה שאין אפשרות לתקן שאפשר רק לקנות מכשיר חדש. אחרי פניות רבות לחנות בהרצליה למנהלת רשת בשם נועה לא מקבלים שום תשובה ומענה... זה יחס ללקוחות!!!!. לא ממליצים לקנות טלפון נייד lg v10. אין אחריות!!! אין למי לפנות!!! פשוט לזרוק 2200 שח לפח!!!
ככה זה - לקוח מגיע למעבדה אחרי שנה ( אוגוסט 2016) - עם שבר במסך ושבר במצלמה - מן הסתם השביתו לו את המכשיר וטענו כי לא שווה לתקן עקב שבר פנימי בלוח אם. פנתה אשתו של הלקוח לחנות לבקש את התערבותנו - הוסבר לה עשרות פעמים שהחנות לא יכולה לעזור ברגע שמכשיר הושבת. אז מה עכשיו...? הרצחת וגם ירשת...? גם שברו מכשיר וגם החנות אשמה ?

קיבלתי את הטלפון עם זכוכית שלא בגודל המתאים, גם באורך וגם ברוחב. פניתי פעמיים במייל לחנות שאני מבקש שישלחו לי זכוכית לגודל הנכון של המכשיר, ולא זכיתי לשום התייחסות! אני לא רגיל לשרות לקוחות כזה בחנויות אחרות! באתר המוכר איו יותר מידי פרטים על המוצר הנמכר, והיתה לי הפתעה שזו לא הגירסה הגלובלית, אמרו שאם אני רוצה את הגלובלית עלי להוסיף ₪49. הוספתי. הזמנתי אותו בחמישי בערב, הובא לדואר למשלוח רק ביום שני.
שכח רק לציין הלקוח שעשה את ההזמנה ביום חמישי באחת עשרה בלילה - לא הכניס cvv באתר - יצרו עימו קשר ביום ראשון והמשלוח יצא ביום שני בבוקר - איפה הבעיה...? לא מובן . לגבי מגן הזכוכית - זיכו את הלקוח במיידי 49 ש"ח על הזכוכית, אפילו בלי שישלח תמונה - אז איפה הבעיה..?

המוצר נקנה בחנות. המוצר עצמו מעולה אך השירות היה גרוע, מוכר בשם אבירם. לא הייתי חוזרת לחנות זאת שוב
לא ברור מי באמת רשם את חוות הדעת הנ״ל ... אין מס חשבונית , אין סוג דגם ואין שום פרט מזהה לעיסקה... אם זה אחד המתחרים שלנו - אז שיהיה להם לבריאות . מוביילנד תמשיך לתת שירות מצוין לכל לקוחותינו .

ראתי את כל המאתיים חוות דעת בזאפ. באתי לחנות היו מלא אנשים ולמרות זאת טיפלו בי איציק ובן עם הרבה סבלנות וחיוך. בהחלט חנות מומלצת. תודה רבה. אחזור שוב בטוח.

הזמנתי מכשיר באינטרנט . הגיע תוך 3 ימים. היה סבבה ובניילונים. אחרי שבוע היתה לי תקלה במכשיר צלצלתי לחנות הגעתי יום למחרת טיפלו בי יפה מאוד ויצאתי מרוצה מאוד. זה המקום לפרגן להם כי הגעתי דרך זאפ ולא התאכזבתי. תודה לאבירם .