מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone) - עמוד 45

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
menaheml
menaheml
26.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S4 I9505

לא קניתי בחנות זו, רק נסיתי לקנות. בתאריך 20 לינואר נזקקתי בדחיפות לטלפון חדש לאחר שקודמו הפסיק לפעול. החלטתי לרכוש את אותו דגם שהיה לי קודם לכן. חפשתי בזאפ ומצאתי שהמחיר הנמוך ביותר הוצע על ידי SIM FREE. התקשרתי לחנות ושאלתי אם יש להם את דגם 9505 במלאי ומה מחירו. האיש עמו דברתי אמר שיש להם אותו במלאי והם עומדים מאחורי המחיר המוצג בזאפ. מיד נסעתי לחנות, כאשר הדרך מביתי ארכה כשעה. כשהגעתי לחנות ובקשתי לרכוש את המודל שרציתי מייד הציע לי המוכר לקנות דגם יקר יותר. אמרתי שאינני מעוניין בו ואז הודה האיש שאין לו במלאי את ה-9505. הוא הודה שהוא אכן אמר לי שהמכשיר קיים במלאי אך להגנתו טען : 1. היה לו מלאי בזמן שיחת הטלפון אבל עד שהגעתי לחנות המלאי נמכר (אשרי המאמין) 2. הייתי צריך לשלם מקדמה בזמן שיחת הטלפון ואז היו שומרים לי מכשיר (אבל האיש הודה שהוא לא אמר לי זאת בזמן השיחה). מוכר שנראה בכיר יותר בחנות הצהיר מספר פעמים שהם יפצו אותי, אך בפועל לא הציע שום פיצוי. למשל, הוא הציע לשלוח אותי לחבר שלו בפתח תקוה שיש לו את המודל המבוקש, אך לא מצאתי לנכון להאמין שאדם שהטעה אותי פעם אחת יהיה יותר אמין בפעם השנייה. הוא גם הציע לשלוח לי את המודל המבוקש לביתי תוך מספר ימים, אך אפילו מעבר לבעיית האמון פתרון זה לא ענה על צרכי לקבלת טלפון באופן מיידי. את ההצעה היחידה שגם היתה נותנת לי פתרון וגם נותנת לי פיצוי (למכור לי את המודל המשופר במחיר של המודל שבקשתי. הפרש של 140 שקל) האיש נמנע מלהציע. מכיוון שהיה ברור לי שהופעל עלי הטריק המוכר של - "משוך את הלקוח לחנות בכל דרך שהיא ואז הוא כבר יקנה ממך גם אם אין לך את מה שהוא חפש", החלטתי שלא אקנה מחנות לא אמינה זו. הלכתי לחנות אחרת ואף על פי ששלמתי יותר, לפחות אני יכול לקוות שהחנות אמינה.

חוות הדעת עזרה לכם?
orikatz
orikatz
23.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 16GB D855

הגעתי בעקבות ההמלצות בזאפ וכדי לקנות LG G2 32GB. המתנתי זמן לא מועט בחנות (מצד שני, זה עזר לי להתלבט). בסופו של דבר, בעקבות המלצתו של המוכר רותם, קניתי את ה- LG G3 16GB. ההבדל הוא רק 300 שח ומדובר במכשיר חדש יותר ומעט חזק יותר, ולפי רותם - לא סובל מתקלות כמו ה- G2. לגבי ההפרש בזיכרון - ב- G3 אפשר להכניס כרטיס זיכרון, כאשר ב- G2 אי אפשר, וזה היה דיל ברייקר מבחינתי. לבקשתי מהמוכר מולי, קיבלתי מכשיר ישר מהקופסה - בלי שהם פתחו אותו והתקינו עליו עברית (רותם אמר שאי אפשר לקבל את המכשיר כך, אבל מולי איפשר לי). שאלתי בכמה חנויות האם זה אפשרי וענו לי שלא, שכולם מתקינים עברית על כל המכשירים. זה חשוב מבחינתי - לקבל מכשיר שהתעסקו בו כמה שפחות ושמחתי שניתנה לי האפשרות. כמובן שבכל מכשיר אנדרויד יש מקלדת עברית ותאימות מלאה לתכנים בעברית. אני לא מעוניין בתפריטים בעברית אשר מותקנים בחנויות. בנוסף, הוספתי 49 ש"ח כדי לקבל מטען מקורי (לא אהבתי את זה שלא מקבלים מטען מקורי, אבל ניחא), וכן רכשתי מגן זכוכית למסך. הוצע לי לקנות ביטוח לשנה בעלות 164 ש"ח, אשר מקנה בין היתר 30% הנחה על כלל התיקונים במעבדה, אך לצרכים שלי זה לא משתלם. אני מאוד שמח על ההמלצה של רותם לקנות את ה- G3 וזו אכן קניה חכמה בהפרש כה מזערי וכאשר ניתן לגשר על פער הזיכרון באמצעות כרטיס זיכרון. התרשמתי שהשירות מקצועי, ושבכל מקרה הם לוקחים אחריות על תקלות, אם ישנן. אני מקווה שלא יהיו לי תקלות כלל. אני כיום שבועיים עם המכשיר והוא מצוין. בנוסף, אף שהיו עמוסים והייתי צריך להמתין מעט, הם היו מאוד נחמדים. חוויית הקנייה הייתה טובה מאוד, ואני מודה לרותם על ההמלצה והשירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
21.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 4S 16GB SimFree מהיצרן

נחמדים מאוד הגענו בשעת עומס, אז היה זמן המתנה קצר אבל בסך הכל חוויה חיובית. הטלפון שהזמנתי חיכה בשקית מוכן (הזמנה טלפונית)

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.01.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Ran
Ran
13.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG Nexus 4 E960 16GB

יחס חם ונעים, דיברו איתי בטלפון בנעימות למרות ששמעתי שכן יש עומס בחנות מהירות משלוח מדהימה, הזמנתי ביום שלישי את המכשיר ב18:00 בערב - וביום חמישי הפתק מהדואר כבר היה בתיבה... ביום שישי המכשיר כבר היה אצלי ביד, וזה ללא שום תשלום נוסף על משלוח מהיר... המכשיר הגיע חדש כמו שהובטח ולא "מחודש" כמו שיש בחנויות אחרות תודה תודה תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
einav
einav
12.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 32GB D802

רכשנו את המכשיר אני ואחותי לפני כחצי שנה, מכשיר עובד טוב, שירות טוב ומהיר ויחס אדיב, מחיר סביר יחסית, סה"כ מרוצים וממליצים

חוות הדעת עזרה לכם?
משה גולדשטיין
משה גולדשטיין
11.01.2015
מוצר שנרכש: אייפון 5C 5C

התקשרתי לחנות, ענו לי מהר, שירות אדיב ומקצועי ע"י דוד, ענה לי על כל השאלות. ידביקו את המגן מסך, יבדקו שהמכשיר עובד, וישלחו בדואר.סה"כ מאד מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Stasia
Stasia
11.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy s4 mini

קניתי בחנות מכשיר גלקסי S4 מיני, השרות היה מדהים. הגעתי אל החנות דרך המון המלצות באינטרנט, וצלצלתי לברר אם יש את הטלפון במלאי, השרות בטלפון היה ממש אדיב, נחמד וענייני. כשהגעתי כמה ימים אחר כך לחנות, זכרו אותי מהשיחת טלפון ומייד מצאו את המכשיר שרציתי והיו מאוד נחמדים והשרות היה מעולה. כמה ימים אחר כל חזרתי לחנות כי הטלפון נכבה לי פעמיים כשהיה עם סוללה מלאה, ובחנות בלי לשאול יותר מידי שאלות ועם חיוך גדול וכמובן ללא תשלום לקחו לי אותו לצריבת תוכנה מחדש. חווית קנייה נהדרת. אני מאוד מרוצה ובטוחה שאמליץ ואחזור לקנות בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
08.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S4 mini LTE I9195 8GB

רכשתי 2 מכשירים מדגם Samsung Galaxy S4 mini LTE I9195 8GB בסים-פרי באיסוף עצמאי. דוד ורותם המוכרים מאוד נחמדים ומקצועיים. באחד מהמכשירים הייתה תקלה שגיליתי רק כשהגעתי הביתה, כשחזרתי לחנות מולי מנהל החנות עזר לי מאוד בלי בעיות, אפילו בפעם השלישית שחזרתי אליהם. הדבר היחיד שהייתי אומר לשיפור הוא שכדאי להוסיף עוד מוכר בקבלה מפני שזמן ההמתנה די ארוך.

חוות הדעת עזרה לכם?
ruth
ruth
06.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי נקסוס 4

מהרגע הראשון שיצרתי קשר עם החנות , הרגשתי שבפני עומדים אנשים אמינים. מחנויות אחרות שפניתי אליהן קודם לכן בכדי לברר על המוצר קבלתי תשובות מבולבלות לגבי המוצר אם חדש או מחודש אם מתצוגה או חדש אם מתעדכן אוטומטית או לא. רק בחנות זו הציגו בפני את שני סוגי הנקסוס 4 שיש להם כאשר הכל חדש וההבדל היה שאצלם היה ניתן למצוא גם מיבואן רשמי. בנוסף לאמינות קבלתי יחס נעים ואדיב. בהחלט הנני חושבת לקנות מהם עוד כמה טלפונים סוללרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
02.01.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 16Gyga

שירות לקוחות במקום עצמו היה גם מצוין, עזרו בהרכבת הטלפון (זכוכית ובטריה), השירות אדיב ועד כה אין בעיות (הטלפון אצלי ועובד).

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
01.01.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
29.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי NEXUS 4

רכשתי את המכשיר(שני מכשירים) והוא הגיע מהר. בפתיחה גיליתי שכנראה אחד המכשירים היה בשימוש מפני שהודבקו על המכשיר עצמו מדבקות ניילון שונות מהמכשיר השני הנראה יותר חדש- ולא משומש או מתצוגה לעין. בשיחה עם המוכר שלא אמר את שמו (לא זה שטיפל בי לראשונה ומכר לי)הוא רצה שאני אלך לרונלייט כי הם אלה שמספקים את השירות ולא עניין אותו בכלל שרק לפני רגע הוא מכר לי את המכשיר- שירות לא היה פה! הייתה בעייה רק עם נציג אחד שדיבר בבוטות ואמרו לי שהבעייה תטופל. בכל מקרה. הנציג התקשר והתנצל כי היו עליו מלא אנשים בחנות והעניין יטופל .אחלה שירות. לאחר מכן התברר שהמגינים שהם שלחו לי למכשיר הם לא המגינים אותם סגרנו בעסקה( טוענים שהמגנים שנתנו לי שווים 180 ש"ח- אין מצב בחיים מפני שזה סתם רצועת גומי מסביב למכשיר ולא מגן בכלל על כלום) שלחו לי מגינים אחרים לבקשתי ללא תשלום. המגינים שהגיעו באיכות "בסדר"( אחד מגן בצורת ארנק ואחד סתם סיליקון). כבר הספקתי להחליף למשהו יותר ממוגן (הארנק מעולה והשני פשוט לא מגן יותר מידי אז קניתי אחר בחנות ליד הבית). כנראה הייתה כאן בעייה נקודתית בגלל שהם שלחו בהתחלה מגינים מקוריים של LG. זאת באמת לא בעייה שבגללה לא אקנה בחנות שוב. לסיכום : החנות בסדר . למרות שהשירות לא היה גרוע - רק נציג אחד דיבר בבוטות. יש נציג בשם "מולי" שרק הוא טיפל בי בצורה יפה - הוא זה שמכר לי, ואח"כ גם טיפל בבעיה שנוצרה עם המגינים. ממליץ לרכוש בחנות הזו רק דרך "מולי" בסה"כ המכשירים --חדשים ולא מתצוגה/עודפים/ מחודשים (אימתתי את זה אם רונלייט- היבואן הרשמי). מכשירים מיבוא רשמי ולא יבוא מקביל. והמהירות משלוח הייתה סבבה לגמרי.

חוות הדעת עזרה לכם?
תמי
תמי
28.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iphone 5

רכשתי בחנות זו ב- 8 לדצמבר אייפון 5 . היתה בעיה במטען ובמכשיר עצמו. דיברתי עם בעל החנות שאמר לי להגיע לחנות עם המכשיר. הגעתי לחנות והחליפו לי מיד את המכשיר בלי שום ויכוח במכשיר חדש . אליהו בעל החנות התחשב בעובדה שאני מתגוררת בחיפה ולא שלח את המכשיר למעבדה אלא ישר סיפק לי מכשיר חדש במקומו כולל מדבקה למסך. יצאתי מהחנות בהרגשה טובה ואני מקווה להנות מהמכשיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yael
Yael
26.12.2014
מוצר שנרכש: סמרטפון G2

שלום, חשוב לי לציין לטובה את איליה, ראש השירות הטכני. באוגוסט רכשתי מכשיר לא תקין, החזרתי המכשיר לחברה ואיליה עזר לי מאוד, ומעל הכל היה אדיב ומקצועי.. אחלה מקום לקנות בו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
24.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 D802

הזמנה דרך האינטרנט היה קלה ומהירה. למחרת התקשר אלי נציג לקבל את פרטי כרטיס האשראי. שלושה ימים אח"כ הטלפון חיכה לי בתא הדואר. בקיצור - שירות מצוין וקניה חלקה ומהירה - כמו שצריך להיות. גם המחיר היה בין הזולים ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
עירית
עירית
22.12.2014
מוצר שנרכש: סמארטפון גלקסי S4

שירות מעולה! התקשרו אליי דקה אחרי שהזמנתי באינטרנט כדי לוודא את הפרטים. וגם מחיר המכשיר היה זול יחסית לחנויות אחרות.

חוות הדעת עזרה לכם?
EliV
EliV
21.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 D802 32GB

ביום ההזמנה התקשר אליי נציג חברה לוודא הזמנה ולציע ביטוח, נתן כמה עיצות שימוש במכשיר. נשלח מהר. הטלפון אצלי כבר שבוע. בינתיים מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
19.12.2014
מוצר שנרכש: טל סלולרי d821w

החנות הכי יעילה, חבחבה ומקצועית שיש לטלפונים, מדובר באנשי מקצוע שיודעים להתאים את הטלפון ואת הטכנולוגיה לצרכים של הקונה. מולי והחבורה שבחנות עוזרים להבין את עולם הסלולרי בחינניות ובכייף, מלמדים את הדברים החשובים וגם שחזרתי עם תקלה או בעיה לא גבו ממני תשלום נוסף עבור השרות. חנות מומלצת מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
אינה
אינה
19.12.2014
מוצר שנרכש: מטען מקורי LG G2 MCS-04ER

שירות מאוד ידידותי ומהיר. באותו יום שהזמנתי את המטען דרך האתר, התקשרו אלי לקחת ממני את פרטי התשלום. הפריט הגיע ממש מהר, ואני מאוד מרוצה ממנו. תודה רבה, ואשמח לקנות שוב דרך חנות זאת!

חוות הדעת עזרה לכם?
yuval
yuval
15.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2

לאחר ההזמנה צלצל נציג מהחנות והציע את אותו המכשיר ב100 ש"ח יותר! איפה האמת בפרסום?? תרגילים מהסוג הזה לאמתאימים ל4.5 כוכבים...

תגובת החנות

סים פרי דוגלת במתן שירות ברמות הגבוהות ביותר בישראל סים פרי יצרה קשר עם הלקוח מידית כדי להודיע לו שההזמנה שלו נקלטה למערכת לאחר שאזלה במלאי והציעו לו יבואן רשמי רונלייט בתוספת של 100שח בלבד. חשוב לציין הלקוח לא חוייב מעולם ואנו דוגלים בשקיפות ובשיתופיות אנו שמחים לתת את השירות הטוב ביותר בארץ ונשמח לעמוד בכל פניה וזאת ניתן לראות בחוות הדעת החיוביות שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
14.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי נקסוס 4

קיבלתי יעוץ שורות מצויינים.קיבלתי חבילה משתלמת . מאוד מרוצה.קניתי נקסוס 4 חדש עם אחריות.המוכר אליהו היה אדיב ומקצוע ן.ממליץ מאז. כמו כל דבר צריך לבוא ולדעת מראש מה רוצים והלנות עושה את ההתאמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rani
Rani
12.12.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי d800

הסוללה במכשיר התנפחה,הגעתי לחנות והחליפו לי את הסוללה במקום ביעילות ומקצועיות וללא תשלום נוסף וזאת למרות שפג תאריך האחריות לסוללה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
12.12.2014
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
doron
doron
10.12.2014
מוצר שנרכש: פלאפון g2

רכשתי 2 מכשירי lg g2 אחד בצבע שחור ואחד לבן. הלבן הגיע לא תקין המיקרופון לא עבד.(ככל הנראה הגיע מכשיר לא חדש מדבקות לא מקוריות) לאחר שהגעתי לחנות נאמר לי שצריך להחליף את המכשיר אך אין במלאי צבע לבן והם יכולים להחליף לי רק לשחור - לא הסכמתי וביקשתי את כספי בחזרה. לאחר וויכוחים בעל החנות אמר שמצא במחסן אחד בצבע לבן.הסכמתי להחלפה מתוך אמונתי במוכר שאכן המכשיר המוחלף חדש. לאחר ההחלפה ויציאה מהחנות התברר שגם מכשיר זה לא תקין המצלמה לא עבדה. בדיעבד מתברר ומיותר לציין שהמכשיר המוחלף בכלל לא היה חדש אלא מכשיר שמישהו אחר החזיר עם תקלה. לאחר שחזרתי לחנות והבעתי את מחאתי ולאחר לא מעט צעקות הוחזר לי כספי. ההתרשמות שקיבלתי מאנשי החנות היא חוסר הגינות , וניסיון להוליך אותי שולל תוך ניצול תמימותי.

תגובת החנות

אדון דורון הנכבד נכון היה תקלה במכשיר והוצע לך מכשיר חדש אך אתה העדפת לקבל כסף חזרה וקיבלת את כל הסכום במלואו ללא שום ויכוח. חשוב לציין שמקרה זה קרה לפני 4 חודשים ואדון דורון יצא מהחנות מרוצה אך החליט להחזיר לנו רעה תחת טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון