מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 44

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
עופר לוין
עופר לוין
28.12.2017
מוצר שנרכש: NOTE 8

רכשתי אתמול אצלם מכשיר Note 8, מעבר למחיר המצויין. השירות !!! איציק היה אדיב, דאג לי לחניה, דאג להדביק לי את המגן מסך בצורה מקצועית, מאוד נחמדים ואדיבים. מומלץ!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גדי
גדי
28.12.2017
מוצר שנרכש: צמיד דופק XIAOMI 400063

רכשתי צמיד מד דופק בתחילת 11/2017. הצמיד הראה את השעה וספר צעדים - אך לא מדד דופק והראה רוב הזמן = תקלה. לאחר מספר ימים חזרתי לחנות ונתנו לי במקומו שעון לא חדש ( מהערימה שכנראה מישהו אחר החזיר) כמובן שגם השעון הזה לא מדד דופק ואף הווי פיי לו לא עבד. לאחר עוד כמה ימים החזרתי אותו לחנות והוא נשלח ל"בדיקה" ( כנראה בסין או במעבדות "נאסה" ) מאז כשלושה שבועות - צלצלתי כבר מספר פעמים לברר מה שלום ה"חולה" ובכל פעם רושמים את מספר הטלפון שלי ויעדכנו אותי... בקיצור =התרחקו מהמקום !!! אעדכן כשתהיה איזו תשובה בעניין הצמיד ....

תגובת החנות

במקום שהלקוח יגיד לנו תודה - הוא בחר לכתוב תגובה שלילית... פשוט אין מילים. וזה סיפור המעשה - לקוח רכש צמיד קסיומי ב180 ש"ח , מהרגע שרכש אותו - כל כמה ימים הגיע לחנות בתואנות שונות ומשונות שיש איתו תקלה ( לידע כללי- מכרנו מאות כאלה - אף לא אחד חזר...) לאחר 3 פעמים שהחלפנו לו צמיד ( במשך שבועיים וחצי !!! ) דיברנו עם היבואן שלא אישר יותר החלפות מבחינתו והלקוח התבקש לשלוח ישירות את הצמיד אל היבואן . כמובן שאין לנו מושג אם נשלח או לא - עד שקיבלנו טלפון מהלקוח שעוד מאשים אותנו שהיבואן לא קיבל ממנו את הצמיד. לפנים משורת הדין - קראנו ללקוח לחנות - זיכינו אותו 180 ש"ח כפי ששילם ואמרנו לו שאנחנו נפתור את הבעיה מול היבואן . לתדהמתנו - יום למחרת הגיעה התגובה הזו ששלח לזאפ. צלצלנו לשאול אותו לפשר התגובה ( הרי הוצאנו 180 ש"ח מכיסנו עבורו אז איך יכול להיות שיכתוב דבר כזה ...?) את המילים הבוטות שהשתמש בהן כלפי עובד החנות לא ניתן להעלות על הכתב ... עצוב שזו ההתנהלות . שיהיה בהצלחה למר גדי. מסתבר שיש לקוחות שעדיף לא למכור להם מלכתחילה.

חוות הדעת עזרה לכם?
תומר
תומר
21.12.2017
מוצר שנרכש: שיאומי NOTE 4X REDMI

קניתי היום טלפון שיאומי REDMI NOTE 4X בחנות בהרצליה, בעיקר נמשכתי לחנות עקב הביקורות הטובות וגם בשל האופן בו הגיבו בחנות לביקורות השליליות. למרות העומס הרב בחנות (היו כ6 אנשים בתור והטלפון לא הפסיק לצלצל) קיבלתי יחס נעים וסבלני, עם הסברים על המוצר ואף הציעו לי בנימוס להוסיף סכום קטן לקבלת מטען מקורי אחריות, לבסוף הסכמתי בעיקר בגלל האחריות - אך אציין לטובה שלא ניסו לשכנע אותי באופן מוגזם או מציק. לבסוף קיבלתי את המוצר שרציתי עם חיוך ואף עזרה קטנה (חיבור ל-WIFI להאצת התקנת האפליקציות החשובות....) הנציג אשר עזר לי היה בן, אדיב, נעים ומקצועי - יישר כח משהו קטן לשיפור - רציתי לברר מראש האם המוצר שרציתי קיים במלאי אך לט ענו לטלפון זמן רב (כנראה בשל העומס בחנות), שימו לב- אולי כדאי לשים אדם נוסף על מענה לטלפונים. תודה תומר

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.12.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Yorai
Yorai
17.12.2017
מוצר שנרכש: One plus 5

היום רכשתי מאבירם מכשיר טלפון חדש. היחס היה אדיב והשרות מקצועי. נתראה ברכישות הבאות תודה וחג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
Eran
Eran
17.12.2017
מוצר שנרכש: samsung galaxy a5

קניתי טלפון מקורי עם מטען מקורי לאשתי בחנות. ראשית המחיר היה גבוה מהמחיר בזאפ, לטענת המוכר "כי זאפ עדיין לא סרקו". ממספר ביקורים בחנות מסתבר שזה קורה להרבה לקוחות, ונראה כשיטה. לאחר מספר ימים הטלפון התחיל לעשות בעיות בטעינה, ולאחר 3 שבועות בלבד הפסיק להיטען. בחנות סירבו לקבל את הטלפון למרות שעבר זמן קצר מאוד מאז הקניה, והפנו אותי לאחריות של getcell. נותני האחריות סירבו לתקן את הטלפון בטענה ש"מצאו בטלפון פדים תלושים" ו"הוא נפתח במקום אחר". כמו כן אמרו שניתן לתקן את הטלפון על חשבוני, אבל בלי אחריות לתיקון והמכשיר מאבד את האחריות. ראוי לציין שהשתמשנו במטען המקורי בלבד, ובוודאי שלא פתחנו את המכשיר. כמו כן טעינת מכשיר במטען מקורי היא שימוש סביר לחלוטין לכל הדעות. לאחר אי-כיבוד האחריות ע"י גט-סל ניגשתי לחנות וניסיתי להחליף את הטלפון, אך החנות סירבה לנהוג בהגינות וטענה שמדובר בנזק לקוח ולכן האחריות מבוטלת. אני ממליץ לכל מי שכספו יקר לו להתרחק מהחנות הזאת כמו מאש. עדיף לשלם קצת יותר ולקבל מוצר מקורי, חדש באמת, עובד, ושירות הגון.

תגובת החנות

נתייחס לתגובתו של הלקוח בשני חלקים - הראשונה - כן אכן המחיר היה גבוה ב13 ש"ח מהמחיר בזאפ ( בכל זאת סריקה מתבצעת כל כמה שעות , לטוב ולרע..) ובכל זאת גבו מהלקוח לפי מחיר זאפ. הלקוח צלצצל לחנות לאחר 3 שבועות ואמר כי יש לו בעיה בטעינה - הפנו אותו ליבואן . הלקוח ניגש למעבדת היבואן וכבר במעמד מסירת המכשיר הפנה אותו נציג השירות לכך ששקע הטעינה שבור. בכל זאת ביקש הלקוח בדיקה - לאחר יומיים שלחו ללקוח צילומי המכשיר כי הפינים בשקע הטעינה שבורים והוסבר לו ונכתב לו בטופס חוות הדעת של המעבדה כי המכשיר מן הסתם ניזוק - נזק יוזמת לקוח. הגיע הלקוח לחנות יומיים מאחר יותר ( לא בור למה ומה ציפה שנעשה ) וביקש שניקח אחריות על התיקון. הוסבר לו בנועם כי איו אנו יכולים להתווכח עם ממצאי היבואן שמגובים בצילומים ובחוות דעת טכנאי ושהאחריות לא כוללת נזק יוזמת לקוח. כעס הלקוח ואיים לכתוב תגובה שלילית לזאפ כאילו אנחנו שברנו לו את המכשיר.. (מיותר לציין שהלקוח קנה מכשיר חדש שעבד נפלא במשך 3 שבועות..) אז כתב... גם עשה נזק לקוח וגם כתב תגובה שלילית... כתבנו פה כבר בעבר - אנחנו נותנים שירות נפלא אך לא ניכנע לסחטנים...!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ella Lis
Ella Lis
17.12.2017
מוצר שנרכש: J7 prime

חנות מושקעת גדולה הגעתי בעקבות זאפ להרצליה היה עומס בחנות אבל כל מי שהיה לפני קיבל שירות מהיר ומקצועי באמת אחד אחד יצא מרוצה כולל אני שקיבלתי שירות ממנהל החנות אבירם שתוך 10 דקות התאים לי מכשיר עזר לי עם הסבר על המכשיר ועזר להכניס את הסים והסבר על האחריות באמת מהיר ויעיל ועם חיוך ובזכות זה גם יצאתי עם חיוך וגם בטוח אמליץ ואחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
11.12.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi note 4x

לחץ, לחץ, לחץ, אבל מחירים מצוינים ושירות טוב. רק סיפרתי על משהו שלא הייתי מרוצה ממנו בקנייה הקודמת (תלוי מוצר, לא תלוי חנות) וקיבלת פיצוי. בקיצור - מקצועי, מחירים טובים. אם היה אפשר לדרג פעמיים - הייתי נותן פעמיים 5 כוכבים: גם על הטלפון שלי וגם על הטלפון של אשתי...

חוות הדעת עזרה לכם?
Paz
Paz
11.12.2017
מוצר שנרכש: טלפון נייד Redmi note 4x 64GB 4GB - Mediatek

המכשיר הגיע בזמן. אי הבנה עם נציג המכירות בנוגע לעלות החבילה טופלה בתוך שלושה ימים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאורה
ליאורה
05.12.2017
מוצר שנרכש: xiomi redmi note 4x

רכשתי טלפון סלולרי, המוכר היה מקסים, שירות נהדר, הגעתי בדקה לפני סגירה והמוכר קיבל אותי ונתן לי את כל הזמן שצריכה. בהחלט אחזור ואקנה שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
rami.mayoutlet
rami.mayoutlet
04.12.2017
מוצר שנרכש: שיואמי רדמי נוט 4X

חווית קניה מוצלחת, אחלה מחירים אחלה שירות... בן עזר לי מאד, בטוח שנחזור לעבוד בשנית

חוות הדעת עזרה לכם?
Yonatan
Yonatan
03.12.2017
מוצר שנרכש: S8

מחירים זולים, שירות לעניין. מוכרים נחמדים, מבחר של כיסויים. קניתי פעמיים ואשוב לקנות שם. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Tamar
Tamar
23.11.2017
מוצר שנרכש: k10

פעם שלישית מובילנד. אחלה מחירים שירות מצוין ועזרה גם אחרי מכירה. ברור שאחזור .נתראה בקרוב תודה לבן.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
23.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi Band 2

רכשתי Mi Band 2 שיאומי בסניף הרצליה איזור התעשיה. המחיר היה תחרותי ועדיף על המתחרים, ובן נתן שירות ידידותי ומקצועי. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
כרמל
כרמל
21.11.2017
מוצר שנרכש: J7

הגעתי לחנות הייתה מלאה אנשים בן עזר לי בהמון סבלנות סידרו לי הכל כמו שצריך מרוצה ואמליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
alon
alon
20.11.2017
מוצר שנרכש: iphone 8 64 gb

אחלה קנייה, מחיר טוב, שירות טוב, פשוט וקל בדקתי באינטרנט, באתי קניתי, מה עוד יש לומר

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
18.11.2017
מוצר שנרכש: xiami 4x סמרטםון

היגעתי לחנות בשעה 18:40. המתנתי בסבלנות עד שאחד מהמוכרים התפנה אלי אך לצערי היה חסר סבלנות והאיץ בי לסיים הקניה מכיוון שבשעה 19:00 הוא מסיים את עבודתו ויוצא מהחנות.

תגובת החנות

משה היקר, אם כבר התיישבת לכתוב תגובה - חבל שרק שכחת לציין שאכן הטיפול בך התחיל בשעה18:50 אחרי שהמתנת עשר דקות , אבל המוכר היה איתך עד שעה 19:45 וענה לך בסבלנות אין קץ על כל שאלותייך. חבל שאי אפשר לצרף וידאו של מצלמות החנות שמאשרות בדיוק כמה זמן אחרי סגירת החנות הקדיש לך העובד עוד שעה מזמנו ורק אחרי 40 דקות אמר לך שהחנות נסגרה בשבע בערב והוא צריך להספיק להסעה האחרונה מהרצליה ב8.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.11.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
14.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X

בקיצור- תתרחקו מהחנות הזאת כמו מאש. השירות הכי גרוע שחוויתי אי פעם אם בכלל אפשר לקרוא לזה שירות, טוב שלא חסר חנויות טלפונים בארץ... באריכות- הגעתי למוביילנד ב-06.09.17 על מנת לרכוש שיאומי redmi not 4x משום שהמחיר שלהם היה הזול ביותר באתר זאפ (625 ש"ח). כשהגעתי לחנות הפיזית נאמר לי שבמחיר המצוין בזאפ יש מכשיר רק בצבע לבן-זהב (למרות שבאתר שלהם הזמנתי בצבע שחור באותו מחיר, יש לי מייל אישור הזמנה שמוכיח את זה) וכדי לקבל מכשיר בצבע שחור עליי לשלם 50 ש"ח נוספים!!! כמובן שזה שקר מוחלט ובחשבונית רואים שהמכשיר עולה 625 כמו שנאמר באתר וה-50 ש"ח הנוספים שדחפו לי הם "ערכה מקורית". הם ניסו לפתות אותי עם טריקים כמו "מגיע עם מטען מקורי, לא חבל?" חנות שעושה טריקים כאלו היא מקום שכדאי להיזהר ממנו. למזלי אני תמיד מקליטה שיחות כאלה למקרה של תביעה. בשבוע הראשון לא הצלחתי לחבר את המכשיר ללפטופ שלי, וכששלחתי להם אימייל עם בקשה להסבר הם לא ענו לי. גם בטלפון הם אף פעם לא עונים, באף אחת מן השלוחות. אף פעם. כשהמכשיר התחיל לעשות בעיות בהפעלה, לקפוץ בין שירים, להעביר סרטונים ובאגים נוספים שלחתי להם מייל נוסף וכמובן ששוב לא נעניתי. מגן המסך שקניתי בתוספת 59 ש"ח נשבר בעוד המכשיר בכיס שלי (!!!). ביום שהמכשיר הפסיק לעבוד כליל שלחתי מייל נוסף, התקשרתי שוב וכמובן... אין עונה. עשו לעצמכם טובה, לכו לחנות שלא קיבלה כ"כ הרבה דירוגים גרועים...

תגובת החנות

עצם זה שהלקוחה כתבה שהיא מקליטה שיחות למקרה של תביעה - כבר מראה במי מדובר. אז גם אנחנו בחרנו להקליט את השיחה עימה בה היא מודה באופן חד משמעי ובלי למצמץ שהמסך שלה שבור ואם לא נחליף לה מכשיר או נתקן לה מסך - היא תעשה לנו נזק תדמיתי גם בזאפ וגם במדיות אחרות כי לטענתה , ואני מצטטת " יש לה הרבה זמן פנוי להתעלל בנו".מעבר לכך - גם הטענה ששילמה 50 ש"ח על צבע היא כמובן שיקרית, הלקוחה שילמה 50 ש"ח על מטען מקורי, כך מופיע גם בחשבונית ולגבי המגן מסך - כן, כאשר מפילים מכשיר בעוצמה - המגן מסך אכן נשבר. תני קצת קרדיט לאנשים תאיר - מגן מסך לא נשבר בכיס. לאחר שפנתה לזאפ ביקשנו שתשלח לנו העתק של אחד המיילים שטוענת שנשלחו אלינו - כמובן אף העתק (גם כשביקשנו מס פעמים) לא הגיע כי היא מעולם לא שלחה לנו מייל... מוביילנד חרטה על דגלה לתת שירות מצויין ללקוחותיה אבל לא במחיר שניכנע לסחטנים. מי שרוצה לפגוע בפרנסתנו על מנת להפיק מכך רווח אישי - שיעשה חשבון נפש עם עצמו, עדיף . האבסורד הוא שאם באמת היתה פונה אלינו סביר להניח שהיינו באמת מנסים לעזור לה למרות שהנזק למכשיר הוא נזק לקוח.אך בגישה זו - נתראה בבית משפט.

חוות הדעת עזרה לכם?
AVI
AVI
09.11.2017
מוצר שנרכש: גלקסי אס שמונה פלוס

הגעתי לחנות בעקבות המלצות בזאפ .קיבלתי שירות עם חיוך מאבירם ונועה היקרים שהיו סבלניים נתנו שירות מקצועי וענו על כל השאלות שלי.יצאתי מרוצה ובטוח שאמליץ ואחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
Iddo
Iddo
07.11.2017
מוצר שנרכש: 3t

אחלה שירות, גם כשהיה עומס בחנות נשארו איתי ועזרו בהגדרות של הטלפון החדש עד הפסיק האחרון. מחירים טובים בהשוואה לשוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
שמעון
שמעון
06.11.2017
מוצר שנרכש: 4x

שירות מעולה מחיר מעולה גישה מעולה בן תותח תותח תותח באמת אין מילים מקצוען אלוף באמת תענוג לקנות ,חיכיתי קצת בתור אבל היה שווה את הסבלנות

חוות הדעת עזרה לכם?
venesa
venesa
06.11.2017
מוצר שנרכש: A1

בן עזר לי, אחלה שירות! עשו לי הנחת סטודנט על אביזרים נלווים. אקנה שם שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
קרן
קרן
06.11.2017
מוצר שנרכש: שיאומי 4x

רכשתי לפני שנה בחנות הגעתי לקנות שוב מכשיר לילד קיבלתי שירות ממוכר בשם אבירם שנתן לי שירות מהיר ומקצועי עזר לי לתפעל את המכשיר להדביק את הזכוכית ולמצוא כיסוי מתאים באמת עשה מעל ומעבר וגם העביר אנשי קשר!! שאפו באמת חנות מקצועית ונעימה בטוח אחזור בעתיד:

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
06.11.2017
מוצר שנרכש: שיאומי 4x

הגעתי בעקבות זאפ התקשרתי קיבלתי הסבר מעובד בשם אבירם שעזר לי וענה לי במקצועיות על השאלות , הגעתי לחנות שהיא ממש גדולה ונעימה המוכר אבירם התמודד עם לחץ ושהגיע תורי נתן לי שירות מהתחלה ועד הסוף ועם חיוך באמת אחלה בנאדם ואחלה מנהל תודה רבה בטוח אחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון