מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone) - עמוד 48

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
ברדוגו
ברדוגו
04.09.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי d620r

קניתי מכשיר g2 mini בחנות המדהימה הזו,השירות היה כל כך נעים וטוב שפשוט היה תענוג לרכוש שם,המוכר ששמו גריגורי היה כה אדיב ונחמד,עשו לי גם אחלה הנחה על הכיסוי והמגן מסך בקיצור מומלץ מאוד למי שרוצה להינות ממחיר נמוך יחד עם שירות גבוה

חוות הדעת עזרה לכם?
sharon
sharon
02.09.2014
מוצר שנרכש: סמרטפון I9300 Galaxy S3

עשיתי את הקניה דרך הטלפון של Samsung I9300 Galaxy S3 קיבלתי שרות מהיר ואדיב קיבלתי תשובות על כול השאלות מרוצה מאוד מהקניה. תודה שרון

חוות הדעת עזרה לכם?
yaniv
yaniv
02.09.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S 3 I9300

הזמנתי דרך האתר את הטלפון בסוף השבוע. כבר ביום ראשון הודיעו לי שהטלפון מוכן כיוון שהזמנתי איסוף עצמי נגשתי באותו היום לקחת את הטלפון. למחר גיליתי שהג'יירוסקופ (הרכיב שמזהה סיבוב של הטלפון) אינו עובד. פניתי לחנות והתבקשתי להגיע אל החנות. למחרת הגעתי לחנות והסברתי את הבעיה. לאחר בדיקה קצרה הטכנאי הודיע לי שאקבל טלפון חדש והציע לי לשדרג ל- Galaxy 3 Neo. הסכמתי והחלט ניכר השיפור בביצועים כפי שהבטיח. כמו כן קיבלתי מגן מסך חדש לטלפון החדש כיוון ששלי היה מודבק על הטלפון התקול. לסיכום קיבלתי שירות מצוין ומקצועי ואני בהחלט ארצה לשוב ולקנות שוב ב- SimFree. אני ממליץ בחום לכולם על החנות הזאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכס
אלכס
29.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2

תודה רבה לבעלי המקום על שירות מ ע ו ל ה!!! אתמול רכשתי טלפון LG G2. באותו יום, כשחזרתי הביתה גיליתי שמצלמה קדמית לא עובד (יכול לקרות לכולם...), חשבתי אני הולך להסתבך ולהוכיח ובטוחים ותביעות - אבל, כאשר ביום הבא הגעתי לחנות עם טלפון לא תקין, אחרי 10 שניות של בדיקה קטנה, בעל הבית התנצל (למרות שהוא לא אחראי על מוצרים של LG ) והחליף לי מכשיר פגום למכשיר חדש אחר... תודה רבה לכם חברים על שירות מדהים! ממליץ בחום לב!

חוות הדעת עזרה לכם?
gc
gc
28.08.2014
מוצר שנרכש: סמארטפון g3

רכשתי סמארטפון של חברת lg במקום. הצוות היה אדיב, הסבירו בסבלנות, המחירים אכן זולים יותר. כדאי להגיע עם מעט ידע מוקדם כי חלק מהדגמים סגורים באריזות. חנייה בעייתית ויקרה (אזור הבורסה). למרות כל זאת היחס הנעים, הנכונות לעזור וחוש ההומור מפצים על כך ויוצרים חוויית קנייה חיובית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Naorm
Naorm
22.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3

קיבלתי שירות אדיב ואף שמרו עבורי מכשיר במשך יומיים טרם ביצעתי הזמנה במשלוח אקספרס שירות מעולה וזריז ! מחכה למכשיר נישמע מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
Shir
Shir
20.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי D821

הגענו לחנות בעקבות המלצה. איש השרות היה אדיב ביותר, יעיל, סיפק מידע אמין וברור. קיבלנו מכשיר תקין טוב ואיכותי במהירות ואמינות. והכל היה מתובל גם בחוש הומור - אחלה!

חוות הדעת עזרה לכם?
ניר
ניר
20.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy young

המוצר הגיע במהירות ובנוסף שירות לקוחות היה עדיב ומהיר ההסבר על המוצר וקבלת דגם יותר מתקדם של המכשיר בהפרש לא גדול של כסף בברכה ניר

חוות הדעת עזרה לכם?
yanixon
yanixon
18.08.2014
מוצר שנרכש: סמארטפון G2

שירות מצוין, לא ביקשו כסף אל כל דבר קטן, ממליץ בחום אל החנות. תיקנו לי מכשיר ישן בלי כסף. מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Waleed
Waleed
15.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S4 mini LTE i9195

הזמנתי את המכשיר ב 7.8.14, המכשיר הגיע מהר יחסית, אבל... הרבה בעיות: קודם כל, כשביצעתי את ההזמנה, הקראתי את השם שלי והמשפחה באותיות לאיש המכירות. ובכלל ולאיזשהי סיבה, החשבונית על שם שלעולם לא יהיה קרוב למה שהקראתי. תגובתו של נציג שלהם היתה "אולי הוא לא שמע את השם שלך טוב" מה אתה אומר??? הקראתי אות אות, ווידיתי פעמיים... איך הגעתם לשם "האבתום וולידאב"??? בסוף הוא הבטיח שיתקן אצלו, אבל מה עם הקבלה?? עדיין על שם לא קשור!! שנית כל, איש המכירות הבטיח לי לקבל מטען מקורי עם המכשיר. מה קיבלתי? סתם מטען סיני של חברה בכלל לא מוכרת, לוקח לו שעות להטעין את הטלפון, בשיחת בירור עם אחד הנציגים הוא אמר "המטענים המקוריים לא עוברים במכס, כי הם לא תקניים בארץ ולכן המטענים מוחזרים ואנחנו נותנים מטען חילופי"... מה אתה אומר?? פעם ראשונה בחיים שומע דבר כזה... דבר שלישי, האוזניות שבאו עם המכשיר היו האוזניות הכי גרועות שראיתי בחיי, איכות הכי גרועה שיש, צד אחד של האוזניה חלש מאוד וצד שני חזק מאוד... בקיצור לקחו את המקורית ושמו לי אוזניה ב 1 דולר. דבר אחרון, הטלפון הגיע פרוץ (נעשה עליו ROOT, שינוי קושחה ושינוי גירסה), תמיד נותן לי שגיאות בגלל שינוי הגירסה והתקנת תוכניות לא מוכרות, ובכלל מציג התראות בסינית (ניסיתי לשנות שפה לא עוזר). ובכל מקרה, הצבע של המכשיר היה מקולף בצד, כנראה שהמכשיר משומש או מחודש, ובאתר כתוב שהמכשיר חדש!! מילא אם היה מדובר רק בטעות בשם, אולי גם המטען, אפשר לוותר. אבל כל כך הרבה תקלות בקנייה אחת!! בחיים לא נתקלתי עם חברה או חנות כזאת. בקיצור, ממליץ לכולם לא להזמין את המכשיר בדואר, עדיף שתלכו לחנות ותבדקו את המכשיר ואת כל הפריטים שמגיעים יחד איתו, כי אחרת הם יתנו לכם את הכי גרוע!!

תגובת החנות

לקהל לקוחותינו שלום רב! אנו מוכרים מכשירים בהקיף ארצי בכמויות מסחריות תוך שמירה על שירות אדיב, מקצועי ומהיר SIM FREE היא יבואן מורשה ממשרד התקשורת מדינת ישראל לא נסכים להכפשת שמנו, אנו רואים זאת בחומרה רבה וננקוט בצעדים הדרושים לטיפול בנושא מיותר לציין שהטענות שקריות

חוות הדעת עזרה לכם?
לימור
לימור
14.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iphone 5

קיבלתי שירות טלפוני אדיב ומקצועי מגרגורי שלווה אותי לאורך הקניה בסבלנות ועשה הכל כדי שאהיה מרוצה וזה המהות של שירות לקוחות. כן ירבו עובדים כאלה נחמדים :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Ruchami
Ruchami
14.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 208

המשלוח הגיע לאחר יומיים!! מענה מהיר בטלפון, שרות טוב.. אך הטלפון הגיע בלי אוזניות ומטען לא מקורי.. בגלל המחיר.. כדאי לקחת את זה בחשבון.

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי כהן
רועי כהן
13.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי g3

בסך הכל מאוד התרשמתי מהמהירות שהם חזרו אלי מההסברים שנתנו לי וחווית קנייה ממש מהנה אמנם כשהלכתי לאסוף את המכשיר לקח קצת זמן עקב פניות רבות ובגלל שהמכשיר קצת חדש אז לקח קצת זמן להשיג את המוצרים הנלווים אך השירות היה אדיב

חוות הדעת עזרה לכם?
AE
AE
12.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S4 I9505

חנות קטנה אך נעימה ומסודרת. המחירים נמוכים, כמו באתר. הסברים מדוייקים ניתנו על הדגם שקניתי וגם על דגמים אחרים ששקלתי, על ידי המוכר בשם ירדן.

חוות הדעת עזרה לכם?
steamnano
steamnano
04.08.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי trend plus

הזמנתי טלפון סלולרי, הגיע מהר, תוך שלושה ימים. הגיע טלפון חדש כנראה, אבל עם כרטיס מלא בתמונות של איזה ילדה בכל מיני פוזות. אין לי כוח להתעסק עם החזרות ולחכות שוב שעה בסניף הדואר, אז פשוט מחקתי את כל הסירטונים ורוב התמונות. דיברתי עם החנות והיו לגמרי בסדר, הודו בטעות, והציעו לשלוח לי מכשיר חדש או להחזיר כסף, אבל הבת שלי כבר מרוצה מהטלפון אז וויתרתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
liron
liron
04.08.2014
מוצר שנרכש: גלקסי 3 גלקסי 3

פשוט לא כדאי להתקרב לשירות שלהם בחנות הזאת .... שמתי גלקסי 3 בתיקון ולאחר שבוע שמושכים אותי בלי סוףף הסתבר הפלאפון שלי בכלל נעלם"הלך לאיבוד" כולל הסים וכולל הכרטיס זיכרון היחס שלהם למקרה זלזול מוחלטטט!!!!!! כמובן שהדעה שלו הייתה "מתישהו במשךף הזמן הטלפון יחזור נמצא אותו " וכל הזמן הזה פשוט אין לי אפילו חלופי והם ממשיכים לזלזל בפנים ולא מתייחסים כניראה שהוא קלקל לגמרי את הפלאפון ובנוסף לכל זה איבד אותוו ועוד ביקש 90שקל על" פתיחת טלפון" כאילו שתיקן אין לי מילה אחת טובה להגיד על מקום שכזהה רק נישאר לי להזהיר אנשים!!! (זה חצי מהסיפור בקצרה )

תגובת החנות

לקהל לקוחתנו שלום נבקש לא להתיחס לחוות דעת זו!!! הלקוחה הביאה מכשיר שלא נידלק לאחר דיאגנוזה נמצא שצרך להחליף רכיב בלוח המכשיר עלות התיקון 390שח שזה המחיר הזול בארץ! עלות הבדיקה 49שח! תמיד נשמח לתת את השרות הטוב ביותר אבל לא נכנע לסחיטה של לקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
dafnau
dafnau
29.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus5

הגעתי לחנות אחרי המלצה מחבר. למרות העומס בחנות המוכר אלכס היה אדיב מאוד וסבלני והצליח לטפל בשלושה אנשים בו זמנית. עשה רושם מאוד מקצועי ואפילו נתן לי מתנה לאוטו :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Irit
Irit
29.07.2014
מוצר שנרכש: סמארטפון nexus 4

קניתי את המכשיר ביום שישי חדש וסגור וכשלקחתי הביתה התגלתה בו בעיה. ביום שני לקחתי אותו אליהם וכל הצוות היה מקסים ונתן שירות אדיב עם המון סובלנות ואכפתיות. העניין טופל והכל בסדר עכשיו :) שמחה על שהחלטתי לקנות מהם. מומלצים בחום. תודה מיוחדת לאלכס ואיליה :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Sharon
Sharon
29.07.2014
מוצר שנרכש: פלאפון galaxy S3

שירות טלפוני מצויין. המוצר הגיע תוך 4 ימים מרגע ההזמנה (משלוח רשום רגיל). בנוסף למוצר הגיע מטען לא תקין, מהרגע שהודעתי להם הם שלחו חדש תוך יומיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסגוף
אלכסגוף
28.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי s3

קניתי פה פעם וכבר קונה את המכשיר נוסף, קיבלתי הנחה, מרוצה מהשירות. מקווה שהשירות תיקונים גם טוב. שירות מהיר ,מכשיר חדש דור 2014

חוות הדעת עזרה לכם?
יואב
יואב
27.07.2014
מוצר שנרכש: בטריה (סוללה) לטלפון סלולרי לסמסונג גלקסי 2

תהליך ההזמנה היה פשוט, ביקשתי שיתקשרו ואכן התקשרו בתוך שעתיים, הזמנתי, ותוך שלושה ימי עסקים המוצר הגיע (הובטח עד 5 ימי עסקים).

