מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 45

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
שוקי
שוקי
23.09.2017
מוצר שנרכש: סמארטפון Xiaomi Mi5s

קיבלתי שירות מעולה מנתנאל. ולמרות המחירים הנמוכים, קיבלתי הנחה נוספת על האביזרים. בקיצור - מומלץ מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
Eli
Eli
21.09.2017
מוצר שנרכש: one plus 5 128 GB

ב 20.9.17 ערב ראש השנה הגעתי לחנות חצי שעה לפני הסגירה לרכישת המכשיר. השירות היה מצויין ואדיב עם הסבר על האחריות אך הבעיה לא בשירות. לאחר הקניה סיימון המוכר שם את הSIM לבדוק שהמכשיר עובד אך מאחר ולא ניתן עזרה בהעברת נתונים הוצאתי את הסים לטלפון הקודם. בהגעתי לבית הופעל המכשיר ורציתי להתחיל להגדיר את המשתמש כשפתאום המסך ניהיה סחור ורק הטאץ והרטט עובד. לאחר לחיצה ארוכה על כיבוי/הדלקה ללא תוצאות החזרתי לקופסא.שבדרך שמתי לב שגם על הקופסא את מדבקה של יבואן מורשה(מדבקת האחריות של 12 חודשים) משמע המכשיר כנראה שומש קודם אולי לתצוגה. כרגע ללא טלפון עד סוף החג מקווה שימשך השירות הטוב שנתנו המוכרים וכמובן נקווה לטוב ונעדכן.

חוות הדעת עזרה לכם?
Avital
Avital
19.09.2017
מוצר שנרכש: Meizu m3 נייד

חבל מאד שנתתם לדבר קטן להרוס לי את כל חווית הקניה. שורה תחתונה הדברים הקטנים הם אלה שגורמים ללקוח לחזור ואני לא חוזרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tiberiu
Tiberiu
19.09.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4x

לאחר בדיקה בזאפ קניתי מכשיר במחיר טוב, השרות אדיב נעים ומקצועי,אחזור בעתיד לרכישות נוספות. מוצר: Xiaomi Redmi Note 4x

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
19.09.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi5s

מחיר הוגן שרות מעולה .בחרתי לקבל את הנייד ישרות עם כל האביזרים הנלווים.ויצאתי מרוצה מאד. ן

חוות הדעת עזרה לכם?
סהר
סהר
19.09.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 4X 32GB

רכשתי מספר מכשירי Redmi 4X לילדים בחנות בראשון לציון, קיבלתי את המכשירים במקום, עם רום גלובלי, מכשיר מוכן לעבודה, יצאתי עם טלפון עובד וכבר עם עברית ובלי שטויות על המכשיר. מעבר למכשירים עצמם ולמחיר המצויין, מבחינתי ההנאה הכי גדולה הייתה מהשירות, לדעתי זה יותר חשוב מהכל. חנות נקייה ומרווחת, היו אביזרים במלאי למרות שמדובר במכשיר די חדש. היה כיף לקנות. נחמד לדעת שיש עדיין מקומות ששמים דגש על שירות, על חווית קנייה וזוכרים שחיוך לא עולה כסף (אגב, זה נכון לשני הצדדים). תודה מיכאל! אין לי ספק איפה אקנה את המכשיר הבא!

חוות הדעת עזרה לכם?
Matan
Matan
18.09.2017
מוצר שנרכש: note 4x

הגעתי לחנות צוות נחמד אדיב ומקצועי עזר לי לבחור את המכשיר בשבילי. נתנאל הנציג היה נהדר.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסף
אסף
18.09.2017
מוצר שנרכש: maizu m3 note

שירות מכל הלב,ממליץ בחום,מרגע שהתיישבתי קיבלתי הסבר מלא על המכשיר ואופן ההפעלה,קבלתי מטען מקורי והסבר על האחריות

חוות הדעת עזרה לכם?
Yaniv
Yaniv
15.09.2017
מוצר שנרכש: Oneplus5

אני יספר בקצרה.... המכשיר שלי נהרס והייתי חייב מכשיר רכשתי oneplus 5 במחיר מצויין לעומת המתחרים שמחתי לגלות שירות מהיר ואיכותי שקיבלתי את המכשיר מהיום להיום ממש מרוצה מהמצב והשירות הטיפול !!!!! ממליץ בחום !!

חוות הדעת עזרה לכם?
discont5
discont5
15.09.2017
מוצר שנרכש: Xiomi redmi note 4x

שירות מצוין אדיב.נכנסתי מהר יצאתי מהר אני בהחלט אחזור לחנות זו וארכוש עוד מכשירים לילדי ותודה לאלעד על השירות האדיב.

