
שירות מכירות טוב בעיניי זה לא רק למכור מוצרים, זה גם לתת שרות לקוחות ולדאוג שהמוצרים מגיעים תקינים ובזמן סביר ללקוח. פה 'אלקטרו קליק' נפלו במקרה שלי, לצערי הם עוטפים את עצמם ביבואנים ושירות משלוחים מהרמה הנמוכה ביותר. הזמנתי 3 מוצרים בו-זמנית עקב מעבר דירה: תנור, מדיח וכיריים. כל מוצר הגיע בנפרד והותקן בנפרד... 6 פגישות שונות עם אנשי מקצוע שונים במהלך 16 ימים... וכל איש מקצוע עם זמנים משלו ומצבי רוח משלו. (המוביל של התנור קבע איתי להגיע ביום שישי ב6:00, ולבסוף לא הגיע ולא ענה עד ראשון בבוקר) סיוט בפני עצמו אבל זה המחיר להזמנה מחברה קטנה עם מחירים כאלה, אני מניח. בטעות הזמנתי כיריים שלא מתאימים לחשמל בדירה. הגיע מתקין עצבני וצעק עלינו שזה לא מתאים... הזמנו מוצר חלופי מ'אלקטרו קליל' ושילמנו על משלוח החלפת מוצר... דיברנו איתם בטלפון וביקשו שינסו לזרז את העניין כי אנחנו בלי כיריים, אפילו הצענו לשלם יותר - רק שיגיע מהר. הגדלנו ראש ושאלנו האם צריך התקנה למוצר החדש כדי שנוכל כבר לקבוע עם חשמאלי... אמרנו לנו שאין צורך בהתקנה. ופה התחיל הסיוט האמיתי. המוצר החלופי הגיע רק שבועיים לאחר מכן, לאחר התקשרות יומית מצידנו לשירות לקוחות. כל פעם היה תירוץ אחר (השליח התבלבל, הבטיח להגיע ביום כזה וכזה... וכו'...) לבסוף שהמוצר הגיע, הוא הגיע פתוח, עם אבק בתוכו ובלי תקע. וכמובן שכן היה צריך התקנה ולהזמין טכנאי חדש לעוד שבוע כדי להתקין אותו. היבואן התקשר אלינו בעצמו ונבח על אישתי... אמר לה שהיא יכולה ללכת לקנות תקע ולחבר את החוטים בעצמה למרות שכתוב בענק שחייבים חשמאלי מוסמך. ביקשנו להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי (קנינו את אותו מוצר ממקום אחר, תוך יום אחד היה כבר מותקן לנו בבית). מי שמחפש גם שירות טוב מעבר לקניית המוצרים, אני לא ממליץ על אלקטרוקליק. בעולם שבו מוצרים מגיעים מארה"ב תוך פחות משבוע... אלקטרו קלילק תקועים 20 שנה אחורה. חבל.
לקוחות יקרים שלום רב, קודם כל המון סליחה מהלקוח שלא עמדנו בשביעות רצונו.. הלקוח הזמין לבד באתר שלושה מוצרים ממותגים שונים שכל אחד מצריך מתקין נפרד. הלקוח ביצע את קביעת ההתקנות לימים שונים ולא לאותו יום - אם היה יוצר איתנו קשר והיה נותן לנו את הזכות להביא לו שירות בכל הנוגע לכך קל וחומר שהיינו מסדרים ללקוח התקנה של כל המוצרים לאותו יום.. הלקוח פתח את האריזה של הכיריים ביחד עם המתקין בבית וגילה שטעה בבחירה - החזרנו ממנו את הכיריים ללא עלות על הנזק שנגרם - כיריים שנמכרו לו כחדשות אבל היום נמכרות מתצוגה במחיר זול יותר .. בירידת הערך של המוצר רק אלקטרו קליק נפגעו.. לגבי ביקור המתקין עבור הכיריים אכן הייתה אי הבנה ושיחות הטלפון של הלקוח מול היבואן והשירות שלא עזרו לא נמסרו לנו עד רגע זה מעבר לזה ברגע שהחלפנו את הכיריים ונודע לנו שהגיעו ללא תקע, הצענו הבאת טכנאי על חשבוננו באותו יום אך גם לזה הלקוח סירב. ברגע שהלקוח לא רצה את הכיריים שקיבל בגלל הצורך בהתקנה מיד החזרנו את הכסף עבור הכיריים והחזרנו את המוצר ללא עלות. שוב סליחה מהלקוח ושתהיה שנה טובה לכל עם ישראל!























