
קיבלתי שירות מעולה מנתנאל. ולמרות המחירים הנמוכים, קיבלתי הנחה נוספת על האביזרים. בקיצור - מומלץ מאוד!

קיבלתי שירות מעולה מנתנאל. ולמרות המחירים הנמוכים, קיבלתי הנחה נוספת על האביזרים. בקיצור - מומלץ מאוד!

ב 20.9.17 ערב ראש השנה הגעתי לחנות חצי שעה לפני הסגירה לרכישת המכשיר. השירות היה מצויין ואדיב עם הסבר על האחריות אך הבעיה לא בשירות. לאחר הקניה סיימון המוכר שם את הSIM לבדוק שהמכשיר עובד אך מאחר ולא ניתן עזרה בהעברת נתונים הוצאתי את הסים לטלפון הקודם. בהגעתי לבית הופעל המכשיר ורציתי להתחיל להגדיר את המשתמש כשפתאום המסך ניהיה סחור ורק הטאץ והרטט עובד. לאחר לחיצה ארוכה על כיבוי/הדלקה ללא תוצאות החזרתי לקופסא.שבדרך שמתי לב שגם על הקופסא את מדבקה של יבואן מורשה(מדבקת האחריות של 12 חודשים) משמע המכשיר כנראה שומש קודם אולי לתצוגה. כרגע ללא טלפון עד סוף החג מקווה שימשך השירות הטוב שנתנו המוכרים וכמובן נקווה לטוב ונעדכן.

חבל מאד שנתתם לדבר קטן להרוס לי את כל חווית הקניה. שורה תחתונה הדברים הקטנים הם אלה שגורמים ללקוח לחזור ואני לא חוזרת.

לאחר בדיקה בזאפ קניתי מכשיר במחיר טוב, השרות אדיב נעים ומקצועי,אחזור בעתיד לרכישות נוספות. מוצר: Xiaomi Redmi Note 4x

מחיר הוגן שרות מעולה .בחרתי לקבל את הנייד ישרות עם כל האביזרים הנלווים.ויצאתי מרוצה מאד. ן

רכשתי מספר מכשירי Redmi 4X לילדים בחנות בראשון לציון, קיבלתי את המכשירים במקום, עם רום גלובלי, מכשיר מוכן לעבודה, יצאתי עם טלפון עובד וכבר עם עברית ובלי שטויות על המכשיר. מעבר למכשירים עצמם ולמחיר המצויין, מבחינתי ההנאה הכי גדולה הייתה מהשירות, לדעתי זה יותר חשוב מהכל. חנות נקייה ומרווחת, היו אביזרים במלאי למרות שמדובר במכשיר די חדש. היה כיף לקנות. נחמד לדעת שיש עדיין מקומות ששמים דגש על שירות, על חווית קנייה וזוכרים שחיוך לא עולה כסף (אגב, זה נכון לשני הצדדים). תודה מיכאל! אין לי ספק איפה אקנה את המכשיר הבא!

הגעתי לחנות צוות נחמד אדיב ומקצועי עזר לי לבחור את המכשיר בשבילי. נתנאל הנציג היה נהדר.

שירות מכל הלב,ממליץ בחום,מרגע שהתיישבתי קיבלתי הסבר מלא על המכשיר ואופן ההפעלה,קבלתי מטען מקורי והסבר על האחריות

אני יספר בקצרה.... המכשיר שלי נהרס והייתי חייב מכשיר רכשתי oneplus 5 במחיר מצויין לעומת המתחרים שמחתי לגלות שירות מהיר ואיכותי שקיבלתי את המכשיר מהיום להיום ממש מרוצה מהמצב והשירות הטיפול !!!!! ממליץ בחום !!

שירות מצוין אדיב.נכנסתי מהר יצאתי מהר אני בהחלט אחזור לחנות זו וארכוש עוד מכשירים לילדי ותודה לאלעד על השירות האדיב.

הזמנתי טלפון. מתחייבים ל7 ימי עסקים. עברו 8 ולא הגיע. שירות נורא. שולחים אותי לדבר עם המשלוחים. אם אתם רוצים את הטלפון במהירות - אל תזמינו מכאן!

קיבלנו ממיכאל שרות מעולה במחירים ללא תחרות. גם כאשר בחנות היתה עמוסה הוא לא איבד סבלנות ולא האיץ את התהליך ויתר אנשי הצוות התגברו על התור.

הזמנתי טלפון דרך אתר החברה, יכולתי לבחור ולהתקשר לחנות אך בחרתי להזמין דרך האתר. לאחר כשעתיים קיבלתי את המייל הבא: "שלום ---- . עשית אצלנו הזמנה באתר ונציגנו מנסים לתפוס אותך על מנת להשלים את כל פרטי ההזמנה ושנוכל לחייב אותך . ללא שיחה ומענה לנציגנו העסקה לא תחוייב ולא תצא לפועל . אנא נסה לחזור אלינו "... קצת מוזר, אבל נגיד... התקשרתי לחנות והמוכרת שענתה לא יכלה לטפל בי ולקחה מספר טלפון. חיכיתי שיחזרו אליי וכמובן אף אחד לא חזר. התקשרתי שוב לאחר כשעתיים ושוב אותו סיפור- לקחו מספר טלפון ואף אחד לא חוזר אליי. התקשרתי שוב לאחר כשעה ואמרתי להם שכל הסיפור הזה לא לעניין, או שישלחו לי את הטלפון או שיבטלו את העסקה. בום! השיחה מתנתקת. מתקשר שוב, אותו בחור עונה ו... בום! השיחה מתנתקת, אחרי דקה מתקשר אליי אותו בחור, אני שואל אותו מה קרה? הוא אומר שהתנתקה השיחה... מוזר אבל נגיד... ואז הוא ביקש ממני שוב את פרטי כרטיס האשראי למרות שכבר מסרתי אותם באתר... כל העניין הסריח, אמרתי לו שאני יורד מכל העסקה וכך זה נגמר...

אחלה אנשים ואחלה שירות. קניתי אצלם כבר שלושה מכשירים לי ולילדים. במכשיר באחרון שקניתי הייתה בעיה במצלמה שגיליתי רק יום אחרי הקניה. הגעתי לחנות והמכשיר הוחלף לחדש ללא כל בעיה, לא הפנו אותי למרכז השירות לתיקון או התנערו מאחריות. כל המגיבים פה שהם תמיד דוחפים אביזרים לעסקה, תפסיקו לחרטט אני קניתי את המכשיר בלבד, לא ניסו ולא הכריחו לקחת כלום. אז המון תודה לצוות בסט סיל, במיוחד לנתנאל ולבעלים מיכאל שיודעים לתת שירות מעל למצופה. ממליץ מאוד, מחירים טובים ושירות 10.

