
קניתי מכשיר g2 mini בחנות המדהימה הזו,השירות היה כל כך נעים וטוב שפשוט היה תענוג לרכוש שם,המוכר ששמו גריגורי היה כה אדיב ונחמד,עשו לי גם אחלה הנחה על הכיסוי והמגן מסך בקיצור מומלץ מאוד למי שרוצה להינות ממחיר נמוך יחד עם שירות גבוה

קניתי מכשיר g2 mini בחנות המדהימה הזו,השירות היה כל כך נעים וטוב שפשוט היה תענוג לרכוש שם,המוכר ששמו גריגורי היה כה אדיב ונחמד,עשו לי גם אחלה הנחה על הכיסוי והמגן מסך בקיצור מומלץ מאוד למי שרוצה להינות ממחיר נמוך יחד עם שירות גבוה

עשיתי את הקניה דרך הטלפון של Samsung I9300 Galaxy S3 קיבלתי שרות מהיר ואדיב קיבלתי תשובות על כול השאלות מרוצה מאוד מהקניה. תודה שרון

הזמנתי דרך האתר את הטלפון בסוף השבוע. כבר ביום ראשון הודיעו לי שהטלפון מוכן כיוון שהזמנתי איסוף עצמי נגשתי באותו היום לקחת את הטלפון. למחר גיליתי שהג'יירוסקופ (הרכיב שמזהה סיבוב של הטלפון) אינו עובד. פניתי לחנות והתבקשתי להגיע אל החנות. למחרת הגעתי לחנות והסברתי את הבעיה. לאחר בדיקה קצרה הטכנאי הודיע לי שאקבל טלפון חדש והציע לי לשדרג ל- Galaxy 3 Neo. הסכמתי והחלט ניכר השיפור בביצועים כפי שהבטיח. כמו כן קיבלתי מגן מסך חדש לטלפון החדש כיוון ששלי היה מודבק על הטלפון התקול. לסיכום קיבלתי שירות מצוין ומקצועי ואני בהחלט ארצה לשוב ולקנות שוב ב- SimFree. אני ממליץ בחום לכולם על החנות הזאת.

תודה רבה לבעלי המקום על שירות מ ע ו ל ה!!! אתמול רכשתי טלפון LG G2. באותו יום, כשחזרתי הביתה גיליתי שמצלמה קדמית לא עובד (יכול לקרות לכולם...), חשבתי אני הולך להסתבך ולהוכיח ובטוחים ותביעות - אבל, כאשר ביום הבא הגעתי לחנות עם טלפון לא תקין, אחרי 10 שניות של בדיקה קטנה, בעל הבית התנצל (למרות שהוא לא אחראי על מוצרים של LG ) והחליף לי מכשיר פגום למכשיר חדש אחר... תודה רבה לכם חברים על שירות מדהים! ממליץ בחום לב!

רכשתי סמארטפון של חברת lg במקום. הצוות היה אדיב, הסבירו בסבלנות, המחירים אכן זולים יותר. כדאי להגיע עם מעט ידע מוקדם כי חלק מהדגמים סגורים באריזות. חנייה בעייתית ויקרה (אזור הבורסה). למרות כל זאת היחס הנעים, הנכונות לעזור וחוש ההומור מפצים על כך ויוצרים חוויית קנייה חיובית.

קיבלתי שירות אדיב ואף שמרו עבורי מכשיר במשך יומיים טרם ביצעתי הזמנה במשלוח אקספרס שירות מעולה וזריז ! מחכה למכשיר נישמע מעולה

הגענו לחנות בעקבות המלצה. איש השרות היה אדיב ביותר, יעיל, סיפק מידע אמין וברור. קיבלנו מכשיר תקין טוב ואיכותי במהירות ואמינות. והכל היה מתובל גם בחוש הומור - אחלה!

המוצר הגיע במהירות ובנוסף שירות לקוחות היה עדיב ומהיר ההסבר על המוצר וקבלת דגם יותר מתקדם של המכשיר בהפרש לא גדול של כסף בברכה ניר

שירות מצוין, לא ביקשו כסף אל כל דבר קטן, ממליץ בחום אל החנות. תיקנו לי מכשיר ישן בלי כסף. מומלץ בחום.

הזמנתי את המכשיר ב 7.8.14, המכשיר הגיע מהר יחסית, אבל... הרבה בעיות: קודם כל, כשביצעתי את ההזמנה, הקראתי את השם שלי והמשפחה באותיות לאיש המכירות. ובכלל ולאיזשהי סיבה, החשבונית על שם שלעולם לא יהיה קרוב למה שהקראתי. תגובתו של נציג שלהם היתה "אולי הוא לא שמע את השם שלך טוב" מה אתה אומר??? הקראתי אות אות, ווידיתי פעמיים... איך הגעתם לשם "האבתום וולידאב"??? בסוף הוא הבטיח שיתקן אצלו, אבל מה עם הקבלה?? עדיין על שם לא קשור!! שנית כל, איש המכירות הבטיח לי לקבל מטען מקורי עם המכשיר. מה קיבלתי? סתם מטען סיני של חברה בכלל לא מוכרת, לוקח לו שעות להטעין את הטלפון, בשיחת בירור עם אחד הנציגים הוא אמר "המטענים המקוריים לא עוברים במכס, כי הם לא תקניים בארץ ולכן המטענים מוחזרים ואנחנו נותנים מטען חילופי"... מה אתה אומר?? פעם ראשונה בחיים שומע דבר כזה... דבר שלישי, האוזניות שבאו עם המכשיר היו האוזניות הכי גרועות שראיתי בחיי, איכות הכי גרועה שיש, צד אחד של האוזניה חלש מאוד וצד שני חזק מאוד... בקיצור לקחו את המקורית ושמו לי אוזניה ב 1 דולר. דבר אחרון, הטלפון הגיע פרוץ (נעשה עליו ROOT, שינוי קושחה ושינוי גירסה), תמיד נותן לי שגיאות בגלל שינוי הגירסה והתקנת תוכניות לא מוכרות, ובכלל מציג התראות בסינית (ניסיתי לשנות שפה לא עוזר). ובכל מקרה, הצבע של המכשיר היה מקולף בצד, כנראה שהמכשיר משומש או מחודש, ובאתר כתוב שהמכשיר חדש!! מילא אם היה מדובר רק בטעות בשם, אולי גם המטען, אפשר לוותר. אבל כל כך הרבה תקלות בקנייה אחת!! בחיים לא נתקלתי עם חברה או חנות כזאת. בקיצור, ממליץ לכולם לא להזמין את המכשיר בדואר, עדיף שתלכו לחנות ותבדקו את המכשיר ואת כל הפריטים שמגיעים יחד איתו, כי אחרת הם יתנו לכם את הכי גרוע!!
לקהל לקוחותינו שלום רב! אנו מוכרים מכשירים בהקיף ארצי בכמויות מסחריות תוך שמירה על שירות אדיב, מקצועי ומהיר SIM FREE היא יבואן מורשה ממשרד התקשורת מדינת ישראל לא נסכים להכפשת שמנו, אנו רואים זאת בחומרה רבה וננקוט בצעדים הדרושים לטיפול בנושא מיותר לציין שהטענות שקריות

קיבלתי שירות טלפוני אדיב ומקצועי מגרגורי שלווה אותי לאורך הקניה בסבלנות ועשה הכל כדי שאהיה מרוצה וזה המהות של שירות לקוחות. כן ירבו עובדים כאלה נחמדים :)

המשלוח הגיע לאחר יומיים!! מענה מהיר בטלפון, שרות טוב.. אך הטלפון הגיע בלי אוזניות ומטען לא מקורי.. בגלל המחיר.. כדאי לקחת את זה בחשבון.

בסך הכל מאוד התרשמתי מהמהירות שהם חזרו אלי מההסברים שנתנו לי וחווית קנייה ממש מהנה אמנם כשהלכתי לאסוף את המכשיר לקח קצת זמן עקב פניות רבות ובגלל שהמכשיר קצת חדש אז לקח קצת זמן להשיג את המוצרים הנלווים אך השירות היה אדיב

חנות קטנה אך נעימה ומסודרת. המחירים נמוכים, כמו באתר. הסברים מדוייקים ניתנו על הדגם שקניתי וגם על דגמים אחרים ששקלתי, על ידי המוכר בשם ירדן.