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
24.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי s3 mini

השבוע קניתי בחנות גלקסי שלוש מיני, והוא היה קצת בעייתי ונתקע, אז חזרתי אל החנות אחרי יומיים, והם היו מאוד נחמדים ואדיבים, בדקו את המכשיר במקום, והציעו לי מכשיר מתקדם יותר חדש(בתוספת תשלום), ולקחו את הישן כמו שהוא, וזו באמת הייתה הצעה מאוד משתלמת01*, ועכשיו הוא עובד מצוין ב"ה:) תודה רבה לאלכס ועידן,עובדים מצוינים!

חוות הדעת עזרה לכם?
aviv
aviv
23.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי NEXUS

קניתי בחנות מכשיר מסוג NEXUS 4 לפני כשבוע. לאחר 7 ימים בלבד המכשיר התקלקל ושבק חיים- נעלמה התמונה מהמסך והמכשיר אינו נדלק. יש לציין כי המכשיר לא נפל ולא קיבל מכה כלשהי. הבאתי את המכשיר לחנות וברוב חוצפתם הם טענו שאין למסך הטאצ' של המכשיר אחריות ועלות התיקון היא 600 ש"ח איך אתם לא מתביישים לדרוש ממני 600 ש"ח תיקון למכשיר שנקנה רק לפני שבוע? כמובן שאי הולך להגיש נגדם תביעה אל תתקרבו לחנות הזאת! אביב

תגובת החנות

אביב שלום המכשיר שרכשת אצלנו הוא מכשיר פופולרי מאוד וגם רגיש. המכשיר לא היה מוגן למרות שהוצע לך לבטח אותו ואף לרכוש לו אבזרים נילווים ו/או אחריות מנזקים פיזים שלא באחריות היבואן. במעמד הרכישה. אנו מתנצלים שלא קיבלת את המלצתנו אך לא נכריח לקוח לרכוש מוצר שאינו רוצה, שירות הוא מעל הכל. עלות התיקון היא 600שח למסך של נקסוס 4 אבל בהתחשב בנסיבות של חוסר המזל שלך הצענו להחליף מסך מתחת למחיר עלות כדי לשמח אותך! במקום להגיד תודה אתה מאשים אתנו בזה שאתה צריך להחליף את המסך! חבל!

חוות הדעת עזרה לכם?
shimonz
shimonz
23.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי S4 MINI

בטלפון אמרו שיש במלאי טלפון לבן (כמה יחידות). כעבור 3 שעות נסעתי עם ביתי במיוחד לבורסה. שילמתי 20 ש"ח חניה וכשגעתי התברר שאין במלאי לבן. לאחר שהשתכנענו לרכוש את השחור התברר של סמסונג המדובר יש אחריות של שנה מהיבואן (לא הרשמי) ושהאחריות לא כוללת בעצם כלום חוץ מנייר עם מלא אותיות קטנות של מה לא כלול באחריות. בסוף נאלצנו לעזוב ולרכוש המכשיר בחנות אחרת עם אחריות לשנתיים

תגובת החנות

לקהל לקוחתנו שלום אנו מבקשים צמת לבכם! סים פרי היא חנות בעלת תודאת שרות מהגבוהות ביותר אנו נשמח לקבל ביקורת בונה ולהשתדרג אנו חנות אינטרנטית שמקבלת הזמנות פרונטליות אינטרנטיות וטלפונית יש לנו פרסום נרכב בכל המידיות ואנו גם מוכרים לחנויות בגלל המחירים המצוינים שלנו חשוב לדעת אין לנו שם סיבה לעדיף לקוח על פני לקוח אם לקוח רוצה מכשיר מסוים שיבצע חיוב מראש כך ימנע מחוסר הנעימות תודה לכל לקוחתנו המשך שבוע מבורך

חוות הדעת עזרה לכם?
Pablo
Pablo
21.07.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy trend plus

לאחר שעשיתי בדיקה מעמיקה גיליתי ש sim free הכי זולים בשוק, נכנסתי לאתר שלהם על מנת להתרשם מהחנות ומהמוצר וראיתי אתר מאוד נוח וברור. לאחר שדיברתי איתם בטלפון הבנתי שאין אפשרות עדיין לבצע את התשלום דרך PAY PAL, קצת חששתי לבצע את הקניה אבל הזמנתי בכל זאת. לאחר יומיים בלבד קיבלתי את המוצר בדיוק כמו שרציתי ללא שום תקלות. לסיכום: חנות מצויינת, שירות אדיב משלוח מהיר מאוד !!!! תודה רבה לכם ואני מאוד ממליץ לרכוש דרך החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון