מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 45

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
shaked
shaked
02.11.2017
מוצר שנרכש: גלקסי גי 7 nxt

הגעתי לחנות בהרצליה, בדקנו בכמה חנויות והמחיר שלהם היה הכי נמוך, המקום נחמד והמוכר אבירם היה סופר אדיב ומקצועי ושאר והמוכרים גם היו נחמדים, ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
נועה
נועה
01.11.2017
מוצר שנרכש: Redmi note 4

הגעתי לחנות בהרצליה ושירתו אותי אבירם ואיציק האדיבות והשמחת חיים שלהם עשתה לי כיף לבוא ולקנות אצלהם מכשיר חדש בטוח שאבוא לחנות שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
joni24
joni24
01.11.2017
מוצר שנרכש: גלקסי אס 8

הגעתי לחנות בעקבות זאפ הגעתי להרצליה היה חניה שזה ממש מדהים קיבלתי שירות מהיר ומקצועי מאבירם המנהל של החנות היה אדיב ושירותי עזר לי לתפעל ואת המכשיר הסבר על תפעולו :) בטוח אחזור לקנות שוב ממצליצה ממש!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Roni
Roni
31.10.2017
מוצר שנרכש: Samsung s8 G950 64GB

תודה רבה לבן! שירות מצויין ! גלקסי 8s במחיר הכי טוב וברמה הכי גבוהה,יצאנו מרוצים ושמחים!

חוות הדעת עזרה לכם?
Omri
Omri
24.10.2017
מוצר שנרכש: סלולרי - סמסונג גלאקסי S7

לאחר השוואת מחירים בזאפ, התקשרתי לשאול אם יש במלאי, ולאחר מכן באתי לקנות בחנות. רכשתי גם מגן מסך שהודבק למכשיר במקום ע"י בן. כשהגעתי הביתה (ללא שימוש בטלפון) הסתבר שיש שריטה, לא ברור אם במסך הטלפון או במגן. חזרתי לחנות למחרת כדי שיורידו את המגן לבדוק אם השריטה במגן או בטלפון, והמוכר (איציק) לא הסכים לקחת אחריות על השריטה. עדיין לא חד משמעי אם השריטה בטלפון או במגן. בנוסף, אמרו לי שהמכשיר כולל USB לאחסון עד 200 GB (ראה דף המוצר סמסומג גלקסי S7 באתר החנות, סעיף תוספת מטען מקורי USB). מסתבר שזה מתאם USB להעברת נתונים ולא כולל אחסון. כך שלא קיבלתי את מה שציפיתי.

תגובת החנות

שני דברים - אחד - הלקוח חזר לחנות 4 ימים לאחר הרכישה כאשר על המכשיר סימני נפילה ושריטות על הגב האחורי - הרי ברור שהוא לא יצא מהחנות עם מכשיר חדש ושריטה על המסך. כאשר הגיע לחנות - הראה לו הטכנאי בחנות שהשריטה היא במגן ולא במסך הטלפון. דבר שני - לגבי הusb - הינו מתאם לאחסון עד 200- gb בדיוק כמו שמופיע באתר האינטרנט והוא מקורי של סמסונג . צר לנו על תגובתו של הלקוח אך אין בה ממש שום דבר.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
24.10.2017
מוצר שנרכש: XIAOMI REDMI NOTE 64G 4G GOLD

רכשנו אתמול 2 מכשירים , שירות אדיב עם הסבר טוב לגבי הבדלים ומה כדאי לאחר התייעצות עם אחד המוכרים בשם בן הוחלט לקנות לבנות את אותו מכשיר תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
מייקל קופפרמן
מייקל קופפרמן
19.10.2017
מוצר שנרכש: Samsung J7 Pro 32GB

באתי , קיבלתי את כל המידע, קניתי מצויין מוצר באריזה מקורית עם כל הדרוש המוכר הציג את כל האופציות

חוות הדעת עזרה לכם?
Ohad
Ohad
19.10.2017
מוצר שנרכש: 3t

קניתי מכשיר one plus 3t בחנות אחרי שראיתי את המחיר האטרקטיבי ביותר. המוכר בחנות (בן) נתן שירות מקצועי ומהיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Arie
Arie
18.10.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm

קניתי שני מכשירי טלפונים סלולרים מסוג Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm - יחד עם חבילת מגני מסך ומגנים למכשירים במחיר אטרקטיבי מאד. קיבלתי שירות מהיר, אדיב ומקצועי! זו כבר פעם שנייה שאני קונה בחנות זו - ואין לי ספק שאחזור לקנות אצלכם גם בפעמים הבאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
aviv.haimovitch
aviv.haimovitch
18.10.2017
מוצר שנרכש: Xiomi 4x

השרות אדיב (בן מקצוען!) מחירים מצויינים ואווירה נהדרת מגוון רחב של מכישירים ואויזרים נלווים ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
חיליק
חיליק
18.10.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4x

שירות מעולה, מחירים מעולים. אמינים וחבר׳ה טובים ממליץ בן עזר לי, אין כמוהו מי שבהרצליה, שיבוא רק לפה

חוות הדעת עזרה לכם?
Alon
Alon
17.10.2017
מוצר שנרכש: איפון 7

רכשתי איפון 7 עם אחריות לשנה. בתקופת האחריות התקלקל המודם, כלומר אין תקשורת סלולרית. לא עמדו מאחורי חוזה השירות שנמכר לי ולא טיפלו בי כלל

תגובת החנות

לא היה ולא נברא. לקוח רכש אייפון 7 בייבוא מקביל בינואר 2017 , הגיע ליבואן הרשמי של אפל בסוף אוקטובר שם נאמר לו שהאחריות היא בגט סל בתל אביב . עוד באותו ערב - דאגו לו שהמכשיר יכנס לתיקון אפילו שהמעבדה עובדת עד 5 בערב, מעבר לכך שהלקוח התבטא בצורה מעליבה כלפי עובדי החברה ומנהליה - ועם כל הכבוד ללקוח - אף אחד לא עשה לו שום דבר רע. בחר לרשום פה שלא קיבל טיפול למרות הכל...? יופי, אז רשם. מאחלים לו בהצלחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
gf
gf
16.10.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X 32GB

בן עזר מאוד. הסביר על המכשיר ועל הבדלים בינו לדגמים אחרים של החברה. שרות מקצועי ומהיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
tali
tali
15.10.2017
מוצר שנרכש: סלולרי 4x

היה אחלה לקנות בחנות. המוכר בן היה מעולה ונתן שירות מצויין. מומלץ ביותר לקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
Idan
Idan
15.10.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4A 16GB

הכי זולים בזאפ, תיקונים בחנות (ניסיתי לאחר שנפל המכשיר - תיקון מעולה). בן ואיציק התותחים עזרו לי לקנות את המכשיר (הרביעי שקניתי מהחנות הזו). מחירים ללא תחרות, שירות מקצועי ואדיב, אין מה לבקש יותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
dani
dani
15.10.2017
מוצר שנרכש: J7 pro

בן עזר לי יפה מאוד.. קניתי סמסונג יפה וחדש נהנתי מאוד מהחוויה אמליץ וכמובן אחזור שוב!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
14.10.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

רכשתי בחנות לאחר אכזבה ממקומות אחרים. שרות מצויין, אדיב מקצועי מסביר פנים ומבלי למכור מוצרים נלווים מיותרים. הגעתי מרחוק, כנראה אגיע שוב ברכישות הבאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי
איתי
13.10.2017
מוצר שנרכש: Oneplus five

החנות סבבה, אם כי חייב לשפר את המענה הטלפוני ולהוסיף לפחות עוד מוכר אחד בשישי ובימים עמוסים. המוכר בן היה אדיב ונתן שירות מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tom
Tom
13.10.2017
מוצר שנרכש: טלפון J7PRO

שירות אדיב, מקצועי ויעיל שניתן ולא בפעם הראשונה על ידי בן בחנות. חבל שבימי שישי כשיש קונים רבים עדיין נשאר בן לבדו להתמודד עם כולם כשהתור ארוך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Danielle
Danielle
11.10.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולר Xiaomi Redmi Note 4A

שירות אדיב ומהיר, סבלניים מאוד ומקצועיים. אבא שלי דיבר איתם בטלפון וכשהגעתי לשם הכל היה מוכן. בעסקים כאלו צריך להשקיע ולתמוך!

חוות הדעת עזרה לכם?
efrat
efrat
09.10.2017
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S7 G930 32GB

קניתי בחנות זו טלפון סמסונג גלאקסי S7 בחודש שעבר (ספטמבר 2017). המוכר, בן (אם אני לא טועה) היה זריז, נעים ויעיל. כמו כן קיבלתי מגן מסך במתנה. ממליצה לקנות שם. אפרת- הרצליה

חוות הדעת עזרה לכם?
chen
chen
09.10.2017
מוצר שנרכש: Samsung J5 סלולרי

הזמנתי טלפון סלולרי. התקשרו אלי חזרה, להסביר לי למה אני צריך לקנות מיבואן רשמי במחיר גבוהה יותר ובמחיר שהזמנתי. אחרי שהתעקשתי, "הסכימו" לאשר את ההזמנה שלי אבל אז טענו שיש להם במלאי רק בצבע ורוד (ההזמנה הייתה עבור צבע שחור שלפי האתר היה במלאי). "תתקשר בעוד שבוע, אולי יהיה לנו במלאי" (או שתקנה מיידית את הדגם היקר...). קשה שלא להתרשם שמנסים לפתות אותך במחיר אטרקטיבי ואז לנסות למכור לך בכוח משהו יקר יותר. בקיצור - לא מכבד ולא מכובד, לתשומת לבכם.

תגובת החנות

חן היקר , הוצע לך לקנות מכשיר ביבוא רשמי בצבע שחור בתוספת 59 ש"ח במקום 199 רק כדי לבוא לקראתך - כמו שהוסבר לך בטלפון - אין האתר מחלק צבעים לפי יבואנים. יבואן מקביל יש בדגם הזה בורוד ובזהב. מעבר לכך לא הכנסת פרטי אשראי בהזמנה כך שלא היה את מי לחייב .. ההזמנה אפילו לא אושרה . אז איפה הבעיה.,.?

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
06.10.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Tsvi
Tsvi
04.10.2017
מוצר שנרכש: samsung J7 NXT

הגענו היום ערב חג לקנות 3 טלפונים samsung J7 (לשלושה מילדיי) בן היה המוכר שגם הסביר גם התקין וגם נתן מחיר טוב מרוצים עד הגג

חוות הדעת עזרה לכם?
אא
אא
03.10.2017
מוצר שנרכש: אייפון 6s פלוס

בן היה מקסים, טיפל בנו מאוד מהר ובאדיבות. עושה חשק לחזור לשם! וגם אחלה של מחיר

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון