מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 46

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
kipod
kipod
28.09.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי xiaomi mi5s

חווית קניה מעולה שרות מהיר ואדיב, בן נתן לנו שרות מעולה - מומלץ ביותר !

חוות הדעת עזרה לכם?
דור
דור
27.09.2017
מוצר שנרכש: שלומי 4x

הגעתי לחנות דרך זאפ טיפל בי אבירם. שירות אדיב נעים נח ואמין יצאתי מרוצה עם מכשיר חדש ואחריות. ממליץ. לכו לאבירם.

חוות הדעת עזרה לכם?
נעמה
נעמה
24.09.2017
מוצר שנרכש: 4x

מוביילנד הרצליה פיתוח החנות הכי זולה by far מכל החנויות שבדקתי, ובדקתי הרבה. שירות אדיב ומסור של כל אנשי הצוות. היו סבלניים אלי מאוד ובאמת שחפרתי להם... מקווה שהקנייה הבאה רחוקה ממני, אבל בטוח שתהיה אצלם, אני לפה חוזרת! תודה רבה אלופים.

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
24.09.2017
מוצר שנרכש: טלפון שיואמי נוט 4

ביקרנו בחנות ובן קיבל אותנו היה עמוס אבל הוא היה מקסים ממש מהר יצאנו עם טלפון מצוין ומתאים לנו חנות מקסימה ונוחה.. גם אפשר לקבל זיכוי כספי תמורת מכשיר ישן זה בכלל מעולה המדבקה לא היתה טובה אבל אנחנו בטוחים שיסדרו לנו כשנהיה שוב= אנחנו פשוט בידיים טובות!

חוות הדעת עזרה לכם?
אריאל
אריאל
21.09.2017
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 4x

פלאפון שלישי שאני קונה בחנות. שירות מעולה מחירים נוחים. מוכר בשם בן היה אדיב ומקצועי .

חוות הדעת עזרה לכם?
איתן
איתן
21.09.2017
מוצר שנרכש: סמארטפון של שיומי

הגעתי בערב החג לקנות טלפון חדש. קיבלתי שירות מבן אשר הודה לי על הסבלנות אחרי זוג רוכשים שקיבל ממנו שירות קודם. בן היה אדיב וזריז איתי ותוך מספר דקות יצאתי מהחנות עם טלפון חדש התואם את צרכי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
20.09.2017
מוצר שנרכש: סלולרי אקיסומי נוט 4 איקס

קניתי נוט 4x אחלה חוויית קנייה מחיר טוב נהנתי מהקנייה ושרות מצויין של בן תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
יאן
יאן
18.09.2017
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 4x 64gb

ביום שיש האחרון קניתי מכשיר מהחנות קיבלתי שרות מקצועי הייתה חוויה טובה מאוד תודה לבן שהיה סובלני עם חיוך למרות כמות הלקוחות כנראה שכמות הלקוחות זאת מראה של השילוב של שרות ומחיר

חוות הדעת עזרה לכם?
ארנון
ארנון
15.09.2017
מוצר שנרכש: Redmi Note 4x

היה כיף להגיע, למצוא חניה בקלות, לקבל יחס טוב ומקצועי מבן , המוכר, בהחלט אמליץ לחברי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomit
Shlomit
13.09.2017
מוצר שנרכש: J5 2016

רכשנו מספר מכשירים במהלך השנה האחרונה. מומלץץץ....יחס אישי ושרות נפלא. אבירם נותן שרות על הצד הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eli
Eli
13.09.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4 64GB

