
חבר שלי ואני הגענו לחנות וקיבלנו יחס מדהים מהרגע הראשון, שירות מפנק ומחירים אטרקטיביים מאוד. באמת המקום הכי טוב לקנות בו

חבר שלי ואני הגענו לחנות וקיבלנו יחס מדהים מהרגע הראשון, שירות מפנק ומחירים אטרקטיביים מאוד. באמת המקום הכי טוב לקנות בו

פשוט ביזיון! רכשתי מכשיר שיאומי 4a בצבע שחור והגיע לי בצבע ורוד. נאמר לי שישלחו לי באמצעות שליח קיבלתי את הטלפון לחנות ק"מ מהבית. התקשרתי וביקשתי לקבל את המכשיר בצבע שחור שאותו הזמנתי. מהחנות נאמר לי לשים כיסוי מה זה משנה הצבע. שירות לקוחות מתחת לכל רמה, במקום להתנצל אמרו לי לשים כיסוי מה הבעיה?
שלום רב לכל הגולשים שלום לצערנו הלקוח כנראה התבלבל בין שירות טוב לשירות לא טוב כי הוא קיבל את המוצר שהזמין וגם את האביזרים וואת הצבעים שקיבל זה הצבעים שהזמין ועל כך מעידה חשבונית של ההזמנה כולל פירוט מדוייק של הצבעים ושל האביזרים שהזמין ! ההוכחה לכך זה החשבונית שמצורפת לחוות דעת וגם אם נפל טעות אנוש אנו כאן בשביל לתת מענה לכל לקוח שיפנה אלינו וזה מה שאנו עושים למרות שבמקרה הזה לא מדובר בטעות שלנו אלא של הלקוח ואם היה פונה אלינו בשביל להחליף צבע הדבר היה נעשה באהבה ובקלות רבה. יום טוב גלישה נעימה וקניה מהנה לכל הלקוחות. צוות בסט סייל סלולר

רכשתי טלפון, הנציג היה מקצועי וענייני, לא ניסה לדחוף לי מוצרים נוספים או שידרוגים מיותרים. המחיר הוגן והמוצר מעולה. גם את המכשיר הבא אני ארכוש שם.

הגעתי לחנות כדי לבצע את הקניה. השרות היה ענייני, המכשיר חדש ומצוין, בנוסף למחיר המצוין. תוכנה גלובלית עם עדכונים, בלי התחכמויות ותוספות מחיר שנהוגות אצל חלק מהחנויות. מבחינתי מגיעה להם חוות דעת חיובית ועדוד. קראתי בחוות דעת קודמות תלונות של אנשים שהגיעו לחנות ואז התברר להם שכדי לקנות טלפון הם חייבים לרכוש אביזרים. אצלי זה לא קרה. הציעו לי באדיבות לקנות אביזרים אבל לא לחצו בכלל. מקווה שימשיכו כך. ממליץ לקנות אצלם.

חנות מאד מומלצת צוות אמין עם יחס חם ואישי אני מאד ממליץ לבוא ולרכוש בלי להסס!!

שירות אדיב, מהיר, מקצועי, מחירים הוגנים המתאימים לכל כיס. ממליצה בחום להגיע להבין זאת בעצמך😃

הגעתי לחנות אחרי שבדקתי מחירים בבכמה מקומות,, המחיר של בסט סל היה זול משמעותית!! היחס שקיבלתי ממיכאל היה נעים מאוד,סבלני,מקצועי ועם המון רצון טוב לעזור הרווחתם לקוחה וממליצה,תודה!

מוצר טוב , מחיר טוב, שירות טוב , שירות מדהים החיסרון זה התור הקטן אבל היחס והשירות מפצים על הכל

מוצר טוב , מחיר טוב, שירות טוב , תענוג! מעט בעיה למצוא חניה. אבל השירות מפצה בגדול!

הגעתי לחנות כדי לקנות מכשיר ישר ולעניין אף אחד לא התייחס במשך 10 דקות פשוט יצאתי ולא קניתי כך קרה לי 2 פעמים
שלום רב לכל לקוחות זאפ חוות דעת מצחיקה ומגוחחת ולקוח שאפילו לא רכש בחנות אנו מקבלים קהל לקוחות לא קטן במשך כל היום ומשתדלים לתת מענה מהיר לכולם למרות זאת קורה מידי פעם כשלקוחות מקבלים שירות ויש תור שצריך להמתין כי אי אפשר להקים לקוח באמצע רכישה ולצפות לקבל לקוח חדש כשהלקוח שמקבל שירות כדיין לא סיים את הרכישה. לשמחתנו יש לנו ארבעה עמדות רכישה ועדיין מידי פעם מצריך המתנה קצרה וללקוח שלא רצה להמתין 10 דק לא הייתה רוצה להיות באמצע רכישה ויקימו אותך בכדי לקבל לקוח אחר זה לא מנומס וזה לא יקרה לפחות לא בחנות שלנו כי לכל אחד מגיע לקבל שירות וזה מה שיקבל אצלנו תשפטו לבד .

רכישה קלה זולה, צוות עוזר ותומך. המוצר עובד כמו שצריך, החיסרון היחידי שהמוצרים הנלווים קצת יקרים.

הקנייה הכי טובה שהייתה לי עד עכשיו בזאפ! קניתי את המכשיר ותוך שעתיים וחצי השליח היה אצלי בדלת עם הטלפון. ממליץ בחום!

שירות מעולה ויחס אישי . צבת מקצועי ונחמד. מומלץ מאוד.מלאי מוצרים זמין.מבחר מוצרים .המתנה(תור) קצרה מאוד.

לאחר בדיקה בזאפ קניתי מכשיר לילד ואביזרים נוספים במחירים טובים, השרות אדיב נעים ומקצועי,אחזור בעתיד לרכישות נוספות.

חשוב לי לציין שהייתי בהרבה חנויות ודברתי עם לא מעט מוקדי שירות, ויצא לי לישמוע מרבים מהם דברים שקריים שנועדו ליסחוט כסף מהציבור הרחב, על כך שלדגמים של Xiaomi יש שתי אפשרויות קנייה בהם הלקוח יכול ליבחור:1) פאלפון מקורי של Xiaomi שאינו רום גלובלי ופחות שווה ובעייתי בעניין זה משום שיכולים להיווצר תקלות בשפה העברית,או שיכולות ליקפוץ פירסומות סיניות באמצע גלישה באינטרנט, ובנוסף עם מטען חלופי שלפי ההיתבטאות והנימת קול של חלק גדול מאנשי המכירות אינו מספיק טוב(ושני נתונים אלו שקריים ולא נכונים) עם שנה אחריות שזה סביר ונורמלי לחלוטין.בניגוד לאפשרות שנועדה ליגבות יותר כסף מהציבור והיא=2)פאלפון מקורי של Xiaomi אך עם מטען יותר טוב של Samsung ושנתיים אחריות(שעל זה לא שווה להוסיף עוד סתם כסף) וגם אותו מכשיר עבר שינוי לרום גלובלי,מה שאמור להיות מההתחלה ללא חידוש מסויים מאנשי מכירות ורשתות שנועדו ליגבות כסף מיותר מהלקוחות. וכעת נגיע לעיקר, נסעתי לרשל"צ ושם קיבל אותי בחור ישר עם יחס מקסים ששמו אלעד, שישב והסביר לי כל מה שרציתי לדעת אודות הפאלפון שרכשתי ואף בא ליקרתי במחיר המגנים של הפאלפון, וכמובן בחרתי באפשרות הראשונה שהצגתי בתחילת הפיסקה שהיא גם זולה וגם איכותית מאוד, ולא צריך להוסיף כסף מיותר על דברים לא מי יודע מה כאלה משמעותיים,ולסיכום:זכיתי לקבל גם מחיר טוב,מוצר טוב ואיכותי ומעל הכל שרות פשוט מדהים,אז תודה! ואולי אחזור ליקנות פעם נוספת לאימי.

שירות מקצועי ואדיב, יחס אישי .הגעתי לחנות עם בים ביד ויצאתי עם טלפון מאובזר ובעלות טובה

שירות מעולה ומהיר הזמנתי וקיבלתי באותו יום מומלץ ועדיף יותר מחנות. תודה רבה על השירות אהבתי מאוד

השרות ניתן ע"י מיכאל. השרות היה מקצועי , אדיב, וסבלני. אני מאוד מרוצה מהשרות שקיבלתי.

שרות מעולההההה שאלתי אם יש במלאי ענו לי בחיוב הגעתי לקחתי וגם קיבלתי המון חיוכים מומלץ בחוםםםם

החנות שקניתי בה טובה מאוד שירות טוב מוכרת אדיבה מסבירה כמו שצריך מאוד הטלפון מצוין יצאנו מרוצים

רכשתי one plus 5 וקיבלתי אותו לאחר שבוע (מתוך 10 ימי עסקים) כך שהוא הגיע יחסית מהר. בנוסף, רכשתי מגן מסך אבל הוא לא תאם את הגודל של המסך אז דיברתי בטלפון עם מיכאל והוא זיכה אותי מייד. מיכאל היה אדיב ונחמד ואני מרוצה מאוד. ממליצה על החנות.

סוף סוף חנות גם זולה וגם הוגנת! קניתי שני מכשירים לי ולאשתי. המכשירים היו חדשים. לא אמרו לי נגמר לנו, נשאר אחד וורוד או שזה פתוח ואתה מקבל מטען גרוע כמו שקרה לי בהרבה חנויות אחרות. המגנים היו במחיר טוב. השירות היה מצויין (חנות חדשה ונעימה) ולא ניסו לדחוף דברים שלא צריך (לדוגמא אמרו לי שלonenote יש כבר מדבקת מגן טובה עליו) האחריות בכל נקודות השירות של הוט מובייל לעומת חנויות אחרות שאמרו שהשירות במעבדה בודדת בחור וביקשו תוספת לאחריות נורמלית.

הגעתי לחנות דרך זאפ ורכשתי טלפון שעוני הייתי מרוצה מהמצב ומהשירות ממליץ במקום הזמנה בחול עדיף לקנות כאן

שלחתי פניה דרך האתר לרכישה טלפונית. חזר אלי סיימון מן החנות. שירות אדיב,מקצועי וחושב מאוד - הוגן עם הצעות אטרקטיביות מותאמות לפי הדרישות שהצגתי. ממליץ בחום .

יחס מדהים. הגענו לחנות שהייתה עמוסה באנשים בכל זאת מיכאל נתן לנו את הזמן הדרוש ועשה הכל שנהייה מרוצים. ממליצה בחום להגיע לבסט סייל , סיגי.