מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone) - עמוד 44

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
Michael
Michael
13.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 6 32GB

המכשיר הגיע אלי תוך פחות משבוע, במצב מצויין. כשהתקשרתי אליהם השירות היה מעולה ואדיב. התרשמתי מאוד מהחנות. כנראה שאקנה שום עוד דברים בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
דליה
דליה
13.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

העובדים מדהימים, פירוט ההזמנה היה מצוין, ההסבר היה יוצא מן הכלל- בקיצור, חנות עשר. שירות הלקוחות היה אדיב במיוחד וכמו שצוין למעלה הסבירו על כל פרט שרציתי. ההתרשמות הכללית: חנות מעולה!

חוות הדעת עזרה לכם?
rr
rr
12.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן

ערכתי את הקניה דרך האתר, ותוך פחות משעה יצרו איתי קשר (אליהו) שסיכם את פרטי הרכישה במקצועיות רבה, בנעימות ובמיומנות רבה. אני חייבת לציין את מהירות הקשר שיצרו וכן את מהירות שליחת המוצר. אמשיך לרכוש מוצרים דרך אתר זה - ובוודאי אמליץ בפני חברי על רכישות דרכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
12.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 5511t

חיפשתי מכשיר פשוט וטוב עבור קו שני שמשמש אותי באופן חלקי בלבד. ב 18.07.2014 רכשתי בסים-פרי, סמסונג מתקפל (צדפה). בחנות נאמר לי שמדובר במכשיר טוב ואמין. לאחר כ 5 חודשים של שימוש חלקי בלבד, הבטריה החלה להתרוקן במהירות גוברת. בחנות הצליחו לשכנע אותי שזה קשור לבעייה אחרת של מגע בכניסה של המטען והאוזניה. כמובן: "על החלק הזה אין אחריות" אבל: "אני אעשה לך את זה ב 100 במקום 150".. שילמתי עבור התיקון, האוזניה חזרה לתפקד והסוללות המשיכו להתרוקן במהירות. תגובת החנות הייתה מזלזת בצורה בוטה. האחראי בחנות התנער מהמכשיר שהוא מכר 6 חודשים לפני, בטענה של: "מה אתה רוצה, זה דגם ישן... הבטריות שלו לא מחזיקות יותר מזה" וכשהגבתי שמשום מה זה לא נאמר לי בזמן הקנייה, הוא הציע: למה בעצם שלא תשדרג את המכשיר ! כשהוברר לי טלפונית שהם גם לא ימציאו לי סוללה חלופית כהבטחת בעל החנות וטענתי שלא ייתכן ששילמתי עבור מכשיר שהבטריות לא מחזיקות יותר מחצי שנה, ענה לי המוכר: "אין אחריות על סוללה. כל אחד יכול למות. אתה בטוח שאתה לא תמות פתאום" ?! כשטענתי שזה לא הוגן ולא מקובל, הוא הגיב לי בשם בעל החנות: "נשמה, תשיג לך סוללה באינטרנט, תבוא נשלם לך 20 שקל עליה. מסקנות: 1. בסים פרי השירות האדיב שמור רק כל עוד יש סיכוי לראות מהלקוח כסף. 2. עדיף כלכלית, לשלם עוד כמה שקלים ולקנות במקום הוגן ומהימן. === תוספת לאחר התגובה בעיות אמינות: 1 כשהגעתי לתקן את המכשיר, לא נתקלתי במישהו שזכר אותי, אבל עכשיו המוכר זוכר "מה הוסבר לי" בקנייה מהירה של לפני כחצי שנה!! 2 בשום שלב לא נטען בחנות כאילו המכשיר ספג ולו שריטה, זהו שקר גס. המכשיר היה בשימוש חלקי בלבד ונראה כחדש. הבנת הנקרא: 1 התלונה היא על כך שרק עכשיו עלה פתאום ה"הסבר" שהמכשיר לא מסוגל להחזיק סוללה יותר מ 6 חודשים. זה היה אמור לעלות בזמן הקנייה! 2 חוות הדעת היא לא על סוללה חסרה במלאי, אלא על מכירת מכשיר שידוע לכם כלא אמין, על חוסר שקיפות ועל יחס מחפיר ללקוח

