
קיבלתי מענה מהיר לפנייתי ותשובות טובות לשאלות שהיו לי לגבי המוצר המוצר הגיע עם שליח למחרת!

קיבלתי מענה מהיר לפנייתי ותשובות טובות לשאלות שהיו לי לגבי המוצר המוצר הגיע עם שליח למחרת!

יש להיזהר מהחנות! אין שירות בכלל, קניתי את המוצר ולא סיפקו לי אותו מעל חודש, לאחר חודש המתנה בסוף עשו לי ביטול עסקה וגם הוא ממני כסף על ביטול עסקה!

שרות היה מאוד אדיב, קיבלתי את המוצר , מכונת כביסה ביום למחרת. קיבלתי הנחיות בוואצפ, התקשרו לשאול שהמוצר הגיע, היו זמינים בטלפון, בקיצור שרות מעולה

להתרחק. סירבו לפנות את מכונת הכביסה הישנה כי היה מונח עליה מייבש, אפילו שהצענו לשלם על זה (המוביל אמר ש"זו לא העבודה שלו" וסלתק גיבו אותו לחלוטין). אחרי כמה וכמה טלפונים, וריבים וויכוחים לא נעימים עם החברה, הגיע שוב מוביל שלהם ותמורת 140 ש"ח הוריד את המייבש, פינה את המכונה הישנה והציב את המכונה החדשה במקומה.
היי מצטערים לשמוע שאינך מרוצה. המוצר סופק לך תוך 24 שעות בלבד במחיר הכי אטרקטיבי שניתן לקבל. בנוסף הוסבר לך טלפונית כי הפינוי יעשה עפ"י חוק. ויש לנתקו ממים וחשמל (כן כנראה שכחת לציין זאת אבל המכונה היתה מחוברת גם למים גם לחשמל ומעל היה המייבש) המוביל הסביר לך כי הוא לא מורשה לפרק את המכונה ולכן הפינוי לא יעשה. בכל מקרה נמשיך לעמוד לשירותך כפי שעשינו עד היום. שנה טובה

רכשנו מחנות CELL TEC. השירות היה מהיר ונדיב, תוך יום יצרו קשר ואחרי היובאון לא התקשר לתאם משלוח CELL TEC התקשר אליהם ועזר לתאם המשלוח תוך 4 ימים המקרר היה אצלנו. ממליץ.

רכשתי מהאתר שלהם מקפיא מסוג מידאה. ההזמנה באתר היתה נוחה וחלף זמן קצר עד שתיאמו איתי את המועד והשעה לקבלת המוצר. המוצר הגיע בזמן שנקבע ואפילו קיבלתי טלפון מהשירות כדי לוודא שהכל בסדר ושאין בעיות. שירות מצוין, תיאום ומשלוח מהיר ואדיב.

הזמנתי תנור של פוג'י אחרי חיפוש אחר קניה חכמה ואכן ההמלצות היו נכונות; המחיר הכי טוב באינטרנט ושירות מהיר ומקצועי במקום 7 ימי עסקים, התנור הגיע תוך 3 ימי עסקים בלבד. חווית קניה מעולה ומקצועית, גם התקשרו לוודא שאכן הגיע ושאני מרוצה. התנור יפה הידית לא מתחממת ואבחן את הביצועים באפייה לחג.

חוויית הקניה ב- Cell-Tec היתה הגרועה ביותר שנתקלתי בה בשנים האחרונות: פעמיים מכרו לי טלוויזיה מדגם שלא היה במלאי, וכשכבר הסכמתי לקבל את השלישי לא סיפקו לי אותו במועד שהתחייבו. חברת השילוח YDM לא הגיעו בשני מועדים מובטחים, למרות הבטחות נציגות שירות הלקוחות. לבסוף ביטלתי את הרכישה, ותוך 10 דקות קניתי מהמלאי בחנות ליד הבית, ואפילו חסכתי עשרות שקלים מהמחיר שהוצע לי ב- Cell-Tec.
שלום ותודה שרכשת בסלתק! אכן התקופה מאתגרת גם עבורנו כנותני שרות. כפי שהתנצלנו בשיחת הטלפון איתך 2 מחסנים עיקריים שלנו נסגרו עקב בידודים. על מנת לנסות בכל זאת הצענו לך מסך יקר יותר ללא תוספת ואף הוסבר לך כי המשלוח יצא ע"י שליח שלנו מהחנות עצמה וכך היה. יום למחרת התקשרת וכל רצונך היה סחיטת פיצוי נוסף אחרת תבטל את ההזמנה (שכבר יצאה) ותפרסם חוות דעת. לא נותר לי חוץ מלאחל לך חג שמח! מקווה שבקניות הבאות שלך בכל עסק שלא יהיה תנסה להיות קצת אנושי.

השירות היה אדיב ביותר. נאלצתי לבטל את הזמנת אחד הפריטים שרכשתי בשל אי התאמה לדירה והם ביטלו באופן מיידי והיו סופר שירותיים. גם שהתלבטתי ביחס לתנור הם ייעצו וליוו עד לקבלת המוצר. מומלץ!

התקשרתי לחנות סל-טק להתייעץ על תנור בנוי, קיבלתי שרות טלפוני אדיב וסבלני.המוצר הגיע תוך הזמן שנאמר לי. ממליצה בחום על החנות והשרות

נהניתי מההזמנה. טיפול זריז בבקשה. מחיר טוב מאוד משלוח תוך 4 ימים. עוד כמה מילים

השירות מדהים, התיעצנו לגבי טלוויזיה, הנציג היה מאוד נחמד, הסביר לנו הכל, קיבלנו מוצר תוך כמה ימים בודדים.

שמחתי לעבוד איתכם. שירות נפלא הכל מתוקתק בזמן יחס אנושי. המוצרים כפי שמתוארים באתר עם הובלה עד הבית בלי תקלות.

השירות היה פשוט מעולה! יצרתי קשר עם החנות וקיבלתי הסבר מפורט על כל השאלות. הזמנתי מקרר והמשלוח הגיע תוך 4 יומים.

רכשתי טלוויזיה שהתקלקלה אחרי 3 חודשים והם דאגו לי מול נותן השרות שהחליף לי את הטלוויזיה לחדשה.

קיבלתי חוות דעת מקצועית מגל. אדיב, סבלני ומקצועי. המחיר היה הכי זול . המשלוח הגיע מהר, דאגו לתאם ולהגיע בשעה שנקבעה. ממש תענוג. נחזור להזמין אצלכם בכל הזדמנות. תודה רבה !!!!

קניתי מקפיא דלונגי מסל-תק. חווית קניה מצויינת. אספקה מהירה. מחיר סביר(הנחה מהמחיר הנמוך בזאפ). מרוצה.

שירות מעולה ומהיר! הצוות שירותי, סבלני ואדיב. הזמנתי מקפיא בחמישי ובראשון כבר קיבלתי אותו. מומלצים בחום. בטוחה שעוד ארכוש מהם בעתיד.

האתר ידידותי לסביבה, הרכישה התנהלה בקלות, הכל התבצע באופן ענייני, קיבלתי את המוצר תוך זמן קצר! המוצר מעולה! ענת

רכשנו מקרר, תהליך ההזמנה היה מהיר . הגיע בזמן בו ביקשנו והכל לשביעות רצוננו. מומלץ

שירות ללא דופי ומעל למצופה, עבודה סופר מקצועית ויחס לטובת הלקוח כולל המלצה על ציוד המתאים לצרכי הלקוח ולא סתם כדי למכור. בטוח חוזר לרכישות עתידיות יישר כוח

הזמנתי טלויזית ״LG 55. הובטחה אספקה תוך 7 ימי עסקים. לאחר יום התקשרו להציע דגם חדש ומומלץ יותר בתוספת מחיר קטנה, הלכתי על זה. מכאן ועד יום העסקים השביעי לא שמעתי מהחנות. לא טלפון, לא הודעה. ביום השביעי התקשרתי כי היה ברור שזה לא עומד להגיע בזמן, ולאחר שהנציגה לרגע ניסתה להתווכח על חישוב הימים היא הסכימה להודות שיש איחור, ומלמלה משהו על בלבול בהזמנה. הבטיחה כי היא מטפלת בנושא וכי המשלוח יכנס בדחיפות להפצה ויגיע למחרת. כעבור שעה התקשרו מההפצה והזמן המוקדם ביותר בו יכולתי לקבוע את קבלת המוצר הוא לאחר עוד 3 (!) ימי עסקים. ״אין מה לעשות״. לבסוף אכן קיבלתי את המשלוח אחרי 10 ימי עסקים, שלושה ימי איחור. אם לא הייתי מתקשר לברר מה קורה סביר להניח שהאיחור היה גדול יותר. הנציגה היתה מנומסת וקשובה, אבל זה לא מפצה על הרושם כי ההזמנה שלי נפלה איפשהו בין הכסאות והייתי צריך לצאת לרדוף אחריה. חבל. שאלתי על אפשרות לפיצוי כלשהו, הנציגה בטלפון הבטיחה שתברר עם בעל הסמכות ותחזור אלי, וכמובן שזה מעולם לא קרה. בנוסף - לא הגיעה לאורך כל העסקה, גם לאחר החיוב והאספקה - שום חשבונית מס. לא עם המוצר, ולא במייל. ממתין כעת לטיפול החברה בנושא הזה, שוב, מוזר שצריך לבקש ולרדוף אחריהם על דבר כה בסיסי.

הזמנו טלויזיה ונדהמנו מהשירות! מהיר ומקצועי, שירות לקוחות מצוין ומשלוח מהיר מאוד הגיעו והתקינו במקום בלי בעיה

רכשתי את המוצר Gorenje IMC1200B גורנייה מכונת לייצור קרח. עם סיום הרכישה יצרו עימי קשר טלפוני בכדי לברר עימי את ההזמנה ואת האספקה שלה. האספקה היתה מהירה ע"י חברת שליחיות שבסיומה התקשרו מהחברה לברר בהאם אכן קבלתי את המוצר ושאני מרוצה מתהליך הקנייה. חברה מעולה ואני זכיתי להיות לקוח שלה. בהחלט אקנה ממנה בעתיד בשנית.

הטיפול של Cell-Tec היה מקצועי, אמין ואדיב, המוצר הגיע בזמן, נציגי החברה דאגו לוודא המשלוח