מכשיר שהפסיק לפעול לאחר שבועיים. נמסר לי לפנות לחברת הוט מובייל בירושלים לתיקון ואולי אף להחלפה בחדש. הטלפון נמסר שלם ללא פגמים חיצוניים. אשת השירות ב-HOTMOBILE ניסתה להחיות את הטלפון כרבע שעה בהטענה ואף הוציאה עבורי את הSIM וה SD CARD ועדיין לא מצאה פגם חיצוני במכשיר. אמרה שתבקש החלפה בחדש. רשמה על טופס התיקון שהטץ לא מגיב ואף מילה על סדק או שבר. לאחר חמישה ימים חזרתי לתחנת השירות ואז נמסר לי שההחלפה/תיקון לוקחים זמן מאחר ובודקים אם יש זכות להחלפה בחדש או לא ומי צריך לספק את הטלפון החדש. לאחר עשרה ימים הגיע המכשיר המקורי כשהמסך סדוק לרוחבו !!! והודעה על "נזק לקוח". התקשרתי וכתבתי אימייל מפורט ל BigCell והתקשרתי מספר פעמים. כמעט לא ניתן להסיג את מיכאל האחראי מלבד פעם אחת לפני שבועיים שבא אמר שיבדוק ויחזור. שאר העובדים כעת פחות נחמדים - מבטיחים לחזור בטלפון ולא חוזרים. כבר כחודש בלי הטלפון החדש. חבל כי עד הבעיה הטכנית הייתה לי הרגשה טובה בנוגע לשירות המכירה וליחס. אולם חוסר הטיפול בבעיות שירות טכני, התנערות מאחריות, מורידים כמובן את איכות החנות לנמוך. מאד לא ממליץ לרכוש בחנות שאינה מספקת שירות טכני בעצמה.
שלום לכל גולשי זאפ הלקוח פנה אלינו בזמן שנוצרה לו בעיה במכשיר מצידנו מכרנו לו מכשיר חדש לאחר כשבועיים הוא פנה אלינו והפנינו אותו לאחריות מתברר שהטלפון נפל וכנראה מהנפילה המסך נשבר אנו לא נותנים אחריות על שבר לכן לא סביר שמכשיר יגיע שבור ויחליפו לו מסך כי שבר לא כלול באחריות אנו נמשיך לתת מענה ושירות לכל לקוח ויעידו על כך אלפי לקוחות שלנו

מיכאל קיבל אותנו בסבלנות ובאדיבות , והציעה מכשיר לצרכים שלנו ונתן שירות מעולה . מכשיר שני שאני קונה אצלו , מיכאל נותן הרגשה באמת שאכפת לו ממך ולא רק למכור , עונה בסבלנות על כל השאלות . איש מדהים י ש ר והגון

שלום רב, בעניין תשובתכם לפנייתי מתאריך: 07/09/2017 אתם מניחים טענה שאין לה כל אחיזה במציאות שאני קשור באופן זה או אחר למתחרים שלכם - הואיל ו- Zap קבלו את המייל שלי יש באפשרותי להוכיח מעבר לכל ספק סביר כי אני שכיר שלא מתפרנס מתחום הקמעונאות ככלל או הסלולאר בפרט. קל להוכיח עובדות אלו ובשפת הילדים: " אין לי כל בעיה להתערב". לגוף העניין, מעולם לא חשבתי לקבל סלולאר בחינם זו גם הסיבה שמסרתי לכם את מספר כרטיס האשראי עם הרשאה לחייב. נציגכם טען שהכרטיס "מסורב" ושינסה למחרת. על מנת לבדוק את העניין באותו הערב לאחר השיחה עם נציגכם שילמתי חשבונות בסכום העולה על עלות הסלולאר באמצעות אותו כרטיס אשראי מה שמוכיח שהכרטיס לא מסורב. מעבר לכך, נציגכם טען שיחזיר ויבדוק למחרת - לא היה ולא נברא. לא יצרתם כל קשר למחרת וכמה ימים לא ידעתי אם חייבתם או לאו. ההתנהלות שלכם חובבנית בעיני וזה לא האופן בו אני נוהג לקנות. אם נתתי את מספר כרטיס האשראי חזקה שוידאתי שלכרטיס יהיה לו כסוי כספי בהיקף העולה על סכום הרכישה. לא יתכן שאם יש לכם בעיה טכנית ואמרתם שתחזרו למחרת שלא תעשו כן - אם פעולה כה פשוטה אתם לא מסוגלים לעלות כיצד ניתן לסמוך עליכם? אני רואה בתשובתכם כ"ביזיון" ושום סכוי שבעתיד אבקש לעשות עמכם עסקים או עם צד הקשור אליכם בדרך זו או אחרת. תשובתכם שגויה ומניחה הנחות שלא היו ולא נבראו. כלפי אתר ZAP אני נותן פרטים מלאים ואני עומד על דעתי המקורית.
שלום רב לכל גולשי זאפ אנו חברת סלולר שמוכרת טלפונים סלולרים לכל דורש המטרה שלנו למכור אך בלי לחייב את כרטיס אשראי הדבר אינו אפשרי מי שלא משלם על המכשיר לא יכול לקבל מכשיר בחינם ומי שלא קנה וגם מכפיש את שמנו כנראה אחד מהמתחרים שלנו כל מי שרוצה לרכוש אצלנו מוזמן להזמין באתר או להגיע לחנות ולרכוש במקום ברוכים הבאים

צוות החנות היה מאוד אדיב, מקצועי ומהיר. הרגשתי שאני מקבל תמיכה מלאה ושלא מציעים לי דברים בכח. מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי והמחירים מעולים.

הייתי היום בבסט סייל בראשון לציון והם פשוט מדהימים.היחס מהרגע הראשון שהתקשרתי לוודא על המכשיר ועד הרגע שיצאתי-וואו!דאגו לכל,הסבירו,אין לי מילים...מתן המוכר היה כל כך סבלני וענה על כל השאלות שהיו לי.אין לי ספק שעוד אחזור אליהם....

המוצר היה זמין במלאי ולאחר שווידאתי טלפונית, שמרו לי עד שהגעתי. קניתי גם כיסוי ומגן מסך שמיועד למכשיר במחיר סביר. תאריך קניה: 29.8.17 שירות אדיב, חנות מטופחת. בהחלט אחזור לקנות בה ואמליץ למכריי.

רכשתי את המכשיר לפני יותר משבוע. המכשיר עדיין לא הגיע אז התקשקתי לחנות שמבחינתם ההזמנה עדיין לא בוצעה כיוון שהם צריכים להתקשר ולוודא את כרטיס האשראי. התייחסות לא רצינית.
שלום קובי, ביצעת הזמנה באתר, הזמנה שלא חויבה מן הסתם כי היה סירוב בכרטיס אשראי שלך ויש לנו רישומים , לאחר מכן ביצעת הזמנה נוספת ולפי רישומים נוספים התקשרו אלייך על מנת לאמת את פרטי העסקה ובאמת לוודא את כל פרטי העסקה אך לא היה מענה כמה וכמה פעמים. הזמנה שלא חויבה מן הסתם שלא תשלח. התייחסות מאוד רצינית לכל קהל לקוחותינו ואף תלונה לגבי שירות ההזמנות שלנו, מצטערים על אי ההבנה אך מבחינתו פעלנו כשורה ונשמח לעמוד לרשות כל לקוחותינו בכל זמן ועת.

רכשתי לפני מספר חודשים ,מכשיר סלולרי בבסט סייל סלולאר ומכיוון שהייתי מרוצה הזמנתי מכשיר נוסף שהיה אמור להיאסף מהחנות,תהליך הרכישה היה ידידותי ואדיב והובטח שהטלפון יהיה מוכן לאיסוף. כשהגעתי לחנות, התקבלתי במאור פנים ומצאתי שהטלפון חיכה לאיסוף. מיכאל בעל החברה באדיבותו אף התקין ללא תמורה,מגן מסך שהבאתי איתי. בהחלט נהניתי מהקניה ואני ממליץ על העסק.

צוות אדיב ומיוחד,שירות מקצועי אמין סובלני בראשות מיכאל שהסביר בחיוך והאהבה.מקום של בית חם ומפנק.

היום רכשתי מכשיר נייד אצל בסט סלר. אחלה של שירות, אמין מקצועי, ואדיב. מומלץ מאוד !! 5/5

חנות מעולה מחירים שאין כאלה שירות מופתי ומהיר הספקה מהירה והכל עם חיוך כבר קניתי שם שלושה טלפונים ןכל פעם הביאו לי מבצע חדש מת על המקום הזה