הזמנתי ב8/8 מכשיר Xiaomi Redmi Note 4 מחנות זו בגלל המחיר הנמוך ,קיבלתי אותו ב16.8. המכשיר הגיע באריזה פתוחה, עם ראש מטען ללא כבל, בלי הסיכה שפותחת את הטלפון, ובקיצור, ממש לא במצב של טלפון חדש. הדלקתי את המכשיר, והזנתי חשבון גוגל, וכמעט מיידית הטלפון התחיל להתקע. בהתחלה חשבתי שמדובר באיטיות כתוצאה מאתחול ראשוני, אבל זה לא עבר גם אחרי כשעה שעתיים, ופשוט על כל 10 שניות של עבודה, הטלפון נתקע ל30 שניות. החלטתי בו במקום שאני לא נוגע בו יותר ולא מחבר אותו כלל לחשמל להטענה ושאני רוצה להחזיר אותו ולקבל זיכוי. התקשרתי למחרת בבוקר, ענה לי עובד בחנות, ואמר לי שאני צריך להגיע לסניף ולהביא איתי את המכשיר, ובכל מקרה מי שמכר לי את המכשיר יתקשר אליי כי הוא מגיע אחרי 11:00. לא קיבלתי שום שיחת טלפון, ושלחתי מייל לחנות בו אני שוב מסביר את הבעיה בבקשה לקבלת זיכוי. לאחר שבוע וחצי שראיתי שלא עונים לי, ביום שישי הראשון שיכולתי להתפנות לעניין, הגעתי פיזית לסניף, שם היה עובד שאמר לי שהוא לא המנהל ובלי המנהל אי אפשר לעשות כלום, ושאני אשאיר את המכשיר בחנות והמנהל יטפל בזה ביום ראשון. מיותר לציין שאף אחד לא התקשר אליי. התקשרתי ותפסתי את המנהל, הוא התעקש שהוא לא יכול לתת זיכוי כי המכשיר פתוח ובשימוש, אפילו שהסברתי שהוא הגיע פתוח. התעקשתי שאני רוצה זיכוי, והמנהל אמר שיחזור אליי. הוא לא חזר אליי עד היום (13/9), והיום כשהתקשרתי ודיברתי עם המנהל, הוא טוען שהוא בכלל לא יכול לעשות זיכוי לטלפון שהודלק ושאני חייב להגיע לחנות (שלא קרובה לביתי), לקחת את הטלפון (שהפקדתי אותו אצלם בהנחיית העובד בחנות), לקחת אותו למרכז תיקונים, ורק אם יאמרו לי שהמכשיר תקול ולא בגללי, אז אוכל לקבל זיכוי. הטלפון היה שווה 653 ש"ח, וכל הטרטור הזה של לבצע שיחות טלפון ולא לקבל תשובה, להצטרך להגיע לסניף להפקיד את המכשיר, לקחת אותו מהם בחזרה, לקחת אותו למעבדה, לקוות שיקבלו את טענותי שלא אני הרסתי את המכשיר, ולרדוף אחרי החנות הזו לקבל החזר, פשוט ממש ממש לא שווה את הכסף למי שמעריך את הזמן שלו, אני מוותר על הטלפון.

תגובת החנות

הוסבר ללקוח במספר שיחות טלפון גם עם מנהלת הרשת וגם עם מנהל החנות שלאחר כחודש לא ניתן לטפל בו בחנות ( לפי החוק 24 שעות ) ועליו להגיע למעבדת היבןאן שנמצאת בנחלת יצחק בתל אביב ושהחלפת מכשיר נתונה לשיקולם בלבד. למרות זאת החליט הלקוח להגיע לחנות ביום שישי 8/9 על דעת עצמו כאשר החנות דקה לפני סגירה ומלאה בלקוחות . מהרגע שנכנס הלקוח לחנות החל הלקוח להתנהג בצורה בריונית ומאיימת לצעוק על לקוחות שלא ירכשו בחנות ושאין שירות ועוד כל מיני אימרות לא ראויות . כאשר הסביר לו שוב העובד בנועם שעליו לגשת למעבדת היבואן ושעבר יותר מחודש מאז שרכש את המכשיר - לא מצאה חן בעיני הלקוח תשובתו של העובד - הוציא את הטלפון מהשקית וזרק את המכשיר בפראות על הדלפק וגידף את העובד ויצא מהחנות . ביום ראשון שלאחר מכן צלצל מנהל החנות ללקוח הסביר לו שאין טעם שהמכשיר ישכב בחנות והוא מוזמן להגיע לאסוף אותו ואם הוא צריך עזרה אנחנו מוכנים להוציא שליח - תשובתו של הלקוח היתה ״ אני אלכלך עליכם בכל מדיה אפשרית ואתבע אתכם בבית משפט ״ וניתק את הטלפון . אנחנו מזמינים את הלקוח לאסוף את המכשיר שלו ומאחלים לו בהצלחה . חג שמח לכל בית ישראל.

חוות הדעת עזרה לכם?
מ.ת.ח
מ.ת.ח
13.09.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi note 4x

חנות מעולה ! לאחר כמה חוות דעת באינטרנט ובלבול רב כתוצאה מכך על הטלפון שרציתי לקנות (xiaomi Redmi note 4) החלטתי לנסוע למובייל לנד שכן יש להם את כול הדגמים של המכשיר . לשמחתי פגשתי את בן ; שהיה יותר מסבלני לנקות את הערפל שאנשים מאותגרים טכנולוגית כמוני סובלים ממנו; וכיוון אותי לדבר המושלם בשבילי. בסוף החלטתי לקחת את הטלפון בגירסה ה32 לאחר אכזבה רבה מסמסונג גלקסי 6 שהיה לי וסלידה ממכשירים יקרים -להפתעתי כול מילה שלו הייתה זהב ; אפילו הופתעתי לטובה מהמכשיר שהוא המליץ - הפלאפון הסיני עובד כמו שור ! סה"כ שירות זהב ואנשים ששמים את הצרכן בעדיפות ראשונה ! 10/10 אחזור לשם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
revitalevi
revitalevi
12.09.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי קסומי 4

אז ככה באתי לחנות דרך זאפ. מלא אנשים ובאמת כולם לקוחות חוזרים ומרוצים. מהיום גם אני. חוזר לקנות עוד מכשיר אחרי החג. תודה לנועה ואבירם הנחמדיו

חוות הדעת עזרה לכם?
חגית
חגית
11.09.2017
מוצר שנרכש: A5

איזה כיף פלאפון חדש.שרות נהדר אדיבות בחורים לעניין.ממליצה בחום.חווית קניה מהיר ויעיל.תודה איציק על שירות נפלא

חוות הדעת עזרה לכם?
ao
ao
10.09.2017
מוצר שנרכש: pro j3 ץsamsung galax

פלאפון שלישי שאני קונה בחנות. שירות מעולה מחירים נוחים. מוכר בשם בן היה אדיב ומקצועי . אנחנו בדרך לרכוש אצלם נייד נוסף, מגיעים במיוחד מהוד השרון. ממליצים בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסגוף
אלכסגוף
10.09.2017
מוצר שנרכש: redme note 4x Xiaomi

קונה כבר מכשיר שלישי בחודשיים אחרונים ,בני נותן שירות מעולה.תודה רבה.ממליץ. מאוד מרוצה ממכשיר שאומי.

חוות הדעת עזרה לכם?
הדר
הדר
07.09.2017
מוצר שנרכש: A5 סמסונג

הגעתי למוביילנד בעקבות המלצות באזפ והיו פה שני מוכרים מקסימים אבירם ןאיציק שנתנו לי שירות עשר, נהניתי, הרגשתי בבית,צחקתי המון וקיבלתי שירות מקצועי ואמין.בטוח שאחזור שוב!!! יחס מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
netta
netta
06.09.2017
מוצר שנרכש: J7

המכשיר השלישי שאני קונה במובילנד הרצליה,איציק נתן לי שירות מעולה.מחיר טוב .תודה על הכל.ממליצה לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
gidonkoztashi
gidonkoztashi
05.09.2017
מוצר שנרכש: טלפון

הגעתי לחנות דרך זאפ תודה רבה לכולם,שירות מעולה,עזרו לי עם הכל עם חיוך שירות מהיר והכי חשוב מחירים טובים.תודה לאיציק

חוות הדעת עזרה לכם?
AP
AP
03.09.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X 32GB Qualcomm

רכשתי דרך האתר טלפון סלולרי עם משלוח דואר אקספרס ע"י שליח תוך 4 ימי עסקים בתוספת תשלום כמובן לאחר שבועיים עדיין לא קיבלתי את המכשיר. בשיחה טלפונית עם עובד שהציג עצמו כחן. נאמר לי ש"אין מה לעשות", "אני לא מבין בזה" " "תתקשר מחר" כששאלתי אותו האם זו נשמעת לו כתשובה הגיונית הוא ענה שכן וניתק את השיחה.

תגובת החנות

מי שכתב את התגובה הוא הנכד של הלקוח - מלכן כנראה הוא לא מעורה בפרטים. הלקוח הזמין דואר רשום תוך 7 ימים - המשלוח הגיע לבית הדואר הקרוב לביתו והמתין לו שם מעל שבוע. למרות שנשלח לו מס מעקב לכתובת המייל עימה ביצע את ההזמנה - לא טרח להתעדכן וחבל שכך. מעבר לזה - כאשר פנה לחנות בחר לצלצל בשעה 19:27 בערב כאשר החנות כבר סגורה - ענו לו משירות ההודעות והסבירו לו שהם יכולים רק לקחת הודעות והמליצו לו לחייג בבוקר .

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
29.08.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi 4x

בmobileland בן היה סופר אדיב ומקסים! קניתי את הxiaomi רדמי 4 איקס, והוא עזר לי בהכל. תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
29.08.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
חן
חן
28.08.2017
מוצר שנרכש: J7

תודה למובילנד שעזרו לי בבחירת המכשיר העברת הסים קארד ,יצאתי מרוצה .תודה איציק שיחקת אותה,אחלה שירות.ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון וגילי
אלון וגילי
28.08.2017
מוצר שנרכש: XiaomiRedmi 4X

הגעתי לחנות בהרצליה, בן נתן לי שרות מצוין וסבלני, המליץ וייעץ. ממליץ להגיע לחנות ולהתרשם מהמבחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
27.08.2017
מוצר שנרכש: אפל 7 128g אדום

שירות מעולה מחירים הוגנים הכי זול בארץ יבואן רשמי אפל שירות זריז ואדיב תודה רבה נתראה במכשיר הבא

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון