מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 47

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Shaked
Shaked
31.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון

חבר שלי ואני הגענו לחנות וקיבלנו יחס מדהים מהרגע הראשון, שירות מפנק ומחירים אטרקטיביים מאוד. באמת המקום הכי טוב לקנות בו

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
30.07.2017
מוצר שנרכש: שיאומי 4a

פשוט ביזיון! רכשתי מכשיר שיאומי 4a בצבע שחור והגיע לי בצבע ורוד. נאמר לי שישלחו לי באמצעות שליח קיבלתי את הטלפון לחנות ק"מ מהבית. התקשרתי וביקשתי לקבל את המכשיר בצבע שחור שאותו הזמנתי. מהחנות נאמר לי לשים כיסוי מה זה משנה הצבע. שירות לקוחות מתחת לכל רמה, במקום להתנצל אמרו לי לשים כיסוי מה הבעיה?

תגובת החנות

שלום רב לכל הגולשים שלום לצערנו הלקוח כנראה התבלבל בין שירות טוב לשירות לא טוב כי הוא קיבל את המוצר שהזמין וגם את האביזרים וואת הצבעים שקיבל זה הצבעים שהזמין ועל כך מעידה חשבונית של ההזמנה כולל פירוט מדוייק של הצבעים ושל האביזרים שהזמין ! ההוכחה לכך זה החשבונית שמצורפת לחוות דעת וגם אם נפל טעות אנוש אנו כאן בשביל לתת מענה לכל לקוח שיפנה אלינו וזה מה שאנו עושים למרות שבמקרה הזה לא מדובר בטעות שלנו אלא של הלקוח ואם היה פונה אלינו בשביל להחליף צבע הדבר היה נעשה באהבה ובקלות רבה. יום טוב גלישה נעימה וקניה מהנה לכל הלקוחות. צוות בסט סייל סלולר

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
29.07.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi note 4x

רכשתי טלפון, הנציג היה מקצועי וענייני, לא ניסה לדחוף לי מוצרים נוספים או שידרוגים מיותרים. המחיר הוגן והמוצר מעולה. גם את המכשיר הבא אני ארכוש שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
ronen
ronen
29.07.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi note 4x

הגעתי לחנות כדי לבצע את הקניה. השרות היה ענייני, המכשיר חדש ומצוין, בנוסף למחיר המצוין. תוכנה גלובלית עם עדכונים, בלי התחכמויות ותוספות מחיר שנהוגות אצל חלק מהחנויות. מבחינתי מגיעה להם חוות דעת חיובית ועדוד. קראתי בחוות דעת קודמות תלונות של אנשים שהגיעו לחנות ואז התברר להם שכדי לקנות טלפון הם חייבים לרכוש אביזרים. אצלי זה לא קרה. הציעו לי באדיבות לקנות אביזרים אבל לא לחצו בכלל. מקווה שימשיכו כך. ממליץ לקנות אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אפי
אפי
28.07.2017
מוצר שנרכש: sumsung s8 plus

חנות מאד מומלצת צוות אמין עם יחס חם ואישי אני מאד ממליץ לבוא ולרכוש בלי להסס!!

חוות הדעת עזרה לכם?
נטלי
נטלי
27.07.2017
מוצר שנרכש: נאוט 4

שירות אדיב, מהיר, מקצועי, מחירים הוגנים המתאימים לכל כיס. ממליצה בחום להגיע להבין זאת בעצמך😃

חוות הדעת עזרה לכם?
yael katz
yael katz
26.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון נייד שיומי רדמי 4

הגעתי לחנות אחרי שבדקתי מחירים בבכמה מקומות,, המחיר של בסט סל היה זול משמעותית!! היחס שקיבלתי ממיכאל היה נעים מאוד,סבלני,מקצועי ועם המון רצון טוב לעזור הרווחתם לקוחה וממליצה,תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
MrShlo1234
MrShlo1234
24.07.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X 64GB 4GB MediaTech

מוצר טוב , מחיר טוב, שירות טוב , שירות מדהים החיסרון זה התור הקטן אבל היחס והשירות מפצים על הכל

חוות הדעת עזרה לכם?
Edith
Edith
21.07.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X 32GB

מוצר טוב , מחיר טוב, שירות טוב , תענוג! מעט בעיה למצוא חניה. אבל השירות מפצה בגדול!

חוות הדעת עזרה לכם?
DANIEL
DANIEL
20.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 4 x

הגעתי לחנות כדי לקנות מכשיר ישר ולעניין אף אחד לא התייחס במשך 10 דקות פשוט יצאתי ולא קניתי כך קרה לי 2 פעמים

תגובת החנות

שלום רב לכל לקוחות זאפ חוות דעת מצחיקה ומגוחחת ולקוח שאפילו לא רכש בחנות אנו מקבלים קהל לקוחות לא קטן במשך כל היום ומשתדלים לתת מענה מהיר לכולם למרות זאת קורה מידי פעם כשלקוחות מקבלים שירות ויש תור שצריך להמתין כי אי אפשר להקים לקוח באמצע רכישה ולצפות לקבל לקוח חדש כשהלקוח שמקבל שירות כדיין לא סיים את הרכישה. לשמחתנו יש לנו ארבעה עמדות רכישה ועדיין מידי פעם מצריך המתנה קצרה וללקוח שלא רצה להמתין 10 דק לא הייתה רוצה להיות באמצע רכישה ויקימו אותך בכדי לקבל לקוח אחר זה לא מנומס וזה לא יקרה לפחות לא בחנות שלנו כי לכל אחד מגיע לקבל שירות וזה מה שיקבל אצלנו תשפטו לבד .

חוות הדעת עזרה לכם?
Matanrav
Matanrav
20.07.2017
מוצר שנרכש: רדמי נוט 4 x

רכישה קלה זולה, צוות עוזר ותומך. המוצר עובד כמו שצריך, החיסרון היחידי שהמוצרים הנלווים קצת יקרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
20.07.2017
מוצר שנרכש: oneplus 3t

הקנייה הכי טובה שהייתה לי עד עכשיו בזאפ! קניתי את המכשיר ותוך שעתיים וחצי השליח היה אצלי בדלת עם הטלפון. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
michael
michael
20.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון סוללרי xiomi redmu 4X 64g

שירות מעולה ויחס אישי . צבת מקצועי ונחמד. מומלץ מאוד.מלאי מוצרים זמין.מבחר מוצרים .המתנה(תור) קצרה מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
ניר
ניר
17.07.2017
מוצר שנרכש: Samsung j3 pro

לאחר בדיקה בזאפ קניתי מכשיר לילד ואביזרים נוספים במחירים טובים, השרות אדיב נעים ומקצועי,אחזור בעתיד לרכישות נוספות.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
16.07.2017
מוצר שנרכש: Redmi 4x

חשוב לי לציין שהייתי בהרבה חנויות ודברתי עם לא מעט מוקדי שירות, ויצא לי לישמוע מרבים מהם דברים שקריים שנועדו ליסחוט כסף מהציבור הרחב, על כך שלדגמים של Xiaomi יש שתי אפשרויות קנייה בהם הלקוח יכול ליבחור:1) פאלפון מקורי של Xiaomi שאינו רום גלובלי ופחות שווה ובעייתי בעניין זה משום שיכולים להיווצר תקלות בשפה העברית,או שיכולות ליקפוץ פירסומות סיניות באמצע גלישה באינטרנט, ובנוסף עם מטען חלופי שלפי ההיתבטאות והנימת קול של חלק גדול מאנשי המכירות אינו מספיק טוב(ושני נתונים אלו שקריים ולא נכונים) עם שנה אחריות שזה סביר ונורמלי לחלוטין.בניגוד לאפשרות שנועדה ליגבות יותר כסף מהציבור והיא=2)פאלפון מקורי של Xiaomi אך עם מטען יותר טוב של Samsung ושנתיים אחריות(שעל זה לא שווה להוסיף עוד סתם כסף) וגם אותו מכשיר עבר שינוי לרום גלובלי,מה שאמור להיות מההתחלה ללא חידוש מסויים מאנשי מכירות ורשתות שנועדו ליגבות כסף מיותר מהלקוחות. וכעת נגיע לעיקר, נסעתי לרשל"צ ושם קיבל אותי בחור ישר עם יחס מקסים ששמו אלעד, שישב והסביר לי כל מה שרציתי לדעת אודות הפאלפון שרכשתי ואף בא ליקרתי במחיר המגנים של הפאלפון, וכמובן בחרתי באפשרות הראשונה שהצגתי בתחילת הפיסקה שהיא גם זולה וגם איכותית מאוד, ולא צריך להוסיף כסף מיותר על דברים לא מי יודע מה כאלה משמעותיים,ולסיכום:זכיתי לקבל גם מחיר טוב,מוצר טוב ואיכותי ומעל הכל שרות פשוט מדהים,אז תודה! ואולי אחזור ליקנות פעם נוספת לאימי.

חוות הדעת עזרה לכם?
קרן אדגר עבדי
קרן אדגר עבדי
14.07.2017
מוצר שנרכש: סלולר אקסיומי 4 x

שירות מקצועי ואדיב, יחס אישי .הגעתי לחנות עם בים ביד ויצאתי עם טלפון מאובזר ובעלות טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofek
Ofek
14.07.2017
מוצר שנרכש: סמסונג j7 priim

שירות מעולה ומהיר הזמנתי וקיבלתי באותו יום מומלץ ועדיף יותר מחנות. תודה רבה על השירות אהבתי מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
avi
avi
12.07.2017
מוצר שנרכש: סמארטפון שיומי , נוט 4 , 64 GB,

השרות ניתן ע"י מיכאל. השרות היה מקצועי , אדיב, וסבלני. אני מאוד מרוצה מהשרות שקיבלתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
12.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון

שרות מעולההההה שאלתי אם יש במלאי ענו לי בחיוב הגעתי לקחתי וגם קיבלתי המון חיוכים מומלץ בחוםםםם

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
11.07.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X

החנות שקניתי בה טובה מאוד שירות טוב מוכרת אדיבה מסבירה כמו שצריך מאוד הטלפון מצוין יצאנו מרוצים

חוות הדעת עזרה לכם?
SG
SG
11.07.2017
מוצר שנרכש: one plus 5

רכשתי one plus 5 וקיבלתי אותו לאחר שבוע (מתוך 10 ימי עסקים) כך שהוא הגיע יחסית מהר. בנוסף, רכשתי מגן מסך אבל הוא לא תאם את הגודל של המסך אז דיברתי בטלפון עם מיכאל והוא זיכה אותי מייד. מיכאל היה אדיב ונחמד ואני מרוצה מאוד. ממליצה על החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Boaz
Boaz
11.07.2017
מוצר שנרכש: oneplus 3t ו samsung j7 prime

סוף סוף חנות גם זולה וגם הוגנת! קניתי שני מכשירים לי ולאשתי. המכשירים היו חדשים. לא אמרו לי נגמר לנו, נשאר אחד וורוד או שזה פתוח ואתה מקבל מטען גרוע כמו שקרה לי בהרבה חנויות אחרות. המגנים היו במחיר טוב. השירות היה מצויין (חנות חדשה ונעימה) ולא ניסו לדחוף דברים שלא צריך (לדוגמא אמרו לי שלonenote יש כבר מדבקת מגן טובה עליו) האחריות בכל נקודות השירות של הוט מובייל לעומת חנויות אחרות שאמרו שהשירות במעבדה בודדת בחור וביקשו תוספת לאחריות נורמלית.

חוות הדעת עזרה לכם?
albert axelrod
albert axelrod
11.07.2017
מוצר שנרכש: телефон

הגעתי לחנות דרך זאפ ורכשתי טלפון שעוני הייתי מרוצה מהמצב ומהשירות ממליץ במקום הזמנה בחול עדיף לקנות כאן

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
11.07.2017
מוצר שנרכש: טלפון נייד

שלחתי פניה דרך האתר לרכישה טלפונית. חזר אלי סיימון מן החנות. שירות אדיב,מקצועי וחושב מאוד - הוגן עם הצעות אטרקטיביות מותאמות לפי הדרישות שהצגתי. ממליץ בחום .

חוות הדעת עזרה לכם?
yonasigi
yonasigi
10.07.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4x 64GB

יחס מדהים. הגענו לחנות שהייתה עמוסה באנשים בכל זאת מיכאל נתן לנו את הזמן הדרוש ועשה הכל שנהייה מרוצים. ממליצה בחום להגיע לבסט סייל , סיגי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון