
הגעתי לחנות בהרצליה, בדקנו בכמה חנויות והמחיר שלהם היה הכי נמוך, המקום נחמד והמוכר אבירם היה סופר אדיב ומקצועי ושאר והמוכרים גם היו נחמדים, ממליץ

הגעתי לחנות בהרצליה, בדקנו בכמה חנויות והמחיר שלהם היה הכי נמוך, המקום נחמד והמוכר אבירם היה סופר אדיב ומקצועי ושאר והמוכרים גם היו נחמדים, ממליץ

הגעתי לחנות בהרצליה ושירתו אותי אבירם ואיציק האדיבות והשמחת חיים שלהם עשתה לי כיף לבוא ולקנות אצלהם מכשיר חדש בטוח שאבוא לחנות שוב!

הגעתי לחנות בעקבות זאפ הגעתי להרצליה היה חניה שזה ממש מדהים קיבלתי שירות מהיר ומקצועי מאבירם המנהל של החנות היה אדיב ושירותי עזר לי לתפעל ואת המכשיר הסבר על תפעולו :) בטוח אחזור לקנות שוב ממצליצה ממש!!!

תודה רבה לבן! שירות מצויין ! גלקסי 8s במחיר הכי טוב וברמה הכי גבוהה,יצאנו מרוצים ושמחים!

לאחר השוואת מחירים בזאפ, התקשרתי לשאול אם יש במלאי, ולאחר מכן באתי לקנות בחנות. רכשתי גם מגן מסך שהודבק למכשיר במקום ע"י בן. כשהגעתי הביתה (ללא שימוש בטלפון) הסתבר שיש שריטה, לא ברור אם במסך הטלפון או במגן. חזרתי לחנות למחרת כדי שיורידו את המגן לבדוק אם השריטה במגן או בטלפון, והמוכר (איציק) לא הסכים לקחת אחריות על השריטה. עדיין לא חד משמעי אם השריטה בטלפון או במגן. בנוסף, אמרו לי שהמכשיר כולל USB לאחסון עד 200 GB (ראה דף המוצר סמסומג גלקסי S7 באתר החנות, סעיף תוספת מטען מקורי USB). מסתבר שזה מתאם USB להעברת נתונים ולא כולל אחסון. כך שלא קיבלתי את מה שציפיתי.
שני דברים - אחד - הלקוח חזר לחנות 4 ימים לאחר הרכישה כאשר על המכשיר סימני נפילה ושריטות על הגב האחורי - הרי ברור שהוא לא יצא מהחנות עם מכשיר חדש ושריטה על המסך. כאשר הגיע לחנות - הראה לו הטכנאי בחנות שהשריטה היא במגן ולא במסך הטלפון. דבר שני - לגבי הusb - הינו מתאם לאחסון עד 200- gb בדיוק כמו שמופיע באתר האינטרנט והוא מקורי של סמסונג . צר לנו על תגובתו של הלקוח אך אין בה ממש שום דבר.

רכשנו אתמול 2 מכשירים , שירות אדיב עם הסבר טוב לגבי הבדלים ומה כדאי לאחר התייעצות עם אחד המוכרים בשם בן הוחלט לקנות לבנות את אותו מכשיר תודה

באתי , קיבלתי את כל המידע, קניתי מצויין מוצר באריזה מקורית עם כל הדרוש המוכר הציג את כל האופציות

קניתי מכשיר one plus 3t בחנות אחרי שראיתי את המחיר האטרקטיבי ביותר. המוכר בחנות (בן) נתן שירות מקצועי ומהיר.

קניתי שני מכשירי טלפונים סלולרים מסוג Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm - יחד עם חבילת מגני מסך ומגנים למכשירים במחיר אטרקטיבי מאד. קיבלתי שירות מהיר, אדיב ומקצועי! זו כבר פעם שנייה שאני קונה בחנות זו - ואין לי ספק שאחזור לקנות אצלכם גם בפעמים הבאות.

השרות אדיב (בן מקצוען!) מחירים מצויינים ואווירה נהדרת מגוון רחב של מכישירים ואויזרים נלווים ממליץ בחום

שירות מעולה, מחירים מעולים. אמינים וחבר׳ה טובים ממליץ בן עזר לי, אין כמוהו מי שבהרצליה, שיבוא רק לפה

רכשתי איפון 7 עם אחריות לשנה. בתקופת האחריות התקלקל המודם, כלומר אין תקשורת סלולרית. לא עמדו מאחורי חוזה השירות שנמכר לי ולא טיפלו בי כלל
לא היה ולא נברא. לקוח רכש אייפון 7 בייבוא מקביל בינואר 2017 , הגיע ליבואן הרשמי של אפל בסוף אוקטובר שם נאמר לו שהאחריות היא בגט סל בתל אביב . עוד באותו ערב - דאגו לו שהמכשיר יכנס לתיקון אפילו שהמעבדה עובדת עד 5 בערב, מעבר לכך שהלקוח התבטא בצורה מעליבה כלפי עובדי החברה ומנהליה - ועם כל הכבוד ללקוח - אף אחד לא עשה לו שום דבר רע. בחר לרשום פה שלא קיבל טיפול למרות הכל...? יופי, אז רשם. מאחלים לו בהצלחה.

בן עזר מאוד. הסביר על המכשיר ועל הבדלים בינו לדגמים אחרים של החברה. שרות מקצועי ומהיר.

היה אחלה לקנות בחנות. המוכר בן היה מעולה ונתן שירות מצויין. מומלץ ביותר לקנות שם

הכי זולים בזאפ, תיקונים בחנות (ניסיתי לאחר שנפל המכשיר - תיקון מעולה). בן ואיציק התותחים עזרו לי לקנות את המכשיר (הרביעי שקניתי מהחנות הזו). מחירים ללא תחרות, שירות מקצועי ואדיב, אין מה לבקש יותר.

בן עזר לי יפה מאוד.. קניתי סמסונג יפה וחדש נהנתי מאוד מהחוויה אמליץ וכמובן אחזור שוב!!!

רכשתי בחנות לאחר אכזבה ממקומות אחרים. שרות מצויין, אדיב מקצועי מסביר פנים ומבלי למכור מוצרים נלווים מיותרים. הגעתי מרחוק, כנראה אגיע שוב ברכישות הבאות.

החנות סבבה, אם כי חייב לשפר את המענה הטלפוני ולהוסיף לפחות עוד מוכר אחד בשישי ובימים עמוסים. המוכר בן היה אדיב ונתן שירות מצויין.

שירות אדיב, מקצועי ויעיל שניתן ולא בפעם הראשונה על ידי בן בחנות. חבל שבימי שישי כשיש קונים רבים עדיין נשאר בן לבדו להתמודד עם כולם כשהתור ארוך.

שירות אדיב ומהיר, סבלניים מאוד ומקצועיים. אבא שלי דיבר איתם בטלפון וכשהגעתי לשם הכל היה מוכן. בעסקים כאלו צריך להשקיע ולתמוך!

קניתי בחנות זו טלפון סמסונג גלאקסי S7 בחודש שעבר (ספטמבר 2017). המוכר, בן (אם אני לא טועה) היה זריז, נעים ויעיל. כמו כן קיבלתי מגן מסך במתנה. ממליצה לקנות שם. אפרת- הרצליה

הזמנתי טלפון סלולרי. התקשרו אלי חזרה, להסביר לי למה אני צריך לקנות מיבואן רשמי במחיר גבוהה יותר ובמחיר שהזמנתי. אחרי שהתעקשתי, "הסכימו" לאשר את ההזמנה שלי אבל אז טענו שיש להם במלאי רק בצבע ורוד (ההזמנה הייתה עבור צבע שחור שלפי האתר היה במלאי). "תתקשר בעוד שבוע, אולי יהיה לנו במלאי" (או שתקנה מיידית את הדגם היקר...). קשה שלא להתרשם שמנסים לפתות אותך במחיר אטרקטיבי ואז לנסות למכור לך בכוח משהו יקר יותר. בקיצור - לא מכבד ולא מכובד, לתשומת לבכם.
חן היקר , הוצע לך לקנות מכשיר ביבוא רשמי בצבע שחור בתוספת 59 ש"ח במקום 199 רק כדי לבוא לקראתך - כמו שהוסבר לך בטלפון - אין האתר מחלק צבעים לפי יבואנים. יבואן מקביל יש בדגם הזה בורוד ובזהב. מעבר לכך לא הכנסת פרטי אשראי בהזמנה כך שלא היה את מי לחייב .. ההזמנה אפילו לא אושרה . אז איפה הבעיה.,.?

הגענו היום ערב חג לקנות 3 טלפונים samsung J7 (לשלושה מילדיי) בן היה המוכר שגם הסביר גם התקין וגם נתן מחיר טוב מרוצים עד הגג

בן היה מקסים, טיפל בנו מאוד מהר ובאדיבות. עושה חשק לחזור לשם! וגם אחלה של מחיר