
אחלה מחיר ושירות מהיר. מייבש כביסה שחרור אדים בצינור פליטה, עד 9 ק"ג עומס.

אחלה מחיר ושירות מהיר. מייבש כביסה שחרור אדים בצינור פליטה, עד 9 ק"ג עומס.

מחיר מעולה, התקשרו והמליצו לשדרג לדגם יותר חדיש ממה שבחרתי בתוספת מזערית. הגיע מהר, והותקן במחיר ממש זול. התקשרו גם לוודא אחרי יום שהכל טוב. אחלה שירות

הזמנתי ב-Cell-Tec מקרר LG. המשלוח הגיע תוך 24 שעות!!! כולל פינוי מקרר ישן. צוות מעולה התקשרו ישר אחרי שהמשלוח הגיע לוודא שהכל תקין. שירות מצויין אדיב ומהיר. מרוצה מאוד וממליצה !

שרות מצויין!! מחירים מעולים!! משלוח מהיר ביותר!! פעם ראשונה שנחשפתי לאתר קניה הזה ואני בטוחה שמעכשיו הוא המועדף עליי, היתה חווית קניה מעולה .

בתאריך ה- 12 ביוני רכשתי כיריים של בוש באתר החברה. אחרי שבועיים שאף גורם לא יצר איתי קשר- השארתי פניה באתר וביקשתי לקבל עדכון לזמן האספקה. אחרי שבוע נוסף בו לא חזרו אלי התקשרתי למוקד שירות הלקוחות שם נאמר לי כי ייצרו קשר עם היבואן ויחזרו אלי בהקדם. שבוע נוסף חלף בלי עדכון. רק ב-08.07 התקשרו אלי חזרה לעדכן אותי כי המוצר לא נמצא במלאי וליבואן גם אין תאריך מתי יגיע למלאי.. ביקשתי לבטל את ההזמנה והובטח לי כי יתבצע זיכוי מיידי לכרטיס האשראי. עד היום לא קיבלתי את הזיכוי ואני רודפת אחריהם לקבלת כספי בחזרה

קניתי בחברה סל-טק מקרר קיבלתי אותו פחות מ24 שעות שירות היה מעולה אני ממליץ מאוד עובדים טוב

שירות מעולה ברמה של אירופה או ארה"ב, מקצוענים. יחס אישי ודעגה לפרטים הקטנים. הספה מהירה. פשוט נעים לעבוד עם החנות. ממליץ בחום!

שירות טוב. יצאו איתי קשר מיד ותוך 4 ימים הגיע אלי התנור.. השירות אדיב והכל זרם...

שרות אדיב.שרות מקצועי.לא ויתרו עד שהבעיה נפתרה..תודה לדיקלה.תודה. לספיר.מענה מהיר לטלפונים.ושוב תודה ממליץ מכל הלב

תהליך הקנייה היה מאוד פשוט נוח ומהיר כבר למחרת מההזמנה (הזמנתי בערב) המוצר הועבר להפצה ויום אחרי מוקדם בבוקר המוצר כבר אצלי כמה ימים אחרי גם יצרו איתי קשר לוודא האם קיבלתי את המוצר, האם הכל בסדר והאם אני מרוצה מהמוצר ומהשירות הלוואי וכל העסקים היו נותנים שירות כזה מעולה! אשמח לבצע רכישות נוספות מהחנות בעתיד

מדיח כלים של beko, הגיע מהר- אחלה שירות התקשרו כמה פעמים לוודא שהכל תקין

שירות נוח ומהיר מאוד , גם בשירות האינטרנטי וגם בשירות טלפוני. ביצעתי הזמנה ביחיסות קלות רבה והמוצר הגעה תוך יומיים מסיום הזמנה!

השירות היה נעים מקצועי ואכפתי. החבילה הגיעה מהר והמוצר נראה טוב ולפי התיאור. תודה רבה

חוויה מצויינת!: מצאתי את הטלויזיה שחפשתי, במחיר שווה, בוצעה הזמנה ללא כרטיס אשראי וחזרו אלי יום למחרת לסיכום ההזמנה. הטלויזיה הגיעה במהירות (יום למחרת - עד הדלת!).

ביצעתי הזמנה דרך האתך תוך יום הגיע לי לבית שירות מדהים מהיר אחריות יצרן מומלץ בחום מספר 1 בצפון ! :)

זו לא הפעם הראשונה שאני רוכש בסלטק וכמו תמיד המקצועיות והאדיבות עשו את העבודה. תודה למוכר גל שהמליץ במקצועיות רבה על מכונת כביסה באכונכט שכפי שהסביר לי בזמן המכירה המכונה עושה את העבודה בצורה מצויינת: תוצאות כביסה, שקט, ובקיצור ממליץ בחום על המוצר ועל החנות/האתר

אספקה מהירה, מענה מיידי, ייעוץ מקצועי, אמינות, מעקב צמוד עד קבלת המוצר (קניתי טלוויזיה) וגם אחרי הקנייה היו איתי בקשר כדי לוודא שהמוצר הגיע בשלום. אם יש יותר מ- 5 הייתי נותן

שירות נפלא במיוחד מהמנהלת דיקלה עטזרת באה לקראת הלקוח ועומדת בהבטחות לגבי המוצר שהוזמן בזריזות

שירות מעולה, ענו לכל השאלות. הגעתי בחשש בגלל ביקורות לא מחמיאות במיוחד, כנראה בגלל תקופת הקורונה. הזמנו מקרר שהגיע תוך 5 ימים (עם שישי שבת באמצע). בקיצור, שווה להזמין דרכם

כיף לרכוש בחנות. שרות מצויין מוצרים נפלאים. משלוח מהיר מאוד. מחירים נמוכים מאוד. מבחר גדול של מוצרים

תהליך ההזמנה היה פשוט ונוח - הזמנתי דרך האתר אחרי שרוב האתרים לא הציעו להוסיף מתקן התקנה, וכן עלות המשלוח היתה זולה משמעותית ממתחרים בבערך 200 ש"ח. יצרו איתי קשר על מנת לתאם הובלה והתקנה (SMS ולאחר מכן התקשרו), הטלויזיה אשכרה הגיעה בזמן שנקבע, ההתקנה היתה מהירה ויצאתי מבסוט. לאחר התקנה התקשרו שוב לוודא שאני מרוצה. בקיצור עשו לי חיים קלים, אחלה שירות.

הזמנתי טלויזיה בתאריך מסוים להורים הקשישים שלי והתקשרתי לאחר 5 ימים כדי לברר מה סטטוס ההזמנה. נציג שירות הלקוחות צרח עליי. דיבר אליי מאוד מאוד לא יפה. ממש בצורה פוגעת. ניסיתי להרגיע את השיחה אבל הוא לקח אותה למקומות מאוד שליליים ולא היה ברור לי מדוע. בסה"כ התקשרתי לברר, בתום לב, מדוע לא יצרו איתנו עדיין קשר. אפשר היה לומר בצורה רגועה יותר שמדובר ב X ימי עסקים מבלי לרדת כל כך נמוך. מאוד מעליב. לא ממליצה לרכוש דרכם. אפשר לשכוח משירות לאחרת שרכשת מהם.

הזמנתי באתר מדיח כלים. הובטח כי המדיח יסופק תוך 7 ימי עסקים. ביום העסקים החמישי, מאחר ועדיין לא תואם תאריך אספקה, התקשרתי לברר את הדבר. נענתי בצורה מאד לא נעימה (יש לנו המון הזמנות את לא צריכה להתקשר, ו"אני מסיים את השיחה" למרות שלא ניתן לי מענה). ביטלתי את ההזמנה.

שירות אמין ואדיב ומהיר לאחר ביצוע הזמנה און ליין למחרת קבלתי אישור על העסקה . השליח הגיע בזמן ... פשוט כיף לבצע הזמנה און ליין ולקבל המוצר בטווח קצר תודה!!!!

אחלה שירות, מהיר ויעיל. פתרון בעיות נעשה בלייב מולי גם כאשר היעד אליו ביקשתי לקבל את החבילה פתאום נעלם מהאופציות. יישר כוח!