
בסה"כ בסדר גמור. הדבר היחידי שקצת הפריע לי, זו ההמתנה על הקו עד שעונים. יחד עם זאת המענה אדיב ושירותי מאוד. העובדים בעקרון מאוד נחמדים ויעילים. אני לא-מוצאת את הקבלה, אז שלחתי את מספר ההזמנה במקום. אם אצטרך מוצרים נוספים, בהחלט אזמין

בסה"כ בסדר גמור. הדבר היחידי שקצת הפריע לי, זו ההמתנה על הקו עד שעונים. יחד עם זאת המענה אדיב ושירותי מאוד. העובדים בעקרון מאוד נחמדים ויעילים. אני לא-מוצאת את הקבלה, אז שלחתי את מספר ההזמנה במקום. אם אצטרך מוצרים נוספים, בהחלט אזמין

תהליך הרכישה דרך וואלה שופס הפתיע אותי לטובה ביסודיות, בדיוק ובמהירות התגובה שלהם. למרות ועל אף הקורונה וכל ההנחיות שניתנו כמעט מדי ערב - קיבלתי את הסלון שרכשתי - לפני הזמן! תענוג של קניה.

אתר נחמד מאוד הם כותבים שלמרות המצב המשלוחים ממשיכים אך במציאות הזמנתי ב23/3 הם התחייבו לעד 7 ימי עסקים והיום5/4 וכלום לא הגיע

מומלץ מאוד, חווית הרכישה , מאוד נוחה וזמינה. מפורטת מאוד. ודגש על אספקה מהירה מחיר אטרקטיבי.

התיאור באתר היה מדויק, המשלוח הגיע מהר מאוד (תוך יומיים) ופינו לי את התנור הישן בלי בעיות. כאשר הייתי צריך לוודא משהו ענו לי במהירות, ועזרו לי. מאוד ממליץ (המחיר הכי זול שמצאתי).

הזמנתי קטאן ואני מנסה לברר האם המשלוח יספיק להגיע בזמן. אי אפשר להתחבר לאתר שלכם ואי אפשר לשחזר ססימא, בבקשה צרו איתי קשר

בזיון הזמנתי מצלמת רכב באיסוף עצמי מהספק שלא הגיעה אליי במשך חודש. לא קיבלתי אישור ולא sms. נזכרתי בזה ו התקשרתי לשירות לקוחות כדי לקבל מענה והשירות לקוחות אמר שהספק יחזור אליי הספק לא חזרת אליי ואני התקשרתי לספק הספק אמר שאין אפשרות לקחת את המוצר באיסוף עצמי ורק באמצעות משלוח לאחר שחודש חיכיתי לאסוף את המוצר. בסופו של דבר התקשרתי שוב פעם לשירות לקוחות של וואלה והם אמרו לי שהם ישלחו לי את המוצר אבל זה יעלה לי 40 שקלים זה רק זה האפשרות היחידה שיש לקבל את ההזמנה . וזאת אחרי שחיכיתי חודש לאיסוף עצמי עדיין הם לא היו מוכנים להקשיב לשום דבר ורק באמצעות משלוח שבתוספת של 40 שקלים וזהו אין שום דבר אחר או שלבטל את ההזמנה בקיצור לאחר חודש חיכיתי למוצר ביטלתי את ההזמנה וקניתי את המוצר במקום אחר פשוט בזבוז של זמן חבל

מצויינים מחירים טובים ומוצרים באיכות מעולה! בסקר שוק שערכתי הן היו הכי זולים, מאוד מרוצה.

מגוון רחב של מוצרים שירות מעולה נוח לבצע הזמנות מחירים טובים ברגע שמתקשרים למכירות ממליץ בחום

