
לא קניתי בחנות זו, רק נסיתי לקנות. בתאריך 20 לינואר נזקקתי בדחיפות לטלפון חדש לאחר שקודמו הפסיק לפעול. החלטתי לרכוש את אותו דגם שהיה לי קודם לכן. חפשתי בזאפ ומצאתי שהמחיר הנמוך ביותר הוצע על ידי SIM FREE. התקשרתי לחנות ושאלתי אם יש להם את דגם 9505 במלאי ומה מחירו. האיש עמו דברתי אמר שיש להם אותו במלאי והם עומדים מאחורי המחיר המוצג בזאפ. מיד נסעתי לחנות, כאשר הדרך מביתי ארכה כשעה. כשהגעתי לחנות ובקשתי לרכוש את המודל שרציתי מייד הציע לי המוכר לקנות דגם יקר יותר. אמרתי שאינני מעוניין בו ואז הודה האיש שאין לו במלאי את ה-9505. הוא הודה שהוא אכן אמר לי שהמכשיר קיים במלאי אך להגנתו טען : 1. היה לו מלאי בזמן שיחת הטלפון אבל עד שהגעתי לחנות המלאי נמכר (אשרי המאמין) 2. הייתי צריך לשלם מקדמה בזמן שיחת הטלפון ואז היו שומרים לי מכשיר (אבל האיש הודה שהוא לא אמר לי זאת בזמן השיחה). מוכר שנראה בכיר יותר בחנות הצהיר מספר פעמים שהם יפצו אותי, אך בפועל לא הציע שום פיצוי. למשל, הוא הציע לשלוח אותי לחבר שלו בפתח תקוה שיש לו את המודל המבוקש, אך לא מצאתי לנכון להאמין שאדם שהטעה אותי פעם אחת יהיה יותר אמין בפעם השנייה. הוא גם הציע לשלוח לי את המודל המבוקש לביתי תוך מספר ימים, אך אפילו מעבר לבעיית האמון פתרון זה לא ענה על צרכי לקבלת טלפון באופן מיידי. את ההצעה היחידה שגם היתה נותנת לי פתרון וגם נותנת לי פיצוי (למכור לי את המודל המשופר במחיר של המודל שבקשתי. הפרש של 140 שקל) האיש נמנע מלהציע. מכיוון שהיה ברור לי שהופעל עלי הטריק המוכר של - "משוך את הלקוח לחנות בכל דרך שהיא ואז הוא כבר יקנה ממך גם אם אין לך את מה שהוא חפש", החלטתי שלא אקנה מחנות לא אמינה זו. הלכתי לחנות אחרת ואף על פי ששלמתי יותר, לפחות אני יכול לקוות שהחנות אמינה.




















