
החבר'ה האלה מדהימים - באתי אליהם עם מצלמת אייפון לא עובדת, הייתי בטוח יצטרכו להחליף לי את המצלמה. הכניסו את האייפון לתיקון אחרי 5 דקות הבחורצ'יק יוצא אומר לי "תראה - המצלמה בסדר. היא רק יצאה מהמקום כי הטלפון נפל. אני מחזיר לך את המצלמה למקום וגם מוסיף חלק שכנראה בתיקון הקודם לא החזירו ואמור היה לשמור את המצלמה במקום". עלות התיקון היתה חצי ממה שהייתי אמור לשלם על החלפת מצלמה. מאוד לא מובן מאליו היושרה והאמינות שגיליתי שלחבר'ה של סלפי יש. מעכשיו אני אתקן רק אצלם - מבחינתי הם קנו את עולמם (והם גם נמצאים לא רחוק מהמשרד שלי ככה שזה עוד יתרון אדיר בשבילי). שירות אמין ומומלץ!























