
בתאריך 19.10 הייתי בחנות קניתי פלאפון שיאומי . אני מאוד מרוצה מהשירות שנתן לנו בחור בשם מיכאל אין ספק אחזור לשם עוד בעתיד לא רק בגלל השירות הטוב אלה גם בגלל הכנות , הרצון לעזור והמחיר הוגן בהחלט .

בתאריך 19.10 הייתי בחנות קניתי פלאפון שיאומי . אני מאוד מרוצה מהשירות שנתן לנו בחור בשם מיכאל אין ספק אחזור לשם עוד בעתיד לא רק בגלל השירות הטוב אלה גם בגלל הכנות , הרצון לעזור והמחיר הוגן בהחלט .

חנות מעולה ושירות מדהים! שלא לדבר על מחירים ! הקניה ה3 שלי פה כבר ומרוצה מאוד.. מומלץ

שירות מצוין, רכשתי שני מכשירים נהדרים, מאוד מרוצה. שירות אדיב, מהיר ויעיל, מעל למצופה, מומלץ

אחת מחוויות הקניה הכי נוראיות שהיו לי בחיים..! אני בנאדם שקונה כמעט הכל באינטרנט, ודבר כזה עוד לא קרה לי! עשיתי את ההזמנה באתר ושילמתי באשראי, יום למחרת מתקשר אליי נציג ומסביר שהמשלוח לא יגיע באמת עד אליי אלא רק קרוב לכתובת שמילאתי.. ושאני אצטרך ללכת להביא אותו משם (למרות שזה לא מצוין באתר כלל). מלבד זאת הוא אמר שהוא צריך שוב את פרטי האשראי כדי לחייב אותי, אמר משהו על מסגרת אשראי ובלה בלה בלה.. רציתי לבדוק את זה.. אז אמרתי לו שאחזור אליו.. בדקתי, זה בסדר יש דבר כזה.. זה בודק את האפשרות שלי לשלם.. סבבה.. אני עם פלאפון מקולקל וצריכה אחד חדש בדחיפות אז מתקשרת אליהם מהר כדי לסיים את העסקה, עונה לי נציגה: "שלום איך אני יכולה לעזור לך?" -"אני רוצה לסיים עסקה איתכם ולשלם" אז היא עונה לי שהיא לא יכולה וזה לא מתפקידה ושיחזרו אליי.. סבבה.. אז אני מחכה.. לא חוזרים אליי.. אז אני מתקשרת.. אותה נציגה.. "יחזרו אלייך" לא חוזרים אני מתקשרת.. עונה לי נציג הפעם.. אבל אותה התשובה.. עד שלבסוף מישהו באמת חזר אליי והסכים לקחת ממני אשראי הוא לא הצליח להעביר את האשראי שלי ולבצע את החיוב (לא בגלל בעיה באשראי- בדקתי עם החברה דקה אחריי) ואז שוב.. מרדף בלתי פוסק בשביל להשיג את סיימון - האדם היחיד בחברה הזו שכנראה יכול לעזור לי ובס"כ לקחת ממני אשראי.. והוא נמצא שם בחנות לחמש דקות ביום, וגם בהן הוא לא מצליח לעשות את התפקיד שלו. אז התקשרתי שוב.. בפעם האחרונה.. אותה נציגה.. פשוט נמאס.. ביטלתי עסקה ונשארתי עם פלאפון שלא עובד בעיצומה של המאה ה 21 . ממליצה לכם לא להתקרב לחנות! שירות נוראי! אמנם זול.. אבל לא שווה את זה.

בתאריך 14.8.17 רכשתי מכשיר מדגם Xiaomi Redmi Note 4X 32GB שעלה לי 608 ש"ח, כבר לאחר מספר ימים שמתי לב שאני לא מקבלת בזמן או בכלל הודעות וואטסאפ ורק אם אני נכנסת לתוך האפליקציה (שנראה כאילו מתעוררת ממצב שינה) ההודעות מתקבלות. התקשרתי לחנות ונציגה אמרה לי שזו לא בעיה במכשיר אלא באפליקציה והמליצה לי להסיר אותה ולהתקין מחדש. אז עשיתי את זה, במשך החודשיים הללו ביצעתי את הפעולה הזו כארבע פעמים אך הבעיה לא נפתרה. התחלתי לחפש בפורומים באנגלית ובעברית האם הבעיה הזו ידועה ואכן כך הדבר. ביום חמישי שעבר יצרתי קשר עם החנות שוב ושוחחתי עם נציג והתרעתי על הבעיה, הוא ביקש שאמתין וחזר אחרי דקה ואמר שהם יודעים שיש כזו בעיה ואפשר לתקן אותה דרך ההגדרות. למחרת הגעתי לחנות שם בדקו/שינו את ההגדרות אמרו שעכשיו זה יהיה בסדר ושלחו אותי לדרכי. שלא להפתעתי לאחר כשעתיים הבעיה שוב חזרה (סביר להניח שכלל לא נפתרה). ביום ראשון האחרון שוב יצרתי קשר עם החנות, הבהרתי שאני עם המכשיר הזה לא נשארת ומבחינתי יש שתי אופציות, או שאני נשארת לקוחה ורוכשת דרכם מכשיר אחר ושיעשו איתי טרייד אין או שאני אפנה לספק אחר ואת המכשיר הבעייתי אמכור באינטרנט ובטח אצליח להשיג עליו 300 שקל - ואז הבחור ששוחחתי איתו אמר לי "את יכולה להשיג אותו גם ביותר מ 300 שקל" אבל אני לא יכול לעזור לך/לעשות טרייד אין עם המכשיר הבעייתי. אז מיותר לציין שלחנות הזו אני לעולם לא אחזור (ורכשתי מכשיר מחנות אחרת שעלה פי 3 מהקודם) - לקוחה כבר הפסדתם. אני מנהלת משרד ובשום אופן לא יכולה להרשות לעצמי לא לקבל הודעות בזמן מה גם שזו הפונקציה הכי בסיסית במכשיר סלולארי ועצם העובדה שהחנות, שמודעת לבעיה הזו, לא הייתה מוכנה לקחת אחריות על מכשיר שהיא מכרה לפני פחות משלושה חודשים זו בושה וחרפה!!! אם אתם קונים שם קחו בחשבון שגם אם יש אחריות אין באמת אחריות.

חנות מצוינת, מחירים טובים זאת כבר הרכישה השניה שלי פה ואני ממש מרוצה ! מומלץ

שרות מהיר ומאד אמין הנציג מיכאל מאד אדיב שוחה בחומר עונה בפירוט לכל השאלות בקיצור חווית קניה מקסימה ונדירה וכמובן במחיר ללא תחרות המשיכו בעבודה המעולה

נפגשתי בנותני שירות מדהימים. ממליץ לכל אחד לרכוש מהם, יכולת הכלה סובלנות והבנה כלפי הלקוח.דבר שאינו מובן מאליו. ממליץ בחום...

הזמנתי מכשיר מסוג Xiaomi Redmi Note 4X 64GB 4GB MediaTech לאחר מספר שעות התקשרו מהחנות לצורך השלמת ההזמנה. להפתעתי הרבה נדרשתי להוסיף דמי משלוח בטענה כי היישוב בוא אני מתגורר ( מיתר ) נמצא בשטחי הקו הירוק. לדבריו של המוכר הוא מודע שהמיקום אינו נכון - כלומר שמיתר נמצאת בשטח ישראל לכל דבר ועניין אך לטענתו חברת השליחויות שעימה הם עובדים ( ציטה שליחויות ) הם אלה שהגדירו זאת ועל כן אין לו מה לעשות בנדון. לבסוף ביטלתי את ההזמנה
שלום רב לכל הגולשים אנו מודעים לנושא ועל כן אנו בחברת בסט סייל סלולר מפרסמים באתר שהמשלוח מעבר לקו הירוק כרוך בתשלום וזה לא הפתעה ואנו לא מסתירים מאף אחד ניתן ללקוח אפשרות לשלוח את המשלוח במקום אלטרנטיבי בחינם אך הוא בחר שלא לעשות זאת ואם הוא רצה לקבל את המשלוח במיתר זה היה כרוך בתשלום כמו שמופיע באתר לכן אני רואה את התגובה הזאת כתגובה סתמית נשמח לשרת את כל לקוחותינו נאמנה

שירות מצויין ונתנו עזרה מעל ומעבר כולל לפתוח חשבון גוגל חדש ולעדכן את כל הסיסמאות. סבלנות יוצאת דופן ושירות מעולה חנות מומלצת מאוד ! אחזור ברכישה הבאה שלי !

אחלה חנות מוכרים נחמדים בלי סיפורים ובלי ניסיונות של הרגע האחרון לתקוע אותך. אומרים את האמת מהר יעיל וטוב. מאוד מקווה שלא להשתמש באחריות. ממליץ לרכוש מהם

שירות אמין ומקצועי שאין דברים כאלה אין מה לחשוש בקנייה רכשתי משם 3 טלפונים והיום עוד אחד אני מופיע אצלהם במחשב הכל מסודר המחירים ללא תחרות זולים ממש כדאי לקנות מהאתר שלהם ולהנות מטלפון המגן מסך שלהם ברמה גבוהה וכן גם הכיסוי לא סחורה כמו מחו''ל ממליץ מקום ואתר שמכבד את עצמו.

שרות היה מהיר ויעיל.חוויות קנייה מעולה.אני בטוחה שנגיע שוב לקנות בחנות הזאת וברשת הזאת שוב.

שירות אדיב טוב ואמין מאוד. מוכרנים מקצועיים השולטים באופן מלא בתחומם ושמחים לתת שירות איכותי. תודה רבה

שירות מעולה ומהיר ממליץ בחום, הנציג אדיב וזריז. בנוסף, אחזור כמובן בעתיד לרכישות נוספות ואמליץ לחברים נוספים וקרובי משפחה

רציתי לקנות טלפון ליום ההולדת ה70 של אמא שלי ולכן חזרתי לחנות, בה קניתי לפני כמה חודשים טלפון מדגם אחר, שהיתי מרוצה שם מהקניה והשרות . המוכר מיכאל וכנראה הוא גם בעל הבית של החנות best cell cellular שנמצאת בראשון לציון רחוב סחרוב, אמר לי שאם אני רוצה לקנות טלפון נוסף בחנות שלהם, אני חייב לקנות את אחד האביזרים, או מגן מסך או כיסוי. כי רק על הטלפון הוא לא מרוויח כסף. הוא סירב למכור את הטלפון בלי שאני אקנה אחד מהאביזרים. אחרי ששאלתי אם הוא יכול למכור את הטלפון לאשתי שהיא לקוח אחר והוא אמר שכן. קראתי לאישתי לבוא מהאוטו וישבנו בתור עוד חצי שעה ואחרי שהגענו למוכר אחר, גם הוא, בתיאום עם מיכאל, סירב למכור לנו את הטלפון בגלל שלא רצינו לקנות אחד מהאביזרים. מיכאל אמר שזו חנות פרטית והוא יכול למכור או לא למכור למי שהוא רוצה. אני חזרתי לחנות הזו כי היתי מרוצה מהשרות שם אבל זה היחס שקיבלתי. אני חושב שכל אחד צריך לחשוב פעמיים לפני שפונים לקנות מהחנות הזאת איפה שהיחס ללקוח הוא גועל נפש...

שירות גרוע ואין חניה. מאכזב מאוד. המחיר הזול לכאורה לא משתלם. עדיף לשלם עוד עשרים שח ולקנות במקום שמכבד את הלקחות .

המוצר שקניתי עובד מצויין.החנות הזולה ביותר לסלולאר 😀 כולם לקנות רק שם. אני קניתי xiaomi redmi note 4x

בתאריך 2.10.2017 הזמנתי באתר את המכשיר Samsung Galaxy J7 Pro. למחרת בצהריים קיבלתי מייל בזה הלשון: לקוח יקר שלום רב! ביצעת הזמנה בבסט סייל סלולר ואנו מנסים ליצור איתך קשר כבר מס’ פעמים ואין מענה בטלפון שסיפקת. על מנת להמשיך בביצוע העסקה אנא צור קשר בטלפון : 072-272-6655 תודה והמשך יום נעים העסקה לא תצא לפועל ללא אישור של נציג טלפוני. לא הבנתי למה צריכים ליצור איתי קשר? למה אי אפשר פשוט לבצע את ההזמנה? אבל הייתי ילד טוב והתקשרתי לחנות. כשענו לי התבררה לי הסיבה, ניסו למכור לי כל מיני תוספות ומגנים, סירבתי בנימוס ואמרתי שכבר הזמנתי מסין במחירים זולים הרבה יותר, וביקשתי להשלים את העסקה של רכישת המכשיר. לפתע הנציג התחיל להתפתל ולהתנצל שיש לו בעיות והוא לא מצליח להכנס למערכת והוא יחזור אלי עוד כמה דקות. הוא לא חזר אלי, אז אחרי שלוש שעות התקשרתי אליהם שוב לברר מה מעכב את השלמת העסקה, והנציג שוב התפתל וגמגם שעכשיו הם לקראת סגירה אז הוא לא יכול לבצע את העסקה ומחר בבוקר יתקשר אלי נציג להשלים את העסקה. מיותר לציין שלמחרת לא התקשרו אלי, לא בבוקר ולא בצהריים, אז שוב התקשרתי לחנות והנציג אמר לי שיש להם בעיה והם לא מצליחים לסלוק כרטיסי אשראי באתר ואם אני רוצה אני יכול לבוא פיזית לחנות, ביקשתי ממנו שיחייב אותי בקופה של החנות אבל הוא אמר שהוא לא יכול לעזור לי. שאלתי אותו מתי יש צפי לפיתרון הבעיה והוא לא ידע לומר לי, אז ביקשתי לבטל את העסקה והזמנתי מחנות אחרת. אני לא יודע מה הסיבה האמיתית להתפתלויות, האם באמת שלושה ימים הם לא השלימו שום עסקה שבוצעה באתר האינטרנט, או שאולי אין להם אין את המוצר במלאי, גם לא ברור לי איך רק בחנות איך יכולים לבצע את העסקה ובטלפון לא, ולמה הבעיה הטכנית התבררה רק כשסירבתי לשדרוגים ולא ישר בתחילת השיחה. אציין רק שנכנסתי שוב לאתר שלהם ראיתי שהם הקפיצו בבת אחת את המחיר ב48 ש"ח אז גם זו יכולה להיות הסיבה. בכל מקרה, למען ההגינות, נתתי להם שני כוכבים ולא אחד כי את הביטול הם אכן ביצעו באופן מיידי בלי התחמקויות.

חיפשתי מכשיר במחיר טוב ומצאתי את החנות הזאת בסט סייל הגעתי לנציג מקסים בשם נתנאל . כל שאלה שהיתה לי ענה בצורה מקצועית ובסבלנות רבה. אמליץ גם לחברותיי להגיע הנה כי רמת שירות כזאת לא רואים בשום מקום אחר. ושוב תודה לנתנאל על הכל!

רכשתי טל סלולרי בחנות בראשלצ. מחיר הכי נמוך ממה שבדקתי. שרות מעולה והדרכה ועזרה בהפעלה מנתנאל. אני מציע להגיע לחנות במקום להזמין דרך הטלפון כדי להינות מהשרות.

שירות מהיר. אמין. מקצועי. אווירה מצויינת. רכשתי. נהניתי מאוד! ותודה רבה לאלעד על השירות המקצועי

רכשתי מכשיר פלאפון דרך האתר השירות היה מצוין המכשיר הגיע יום למחרת ההזמנה!! המכשיר מצוין ומהיר מסך גדול מחיר מעולה לתמורה, מומלץ.

הזמנה של המכשיר דרך האתר לא טופלה כלל. קיבלתי הסברים שונים ומשונים, אך לא זאת הבעיה העיקרית - הציגי השרות לא חזרו אליי אף פעם למרות הפניות שלי אליהם והבטחות שלהם לחזור, אף לאחר פנייתי למנהל הסניף. לא למכבדים לקוחות, כנאה לא צריכים אותנו בחנות זה! בסוף ביטלתי כל ההזמנות שלי.

שירות מצויין של נתנאל נותן שירות מעולה ממש!! בנעימות ובכיף ממש! סניף מעולה ממש נהנתי