
חווית הקניה הייתה טוב מאוד מהירה קל נוחה שרות אדיב ומקצועיי איילהו היה ישר ולעיין תודה רבה ויום ניפלא וכול טוב אני ממליץ לקנות את כול המכישרים sim free

חווית הקניה הייתה טוב מאוד מהירה קל נוחה שרות אדיב ומקצועיי איילהו היה ישר ולעיין תודה רבה ויום ניפלא וכול טוב אני ממליץ לקנות את כול המכישרים sim free

הי, המענה לטלפון היה מידי השירות היה אדיב מאוד, כל השאלות נענו בסבלנות, בפירוט ובבהירות. במהלך השיחה נתנו לי פרטים על מוצרים משלימים וכן על אלטרניבה שהיתה עשויה לעניין אותי

המוצר נשלח והגיע מהר. לאחר השימוש הראשוני הסתבר שלא שמעו אותי טוב בצד השני. הגעתי לחנות ולאחר בדיקה שערכו הסתבר שהבעיה היא ב-SIM. החלפתי ל-SIM חדש ואכן שומעים מצויין - המוצר מצויין והשירות מעולה.

הגעתי לחנות זו עקב ביקורות חיוביות בזאפ מחיר נמוך שעות פתיחה נוחות (חנויות רבות סגרו מוקדם מדי). אליהו היה זה שמולו ביצעתי את הרכישה, והיה סבלני, אדיב, וענה לכל שאלותיי (והיו לי רבות). בנוסף, הגעתי לחנות 2 דקות לפני הסגירה, ואליהו גם חיכה לי וגם דאג למצוא לי חניה - חיכה לי מחוץ לחנות אפילו :) הרכישה שבוצעה : Nexus 5 , 16 GB, מטען מקורי, שירות אחריות ותיקונים מורחב, וכיסוי של ARMOR בנוסף, חזרתי לסים פרי לצורך רכישת מדבקת מסך. יצאתי עם שניים במחיר אחד.

קניתי און ליין מאחר והמחיר באתר הוא בין הזולים בזאפ. קצת מבלבל שעבור נקסוס 4 הם מציעים לרכוש בנוסף כרטיס זיכרון (בנקסוס אין אפשרות לרכוש כרטיסי זיכרון כתוספת שדרוג), כששאלתי את המוכר בטלפון אמר שזה אפשרות אוטומטית שבאה עם כל טלפון. עדיין, כמעט רכשתי בטעות כרטיס זיכרון שלא היה לי כל שימוש אליו, לדעתי צריך להסיר את זה מחשש להטעיית הצרכן. מעבר לכך המשלוח היה מהיר ויעיל, המוצר עובד ותקין. בסך הכל שירות מצויין.

היו לי מספר בעיות עם המוצר שקניתי , החנות פיצתה אותי ועזרה לי בבקשות שביקשתי ממנה אחרי שדיברתי איתם בטלפון.

בחרתי ב-SIMFREE בגלל המחיר הנמוך שמצאתי באתר ZAP והביקורות החיוביות של גולשים אחרים. תהליך הקניה באתר היה פשוט ונוח. יום לאחר ביצוע ההזמנה יצרו איתי קשר טלפוני בשביל לאמת את הפרטים ולבדוק אם אני זקוק לאביזרים נוספים. בשיחה היו גלויים איתי ומסרו לי שהמכשיר מיובא מארה"ב ע"י SIMFREE והתמיכה בו מסופקת על ידיהם ולא ע"י היבואן הרשמי של סמסונג. נאמר לי גם שהמטען שמסופק עם המכשיר הוא לא מקורי ושיש לי אפשרות להחליף אותו במטען מקורי אם אני מעוניין. מעריך כנות כזו הרבה מאשר אם הייתי מגלה בדיעבד את הדברים. המכשיר הגיע בזמן ועובד בצורה תקינה. הייתי שמח אם היו מצרפים חוברת הוראות בעברית אבל זה לא קריטי עבורי.

קניתי בחנות מכשיר LG G2 D800 32g, הקניה הייתה מהירה וזולה והשירות היה אדיב. מראש ידעתי שאני קונה "יבואן מקביל" אך רק בדיעבד התברר לי ההבדל שביניהם, יש לציין שהבחור שמכר לי טען שהמכשיר זהה ליבואן הרשמי וההבדל שמוזיל אותו הוא שמיובא ביבוא מקביל והאחריות עליו לשנה במקום שנתיים, כלומר שחסך ממני מידע משמעותי על הבדל במערכת הפלאפון עצמה (עדכוני FOTA, הפעלת HOTSPOT ועוד..). הדבר התגלה לי רק לאחר שימוש במכשיר ועל כן התאכזבתי מהשירות תחילה. אך כשהתקשרתי לחנות והצגתי את העניין קיבלתי אוזן קשבת ושירות מעולה מצד אליהו, הגענו להסכמה על החלפת מכשיר ה AT&T D800 במכשיר זהה אך דגם D802 - יבואן רשמי, תוך תוספת תשלום מצדי של כמחצית מההפרש בין הדגמים. בנוסף לכך, בזמן השימוש במכשיר הראשון התקלקל המסך שלו, כנראה בעקבות פגם ייצור, נסעתי לחנות לבצע תיקון ולאחר הבדיקה שלו קיבלתי במקומו מכשיר חדש לגמרי בהסבר שהמכשיר הקודם לא היה ניתן לתיקון. ממקרים אלא אני ממליץ על החנות מניסיון של קבלת שירות מעולה ולא שירות של התנערות מאחריות כפי שקורה בחנויות אחרות.

חבר'ה אדיבים, אמינים ומקצועיים. המוצר הגיע בזמן. כדאי להגיע לחנות או להזמין משלוח עד הבית. דואר ישראל "הנהדר" השאיר את החבילה בתיבת הדואר למרות שהדואר היה רשום.

התקשרתי כדי לקבל מידע ולרכוש מכשיר סלולארי. ענה לי בחור חביב בשם אליהו. הכנתי מראש מספר שאלות לגבי המכשיר, היחס היה סובלני ואדיב. קיבלתי תשובות לגבי כל השאלות. אהבתי שלא התעקשו על רכישת מוצרים נלווים שאיני מעוניינת בהם. המשלוח הגיע בזמן. אתר הבית שלהם נוח במיוחד. אני שמחה מאוד שבחרתי לקנות אצלם ובמקרה הצורך ארכוש שם בעתיד.

התקשרתי לחברה כדי לבדוק שיש את הצבע שבחרתי. ענה לי לטלפון תוך 5 שניות, בחור בשם גרגורי שטיפל בבקשה שלי בצורה הטובה ביותר. הבחור נשמע רציני מבין עניין והסביר לי הכל בסבלנות ובמקצועיות. תמיד נעים לקנות במקום שהיחס הוא מקצועי וטוב והשירות מצויין!

קניתי את המכשיר בחנות. היחס היה מאוד מזלזל מצד המוכרים. המכשיר אחרי חודשיים - המסך התקלקל . החנות כמובן התנערה מאחראיות , אחרי שהלכתי לחנות אחרת, פתרו לי את הבעיה ואז אמרו לי שהחלקים בטלפון הם חלקים ישנים (הקונקטורים) - כלומר הם מוכרים טלפון משומש . בקיצור חווית שירות + קנייה על הפנים . מומלץ להתרחק.
שלום רב סים פרי דוגלת במתן שירות מהטובים בארץ ותמיד קשובה ללקוח וזאת ניתן ללמוד ממאות חוות הדעת החיוביות שלנו! אנו מתפלאים שהלקוח טוען שקיבל יחס מזלזל היינו שמחים לתת שירות ללקוח זה אך לקוח זה לא נמצא במערכת! לאחר בדיקה קפדנית במחשב לא נמצא מקרה כזה. נבקש מכל קהל לקוחתנו להתעלם מחוות דעת זו!!!!

כבר מכשיר רביעי שאני רוכש מבים פרי מעבר למחירים שתמיד הכי טובים, כל עם אני פוגש מחדש את באדיבות והשירות של מולי ושאר הצוות חוויית קנייה של ממש . באמת שאין על החנות הזאת . עומדים מאחורי הדברים שלהם תמיד קניתי עכשיו מהם גלקסיות נוט 4 בטעות נמחקו לי כל הזכרונות .במשך שעה מולי החזיר לי את הנשימה ותיקן אתודה הכל . מקצוענים

השירות היה טוב מאוד. זו פעם ראשונה שהזמנתי דרך האתר.המכשיר הגיע יחסית מהר. חדש וכולל המגן. מרוצה מאוד מהשירות והמכשיר שקיבלתי. תודה רבה!

נשבר לי המסך בבוקר. הגעתי אליהם ותוך שעתיים סידרו לי את המסך, הדביקו לי מדבקה חדשה, עשו לי ביטוח ועל הדרך סידרו לי בעיה בסים. הרבה זמן לא שירתו אותי ככה והכל במחיר פשוט מצויין. ממליץ בחום

לאחר רכישת מכשיר ואי הבנה הגעתי לחנות וקיבלתי שרות מצויין מאליהו שהתנהג בנדיבות והבטיח לסדר את הבעיה. היחס והשרות היה מצויין ולכן אבקש לשנות את דעתי על החנות ולתת להם את מירב הניקוד המגיע להם וכן להמליץ לאנשים להגיע לחנות ולרכוש כי הכי חשוב זה השרות והיחס ושיש למי לפנות. תודה רבה!!!

קיבלתי מענה מהיר אחרי שעות אחדות מביצוע ההזמנה, הנציג הסביר לי את כל מה שדרשתי לדעת, קיבלתי כל מני הצעות ובחרתי המתאים מביניהם

הזמנתי את המכשיר באתר האינטרנט, יום למחרת התקשרו אליי לאשר הזמנה ותוך 3 ימים המכשיר היה אצלי בבית (משלוח מהחנות לצפון). למרות שהזמנתי את הגרסה D802 קיבלתי בפועל את הגרסה D800 - גיליתי את העובדה הזאת רק לאחר כמספר שבועות של שימוש במכשיר. הגעתי לחנות והסברתי לבעלים (אליהו) את הבעיה, והוא הסכים למרות השימוש הארוך יחסית להחליף לי את המכשיר ולתת לי מכשיר חדש ,יותר עדכני, שעולה 200 שקל יותר - ואפילו מתוך הוגנות לקח מחצית מהפרש המחירים עליו. השירות היה מעולה ומהיר, בלי ניסיונות רמאות וכל הבעיה טופלה עד הפרט האחרון בלי ויכוחים בכלל. חנות מומלצת, צוות מעולה ומחירים נמוכים!

רכשתי שוב בחנות זו אחרי שכבר ביצעתי רכישה בעבר. הצוות אדיב ומקצועי, השירות נוח ומהיר והיחס ללקוח נהדר. המשלוח היה מהיר ביותר (3 ימים) וארוז בצורה מקצועית! קיבלתי שירות מאדם בשם גרגורי, וכמו שהבטחתי קיבלתם חוות דעת חיובית אחרי שקיבלתי את המוצר ואני מרוצה ממנו מאוד! תודה!

זו הרכישה השנייה שלי בחנות זו (סמוך לתחנת רכבת מרכז תל אביב) וכנראה גם לא האחרונה. ראשית אציין את האדיבות והשירות המצוינים של נציגי החנות ובראשם מולי. יש לחבר'ה הללו סבלנות נדירה (ולישראלים צריך הרבה סבלנות...) ושירות מצוין. טלפון יכול להיות מקולקל או פגום (ובד"כ זה פגם של יצרן). אבל, כשיש לך שירות טוב ואמין של מקום הרכישה כמו "סים-פרי" , אז אתה יכול להיות רגוע שרכשת במקום הנכון.

הזמנתי GalaxyS3 מseemfree ואני מאוד מרוצה! תוך יום קיבלתי את המכשיר בלי עיכובים ובעיות. נציג השירות היה מקצועי אדיב ונחמד. תודה רבה לצוות החנות על חווית קנייה חיובית

השירות היה מהיר וידידותי. המוצר שהגיע היה בדיוק מה שרציתי ואני מרוצה ממנו מאוד. המוצר יצא במהירות מהחנות. ההתרשמות הכללית שלי מהחנות היא טובה, אחזור אליה בעתיד.

השירות היה מעולה - אנשים נחמדים, שנתנו מענה מהיר ומקצועי. כמו כן, המחירים זולים והאיכות טובה. ממליץ לבוא ולקנות בחנות הזאת.

אנשים שרוצים לעשות קניה בטוחה שתשתלם להם ממליצה לא להתקרב לחנות הזאת בשום אופן!! רכשתי מכשיר חדש שמסתבר שנמכר לי מכשיר יד שניה תקול שברגע שהוא הגיע אלי רק חוויתי בעיות עם המכשיר! כאשר המכשיר נשלח לתיקון והובטח שהוא יוחלף למכשיר חדש החנות שלחה את אותו מכשיר עם אותה תקלה ובנוסף השתמשו בו בזמן שהוא היה ב" תיקון" .שהגעתי לחנות על מנת לקבל את כספי בחזרה ניסו לשכנע אותי לקחת את המכשיר ברור שלא הסכמתי הבנתי עם מי יש לי עסק. ובנוסף רצו לעשות לי בעיות משום שעברו 14 ימים מהרכישה (רוב הזמן המכשיר היה בתיקון והתעכב במשלוח לא נעשה בו שימוש כלל) במקום לסיים את זה יפה עד כמה שאפשר הם חייבו אותי בעוד 200 שקלים על חתיכת קרטון שתטענו שהייתה חסרה באריזה לא מספיק העוול שעברתי מחווית הרכישה אצלהם הם עוד רצו כסף! עדיף להוסיף עוד 200 שקלים ולא לחפש מציאות כי בסופו של דברים מי שלוקח בזול משלם יקר בקיצור אנשים אשר רוצים להנות ממכשיר חדש שהם קונים והשקיעו ממירב כספם אל תתקרבו לחנות הזאת! תחסכו לכם עוגמת נפש,טרטורים של נסיעות,זמן וכסף!! ובקשר לתגובת החנות תמיד מנסים לייפות את הדברים ולשמור על קהל הלקוחות שלהם בזמן שהם לא עושים את העבודה שלהם כמו שצריך ורוצים להרוויח עוד כסף אז נא לא להתייחס לתגובת החנות! אנשים המעוניינים לבדוק לפני הרכשיה אם היא כדאית יכולים ליצור איתי קשר:0544533290
לקוחה יקרה לאחר בדיקת תגובתך מצער אותנו לגלות שסילפת בצורה בוטה את העובדות! סים פרי היא מתחייבת לשירות הטוב ביותר וניתן ללמוד זאת מחוות הדעת החיוביות שאנו מקבלים. ניסו ליצור איתך קשר מספר פעמים כדי לאמת את הכתובת וצבע המכשיר אך ללא הצלחה. המכשיר הגיע לחנות לאחר בדיקת מעבדה של היבואן המכשיר נמצא תקין ונימצא שעשית ROOT למכשיר דבר אשר מבטל את אחריות היצרן. בהצלחה בהמשך הדרך צוות סים פרי

רכשתי את המכשיר וקבלתי אותו לאחר כמה ימים. לפני קבלתו התקשר נציג והציע לי גרסה טובה יותר באותו המכיר. סה"כ חוויה טובה ואשמח לקנות מהם עוד הפעם.