פשוט ביזיון! שרות לקוחות מהרמות הנמוכות בשוק.... קניתי מחשב נייד עם מפרט בו רשום 240GB SSD ומיד לאחר ההזמנה לפתע ראיתי שמצוין גם 500GB HDD, מה שאומר רכיב אחר לחלוטין! מיד התקשרתי לשרות הלקוחות שבכלל ענה לי מוקד להשארת הודעות, חזרו אלי רק למחרת כדי להגיד לי שאני בכלל צריך צוות מכירות. ביקשתי שלא ישלחו כדי שלא יגיע מוצר שונה משהזמנתי, כמובן ששלחו, אחת השיחות הנציגה התקשתה להבין דבר פשוט זה ואמרה לי שוב ושוב (וגם למישהו שהיה לידה בזלזול), "אני לא מבינה מה הוא רוצה ממני" עד שהחליטה שאין טעם להמשיך בשיחה, ביי וניתוק בפרצוף. מאז כבר החבילה הגיעה אך עם רכיב שונה מהמפרט (דבר שניסיתי למנוע שניה לאחר שראיתי את הטעות שלהם בפרסום לאחר ההזמנה!). עד היום אומרים לי שוב ושוב שיחזרו אלי וניחשתם נכון..... שום מענה ושום עזרה. הכסף בכיס והלקוח לא מעניין. תשמרו מרחק.
היי לירן, צר לי לקרוא זאת. אני דואגת שמנהלת תיצור איתך קשר מחר על הבוקר! אנחנו לשרותך.

חוויה נהדרת בעיקר בזכות הצוות היעיל והשירותי של ההתקנה, שירות הלקוחות ובכללי הזמינות והאדיבות! עושה חשק לקנות עוד.. ממליצה בחום!

התחלתי באתר, התקשרתי לשאול משהו, והטלפן היה אינפורמטיבי מאד ולא לחץ לקנות (יתרון עצום). רכישה מהירה וקלה.

אין אמת בפרסום! לא לקחו אחריות על טעות בתמונות שפרסמו תחת מוצר...מינימום של הוגנות. טרטרו אותי הלוך ושוב, הודיעו לי כבר שקיבלו את פנייתי להחלפה, אך מסתבר שהנציג "טעה"... בקיצור, אני לא אקנה מהם בחיים...לא הפנימו שצריך לקחת אחריות על טעויות, חבל. משחקים על עניין 14 יום, כמו מוכרים במדינות עולם שלישי ולא בעולם המערבי. בדקו היטב את המוצרים בקנייה מוואלה שופס! בושה! אחרי שפניתי, לקח להם חודש! להחליף ולתקן את התמונה אל מול המוצר.
ערב טוב, צר לנו לקרוא את חוות הדעת. אנו דואגים שמחר על הבוקר תיצור איתך קשר מנהלת לטיפול בפנייתך עד לשביעות רצונך .

רכשתי טלפון מסוג samsung galaxy S7 5.1" 32GB ,קבלה את פניתי נציגה בעלת תודעת שירות גבוהה, ויחס אישי ,ליוותה אותי בכל התהליך הרכישה כמו כן דאגה וחזרה אליי עם תשובות לגביי סוגיות שהועלו באותה שיחה אחרי כ 3 ימים קיבלתי את המכשיר יותר מוקדם מחלון הזמן שהובטח לי אין ספק שאני מופתע לטובה מהשירות המהיר והאיכותי שקבלתי מהאתר ונציגיו

כמו תמיד מרגע שהחלטתי על המוצר אותו אני רוצה לרכוש אני מוצא תמיד אוזן קשבת באתר וואלה גם המחיר וגם המהירות בה מגיע המוצר לביתנו

הזמנתי אוזניות בלוטות' באתר, אמנם המוצר הגיע ממש מהר אך כשפתחתי את האריזה נדהמתי לגלות שחוט ההטענה לא עם חיבור לUSB כנהוג אלא בשני קצבות הקבל חיבורים שונים, אחד של אייפון והשני של סמסונג , בנוסף הקופסה של ההטענה הייתה נראית משומשת עם לכלוך והמדבקה עם הלוגו הייתה חסרה, מיד פניתי לשרות לקוחות וקיבלתי טיפול באמת סבלני והולם. לאחר מכן כשבדקתי את האוזניות התגלה לי שהמיקרופון לא עובד ולא שומעים אותי בכלל. ועכשיו אני אמור להמתין כמה ימים טובים עד שמטפלים בפנייתי, למרות הנציגות הנחמדות החוויה לא נעימה בכלל.
היי, אנו מתנצלים על חוויית הרכישה. אנו מטפלים בפנייתך ומבטיחים חווייה מתקנת!

ההזמנה באתר נוחה מאוד וידידותית. המבצעים טובים. והמשלוח גם כן דפק כמו שעון. חבל שאין משלוח עד הבית. אבל לא נורא. בסך הכל מאד מרוצה מאתר וואלה שופס.

קניתי רולרס דרך האתר, השליח הגיע תוך יומיים. שירות מהיר. כשפתחנו את האריזה גיליתי תקלה באבזם. ואז התחיל הטרטור. דיברתי עם 5 מוקדנים שונים בשירות יום אחרי יום. אף אחד מהם לא נתן לי מענה. לאחר שבוע דרשתי לדבר עם מנהל שירות הלקוחות. העבירו אותי ללילך שהיתה מאד אדיבה והתנצלה על השירות הגרוע שקיבלתי. אבל גם מאז אף גורם לא יצר איתי קשר להחלפת המוצר. עברו 3 שבועות מאז! או להמשיך לרדוף אחריהם, או להישאר עם מוצר תקול. שירות מאכזב ומבזה ביותר. לא להתקרב. מציינת שבמייל שנשלח אלי מהאתר רשום שקובץ החשבונית לא נמצא במערכת. כך שאי אפשר להוסיף צילום חשבונית. מספר הזמנה 5775174
שלום רב, אנו מנסים לאתרך מספר ימים ללא הצלחה. לצערינו עקב המצב הספק יצא לחל"ת, ההחלפה תבוצע עם החזרה לשגרה .

השירות שלהם פשוט ביזיון פעם אחרונה שאני קונה אצלהם משהו קניתי מהם מיטה אני בקשתי מיטה וחצי בפועל הגיעה מיטה של 80 סמ במקום 120 שהתקשרתי הטענה שלהם היתה שלא נאמר מידות בשיחה אז על דעת עצמם הם הביאו לי את המיטה ש"נוח" להם בלי להתקשר ובלי לבדוק שלא לדבר על שקבלצי קבלה אחרי שבועיים רק כי התקשרתי לבקש קבלה ואני רודפת אחריהם שבועים להקלטת שיחה פשוט בזיון שהם קיבלו כסף הם ידעו לתת שירות יפב מאוד שהם צריכים לתת שירות זה עובר מהם והלאה
היי, הבנתי ששוחחת עם לילך. בשיחה קבעתן כי היא תיצור איתך קשר ביום א' להמשך בירור.

הזמנתי אתמול מכונת כביסה דרך אתר וואלה-שופס ולאחר חצי שעה התחרטתי והתקשרתי לבטל את המוצר. אמרו לי שנציג יחזור אליי ושיקח זמן לבטל כשבוע. עברו יותר מ24 שעות ואף אחד לא חזר אליי. לקחת כסף הם ראשונים אבל לבטל, צריך לרוץ אחריהם
בוקר טוב, יוצרים איתך קשר בשעות הקרובות!

קנייה מהירה, נוחה ומשתלמת! רק בפרטים הקטנים - התוספת להובלה והתקנה לא הוזכרה וכמעט הפכה את הקנייה ללא משתלמת.

מחיר הכי נמוך מכל הרשתות שקיימות משלוח מהיר ארוז בקפידה איכות שמיעה גבוהה והכי חשוב שהילד מרוצה

שירות מעולה ומהיר מיקצועי הן בעת קבלת ההזמנה והן בשירות הטכנאי וההובלה ממליץ בחום גם על השירות וגם על המוצר

שירות לקוחות מהגרועים ביותר שפגשתי, הזמנתי מוצר ושיגעו לי את השכל במקום פשוט לשלוח אותו הם רצו אישורים ונתתי להם אותם ובכל זאת עיקבו את המשלוח. באמת שירות לקוחות פשוט גרוע.
היי, חשוב נו לעדכן כי תחילה אינך שלחת לנו אימות ובפעם השניה שלחת אימות שאינו נכון. ימי העסקים נספרים לאחר שההזמנה מעודכנת בשלמותה. אנו מתנצלים על חוויית השירות .

קיבלתי מוצר מעולה, התיאור באתר תואם ומדוייק. מחיר משתלם, אפשרות פריסה לתשלומים נוחים ומשלוח מהיר.