
שירות מקצועי, אחלה של חנות חנות מספר 1 בתחום תודה מיוחדת ליוני על השירות וההסבר 👌

שירות מקצועי, אחלה של חנות חנות מספר 1 בתחום תודה מיוחדת ליוני על השירות וההסבר 👌

אחלה חנות, אחלה שרות, את שלושת הטלפונים האחרונים קניתי כאן בחנות זו, לא נתקלתי בבעיות כל שהם.תודה רבה על השרות

טיפל בי בחור בשם שקד והיה שירות מעולה. שמר לי על המוצר למרות שלא היה חייב ועזר לי עם המון סבלנות ותודעת שירות.

הזמנתי מכשיר ביום ראשון אמרו לי שיגיע תוך 5 ימי עסקים, ביום רביעי קיבלתי הודעה שהמכשיר בדרך אלי ולא הגיע שלחתי להם הודעה על כך אמרו לי תפני לחברת השליחויות שזה כבר לא הגיוני שאני צריכה לעשות את זה, בחברת השליחויות אמרו לי עדיין לא קיבלנו את המכשיר יגיע אליך רק בשבוע הבא. התקשרתי שוב לגו מובייל ביקשתי ביטול עסקה אמרו לי לחכות עד שהמכשיר יחזור אליהם כדי לבטל את העסקה, בווצאפ הם בכלל לא זמינים לשירות. בקיצור עשיתי טעות שרכשתי מהם ואני לא יודעת כמה זמן עוד יקח עד שאני יראה את הזיכוי תעשו לעצמכם טובה ואל תזמינו משם ותחסכו את כל הבלאגן הזה.
שלום רב, הלקוחה ביקשה לבטל את העסקה במהלך יום העסקים השלישי (זמן אספקה למוצר שהוזמן הוא 5 ימי עסקים כמצוין בדף המוצר באתר). הורינו לחברת השליחויות להשיב את המשלוח ובוצע זיכוי בהתאם. נדגיש כי לא היה עיכוב במשלוח, אך התקבלה בקשתה של הלקוחה לביטול העסקה. בברכה, צוות GoMobile

חנות גו מובייל בקניון שער הצפון, היועץ הטכני רועי היה מקצועי ביותר, נתן שירות מאד אובייקטיבי ואמין.

רשת מזעזעת, שירות לקוחות מהגרועים שנתקלתי בו. רכשתי אוזניות, האוזניות היו תקולות, הגעתי לסניף אחרי פחות משבוע כדי לקבל מוצר חדש. לקחו את האוזניות התקולות ל"תיקון ובדיקת מעבדה" לקח להם יותר משבועיים לבדוק את האוזניות ולהודיע לי שאני "זכאי" לאוזניות חדשות. אממה, אז הם ביקשו ממני לשלם דמי משלוח מחדש כי המשלוח לא כלול במחיר. בקיצור שילמתי משלוח פעמיים על מוצר אחד וכל הסיפור לקח יותר מחודש. אפס לקיחת אחריות של הרשת, אפס שירותיות, היו מקבלים 0 כוכבים אם זה היה אפשרי.
שלום, הצטערנו לקרוא את חוות הדעת. בכל מקרה של תקלה במוצר יש לבצע בדיקת מעבדה לאימות התקלה בטרם תאושר החלפה. האוזניות הופקדו לאחר כשבועיים ממועד הרכישה בסניף דיזינגוף ת"א. לאחר בדיקה של האוזניות, לא אומתה תקלה, אך על אף זאת ניתן אישור החלפה לאוזניות חדשות מאותו דגם שנשלחו לאותו סניף. הלקוח ביקש לקבל את המוצר בשליחות ושילם דמי משלוח בסך של 9 ש"ח בלבד. האוזניות התקבלו אצל הלקוח תוך מס' ימים בודדים. בברכה, צוות GoMobile

קיבלתי שירות משניאור המקסים! כל כך אדיב! שירותי! הסביר לי לפרטי פרטים על החבילה! לא פעם ראשונה שלי בחנות הזו.. ואחזור בוודאות!

מנחם נתן שירות אדיב, הוא יצא מגדרו כדי לספק שירות מיטבי, והכל עם חיוך ובסבלנות.

הגעתי לחנות בדיזינגוף סנטר, המוכרת מיכל הייתה אדיבה סבלנית לכל שאלה שלי ונתנה לי מלא המלצות והכוונות לגבי איזה פלאפון כדאי לי לקנות. בהחלט הייתה חוויה טובה וגרמה לי לתחושה טובה מול גו מובייל

רוצה להמליץ בסניף איקאה עובדים ממש חמודים מתיחסים ממש יפה במיוחד נבו תודה רבה לכם

שירות מהיר מקצועי ואדיב הצוות מאוד שירותי רצון לעזור החנות נעימה רכשתי שם את כל המכשירים הסלולריים שלי

התיחסות מאוד טובה נציג מבין ועוזיר וזריז קול הכבוד המחירים אחי נמוכים באריץ 👍👍👍 😘

המוכר קמרן ממ סניף אילת ממש היה אדיב עם המון ידע ונכונות לעזור עשינו קניה גדולה בעזרתו האדיבה והמקצועיות שלו. תודה!

כבר טלפון רביעי אנחנו קונים בסניף סינמה סיטי ראשון לציון לכל המשפחה במשך שנתיים.מאוד מרוצים מהמחיר ושירות.

שירות מדהים של הצוות המקצוען, קיבלנו טיפול VIP בהחלפת המכשיר, מחירים מצויינים (הכי טובים שמצאנו)!!

קניתי טלפון ממוכרת בשם ליזה שירות מעולה ולעניין סבלנית ממליץ בחום מתעמקת בפרטים ומסבירה כל דבר

קיבלתי שירות מעולה משקד באילת. הכל עם חיוך ואווירה טובה! הכי חשוב מחירים הוגנים ושירות מעולה

פעם שנייה שאני רוכשת מהסניף בדיזנגוף סנטר, הפעם איתמר המקסים עזר וייעץ לי בסבלנות רבה. צוות של אלופים ומקצוענים, תודה רבה!

שלום וברכה קנינו פלאפון בסניף באילת. והייתה לנו חווית קניה מהנה עם בר שהיה אדיב, מקצועי , נעים וסובלני.

השירות היה מעולה יהודה המליץ לי על אוזניות מצוינות ומשתלמות ונתן שירות מהיר ויעיל, מאוד נהנה מהן, אחזור שוב.

יהודה המוכר פשוט תותח עובד חשוב לחברה תעלו לו את השכר חבל אם תפסידו אותו

הגעתי לחנות ופגשתי את יהודה שהמליץ לי על מוצר מעולה ובמחיר ללא תחרות וגם לאחר שעשיתי השוואה על המוצר מצאתי שכאן הוא נמצא במחיר הנמוך ביותר

המוכר היה מאוד סבלני, בזמן הדבקת מגן המסך שם לב לנקודה קטנטנה על המסך שלא היה ניתן לנקות וכנראה הייתה תקולה והחליף מכשיר.