מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 48

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
itay
itay
24.07.2017
מוצר שנרכש: Galaxy A5

חנות מקצועית מאוד, אסתיטיקה בהחלט ניכרת, תענוג לבוא ולקנות, ללא ספק אחזור לכאן שוב! תודה רבה לאבירם על השירותיות, הסבלנות והסובלנות

חוות הדעת עזרה לכם?
כפיר
כפיר
23.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי גלקסי 8

עשיתי בדיקה דרך זאפ ומצאתי את חנות מובייל לנד בהרצליה,קיבלו את פניי עם חיוך אבירם ונועה,התעניינתי לגבי מכשיר והמליצו לי על גלאקסי 8 ,לאורך כל התהליך קיבלתי שירות מהיר ומקצועי,העבירו לי את כל התכנים מהמכשיר הישן לחדש למרות שהמכשיר שלי כבר בקושי עובד הם לא התייאשו עד שהעבירו לי את כל התכנים,נתנו לי שירות וחוויה שלא קיבלתי בחיים באף חנות אחרת,אין ספק שבכל מה שקשור לטלפונים אחזור רק לחנות הזו,שאפו לאבירם ונועה אתם אלופים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi Slavkin
Avi Slavkin
23.07.2017
מוצר שנרכש: נייד מסוג ONEPLUS 3T

המידע שמופיע באתר ומידע שניתן במעמד הרכישה הוא שונה. המוכר מוסר מידע שקרי על מנת להגדיל את הרווח בעת ביצוע הזמנה.(אם אתה קונה ב99 פחות אז יבואן מטפל בסניף אחד אבל אם תוסיף אז תקבל תמיכה כלל ארצית ומטען מהיר.WTF?!) ההזמנה שמתבצעת באינטרנט מטופלת יום למחרת.(איפה עוד קיים דבר כזה?!) מידע שנמסר לגבי המלאי גם הוא לא מדויק.(כשאתה רוצה להזמין אז יש הכל כשאתה רוצה לאסוף אז אולי יהיה בסוף היום,עדיף מחר!!!) אני יכול לפרט על כל דבר אבל בקצרה לא ממליץ לרכוש מ-MobileLand!!!

תגובת החנות

מר אבי היקר , כפי שמופיע באתר האינטרנט שלנו - ערכה עם מטען מקורי של one plus עולה 99 ₪ יותר ( מחיר סמלי לכל הדעות ) . אין שום קשר לאחריות . לא ברור מאיפה הבנת את זה. מעבר לכך - הזמנות שנעשות לאחר השעה 17 בערב- מטופלות יום למחרת . כן, גם זה דבר סביר לכל הדעות. במיוחד ביום ראשון כאשר מטופלות ההזמנות של שישי שבת . בנוסף - אופצית איסוף עצמי היא לא ״עושים הזמנה ומגיעים אחרי שעה ״ זמן ההתחייבות לאספקת מכשיר באתר הוא 7 ימי עסקים ובכל זאת למרות הלחץ - אנו מאפשרים איסוף עצמי לאחר 24 עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. בדיוק כפי שמצוין באתר. אז מה הבעיה מר אבי? ומדוע אם אנחנו כל כך ״שקרנים״ ולא מומלצים בחרת בכל זאת להגיע יום למחרת לחנות ולרכוש אצלנו את המכשיר....?

חוות הדעת עזרה לכם?
alex
alex
21.07.2017
מוצר שנרכש: Mi 9t

חוזר לכאן כל פעם בקניית מכשיר חדש .שירות מצויין אחלה אנשים .מחירים הכי טובים בארץ .מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
גבי
גבי
21.07.2017
מוצר שנרכש: samsung a7

שירות מצויין ומהיר. דיברנו בטלפון וקיבלתי מה שסגרנו. הגעתי לחנות והיה מעולה. תודה רבה למוכר בן.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yarden
Yarden
21.07.2017
מוצר שנרכש: אייפון 7

חיפשתי אייפון במס׳ חנויות בארץ, והגעתי לחנות הזאת. המוכר (בן) היה אדיב מאוד ופתח לי את החנות למרות ששעת הסגירה תמה. בן טיפל בי במסירות, ודאג לי לכל הציוד הנלווה (מגן זכוכית, מגן וכו׳) אין ספק שאגיע שוב לחנות בעתיד ! ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yinon
Yinon
20.07.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi MI5

הזמנתי טלפון נייד ומטען תואם לאוטו. הטלפון הגיע עם קבל USB לטעינה אבל בלי התקע חשמל. המטען לטלפון הגיע עם מחבר USB לא תואם לטלפון. דיברתי עם החנות, אמרו שישלחו מחדש. חיכיתי וחיכיתי ושם דבר לא הגיע. ויתרתי.

תגובת החנות

הלקוח אכן צלצל לחנות ואמר שחסר לו ראש מטען -הצענו לשלוח לו עם שליח אך אמר שיעבור בחנות ויקח פיזית במקום. התנצלנו על הטעות ואף הצענו פיצוי- אמר שיגיע ונטפל בזה. לא הגיע לאסוף צלצל לאחר 4 ימים וביקש שנשלח - שלחנו עוד באותו יום. בדקנו לפי מספר מעקב ומופיע שנמסר ללקוח. אז מדוע טוען שלא קיבל ? ואם לא קיבל אז למה לא צלצל לחנות שוב...?

חוות הדעת עזרה לכם?
dorelng3
dorelng3
18.07.2017
מוצר שנרכש: J7 prime

פעם שניה ושוב המחירים פצצה בשירות אדיב והכל נפלא. אבירם ונועה טיפלו בי גם הפעם . מגיע לכם 5 כוכבים בזאפ. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
סהר
סהר
18.07.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X 32GB

אני גר ליד ירושלים וביצעתי את ההזמנה באינטרנט. המכשיר הגיע תוך 3 ימי עבודה עם שליח עד הדלת. התקשרתי מספר פעמים ובכל פעם המענה ניתן באדיבות רבה. שירות מעולה ממליץ בחום וגם המחיר זול.

חוות הדעת עזרה לכם?
לנוי
לנוי
18.07.2017
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי S8

צוות מקצועי ביותר. מחירים מעולים. הכי זולים שמצאתי. אבירם מנהל החנות היה מאוד מקצועי ועזר לי עד לרמת העברת אנשי הקשר והתמונות לטלפון הישן. מומלץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Meir
Meir
17.07.2017
מוצר שנרכש: 4x שיומי

שירות יוצא מן הכלל ,מחירים הכי זולים האיכותיים. איציק עזר לי מאוד גם עם חנייה גם עם עזרה בתפעול המכשיר.היה כיף בטוח שאמליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
amos
amos
16.07.2017
מוצר שנרכש: Xiomi mi 5

קנו לי את המכשיר במתנה ליומולדת הגעתי לחנות בן ואיציק נתנו לי עזרה מכל הלב אני ממליץ בחום לקנות מהם..:)

חוות הדעת עזרה לכם?
אביק
אביק
14.07.2017
מוצר שנרכש: SAMSUNG C7

רציתי לקנות בחנות את הטלפון SANSUNG C7 נסעתי במיוחד מנתניה לחנות. ביקשתי במפורש טלפון חדש וסגור. המוכר בשם בני הביא לי טלפון פתוח המדבקה של הסרילי קרועה. המוכר הלך לחדר מאחורי הדלפק. והביא כאילו טלפון אחר. ומגיש לי ואמר אני מקווה שזה מספיק סגור בשבילך. בבדיקה מהירה מתברר שהמוכר הדביק את מדבקת החנות על המדבקה האורגינלית של האריזה. לשיקולכם. אפשר לגשת עכשיו ממש לחנות ולהתרשם.

תגובת החנות

כפי שהובהר ללקוח גם בטלפןן וגם בחנות - יבואן מקביל מגיע באריזה מקורית אך אינה סגורה הרמטית. לא ברור לנו על מה התלונה. המוכר הראה לו את שתי הערכות - בחר בערכה של היבואן המקביל - הזולה יותר - ובסוף החליט שלא לרכוש.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמרי לוריא
עמרי לוריא
14.07.2017
מוצר שנרכש: Galaxy A7 ו- Xiaomi redmi 4x

בקנייה התלבטתי בין מספר חנויות ואחרי ששמעתי על מוביילנד החלטתי לנסות, המחיר זול והמכשיר פועל בצורה מלאה צוות נחמד מאוד וכאשר היה תור ארוך טיפלו בצורה מהירה ונעימה. ממליץ בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
farhi7
farhi7
13.07.2017
מוצר שנרכש: Galaxy a7

נכנסתי לחנות ברחוב המשכית בהרצליה איציק המוכר עזר לי לבחור מכשיר שמתאים לצרכים שלי במחיר הכי זול בשוק! יחזור בוודאות

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
13.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

הגעתי לחנות בעקבות המלצה מחבר, בדקתי את המחירים בזאפ . השירות היה כל כך טוב קניתי 5 מכירים. תודה רבה למוביילנד הרצליה , נתראה בקרוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Danielle
Danielle
13.07.2017
מוצר שנרכש: רדמי נוט

אחרי הרדמי נוט 4 שקניתי שם לפני שנה וחצי והייתי מאוד מרוצה מהשירות חזרתי השבוע לקנות מכשיר נוסף. איציק ובן טיפלו בי וקיבלנו שירות מצויין כמו בפעם הקודמת

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון
שמעון
13.07.2017
מוצר שנרכש: A520f

קיבלתי שירוץ אדיב ומקצועי יחס אישי ונהנתי מאוד מהקניה תודה רבה לבן האלוף על העזרה!

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי ציזיקיס
איתי ציזיקיס
09.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Mi5 64GB

המחיר הזול ביותר עבור המכשיר שחיפשתי. החנות עצמה נעימה (אך סובלת ממצוקת חניה), השירות אדיב. חזרתי למחרת בגלל תקלה שהתגלתה במכשיר והטיפול היה מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.07.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Max
Max
04.07.2017
מוצר שנרכש: Lg v10 Lg v10

רכשנו פלאפון מסוג lg v10 לפני כחצי שנה בחנות ברמת גן שנסגרה. בנוסף שילמנו תוספת מחיר עבור אחריות לשנתיים.יום אחד פלאפון הפסיק לעבוד. מעבדה מסרבת לתקן עקב סריטה במצלמה אחורית. נאמר לנו על ידי נציג מעבדה שאין אפשרות לתקן שאפשר רק לקנות מכשיר חדש. אחרי פניות רבות לחנות בהרצליה למנהלת רשת בשם נועה לא מקבלים שום תשובה ומענה... זה יחס ללקוחות!!!!. לא ממליצים לקנות טלפון נייד lg v10. אין אחריות!!! אין למי לפנות!!! פשוט לזרוק 2200 שח לפח!!!

תגובת החנות

ככה זה - לקוח מגיע למעבדה אחרי שנה ( אוגוסט 2016) - עם שבר במסך ושבר במצלמה - מן הסתם השביתו לו את המכשיר וטענו כי לא שווה לתקן עקב שבר פנימי בלוח אם. פנתה אשתו של הלקוח לחנות לבקש את התערבותנו - הוסבר לה עשרות פעמים שהחנות לא יכולה לעזור ברגע שמכשיר הושבת. אז מה עכשיו...? הרצחת וגם ירשת...? גם שברו מכשיר וגם החנות אשמה ?

חוות הדעת עזרה לכם?
ברוך
ברוך
04.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB 3GB MediaTek

קיבלתי את הטלפון עם זכוכית שלא בגודל המתאים, גם באורך וגם ברוחב. פניתי פעמיים במייל לחנות שאני מבקש שישלחו לי זכוכית לגודל הנכון של המכשיר, ולא זכיתי לשום התייחסות! אני לא רגיל לשרות לקוחות כזה בחנויות אחרות! באתר המוכר איו יותר מידי פרטים על המוצר הנמכר, והיתה לי הפתעה שזו לא הגירסה הגלובלית, אמרו שאם אני רוצה את הגלובלית עלי להוסיף ₪49. הוספתי. הזמנתי אותו בחמישי בערב, הובא לדואר למשלוח רק ביום שני.

תגובת החנות

שכח רק לציין הלקוח שעשה את ההזמנה ביום חמישי באחת עשרה בלילה - לא הכניס cvv באתר - יצרו עימו קשר ביום ראשון והמשלוח יצא ביום שני בבוקר - איפה הבעיה...? לא מובן . לגבי מגן הזכוכית - זיכו את הלקוח במיידי 49 ש"ח על הזכוכית, אפילו בלי שישלח תמונה - אז איפה הבעיה..?

חוות הדעת עזרה לכם?
shira
shira
28.06.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי lij

המוצר נקנה בחנות. המוצר עצמו מעולה אך השירות היה גרוע, מוכר בשם אבירם. לא הייתי חוזרת לחנות זאת שוב

תגובת החנות

לא ברור מי באמת רשם את חוות הדעת הנ״ל ... אין מס חשבונית , אין סוג דגם ואין שום פרט מזהה לעיסקה... אם זה אחד המתחרים שלנו - אז שיהיה להם לבריאות . מוביילנד תמשיך לתת שירות מצוין לכל לקוחותינו .

חוות הדעת עזרה לכם?
natalievital
natalievital
25.06.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 4a

ראתי את כל המאתיים חוות דעת בזאפ. באתי לחנות היו מלא אנשים ולמרות זאת טיפלו בי איציק ובן עם הרבה סבלנות וחיוך. בהחלט חנות מומלצת. תודה רבה. אחזור שוב בטוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
חנן
חנן
11.06.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי M3

הזמנתי מכשיר באינטרנט . הגיע תוך 3 ימים. היה סבבה ובניילונים. אחרי שבוע היתה לי תקלה במכשיר צלצלתי לחנות הגעתי יום למחרת טיפלו בי יפה מאוד ויצאתי מרוצה מאוד. זה המקום לפרגן להם כי הגעתי דרך זאפ ולא התאכזבתי. תודה לאבירם .

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון