
לצערי רכשתי את המוצר אך הוא לא היה במלאי. חברות כאלו עושות שם רע לזאפ שמציעות מוצרים שלא במלאי ואז מנסים לשכנע לקבל אותו באיחור או לקבל מוצר חלופי.
אני רוצה לציין שכל מה שרשום בתגובת הלקוח הפתיעה אותנו מאוד להלן השתלשלות העניינים: הלקוח הכניס הזמנה באתר על מכונת הכביסה WAT28370 בוש 9 ק"ג וביקש ואני מצטט אותו " צריך זאת מהר, אם אין במלאי בבקשה לא להציע מוצרים אחרים " כמובן שהמוצר היה במלאי אבל הדגשנו ללקוח שזמן אספקה הוא עד 7 ימי עסקים כמו שמצויין באתר ואין באפשרותינו לספק ביומיים הקרובים שזה מה שהלקוח רצה! אני מדגיש שזאפ מחייבת אותנו לרשום זמן אספקה ובזמן הזה אני מתחייב. יצרנו קשר עם הלקוח והסברתי לו תעניין האספקה והוא כמובן ביקש לבטל וביטלנו לו תהזמנה חשוב לציין שהלקוח לא חוייב ולא יצאה חשבונית! עכשיו בעניין החוות דעת של הלקוח - 90 אחוז מהדברים שהוא אומר נועדו לפגוע בחנות אין לי בעיה להוכיח את טענותינו המוצר נמצא אצלנו במחסן והוא במלאי לא הצענו ללקוח דגם חלופי הלקוח הכניס את חוות הדעת הזו בגלל שלא סיפקנו לו את המוצר מהר כמו שהוא ביקש! ציינו שאנחנו יכולים לספק תמוצר עד 7 ימי עסקים וכמובן שננסה כמה שיותר מהר. חוות דעת זו נועדה לעשות שיימינג לשמו ואנו שוקלים את צעדינו כנגד הלקוח חשוב לציין שהלקוח לא עונה לטלפונים ומסנן אותנו!!!



















