
הייתי אתמול בחנות באתי להחליף מסך במכשיר שלי, קיבלתי שירות מאוד אדיב, הזמן שלקח להחליף את המסך היה בערך 20 דקות, המחיר היה טוב ובין הזולים. בקיצור מומלץ

הייתי אתמול בחנות באתי להחליף מסך במכשיר שלי, קיבלתי שירות מאוד אדיב, הזמן שלקח להחליף את המסך היה בערך 20 דקות, המחיר היה טוב ובין הזולים. בקיצור מומלץ

התקשרנו לברר הבטיחו תיקון 20 דקות עד שעה הגענו טיפלו בנו במהירות למרות שהיה עומס יום שישי שירות מעולה טכנאי מקצוען

הגעתי לחנות עם מסך מיזו שבור, היום פשוט מקסימים, סידרו תוך פחות משעה הפלאפון נראה חדש ועובד מושלם. אחלה גם במחיר ומאוד שירותים מקווה שלא יקרה כלום לפלאפון עוד אבל הם הראשונים שאבוא אליהם :)

נכנסתי לתקן את מכשיר האייפון שש שלי לאחר שהתעקם, צוות הטכנאים במקום הציל לי את המכשיר ועשה זאת במסירות רבה, יחס חם ואוהב, מחיר מצויין והכי חשוב באיכות ובמהרה. ממליץ בחום!!!

הגעתי לחנות. בעל העסק שהוא גם זה שעושה את התיקונים זכר אותי שהגעתי שבוע לפני כן וביקשתי לתקן את המסך לנייד. לא המתנתי והוא כבר התחיל להחליף את המסך למרות שהיות תיקונים קודמים לפני. שי עבד על המכשיר כשעה ולא הצליח לתקן אותו(המכשיר לא עלה). הוא לא התייאש וביקש שאשאיר את המכשיר ואבוא למחרת. התקשרתי למחר והמכשיר היה מוכן. השירות למרות שהמון אנשים מגיעים היה מעולה וגם אדיב מומלץ ערן

באתי להחליף מסך בחור אדיב וחייכן ממש היה מהיר ומשתלם שווה כל שקל התיקון היה מוכן ממש אחרי שעה וחצי ואני עובד בבורסה אז קפצתי בארוחת צהרים

בדקתי מחירים במספר מעבדות. היה מענה טלפוני וסוללה במלאי. השירות מהיר וטוב מאוד. במחיר נמוך יותר מהמתחרים. מומלץ ביותר.

תוך 20 דק יצאתי מהחנות עם מסך חדש, הפלאפון עובד מצוין ואחלה מחיר. תודה רבה וממליץ בחום!

ביצעתי תיקון בחנות ברמת גן. שירות מצויין (חוץ מהמתנה של עשרים דקות בשל עומס). התיקון התבצע בהצלחה ובמקום והיה לא יקר בכלל.

ביולי 2015 מסרתי Sony xperia z3 להחלפת מסך שבור.שילמתי 750 שקל. אמרו לי שזה המסך המקורי של סוני.מיד לאחר התיקון ראיתי כתמים בהירים על המסך והתעלמתי מהם כי בסה"כ המכשיר עבד.בנובמבר 2015 ,לאחר שהמסך לא התנהג בצורה תקינה,ראיתי שאחת הפינות במסך התרוממה והגעתי שוב לחנות וציינתי בפניהם את הכתמים הבהירים. הבחור אמר משהו כמו "backlight" ושאין מה לעשות עם זה כרגע והדביקו את הפינה שהתנתקה וציינו שזה דבק חזק מאוד.ביחד איתי היה בחור עם iphone6 עם אותו סיפור.לפני כחודש פינה אחרת במסך התנתקה והגעתי שוב לחנות.הבחור אמר שכנראה החלפת המסך נעשתה מזמן כי הדבק שהגיע עם המסכים היה חלש(מה שאומר שהוא היה צריך להדביק את הכל מחדש ולא רק את הפינה).נתן לי להרגיש שהוא עושה לי טובה לאחר שאמר לי שיש 3 חודשים אחריות על תיקון. ובאמת כמה ימים אחר כך שוב נפתח המסך בפינה אחרת וכבר הלכתי למקום אחר שידביקו.

הגעתי למעבדה לטובת תיקון מכשיר אייפון 5 (החלפת סוללה, כפתור נעילה רטט ומיקרופון ולבדיקה כללית). צוות החנות היה אדיב מאד וקיבלתי תחושה טובה והוגנת גם במחירים וגם באופן כללי (וזה לא מובן מאליו כי זה תחום די פרוץ). טכנאי המעבדה אורי תיקן לי את המכשיר ועשה לי עסקה טובה בכיסוי חדש לאייפון כשחזרתי לאיסוף והיה אדיב מאד. ממליץ להגיע לחנות בקיצור - הייתה לי חוויה טוובה ואני יוגע שאני אחזור לשם אם אזדקק.

אני לא נוהגת לכתוב המלצות/ביקורות אבל ברצוני להמליץ בחום על סלפי. לאחר שקראתי ביקורות טובות באתר, יצרתי קשר עם המעבדה לצורך החלפת מסך לאייפון 6 פלוס. במועד פנייתי לא היה קיים במלאי מסך לבן כפי שרציתי. רועי, אחד מאנשי הצוות בסלפי, אמר לי בכנות שהוא אינו יכול להבטיח לי מתי בדיוק יגיע המסך הלבן למעבדה אך במידה ואני מוכנה להמתין, הוא ייצור איתי קשר ברגע שהמסך יתקבל. התלבטתי אם להמתין כמה ימים או לפנות למעבדה אחרת אבל בגלל שקראתי ביקורות טובות על המעבדה החלטתי להמתין. רועי אכן שמר את המספר שלי וברגע שהמסך הגיע לחנות הוא יצר איתי קשר כפי שהבטיח ושמר לי את המסך בצד. ההחלפה של המסך והדבקה של מגן זכוכית חדש בוצעה במקום, ביעילות, באדיבות ובתוך דקות ספורות, ורועי אף הציע לי להיכנס לתוך המעבדה ולצפות באופן החלפת המסך. גם מחיר החלפת המסך ביחס למעבדות אחרות היה הוגן.

לפני כחצי שנה הגעתי להחלפת מסך sony Z3 compact. מחיר מאוד גבוה- 570 שקל (מסך חדש עולה בערך 40$). תיקון לא מקצועי. יום לאחר התיקון חזרתי לחנות כי המסך לא היה מודבק טוב והתרומם, התחילו ישר לאמר לי שזה בגלל שהסוללה נפוחה וזה מה שקורה. הסברתי שאני טסה לחו"ל יום למחרת לתקופה ארוכה וחייבת שהתיקון יהיה טוב הפעם. הדביקו לי את המסך שוב ויום למחרת שוב התרומם אך כבר לא היה לי זמן לחזור לחנות. תוך כמה ימים שהמשך המשיך להתרומם גם התחיל לא לעבוד תקין, והמסך לא הגיב טוב. שלחתי הודעה לפייסבוק של החנות ואמרו לי לשוב ושיסדרו לי את זה. כבר לא היה לי איך לחזור לשם כי הייתי חצי שנה בחו"ל. ביקשתי את הכסף בחזרה ולא ענו לי על זה. הזמנתי מסך חדש לבית שלי בחו"ל ועשיתי את התיקון לבד. עבודה קלה מאוד של 15 דקות (פעם ראשונה) ומאז עובד מצוין. שום סוללה נפוחה, והמשך לא עלה שוב. ההרגשה שניסו להוציא ממני כסף גם על החלפת שוללה לשווא. בקיצור- אל תתקרבו, יקר מאוד וממש לא מקצועי.
הלקוחה הייתה בחנות רק פעם אחת ,לא פעמיים כפי שצוין, למחרת היא טסה , היא התחילה לשלוח לנו הודעות בפייסבוק שהיא בחול והתרומם לה המסך- הנציג בפייסבוק שאל את הטכנאי ונאמר לה לבדוק את הסוללה (המכשיר לא אצל הטכנאי פיזי)אז איך ניסו לקחת ממך יותר כסף?, זה נשמע מצחיק ולא אמין מצידינו אך הלקוחה רצתה שנטוס אליה ונסדר לה את הטלפון בגלל שהמסך התרומם ,כשהסברנו לה שזה לא יקרה. היא כעסה ואמרה שהיא תרשום חוות דעה שלילית, אנחנו היינו מאוד מופתעים מהסיטואציה עם הלקוחה, נשמח לתקן עד לשביעות רצונך., אנחנו רוצים לציין שאין סיכוי שהלקוחה החליפה מסך לבד לדגם זה , מדובר בהחלפת מסך מהמסובכות בתחום הסלולר ומסך ב40 דולר הוא אינו מקורי

הגעתי לחנות לצורך החלפת מסך של Z3 xperia על סמך כמות ההמלצות ב-ZAP מעוניין לציין לטובה יתרה את אופן שתקנו לי את המכשיר' במהירות ויעילות. כמו כן בזמן שהמתנתי לתיקון המכשיר שלי ראיתי את אופן הטיפול של הצוות המקצועי בלקוחות אחרים.

הגעתי לחנות פעם ראשונה והמסך הוחלף בזריזות אך הייתה בעיה בטאץ' הגעתי שוב לחנות והמסך הוחלף בשנית לשביעות רצוני.

מצויין - אנשים נחמדים, שירות מעולה, ,30 דקות תיקון על המקום, הם גם אכי זולים, ממליץ עליהם,

שירות אדיב, מקצועי ומהיר במיוחד, וכל זה עם מחירים הוגנים מאוד. מה צריך יותר? מומלץ בחום!

שירות ויחס מעולים מקצועיות אמיתית מהירות זמינות במלאי באמת ממולץ בלי יותר מדיי דיבורים !!

רועי קיבל את פני בסבר פנים יפות אדיב ומקצועי מאד טיפל לי בהחלפת המסך בזריזות וביעילות פשוט תענוג

הייתי מאוד סקפטי לגבי המחיר של החלפת שקע טעינה בכל מקום אחר ביקשו פי 2. לא ידעתי מאיפה זה יגיע ויבקשו יותר אבל בהחלט תיקון ב70 שח כפי שהובטח.

שי ורועי מנהלים את העסק ביד רמה, מקצוענים עם תודעת שירות יוצאת דופן. ממליץ לכל מי שזקוק לתיקון מכשיר סלולרי להגיע לכאן. החבר'ה מוציאים מים מהסלע ומצליחים לתקן מכשירים שאבד עליהם הכלח.

לא פעם ראשונה שאני מגיעה לחנות. קיבלתי המלצה חמה ובצדק ומאז זאת המעבדה שלי לתיקון מכשירים סלולאריים. כמובן שכל פעם מדובר במכשיר אחר... השירות אדיב מקצועי ובעיקר הוגן שלצערי זה ממש לא מובן מאליו.... הפעם הגעתי לתקן מכשיר של המנהלת שלי שנפל למים. כשהגעתי המכשיר נבדק (לפחות 45 דק עבדו על הטלפון עשו גיבוי והכל) ונמצא שהטלפון תקין פרט לכפתור שגם אותו תיקנו לי. המכשיר הוחזר לי ולא רצו לקחת תשלום בטענה שהמכשיר תקין- !! מקסימים!!!! בדרך כלל אני לא נכנסת להמליץ, אבל במקרה שלהם אני מרגישה חובה. מומלץ בחום!!!!!!

הגעתי למעבדת "סלפי" לצורך תיקון רכיב פלאש לנקסוס 5. אציין כי מעבדת "סלפי" הייתה המעבדה הרביעית בה ניסיתי לתקן את המכשיר!! סלפי היו היחידים שהצליחו לתקן את המכשיר, לקחו מחיר הוגן משמעותית ביחס לאחרים, והיו מקצועיים ביותר גם בהסבר הפרונטלי לאחר התיקון. נראה כי היושר המקצועי לצד תמחור הוגן הוא דרכם. ממליץ!

החנות ממוקמת באזור מרכזי ונגיש לתחבורה ציבורית ברמת גן. היחס אדיב, סובלני, ענייני ומיקצועי מאוד. מהירות ביצוע התיקון והמחיר ההוגן ששילמתי הפכו אותי ללקוח מרוצה מאוד. צוות העובדים נותן מענה לכל בעיה ולכל שאלה של הלקוח הן בהבט הטכני והן בהבט של מכירת מוצרים שונים בתחום הסלולר. מלבד מעבדת תיקונים גדולה הכוללת מספר טכנאים מיקצועים, החנות מוכרת טלפונים ומוצרים נלווים. במעבדת התיקונים יש אפילו מספר מקומות ישיבה להמתנה לסיום התיקון, אשר ניתן באופן מידי במידת האפשר. מומלץ ביותר!!!

חוויה להגיע לחנות כל פעם מחדש. מקצוענים , אמינים ביותר ונותנים שירות אדיאלי במחיר טוב והוגן , תיקנתי מכשירים בחנות בעבר ואמשיך בעתיד . מומלץ בחום