
ב 25/12/2019 רכשתי מדיח בוש. המדיח הגיע אחרי כמה ימים, וטכנאי שנשלח חיבר את המדיח. כבר בהפעלה הראשונה התברר שיש בעיה והמדיח נוזל. חברת השרות שלחה את המתקין, שבדק וצילם את התקלה. טכנאי נוסף הגיע פירק את את המדיח ומצא את התקלה. שרות בוש הודיע לי ליצור קשר עם המוכר (וואלה שופ) למציאת להחלפה של המוצר. חודש עבר, לא פחות מ 10 שיחות עם מוקד השרות של ואללה ואין פתרון, כולל התערבות של "מנהלת". וואלה לא מוכנים לזכות אותי ולא מוצאים פתרון. סיוט!
היי יובל, עודכנו מהספק כי המוצר ייאסף ממך בימים הקרובים. אנו נבצע זיכוי בהזמנתך .