חוות הדעת עזרה לכם?
אור
אור
14.09.2017
מוצר שנרכש: OnePlus5

הזמנתי טלפון. מתחייבים ל7 ימי עסקים. עברו 8 ולא הגיע. שירות נורא. שולחים אותי לדבר עם המשלוחים. אם אתם רוצים את הטלפון במהירות - אל תזמינו מכאן!

חוות הדעת עזרה לכם?
oded.rgc
oded.rgc
13.09.2017
מוצר שנרכש: Hussein p10 plus

קיבלנו ממיכאל שרות מעולה במחירים ללא תחרות. גם כאשר בחנות היתה עמוסה הוא לא איבד סבלנות ולא האיץ את התהליך ויתר אנשי הצוות התגברו על התור.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yoni
Yoni
13.09.2017
מוצר שנרכש: שיאומי רדמי נוט 4

הזמנתי טלפון דרך אתר החברה, יכולתי לבחור ולהתקשר לחנות אך בחרתי להזמין דרך האתר. לאחר כשעתיים קיבלתי את המייל הבא: "שלום ---- . עשית אצלנו הזמנה באתר ונציגנו מנסים לתפוס אותך על מנת להשלים את כל פרטי ההזמנה ושנוכל לחייב אותך . ללא שיחה ומענה לנציגנו העסקה לא תחוייב ולא תצא לפועל . אנא נסה לחזור אלינו "... קצת מוזר, אבל נגיד... התקשרתי לחנות והמוכרת שענתה לא יכלה לטפל בי ולקחה מספר טלפון. חיכיתי שיחזרו אליי וכמובן אף אחד לא חזר. התקשרתי שוב לאחר כשעתיים ושוב אותו סיפור- לקחו מספר טלפון ואף אחד לא חוזר אליי. התקשרתי שוב לאחר כשעה ואמרתי להם שכל הסיפור הזה לא לעניין, או שישלחו לי את הטלפון או שיבטלו את העסקה. בום! השיחה מתנתקת. מתקשר שוב, אותו בחור עונה ו... בום! השיחה מתנתקת, אחרי דקה מתקשר אליי אותו בחור, אני שואל אותו מה קרה? הוא אומר שהתנתקה השיחה... מוזר אבל נגיד... ואז הוא ביקש ממני שוב את פרטי כרטיס האשראי למרות שכבר מסרתי אותם באתר... כל העניין הסריח, אמרתי לו שאני יורד מכל העסקה וכך זה נגמר...

חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
12.09.2017
מוצר שנרכש: xiaomi mi max 2

אחלה אנשים ואחלה שירות. קניתי אצלם כבר שלושה מכשירים לי ולילדים. במכשיר באחרון שקניתי הייתה בעיה במצלמה שגיליתי רק יום אחרי הקניה. הגעתי לחנות והמכשיר הוחלף לחדש ללא כל בעיה, לא הפנו אותי למרכז השירות לתיקון או התנערו מאחריות. כל המגיבים פה שהם תמיד דוחפים אביזרים לעסקה, תפסיקו לחרטט אני קניתי את המכשיר בלבד, לא ניסו ולא הכריחו לקחת כלום. אז המון תודה לצוות בסט סיל, במיוחד לנתנאל ולבעלים מיכאל שיודעים לתת שירות מעל למצופה. ממליץ מאוד, מחירים טובים ושירות 10.

חוות הדעת עזרה לכם?
yanai
yanai
09.09.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Samsung Galaxy J3 2017 SM-J3110 16GB

מכשיר שהפסיק לפעול לאחר שבועיים. נמסר לי לפנות לחברת הוט מובייל בירושלים לתיקון ואולי אף להחלפה בחדש. הטלפון נמסר שלם ללא פגמים חיצוניים. אשת השירות ב-HOTMOBILE ניסתה להחיות את הטלפון כרבע שעה בהטענה ואף הוציאה עבורי את הSIM וה SD CARD ועדיין לא מצאה פגם חיצוני במכשיר. אמרה שתבקש החלפה בחדש. רשמה על טופס התיקון שהטץ לא מגיב ואף מילה על סדק או שבר. לאחר חמישה ימים חזרתי לתחנת השירות ואז נמסר לי שההחלפה/תיקון לוקחים זמן מאחר ובודקים אם יש זכות להחלפה בחדש או לא ומי צריך לספק את הטלפון החדש. לאחר עשרה ימים הגיע המכשיר המקורי כשהמסך סדוק לרוחבו !!! והודעה על "נזק לקוח". התקשרתי וכתבתי אימייל מפורט ל BigCell והתקשרתי מספר פעמים. כמעט לא ניתן להסיג את מיכאל האחראי מלבד פעם אחת לפני שבועיים שבא אמר שיבדוק ויחזור. שאר העובדים כעת פחות נחמדים - מבטיחים לחזור בטלפון ולא חוזרים. כבר כחודש בלי הטלפון החדש. חבל כי עד הבעיה הטכנית הייתה לי הרגשה טובה בנוגע לשירות המכירה וליחס. אולם חוסר הטיפול בבעיות שירות טכני, התנערות מאחריות, מורידים כמובן את איכות החנות לנמוך. מאד לא ממליץ לרכוש בחנות שאינה מספקת שירות טכני בעצמה.

תגובת החנות

שלום לכל גולשי זאפ הלקוח פנה אלינו בזמן שנוצרה לו בעיה במכשיר מצידנו מכרנו לו מכשיר חדש לאחר כשבועיים הוא פנה אלינו והפנינו אותו לאחריות מתברר שהטלפון נפל וכנראה מהנפילה המסך נשבר אנו לא נותנים אחריות על שבר לכן לא סביר שמכשיר יגיע שבור ויחליפו לו מסך כי שבר לא כלול באחריות אנו נמשיך לתת מענה ושירות לכל לקוח ויעידו על כך אלפי לקוחות שלנו

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
08.09.2017
מוצר שנרכש: טלפון שיומי 5

מיכאל קיבל אותנו בסבלנות ובאדיבות , והציעה מכשיר לצרכים שלנו ונתן שירות מעולה . מכשיר שני שאני קונה אצלו , מיכאל נותן הרגשה באמת שאכפת לו ממך ולא רק למכור , עונה בסבלנות על כל השאלות . איש מדהים י ש ר והגון

חוות הדעת עזרה לכם?
mic
mic
07.09.2017
מוצר שנרכש: Xiomi

שלום רב, בעניין תשובתכם לפנייתי מתאריך: 07/09/2017 אתם מניחים טענה שאין לה כל אחיזה במציאות שאני קשור באופן זה או אחר למתחרים שלכם - הואיל ו- Zap קבלו את המייל שלי יש באפשרותי להוכיח מעבר לכל ספק סביר כי אני שכיר שלא מתפרנס מתחום הקמעונאות ככלל או הסלולאר בפרט. קל להוכיח עובדות אלו ובשפת הילדים: " אין לי כל בעיה להתערב". לגוף העניין, מעולם לא חשבתי לקבל סלולאר בחינם זו גם הסיבה שמסרתי לכם את מספר כרטיס האשראי עם הרשאה לחייב. נציגכם טען שהכרטיס "מסורב" ושינסה למחרת. על מנת לבדוק את העניין באותו הערב לאחר השיחה עם נציגכם שילמתי חשבונות בסכום העולה על עלות הסלולאר באמצעות אותו כרטיס אשראי מה שמוכיח שהכרטיס לא מסורב. מעבר לכך, נציגכם טען שיחזיר ויבדוק למחרת - לא היה ולא נברא. לא יצרתם כל קשר למחרת וכמה ימים לא ידעתי אם חייבתם או לאו. ההתנהלות שלכם חובבנית בעיני וזה לא האופן בו אני נוהג לקנות. אם נתתי את מספר כרטיס האשראי חזקה שוידאתי שלכרטיס יהיה לו כסוי כספי בהיקף העולה על סכום הרכישה. לא יתכן שאם יש לכם בעיה טכנית ואמרתם שתחזרו למחרת שלא תעשו כן - אם פעולה כה פשוטה אתם לא מסוגלים לעלות כיצד ניתן לסמוך עליכם? אני רואה בתשובתכם כ"ביזיון" ושום סכוי שבעתיד אבקש לעשות עמכם עסקים או עם צד הקשור אליכם בדרך זו או אחרת. תשובתכם שגויה ומניחה הנחות שלא היו ולא נבראו. כלפי אתר ZAP אני נותן פרטים מלאים ואני עומד על דעתי המקורית.

תגובת החנות

שלום רב לכל גולשי זאפ אנו חברת סלולר שמוכרת טלפונים סלולרים לכל דורש המטרה שלנו למכור אך בלי לחייב את כרטיס אשראי הדבר אינו אפשרי מי שלא משלם על המכשיר לא יכול לקבל מכשיר בחינם ומי שלא קנה וגם מכפיש את שמנו כנראה אחד מהמתחרים שלנו כל מי שרוצה לרכוש אצלנו מוזמן להזמין באתר או להגיע לחנות ולרכוש במקום ברוכים הבאים

חוות הדעת עזרה לכם?
Sela
Sela
07.09.2017
מוצר שנרכש: סלולאר Xiaomi Redmi Note 4x 64GB

צוות החנות היה מאוד אדיב, מקצועי ומהיר. הרגשתי שאני מקבל תמיכה מלאה ושלא מציעים לי דברים בכח. מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי והמחירים מעולים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ruth
Ruth
06.09.2017
מוצר שנרכש: סמונג גלאקסי פרו 7

הייתי היום בבסט סייל בראשון לציון והם פשוט מדהימים.היחס מהרגע הראשון שהתקשרתי לוודא על המכשיר ועד הרגע שיצאתי-וואו!דאגו לכל,הסבירו,אין לי מילים...מתן המוכר היה כל כך סבלני וענה על כל השאלות שהיו לי.אין לי ספק שעוד אחזור אליהם....

חוות הדעת עזרה לכם?
yaronlogistics
yaronlogistics
01.09.2017
מוצר שנרכש: טלפון xiaomi mi5 S

המוצר היה זמין במלאי ולאחר שווידאתי טלפונית, שמרו לי עד שהגעתי. קניתי גם כיסוי ומגן מסך שמיועד למכשיר במחיר סביר. תאריך קניה: 29.8.17 שירות אדיב, חנות מטופחת. בהחלט אחזור לקנות בה ואמליץ למכריי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Kordova
Kordova
30.08.2017
מוצר שנרכש: שיאומי רדמי 4a

רכשתי את המכשיר לפני יותר משבוע. המכשיר עדיין לא הגיע אז התקשקתי לחנות שמבחינתם ההזמנה עדיין לא בוצעה כיוון שהם צריכים להתקשר ולוודא את כרטיס האשראי. התייחסות לא רצינית.

תגובת החנות

שלום קובי, ביצעת הזמנה באתר, הזמנה שלא חויבה מן הסתם כי היה סירוב בכרטיס אשראי שלך ויש לנו רישומים , לאחר מכן ביצעת הזמנה נוספת ולפי רישומים נוספים התקשרו אלייך על מנת לאמת את פרטי העסקה ובאמת לוודא את כל פרטי העסקה אך לא היה מענה כמה וכמה פעמים. הזמנה שלא חויבה מן הסתם שלא תשלח. התייחסות מאוד רצינית לכל קהל לקוחותינו ואף תלונה לגבי שירות ההזמנות שלנו, מצטערים על אי ההבנה אך מבחינתו פעלנו כשורה ונשמח לעמוד לרשות כל לקוחותינו בכל זמן ועת.

חוות הדעת עזרה לכם?
גדעון
גדעון
28.08.2017
מוצר שנרכש: סלולר שיומי רד מי נוט4 איקס 64 ג'יגה

רכשתי לפני מספר חודשים ,מכשיר סלולרי בבסט סייל סלולאר ומכיוון שהייתי מרוצה הזמנתי מכשיר נוסף שהיה אמור להיאסף מהחנות,תהליך הרכישה היה ידידותי ואדיב והובטח שהטלפון יהיה מוכן לאיסוף. כשהגעתי לחנות, התקבלתי במאור פנים ומצאתי שהטלפון חיכה לאיסוף. מיכאל בעל החברה באדיבותו אף התקין ללא תמורה,מגן מסך שהבאתי איתי. בהחלט נהניתי מהקניה ואני ממליץ על העסק.

חוות הדעת עזרה לכם?
naor salina
naor salina
26.08.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi not 4x64gb

צוות אדיב ומיוחד,שירות מקצועי אמין סובלני בראשות מיכאל שהסביר בחיוך והאהבה.מקום של בית חם ומפנק.

חוות הדעת עזרה לכם?
Erel
Erel
25.08.2017
מוצר שנרכש: Redmi note 4x

היום רכשתי מכשיר נייד אצל בסט סלר. אחלה של שירות, אמין מקצועי, ואדיב. מומלץ מאוד !! 5/5

חוות הדעת עזרה לכם?
yuvalbialik
yuvalbialik
25.08.2017
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 4x

חנות מעולה מחירים שאין כאלה שירות מופתי ומהיר הספקה מהירה והכל עם חיוך כבר קניתי שם שלושה טלפונים ןכל פעם הביאו לי מבצע חדש מת על המקום הזה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון