לא ממליצה להזמין מהם בכלל בכלל!
הזמנתי מכונת אספרסו בעלות של 4290 שקלים עבור בעלי ליום ההולדת ולא קיבלתי את המוצר!
התקשרתי לבית העסק לתזכר ולוודא שאכן המוצר יגיע אליי בזמן, וגם שלחתי אינספור פעמים הודעות ותזכורות וכל פעם קיבלתי תירוץ אחר.. "החבילה פגומה..ביצענו החלפה ויגיע תוך יומיים מוצר אחר חדש... חברת המשלוחים איבדה" שורה תחתונה כל פעם אמרו לי שהמוצר יגיע אליי תוך "יום יומיים" והרשו לי לספר לכם שעבר כבר חודש וחצי מאז ההזמנה ולא רק שאין מוצר- גם אין זיכוי כספי באשראי. וכשביקשתי לברר מתי יזכו אותי בוואטסאפ- אפילו לא טרחו לענות לי, העיקר שאת הכסף לקחו, ומוצר לא סיפקו והרסו לי את מתנת יום ההולדת... שורה תחתונה להתרחק כמו מאש, לא מקצועיים בעליל.
אני עוד מחכה להחזר הכספי שלי...
תגובת החנות
הי נטלי, אנו שוב מתנצלים על העיכוב באספקה.
אכן בתקופה זו (חגים וסגרים) אנו משתדלים לעשות מאמצים גדולים לאספקות מהירות וללא תקלות.
אנו שמחים כי החלטת לתת לנו ניסיון נוסף וקיבלת את המוצר לשביעות רצונך.
שיהיה לבעלך יום הולדת שמח !!