
ייעוץ מקצועי ואמין שרות טוב ואדיב שמחתי ואחזור לקנות שוב בחנות זו.כמו בעבר חשבונית 311003762 בתאריך 15/02/2022 שקניתי כיריים קרמיות סאוטר chp 3403 באופן כללי מרוצה מהמוצרים והאיכות

ייעוץ מקצועי ואמין שרות טוב ואדיב שמחתי ואחזור לקנות שוב בחנות זו.כמו בעבר חשבונית 311003762 בתאריך 15/02/2022 שקניתי כיריים קרמיות סאוטר chp 3403 באופן כללי מרוצה מהמוצרים והאיכות

מוכרת מקסימה, זריזה ויעילה. הטיפול היה טוב, הסניף ממוקם טוב ונעים להיות בו. גם מחיר המוצר היה סבבה

השירות של אלברט תמיד הינו סבלני שירותי אדיב ומקצועי . הוא הסיבה העיקרית בגללה אני רוכש מוצרים מעולם הקולנוע .

ממליצה מאוד על הסניף, לא פעם ראשונה שאנחנו קונים שם. השירות היה טוב, מהיר וחלק

שירות מקצועי ואדיב. אנשים מאוד נחמדים. אין ספק שאחזור לקנות שם עוד מוצרים בעתיד ! תודה לכם.

שרות מעולה יחס אנושי פשוט מאוד להגיע לבחור ולקחת אין מילים אחרות להגיד תודה רבה

שרות מספר אחד של אבי כהן מעולם הקולנוע בתלפיות ירושלים יחס מושלם ללקוחות חיוך תמיד על הפנים אוהבת לקנות שם מאוד

קיבלתי שירות אדיב ומקצועי מלידור עוקשי ,מומלץ בחום, בהחלט אחזור לשם לעוד מבחר של מוצרים.

אחלה שירות!!! הנציג מעיין ציפורי התיחס אלינו בסבלנות יתרה, ענה על כל שאלותינו ונתן הסבר בסבלנות ואהבה. תודה על חווית קנייה🙏

שירות מצויין . אדיב , מיקצועי ואמין . פיני בחור מדהים . נעים הליכות ומיקצועי מאוד

איך שהגעתי לחנות קיבל את פניי אשר, נתן את המלצתו המדוייקת לגבי מסך טלוויזיה שרציתי ופשוט קניתי בלי להתמהמה

באתי ראיתי שהמחיר מתאים לי, המוכר היה אדיב וגם עזר לי להביא למכונית, סה"כ חווית קניה טובה.

זכיתי לקבל שירות מנציג בשם דור אשתר! בחור מדהים עם לב מזהב✨ אני אחרי ניתוח והולך עם קביים. דור העניק לי שירות אישי עם התחשבות במצבי. העמיס לי הכל לרכב עם טוב לב ודאגה. אדם מקצועי ואדיב במיוחד. כן ירבו אנשי שירות כמו דור הכל יהיה מושלם בעולם

שירות יוצא מהכלל- מעולה. בחורים שעוזרים מכל הלב הסברים על המוצר ממש ברורים ועזרה עד לרכב. תודה לסער.

מאוד הוגנים, עזרו לי למצוא אפילו מכשיר יותר זול עם הדרישות שלי, בגלל המחיר המשתלם קניתי אחד נוסף לבת הזוג

לפני כשבועים רכשתי 2 טלויזיות שולם במזומן למוכר לא היה עודף לתת לי אמרתי תרשום בכרטיס שאני בזכות היום הגעתי לרכוש טוסטר בעלות של 249 שח , לא קיבלתי את הזכות שלי וגם חוייבתי על 250 שח במקום 249 חוצפה של עומר המוכר שאפילו לא ניסה לרצות אותי אלא שאני יוכיח לו מה שבטוח שלא אכנס יותר ובטח לא אמליץ

נכנסתי , קיבלתי שירות ויעוץ בנחת , רכשתי וצאתי מרוצה. מקווה שאהנה מהמסך כמו מהשירות.

יחס ושירות של ישראל כמו כן ג׳ורג עם סבלנות ותודעת שירות מעולה.🤞המקום מסודר נעים ונקי

אחלה מוכר, נתן לי שירות מעולה סבלני ומכר לי טלויזיה מצוינת במחיר מעולה ! יחזור שוב בעתיד

שירות מעולה ומקצועי ..מאד ממליץ יחס אישי וסובלני במיוחד ממנהל הסניף עמוס שחם ויורי האלוף

הגעתי עם דגם מוגדר, לא היה במלאי. המוכר הציע דגם מקביל חדש יותר,. חוויה טובה, המוכר מקצועי וענייני יצאתי מרוצה.

תומר היה בסדר גמור עולם הקולנוע ממש לא . הדגם ניתן לקניה רק בסניפים .בבילו לא ענו ממוצש ועד ראשון בצהריים בפ"ת גם לא ענו .מוקד מכירה ארצי אמר שניתן לקנות רק בסניפים שזה נכון אבל לא ידע את המלאים והאם יש בכלל .לא ידע למה לא עונים .כלומר תסע לשם ואז תגלה שאין . חווית קניה רעה מאד .
שלום רב אבי אנו מתנצלים על החוויה ומברכים אותך על הרכישה, תתחדש! חשוב לי לציין שלאור התקופה והחוסר בכוח אדם אנו מתקשים לטפל בכל הפניות. תודה ומאחלים לימים טובים יותר. בברכה עולם הקולנוע

שרות ישיר עם הסבר, הדגם שבחרתי לא היה ובמקומו הומלץ על דגם אחר, בליווי מתן ההבדלים בין הדגמים , שהסכמתי לרכוש במקום

מאוד שירותיים, ענינים ויעילים והמחירים טובים לא יודע אם הזולים ביותר אבל זולים מהממוצע אחזור לרכוש

שירות ברמה מקצועית מאווד גבוהה יש שם בחור בשם רונן שהוא גם המנהל סניף בנתניה בן אדם משכמו ומעלה יודע את העבודה שהוא עושה ועושה אותה ברמה הכי גבוהה תודה רבה רבה לך בטוח שאני יחזור לקנות רק אצלו בע"ה שירות 10 והמחיר עוד יותר 10 תודה !!! ממליץ בחום ובאהבה שווה להיכנס