
קנינו אצלם עכשיו מכשיר אייפון 7 ומכשיר שיומי מי מקס 2. הגענו אליהם בגלל מחיר זול במיוחד שבא לידי ביטוי בזאפ. חבל שבסופו של דבר זה ממש לא היה כך: א. היות והיה מוכר אחד בלבד וכמות גדולה של אנשים, הקנייה הפכה להיות הרבה פחות נעימה מהראוי, אנשים הקיפו אותנו מכול עבר והייתה תחושת לחץ לא נעימה. ב. באותה רוח של לחץ, איכשהו קניתי את השיומי שמחירו 1,035 - בסכום של 1,094. בשכנועו של המוכר, הוספתי 59 ש"ח, עבור מה שמופיע בחשבונית כ"ערכה מקורית" וכונה ע"י המוכר כ-"fota". עד עכשיו, לא הצלחתי להבין על מה בדיוק שילמתי את התוספת הזו, מה בדיוק מקורי בערכה שקיבלתי, מה ההבדל בין הערכה שלי לערכה שאיננה "מקורית", איך אני יודע שבמכשיר שלי יש "fota"', מה קורה במכשיר שאין בו "fota"? ברצוני לציין כי עד לאותה נקודה, הכול היה יחסית נעים ויעיל - חוץ מלחץ הקהל, כאמור - אבל מאותו רגע של תוספת ה-69 ש"ח - נשארתי עם טעם הרבה פחות נעים בפה. אותו דבר אבל קצת אחרת, קרה עם המכשיר השני - האייפון. איכשהו התחלנו עם מכשיר שמחירו באתר מפתה מאוד - 2,600 נדמה לי - ויצאנו עם מכשיר במחיר של 3,185 ש"ח - למרות שכאן, אופי השדרוגים היה - לפחות בחלקו - ברור יותר. אגב, בשני הטלפונים - לא צורפה שום תעודת אחריות שהיא, למרות שדובר במפורש - ובעיקר באייפון - על אחריות יבואן מקורי - מה שהיווה חלק מהתוספת למחיר. חבל. בסך הכול האווירה שם טובה - חבל שהתקלקלה עם תוספת המחיר המוזרה הזו, בעיקר בהקשר של השיומי.
מספר דברים - "שכח" לציין הלקוח שהגיע לחנות ביום שישי בשעה אחת וחצי בצהריים דקה לפני סגירה , כן , היו הרבה אנשים בחנות. לא נתנצל על כך - כנראה שיש סיבה שהם באים. ברוך השם. מעבר לכך- היו 3 עובדים באותה משמרת פשוט הלקוח התעקש שמי שדיבר איתו בטלפון יטפל בו ולכן נאלץ להמתין מעט. דבר נוסף - 2600 ש"ח הוא מחיר של אייפון 7 32 גיגה ביבוא מקביל , "שכח " לציין הלקוח שהוא רכש אייפון 7 128 גיגה יבואן רשמי אפל ישראל . לגבי הקסיומי- ביקש הלקוח לרכוש ערכה סגורה עם אביזרים מקוריים - אף קיבל הנחה של 20 אחוז בגין ההפרש מכיון שרכש 2 מכשירים , הוצאתי וידאו מהמצלמות של יום שישי שעבר - הפעם היחידה שהוזכרה המילה fota בשיחה היתה כאשר שאל הלקוח אם הטלפון מגיע עם fota ונענה בחיוב. אז למה להשמיץ ולהכפיש את שמנו הטוב ?מדוע בחר הלקוח שיודע בדיוק מה רכש (חבל שלא ניתן לצרף וידאו של המכירה) לכתוב חוות דעת שלילית שמורכבת מחצאי אמיתות בלשון המעטה...? לא ברור לנו.























