
לאחר שנשבר לי המסך ב ONE PLUS 3 שלי הגעתי לסלפי דרך זאפ הם היחידים שהיה להם מסך בצבע לבן (למזלי) הכל היה מהיר ומקצועי המקום היה נוח מבחינת חווית הלוקח האנשים נחמדים מקצועים ומהירים קניתי גם מגן מסך על הדרך...

לאחר שנשבר לי המסך ב ONE PLUS 3 שלי הגעתי לסלפי דרך זאפ הם היחידים שהיה להם מסך בצבע לבן (למזלי) הכל היה מהיר ומקצועי המקום היה נוח מבחינת חווית הלוקח האנשים נחמדים מקצועים ומהירים קניתי גם מגן מסך על הדרך...

הימנעו מהזמנה בחנות זו. הגעתי להחלפת מסך P8 אחרי שהחליפו לי גיליתי שכפתורי הבית לא פעילים .חזרתי אליהם למחרת המתנתי שעה וחצי וגם במסך החדש שהרכיב לא עבדו כפתורי הבית. נאלצתי ללכת הביתה ללא המכשיר חזרתי שוב למחרת בשלישית לקחתי את המכשיר ואחרי יום הכפתורים שוב לא עבדו .התייאשתי מהם ופניתי למקום אחר שתיקנו בנקל ללא בעיות. ויתרתי על 220 שח. הם לא נוכלים פשוט לא מקצועיים בכלל או שחלקי החילוף שלהם בעייתיים. ממליץ לשלם טיפה יותר אבל לקבל שירות מקצועי ממקום אחר.
הלקוח הגיע בפעם הראשונה עם המכשיר של בנו להחליף מסך, ולא היה לו קוד גישה לבדיקת המכשיר לאחר תיקון ,למרות שניסה ליצור איתו קשר, יום למחרת חזר ואכן הכפתורים של המסך לא עבדו. כשהחלפנו שוב את המסך בפעם השניה , גילינו שהמכשיר של הלקוח נמצא בגירסה מיוחדת הדורש גירסה שונה של מסכים שלא היו לנו במלאי . בכדאי לא להשבית את המכשיר לגמרה נלקחו ממנו הפרטים האישיים בכדאי להזמין לו את המסך בגירסה המיוחדת . חבל מאוד שלפי חוות דעת זו אנחנו מבינים שאין בכוונת הלקוח לחכות למסך שהוזמן לו, ועוד יותר צר לנו שיצאת בהרגשה כזאת . בסלפי מחליפים עשרות מסכים בשבוע לדגם זה ללא בעיות כלל . נשמח והלקוח יחזור לטיפול עד שביעות רצונו המלאה.

תחום תיקוני הסלולר פרוץ לחלוטין. לכן, טוב להכיר מעבדה מקצועית והגונה. אתמול הגעתי למעבדה ברחוב ז'בוטינסקי 22 ר"ג עם 3 מכשירים תקולים. עבור מכשיר אחד בוצעה החלפת מסך במחיר הוגן לאותו דגם ובתוך פחות משעה. עבור 2 המכשירים האחרים בוצע תיקון קל במחיר של 30 ש"ח למכשיר. טכנאי המעבדה לא ניסה להמציא תקלות מדומות כדי לנפח את המחיר אלא ציין שהתיקון היה קל מאוד ולכן המחיר הוא 30 ש"ח. יצאתי מהמקום עם 3 מכשירים תקינים ובהרגשה שקיבלתי שירות טוב. ראוי גם לציין שיש למעבדה מקומות חניה בפתח החנות שמורים ללקוחות, דבר שעזר לי מאוד. מעכשיו זו המעבדה שלי לטלפונים ניידים.

קיבלתי שירות מעולה ויעיל, כדאי לכם לבקר שם אם מתקלקל לכם הטלפון. באתי להחליף מסך שבור למכשיר חדש. לאחר תיאום טלפוני קצר, הגעתי למעבדה, מיד טיפלו בי. בתום כ40 דקות המתנה קיבלתי את המכשיר עם המסך המתוקן. וגם עשו לי מחיר על מגן מסך וכיסוי. התרשמתי מהמקום לטובה.

חנות ומעבדה מעולה - שירות מעולה ומהיר נקודה. אין מה לומר, כל מילה נוספת מיותרת

הגעתי על מנת לתקן מסך שבור ב LG G3. לאחר התיקון גיליתי שישנה מריחת צבעים במסך החדש, ולאחר תיקון חוזר שגם בו נתגלתה אותה הבעייה הוחזר לי כספי במלואו והותקן לי המסך השבור איתו הגעתי. הצוות מאוד נחמד ועשה הכל כדי לרצות, למעט לפתור את הבעייה. אני חושב שראוי לציין שהבעלים הגון ונחמד, אך מבחינה מקצועית לא התרשמתי בעיקר מהעובדה שברגע שנתקל בבעיה ויתר על התיקון.
הלקוח הגיע להחלפת מסך בg3 lg עם סוללה נפוחה , ולכן הלחץ של הסוללה דחף את המסך החוצה וגרם מריחה של צבעים על המסך (בנגיעות נוקשות על הטאצ׳),אך הלקוח לא היה מוכן לקבל זאת. במעבדת סלפי משתמשים אך ורק במסכים מקוריים בייבוא מקביל למעט מסכים של אייפון 5/5s, אצלנו לתת שירות זאת זכות . ולכן קיבל את כספו חזרה. בהצלחה לאדון איתמר בהמשך .

למעבדה המקסימה הזאת הגעתי לפני שנתיים, אחרי שהתרסק לי הסלולרי וחיפשתי מקום אמין עם מחירים הוגנים. קראתי עליה המלצות חמות באינטרנט אבל לא ממש האמנתי שיש מקום עם שירות טוב ומחירים הוגנים (אנחנו הישראלים אוהבים לנפח אותם... ) ובהחלט שמחתי כשהגעתי למעבדה. קיבלתי שירות מעולה והתיקון היה מקצועי ביותר! בלי חירטוטים. בלי גזל. מאז חזרתי למעבדת סלפי עם כמה טלפונים שונים וסלפי הפכה להיות ה-מעבדה שלי. אני מתקשר להתייעץ לפני כל תיקון או רכישה ותמיד מקבל שירות מצוין! אני מרוצה מאוד וממליץ לכם בחום רב.

הגעתי עם מסך שבור, התקבלתי בסבר פנים יפות ותוך זמן קצר קיבלתי את המכשיר. מנהל המקום עובר מדי פעם בין האנשים ומוודא מיוזמתו שכולם מטופלים. יש אפילו פינת ישיבה מסודרת בחוץ. אחרי כמה ימים נתקלתי בבעיה בתפעול המכשיר שככל הנראה קשור למגן המסך שרכשתי והורכב שם. , חזרתי למקום, שוב נתקבלתי באדיבות ומנהל המקום טיפל בי מיד, החליף שני מגינים עד שהבעיה נפתרה, בלי להתווכח ובלי לבקש כל תמורה ואף אמר לי שאם תהיה בעיה שאחזור ואקבל שירות. אין ספק שמדובר בתודעת שירות יוצאת דופן בנוף המקומי. סחטיין חבר'ה, כל הכבוד לכם ותודה! אין ספק שזו תהיה מהיום המעבדה שלי!

נשבר לי המסך בטלפון, עלות החלפת מסך בבאג היא 550 שח! בסלפי כמעט חצי מחר- 280. רועי טיפל בי, בחור זהב. תיקן במהירות את המסך ואף על חשבונו סידר לי את מקש הבית שהיה תקוע. ממליץ מאוד על החנות, מקצועיים, אמינים והמחיר נמוך בהרבה מהמתחרים!!!

הגעתי לחנות במטרה להדביק מסך שיצאה מהמסגרת ולהחליף שקע לכבל טעינה. התברר שהמסך יצאה מהמקום כתוצאה מנפיחות הסוללה. נדרש ההלפת סוללה והחלפת מסך. שקע תוקנה ללא עלות נוספת. סוללה הוחלפה במקורית עם שנה אחראיות ובסופו של דבר הם הצליחו להחזיר את המסך לתוך המסגרת ולמנוע עלות נוספת. רכשתי גם כיסוי ומדבקת זכוכית למסך (כולל הדבקה). קיבלתי הנחה של 33% לשני מוצרים. יצאתי ממש מרוצה. שירות מקצועי, אדיב ואמין. זאת פעם שניה שלי בחנות. מומלץ מאוד מאוד מאוד.... כולל חניה :) .

