
לא ממליצה בכלל...הזמנתי מדפסת שלא קיימת במלאי בדיעבד...ובמקום 3 ימי עסקים למשלוח כפי שהובטח בעת ההזמנה אני כבר שלושה שבועות בהמתנה להזמנה שלי וטרם קיבלתי אותה . התנערות מוחלטת מאחריות...החנות טוענת שזו אשמתו של הספק..שזה מקסים בעיניי חוץ מהעובדה שאני צריכה את המדפסת שהזמנתי ואני ממתינה במקום 3 ימים כבר 3 שבועות ועדיין לא רואה את הסוף להמתנה המתישה הזו. והפיצוי שהוצע פשוט מביש..חבילת דפים..או לחלופין 50 שקלים לקנייה הבאה ....מי לעזאזל יקנה אצלכם שוב אחרי דבר כזה ??????
שלום רב, הלקוחה צודקת בכל מילה. עקב הסגר השלישי ובעיות המלאי בגלל נגיף הקורונה, ענף המדפסות נכנס ל "סחרור" - המון אנשים עברו לעבודה מהבית ועל כן גדלה הצריכה. אנחנו עושים הכול כדי שזה לא יקרה בחברתנו - ועל כן נותנים פיצויים לפעמים :) אומנם היה עיכוב של 12 ימים והלקוחה קיבלה את המוצר - אבל אנחנו מבינים אותה. נעשה הכול כדי שזה לא יקרה שוב. בברכה, צוות פרידיו