הזמנתי טלפון סלולרי, הגיע מהר, תוך שלושה ימים. הגיע טלפון חדש כנראה, אבל עם כרטיס מלא בתמונות של איזה ילדה בכל מיני פוזות. אין לי כוח להתעסק עם החזרות ולחכות שוב שעה בסניף הדואר, אז פשוט מחקתי את כל הסירטונים ורוב התמונות. דיברתי עם החנות והיו לגמרי בסדר, הודו בטעות, והציעו לשלוח לי מכשיר חדש או להחזיר כסף, אבל הבת שלי כבר מרוצה מהטלפון אז וויתרתי.

פשוט לא כדאי להתקרב לשירות שלהם בחנות הזאת .... שמתי גלקסי 3 בתיקון ולאחר שבוע שמושכים אותי בלי סוףף הסתבר הפלאפון שלי בכלל נעלם"הלך לאיבוד" כולל הסים וכולל הכרטיס זיכרון היחס שלהם למקרה זלזול מוחלטטט!!!!!! כמובן שהדעה שלו הייתה "מתישהו במשךף הזמן הטלפון יחזור נמצא אותו " וכל הזמן הזה פשוט אין לי אפילו חלופי והם ממשיכים לזלזל בפנים ולא מתייחסים כניראה שהוא קלקל לגמרי את הפלאפון ובנוסף לכל זה איבד אותוו ועוד ביקש 90שקל על" פתיחת טלפון" כאילו שתיקן אין לי מילה אחת טובה להגיד על מקום שכזהה רק נישאר לי להזהיר אנשים!!! (זה חצי מהסיפור בקצרה )
לקהל לקוחתנו שלום נבקש לא להתיחס לחוות דעת זו!!! הלקוחה הביאה מכשיר שלא נידלק לאחר דיאגנוזה נמצא שצרך להחליף רכיב בלוח המכשיר עלות התיקון 390שח שזה המחיר הזול בארץ! עלות הבדיקה 49שח! תמיד נשמח לתת את השרות הטוב ביותר אבל לא נכנע לסחיטה של לקוחות

הגעתי לחנות אחרי המלצה מחבר. למרות העומס בחנות המוכר אלכס היה אדיב מאוד וסבלני והצליח לטפל בשלושה אנשים בו זמנית. עשה רושם מאוד מקצועי ואפילו נתן לי מתנה לאוטו :)

קניתי את המכשיר ביום שישי חדש וסגור וכשלקחתי הביתה התגלתה בו בעיה. ביום שני לקחתי אותו אליהם וכל הצוות היה מקסים ונתן שירות אדיב עם המון סובלנות ואכפתיות. העניין טופל והכל בסדר עכשיו :) שמחה על שהחלטתי לקנות מהם. מומלצים בחום. תודה מיוחדת לאלכס ואיליה :)

שירות טלפוני מצויין. המוצר הגיע תוך 4 ימים מרגע ההזמנה (משלוח רשום רגיל). בנוסף למוצר הגיע מטען לא תקין, מהרגע שהודעתי להם הם שלחו חדש תוך יומיים.

קניתי פה פעם וכבר קונה את המכשיר נוסף, קיבלתי הנחה, מרוצה מהשירות. מקווה שהשירות תיקונים גם טוב. שירות מהיר ,מכשיר חדש דור 2014

תהליך ההזמנה היה פשוט, ביקשתי שיתקשרו ואכן התקשרו בתוך שעתיים, הזמנתי, ותוך שלושה ימי עסקים המוצר הגיע (הובטח עד 5 ימי עסקים).

השבוע קניתי בחנות גלקסי שלוש מיני, והוא היה קצת בעייתי ונתקע, אז חזרתי אל החנות אחרי יומיים, והם היו מאוד נחמדים ואדיבים, בדקו את המכשיר במקום, והציעו לי מכשיר מתקדם יותר חדש(בתוספת תשלום), ולקחו את הישן כמו שהוא, וזו באמת הייתה הצעה מאוד משתלמת01*, ועכשיו הוא עובד מצוין ב"ה:) תודה רבה לאלכס ועידן,עובדים מצוינים!

קניתי בחנות מכשיר מסוג NEXUS 4 לפני כשבוע. לאחר 7 ימים בלבד המכשיר התקלקל ושבק חיים- נעלמה התמונה מהמסך והמכשיר אינו נדלק. יש לציין כי המכשיר לא נפל ולא קיבל מכה כלשהי. הבאתי את המכשיר לחנות וברוב חוצפתם הם טענו שאין למסך הטאצ' של המכשיר אחריות ועלות התיקון היא 600 ש"ח איך אתם לא מתביישים לדרוש ממני 600 ש"ח תיקון למכשיר שנקנה רק לפני שבוע? כמובן שאי הולך להגיש נגדם תביעה אל תתקרבו לחנות הזאת! אביב
אביב שלום המכשיר שרכשת אצלנו הוא מכשיר פופולרי מאוד וגם רגיש. המכשיר לא היה מוגן למרות שהוצע לך לבטח אותו ואף לרכוש לו אבזרים נילווים ו/או אחריות מנזקים פיזים שלא באחריות היבואן. במעמד הרכישה. אנו מתנצלים שלא קיבלת את המלצתנו אך לא נכריח לקוח לרכוש מוצר שאינו רוצה, שירות הוא מעל הכל. עלות התיקון היא 600שח למסך של נקסוס 4 אבל בהתחשב בנסיבות של חוסר המזל שלך הצענו להחליף מסך מתחת למחיר עלות כדי לשמח אותך! במקום להגיד תודה אתה מאשים אתנו בזה שאתה צריך להחליף את המסך! חבל!

בטלפון אמרו שיש במלאי טלפון לבן (כמה יחידות). כעבור 3 שעות נסעתי עם ביתי במיוחד לבורסה. שילמתי 20 ש"ח חניה וכשגעתי התברר שאין במלאי לבן. לאחר שהשתכנענו לרכוש את השחור התברר של סמסונג המדובר יש אחריות של שנה מהיבואן (לא הרשמי) ושהאחריות לא כוללת בעצם כלום חוץ מנייר עם מלא אותיות קטנות של מה לא כלול באחריות. בסוף נאלצנו לעזוב ולרכוש המכשיר בחנות אחרת עם אחריות לשנתיים
לקהל לקוחתנו שלום אנו מבקשים צמת לבכם! סים פרי היא חנות בעלת תודאת שרות מהגבוהות ביותר אנו נשמח לקבל ביקורת בונה ולהשתדרג אנו חנות אינטרנטית שמקבלת הזמנות פרונטליות אינטרנטיות וטלפונית יש לנו פרסום נרכב בכל המידיות ואנו גם מוכרים לחנויות בגלל המחירים המצוינים שלנו חשוב לדעת אין לנו שם סיבה לעדיף לקוח על פני לקוח אם לקוח רוצה מכשיר מסוים שיבצע חיוב מראש כך ימנע מחוסר הנעימות תודה לכל לקוחתנו המשך שבוע מבורך

לאחר שעשיתי בדיקה מעמיקה גיליתי ש sim free הכי זולים בשוק, נכנסתי לאתר שלהם על מנת להתרשם מהחנות ומהמוצר וראיתי אתר מאוד נוח וברור. לאחר שדיברתי איתם בטלפון הבנתי שאין אפשרות עדיין לבצע את התשלום דרך PAY PAL, קצת חששתי לבצע את הקניה אבל הזמנתי בכל זאת. לאחר יומיים בלבד קיבלתי את המוצר בדיוק כמו שרציתי ללא שום תקלות. לסיכום: חנות מצויינת, שירות אדיב משלוח מהיר מאוד !!!! תודה רבה לכם ואני מאוד ממליץ לרכוש דרך החנות.