הגעתי בעקבות התגובות באתר אך לצערי נחלתי אכזבה עמוקה קיבלתי שרות בינוני ומטה, , אומרים לך תחזור בערב, מתקשרים בערב הבן אדם לא נמצא נמצא מישהו אחר, לך תסביר לו את כל הסיפור והבעיה עכשיו (בעיה מורכבת במכשיר) לבסוף הוחלט להחליף לחצן כיבוי הגעתי, חזרתי אחרי כמה ימים כעבור מספר ימים שמתי לב שהם הרסו לי לגמרי את הטלפון ברוב טיפשותי לא בדקתי את העבודה שלהם ושמתי לב רק בהמשך אותו יום שהלחצן בכלל לא מורכב כמו שצריך, אין קליק של לחיצה למרות שכשלוחצים עליו הוא מגיב זאת הבעיה הקטנה, כי לאחר מכן שמתי לב שהפלסטיקה שליד הלחצן כיבוי כולה מרוסקת, מה שאילץ אותי להסיר אותה כי אני לא שם מגן לטלפון ועם הזמן והשימוש זה פשוט שרט אותי (!) אחר כן שמתי לב שהם ככ לא מוכשרים שכדי לפתוח את המכסה האחורי הם נאלצו לפגוע לי בפלסטיקה של המכסה (עיקום עם שפיץ בולט) כאילו מישהו בא עם מברג בקיצור בהחלט ייתכן ונפלתי על עובד עייף או רשלן או חוסר בכח אדם והיה בדיוק עובד חדש יחד עם זאת אחרי עבודה רשלנית שכזאת ? אני לא אחזור אליהם לעולם
אנחנו ממש מופתעים מחוות דעת זאת, אדון צחי היקר , חבל שהאנרגיה שלך באה לידי ביטוי בכתיבת חוות דעת זאת, ולא סיפרת לנו על החוויה והרושם שקיבלת , כי אז הייתה מגלה שאצלנו כולם יוצאים מרוצים. אצלנו לתת שירות זאת זכות. נשמח ותיצור עימנו קשר , ונשלח שליח לאסוף את המכשיר לתיקון עד שביעות רצונך. חברת סלפי אחראית לכל תיקון עד לשביעות רצון הלקוח.

החלפתי מסך לנקסוס 5. כאשר שמתי לב שאני לא מצליח לראות כלום באור שמש ניסיתי להגביר את התאורה ושמתי לב שהיא במצב הכי גבוה. במסך הקודם לא כיוונתי מעבר לחצי אף פעם וזה היה מואר וברור. אפילו בחדר סגור אני לא יכול להנמיך את התאורה במסך אחרת זה חשוך כמעט לגמרי. חזרתי לחנות וביקשתי לתקן את הבעיה ולאחר 15 דקות הפלאפון יצא מהטכנאי בטענה שאין בעיה במכשיר. אמרתי שאומנם המסך עובד אך אינני מצליח לראות דבר מחוץ למקומות סגורים וגם עצם זה שהמסך על הבהירות הגבוהה ביותר מקצר לי את חיי הסוללה של המכשיר משמעותית. הם ענו לי זה זה המסכים שיש לנו אתה יכול ללכת למישהו אחר שיחליף לך מסך תחזיר לנו את זה שהחלפנו לך ותקבל זיכוי. באמת?? אין לי מה לעשות??להתרוצץ בין חנויות ולהחזיר חלקי חומרה?? היחס היה מאוד מזלזל. אני חייב לציין שכשהגעתי לחנות במעמד הרכישה עשו עליי רושם של מקום מכובד ויחס אדיב. במבחן האמיתי(מה קורה לאחר שהלקוח כבר משלם ודורש את השירות המתאים) הם נכשלו, ובגדול! אם אתם אנשים שמכירים את סוג החנויות האלה, שאם הכל טוב אז אתם מרוצים ואם משהו משתבש אף אחד לא באמת יעזור לכם...הייתי לוקח את כספי למקום אחר חד משמעית
המסך הוחלף ללקוח כחמש פעמים , הלקוח לא היה שבע רצון , לא רצינו להשבית לו את המכשיר , אז אמרנו לו שיחזיר את המסך ויקבל זיכוי , בהצלחה

הגעתי לחנות כדי להחליף מסך למכשיר נקסוס 5. כשעתיים לאחר ההחלפה המסך החדש הפסיק לעבוד והציג קווים מעוותים. כשחזרתי לחנות, המוכר סירב לתקן את זה בטענה שמדובר ב"שבר פנימי בתצוגה" (המסך החדש עדיין ללא שריטה). לדבריו, הסיבה שזה קרה בדיוק שעתיים לאחר שהוא התקין מסך חדש היא "מנחוס" ואין לו אחריות על כך. אם גם לכם התשובות האלו נראות בעייתיות, תתרחקו. חבל על עוגמת הנפש.
הלקוח אכן הגיע עם נקסוס 5 עם תצוגה פנימית שבורה דבר שנוצר בדרך כלל מלחץ (דריכה או ישיבה על המכשיר) בדיוק כמו כל LCD אחר שישבר אפילו עם הזכוכית אינה שבורה הלקוח יצר הרגשה לא נעימה בחנות עם צעקות והאשמות ואף איים לכתוב חוות דעת זאת וגם לתבוע בבית משפט אם לא נחליף את המסך השבור שלו אפילו שהצענו להחליף לו מסך במחיר עלות עקב ה"מנחוס" שנוצר לו שציין למעלה בסופו של דבר הלקוח יצא. ולשם הפרוטוקול מסך נקסוס 5 מגיע קומפלט עם מסגרת לא מתבצעת שום הדבקה בהרכבת המסך. המסך הינו מקורי ולא נשבר בקלות אנחנו בטוחים שהלקוח יודע בדיוק מה קרה ואיך זה קרה וניסה לעשות מאיתנו צחוק בחנות ומה שביקש הלקוח זה ביטוח לא אחריות.

הייתי צריך להחליף מסך ואת החלונית של המצלמה האחורית בגלקסי נוט 4 שלי. נתנו הצעת מחיר הוגנת, על החלונית ביקשו 50 ש"ח בלבד, במקומות אחרים רצו 150 וצפונה. מסרתי את המכשיר, הבחור אמר שיהיה מוכן תוך שעה. כשחזרתי אחרי שעה הוא התנצל, אמר שכשחיברו את המסך השחור היחיד שהיה להם במלאי הצבעים לא נראו כמו שצריך. הציע להתקין מסך לבן. לא עשיתי מזה עניין, יהיה לי טלפון מיוחד, מה רע? התקינו מסך לבן, כנראה בגלל שרצו לוודא שאני מרוצה גם נתנו כיסוי בשווי של 100 ש"ח. איכות העבודה הייתה מעולה! כך גם היחס. מכיר מקום או שנים שהיו מתקינים את המסך התקול... ניכר שהחב'רה עובדים מהלב, היה שווה בהחלט את הנסיעה מאיזור חדרה ואעשה זאת שוב אם אצטרך.

הגעתי לחנות כעשרים דקות לפני מועד הסגירה בהנחה שאני אאלץ להשאיר את המכשיר ולחזור למחרת, להפתעתי הטכנאי החל לעבוד עליו כמה דקות אחרי שהגעתי וסיים אחרי כ20, הצוות היה אדיב ושירותי מאוד. בהחלט מומלץ!

הגעתי לחנות לתקן מסך שנשבר של פלאפון zte והשירות היה פשוט אדיב, נעים ומהיר! והמחיר ממש הוגן!! ובנוסף, המוכר טיפל לי בבעיה נוספת במכשיר ללא עלות :)

צלצלתי לפני שלאול על מחי להחלפת מכשיר אמרו כמו באתר 390,כשהיגעתי טענו כי המכשיר דגם מיוחד והם צריכים להזמין,ביקשתי שאם תוך שעה אין התקדמות שיעדכנו לא עדכנו בסוף היום היגעתי לחנות טענו שרק מחר יגיע מסך ויעלה 450 שח,למרות שהמסך לדגם הזה הוא סטנדרטי ולא צריך מסך מיוחד בקיצור ביזבזו לי יום שלם וחרתתו אותי,לא ממליץ.
צר לנו על החוויה שקיבלת במעבדה , אנחנו זוכרים אותך . הגעת לתקן גלקסי 4 מדגם מיוחד שנקנה בחול , ניסינו ליצור איתך קשר אך המכשיר שלך היה בתיקון. קיבלת הצעת מחיר לדגם מיוחד 9505 ולא דגם 9500 כמו שרשום בזאפ. , מובן לנו הכעס שלך , ועוד יותר צר לנו שכן ניסינו ליצור איתך קשר אך הסים שלך היה במעבדה.

שירות אדיב נדיב ומקצועי מאד!! היתי מס' פעמים גם עם הנייד שלי וגם של בנותי, ותמיד השירות והמחירים מעולים

החלפתי מסך לmeizo n2 note התקשרתי לוודא שיש, השירות היה פשוט מקסים,עבודה מהירה,יעילה וממש מחיר הגון ולא שוחטים אותך ממליץ בכל פה ממש תענוג,20דקות לקח כל הסיפור,מרגע שנכנסתי לחנות כיף אדיר!!

החלפת מסך שבור , שירות מהיר ביותר צוות אמין וסבלני ,מחיר הוגן , תוך 15 דקות הייתי עם המכשיר מתוקן . תודה

הגעתי בשבוע שעבר לתיקון כפתור בנקסוס 5. קיבלתי שירות אדיב מהיר ומקצועי והמחיר היה הוגן בהחלט.

השירות מהיר ומקצועי,אנשים נחמדים ואמינים. בדקתי מחירים בכמה מקומות בCELLFI המכיר הכי זול!!! תודה רבה . עזרתם לי מאוד.

הגעתי עם אייפון שש שבור להחלפת מסך הבחור הנחמד הכניס אותי למעבדה ונתן לי לראות איך הוא מחליף את המסך ככה שהייתי מאוד רגוע הוא נתן לי שרות מצויין ומחיר מצויין הגעתי אליהם מרחוק וברור לי שאני אחזור שוב אם אצטרך משהו ממליץ מאוד

השירות היה לא מקצועי לדעתי , חוסר הבנה בסיסי בטכנולוגיה , היחס שנתנו לי לא עזר לי לפטור לי את הבעיה ומצאתי את עצמי מוציא הרבה כסף שלא היתיתי צריך ויכולתי לחסוך! שורה תחתונה חבל מאוד אני מאוכזב מהם ..!!!
הלקוח הגיע להחליף מסך לmx4 בפעם השניה למעבדה, עם מסך שבור בשנית, ורצה שנחליף לו ללא עלות, לא מובן לנו למה נרשם ״חוסר בסיסי בטכנולוגיה״ שמדובר בהחלפת מסך בסיסית שהלקוח שבר , עידו היקר לא היית מוציא כספים שהיית יכול לחסוך אם לא היית שובר את המסך בפעם השניה , אנו לא יכולים לתת אחריות על מסך שבור , הלקוח צעק בחנות , ויצר הרגשה לא נעימה כלל לצד לקוחות מרוצים שהיו בחנות שניסו להסביר לו גם שהוא מבקש ביטוח ולא אחריות .

בג'ונגל הפרוע של מעבדות הסלולר הפרטיות, זה באמת נדיר למצוא מעבדה איכותית. סלפי עונים על ההגדרות של המילה איכות לחלוטין. הגעתי אליהם לאחר סקר שוק וניסיון מר עם המכשירים שלי לאורך השנים במעבדות אחרות. בסלפי קיבלתי מחיר הוגן, שירות של מעבדה ולא חנות טלפונים שעל הדרך מתקנת מכשירים. מעבדה מומלצת ביותר.