
ב 27.12.19 רכשתי בוואלה שופס טלפון סלולרי באותו הרגע הבנתי שמה שרכשתי לא מתאים לי מבחינת הנתונים וטכנים . שלחתי פניה לשירות הלקוחות עם בקשה לביטול. את החיוב הם עושים במיידי. עד היום אני מחכה לביטול ההזמנה. אל תתקשרו לשירות הלקוחות כי אין דבר כזה. יש אפשרות להשאיר הודעה והשירות של וואלה התקשר בחזרה תוך 48 שעות(לא קרה עד עכשיו השארתי כבר 4 - 5 פניות) בסוף לאחר שהתקשרתי פעם נוספת הם חירטטו לי שהשארתי מספר טלפון שגוי...... בקיצור מחכה לביטול החיוב עד עכשיו ועדיין לא זוכיתי. בקיצור לא להתקרב !!!!!!
היי עודד, דואגים לזיכוי במיידי. ניצור איתך קשר ממש עוד מעט!