תגובת החנות

משה שלום שהגעת לחנות לפני חצי שנה הוצעו לך מכשירים מתקדמים ואף הוסבר לך שה5511 הוא דגם ישן אך אתה התעקשת שאתה לא מוכן להשקיע הרבה. שכחת לציין שהבאת את המכשיר עם שקע טעינה שבור ועל זה שילמת 100שח ובנוסף היו עוד מכות על המכשיר. במסגרת האחריות כתוב במפורש אחריות על סוללה היא 3 חודשים. אז על מה אתה בדיוק מתלונן??!! העובדה שאין לנו את הסוללה במלאי לא מצדיק חוות דעת שלילית בזאפ הרי סוללה אתה יכול לקנות בכל מקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב
יעקב
12.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

נכנסתי לחנות וקובי ישר ניגש אלי ועזר לי הסביר לי בדיוק על המוצר ועל האחריות חנות מיקצועית עם אנשים שמבינים עניין ממליץ בחום ללכת לקנות

חוות הדעת עזרה לכם?
אורלית
אורלית
11.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S4 I9500 16GB

שירות מעולה ויחס חם ואדיב, מרגע שהתקשרנו לקבל הדרכה איך להגיע לחנות ודרך קניית הטלפון. תודה רבה ליצחק שטיפל בנו. היה שווה להגיע מרחוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
קטיה
קטיה
09.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Iphone 5 Samsung Galaxy

קיניתי 2 מכשירים בחנות. בזמן ההזמנה כתבתי כתובת לא נכונה, באותו רגע התקשרתי וביקשתי לשנות - ענו לי שהחזרו אלי בהקדם לאימות פרטים. לא חזרו. התקשרתי למחרחת - עמרו שמשלוח נשלח. קיבלתי את המשלוח לפי מספר מעקב. מכשיר iPhone נשלח בצבע לא נכון, בשירות לקוחות אמרו לי ש"כולם רוצים את הצבע הזה" ושאני אשלח על חשבוני בחזרה. שילמתי ב-10 תשלומים אך ירד הכל בתשלום אחד של יותר מ-3000 ש"ח! שוב פעם התקשרתי לשירות לקוחות - אמרו "נחזור אליך בהקדם" כמובן לא חזרו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tova
Tova
08.03.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון s4 mini

הזמנתי את הטלפון ביום ראשון, התקשרתי קודם לוודע אם זה במלאי ואם זה חדש התשובה היתה כן ל2 השאלות והזמנתי.אחרי כמה שעות התקשרו אלי במטרה לשכנע אותי להוסיף כסף עבור עוד שנה אחריות (בעיה שלי שנעניתי בחיוב) ורק אז אמרו לי שאם אני מוסיפה עבור האחריות אז אני מקבלת מטען מקורי ולא תואם. ..זה לא הוגן זה לא ישר, ברור שאם קונים דבר חדש (ולא מחודש) זה אמור להגיע עם כל החלקים חדשים שזה כולל את המטען במקרה זה. הם היו אדיבים ושלחו את זה מיד באותו היום, אבל ההרגשה שאפשר לקנות בלי לדאוג כבר לא הייתה. דרך אגב גם, האתר שלהם יפה אבל לא במיוחד יעיל , המעקב לא עובד גם לא קיבלתי מייל לאשור ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
israel
israel
06.03.2015
מוצר שנרכש: איפון 6 איפון 6

הבטיחו לנו מחיר מסוים בשיחת הטלפון המקדימה (ע"ב המחיר בזאפ) כשאשתי הגיעה לחנות העלו את המחיר ב 200 ש"ח ללא ידיעתה. מכרו "מטען אורגינלי" בנפרד, מכרו ביטוח ללא הבהרה מה משמעותו. כשהתקשרנו להתלונן פשוט לא ענין אותם כלום. אל תקנו אצלם

תגובת החנות

ישראל היקר שלום כמו שרשום באתר כל המכשירים מגיעים עם מטען תואם וזאת כל אחד יכול לראות. מעבר לזה הוצע לך מטען מקורי בתוספת תשלום ואף אחד לא הכריח אותך לקנות בנוסף הוסבר לכם שהצבע השחור הוא ללא תוספת אך אתם העדפתם לשלם תוספת צבע. על מה אתם בדיוק מתלוננים? הרי הוסבר לכם הכל בחנות ולא הכרחנו אותכם לקנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.03.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דולב
דולב
26.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי D802 g2 32

חוויה קניה מצוינת, לכל אורך הדרך, החל משיחת הטלפון ועד לתשלום, שהיה הוגן ואטרקטיבי ביחס לשאר המקומות. המוכרים היו סבלניים, שמעו מה הציפיות שלי מהטלפון, ובהתאם לכך הציעו מכשיר. לא ניסו לדחוף מוצרים סתם- עשה עליי רושם מצויין. ממליץ בחום על החנות!

חוות הדעת עזרה לכם?
ori
ori
23.02.2015
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי s4

לא להתפטות לעשות ביטוח. מנסיון של כמעט שנה פעמיים היתה לי בעית תוכנה . וכל הפתרון שנתנו לי זה לשחזר הגדרות יצרן. את זה גם אני יודע לעשות ... לא נראה לי שהם טובים בתיקונים. וגם החלפת מסך נתנו לי הצעת מחיר מופרזת למרות הביטוח. סתם חצי יום נשרף לי ודלק חניה

תגובת החנות

אורי היקר שלום ניתן ללמוד מתגובה זו שהלקוח הפיל את המכשיר וניפץ אותו הבעיה במכשיר היא בגלל הנזק הפיזי לא בגלל היצור אז האחרית היא על פגם ביצור ולא על נזק פיזי שניגרם על ידי שימוש לוקה . לצערנו הרב התסכול של הלקוח בא לידי ביטוי בתגובה זו חבל מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
יערה
יערה
23.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy s4

נהניתי משירות לקוחות מקסים. נוחות ומיידיות. מקצועיים ואמינים. נתקלתי בבעיה עם המכשיר ומיד נענו לי וטיפלו בבעיה עד לשביעות רצוני והכל בסבלנות ובנועם. עכשיו נהנית ממכשיר מצויין ושקטה כי למקרה של בעיה יש לאן לפנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
חגית
חגית
22.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Blade III

חוויית הקניה הייתה טובה מאד התקשרתי לחנות כדי לברר על טלפון סלולרי. דיברתי עם אליהו והיתה שיחה נעימה ומועילה. הוא הקשיב לצרכים שלי והציע לי מכשיר זול בהרבה ממה שחשבתי. הוא ענה בסבלנות לכל שאלותי (הרבות) והציע שהוא ישלח לי מכשיר במשלוח רשום על חשבונו במהירות, וכך אכן היה. אני ממליצה על החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Orna
Orna
22.02.2015
מוצר שנרכש: איפון 5 5

קניתי בחנות מכשיר איפון 5. הגעתי לחנות דרך זאפ וצלצלתי לברר אם יש את הטלפון במלאי, השרות בטלפון היה ממש אדיב, נחמד וענייני. כמה ימים אחר הקנית חברים טענו שלא שומעים אותי טוב בטלפון. חזרתי לחנות והם ניסו לתקן אבל כשלא הצליחו לשפר את הקול החליפו לי הטלפון בלי בעיות היתי מאוד מרוצה מהשרות וההתיחסות . אני מאוד מרוצה ובטוחה שאמליץ ואחזור לקנות בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ליעוז
ליעוז
20.02.2015
מוצר שנרכש: פלאפון G2

שהגענו לחנות הציעו לנו 2 חבילות: 1. מכשיר עם מטען לא מקורי ובלי עברית במערכת ההפעלה 2. מכשיר עם מטען מקורי ועברית מותקנת במערכת ההפעלה - בתוספת 160 ש"ח מהחבילה הראשונה. בחרנו בחבילה הראשונה במכשיר עם 32 גי'גה וצבע לבן. הם טענו שהמכשיר לא קיים במלאי והציעו לנו לקנות את החבילה השניה בתוספת 60 שקלים בלבד. החלטנו לעזוב את החנות ולקנות במקום אחר. לאחר שיצאנו מהחנות אחד המוכרים קרא לנו שוב והציע את החבילה השניה במחיר המקורי (חנות עם שיטת מיקוחים תאילנדית?) במהלך התשלום המוכר הזכיר בערך 100 פעמים שהוא מוריד את המחיר רק בגלל שאשתי בהריון ושאני ארשום לו המלצה באתר זאפ. לאחר התשלום פתחנו את המכשיר וגילינו מטען שכתוב עליו בכלל BlackBerry. לאחר ששאלתי את המוכר, הוא אמר שהיה אמור להיות שם מטען מקורי והוא יחליף לנו. חיכינו מספר דקות והמוכר טען שזו החבילה והוא לא מחליף לנו את המטען. אז... מוכר יקר הנה התגובה שביקשת שנרשום בזאפ כי אמינות אין אצלך בחנות. תודה על ה"שירות" ה"אמינות" וה"אדיבות" והכל בגלל שאשתי בהריון כמובן. מעדיף לקנות מכשיר ב 200 שקל יותר מאשר לצאת מהחנות עם הרגשה שרימו אותי ועכשיו לך תדע אם המכשיר בכלל חדש... ------------------------------------------------------------------------------------------------------ תוספת תגובה ביום שזאפ העבירו את חוות דעתי על האתר, בעל החנות התקשר לאשתי. הוא קילל, צעק ואיים שלא ייתן אחריות והלוואי שהמכשיר שלה יידפק. אנחנו לא התעניינו במכשיר "משודרג" (סה"כ תוספת עברית שלא שימושית לנו) מעניין מאיזה סיבה יש כ"כ הרבה חוות דעת שנמחקו מההיסטוריה של החנות פה, כנראה ששיטת האיומים עבדה להם בעבר כבר. עם כזאת רמת שירות... שיהיה רק בהצלחה. תודה על ה"הטבה" שקיבלנו בלי שנרצה ועל ה"יושר". אישית, הייתי ממליץ לקונים בחנות לבדוק שיש מדבקה רשמית על האריזה של המכשיר, ולא מדבקה של החנות. ככה תוכלו לדעת שהם לא פתחו אותו ושחקו איתו / עם הציוד ההקפי שלו.

תגובת החנות

תגובה זאת באה לפגוע בצורה ישירה בשמינו הטוב. תאור חוות הקניה לא תואם את מה שקרה בפועל! אנו מודים לקהל לקוחותנו אם תתעלמו מחוות דעת זו. סים פרי היא חנות בעלת מאות חוות דעת חיוביות ואחוז מאוד מצומצם של חוות דעת שליליות שהטענה החוזרת היא שנגמר במלאי! אנו מוכרים גם לעסקים וגם ללקוחות פרטיים והמלאי הוא מוגבל ודינמי! אנו שוב ממליצים ללקוחות שמגיעים/מתכננים להגיע לחנות לשריין מכשיר לפני הגעה תודה רבה ונשמח לשרת אתכם!! יום מקסים צוות סים פרי

חוות הדעת עזרה לכם?
Andrey
Andrey
18.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 6 32GB

שירות מעולה. נתנו לי מחיר ב 150 שקל פחות ממה שמצאתי בזאפ. יחס אדיבת מאוד נהניתי חווית הקניה. קניתי גם במחיר טוב זרוע לאוטו ומטען אל חוטי.

חוות הדעת עזרה לכם?
שלי ורסנו פטיטו
שלי ורסנו פטיטו
17.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6 64GB Sim Free

לאחר ברורים רבים פניתי טלפונית לחנות סיים פרי לרכישת אייפון 6 . המוכרים היו אדיבים ונחמדים ומסבירי פנים. הסבירו לי הכל. ביקשתי שישמרו לי לחצי שעה וניגשתי לחנות . בחנות היחס היה אדיב מאוד ומקצועי. ממליצה לכולם בחום לגשת לרח' זיסמן שלום 3 רמת גן . מחירים טובים ושרות מעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גבריאל
גבריאל
15.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 5 32GB D821

רם ומחלי סיפקו לי שירות אדיב ומסביר פנים. הסברתי להם שאני מעוניין במכשיר ובעת הרכישה סיפקו לי מגן מסך וכיסוי לטובת שמירה על תקינות המכשיר. אני מודה להם על השירות. סיפקו לי מכשיר איכותי היישר מהיבואן. קיצר, אם יהיו בעיות (מאמין שלא יהיו) עם המכשיר, אני אדע שהדלת תמיד פתוחה אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shay
Shay
13.02.2015
מוצר שנרכש: אייפון 5S s5 16gb

הזמנתי באינטרנט. מחיר המוצר נמוך ביחס למתחרים (יבוא מקביל). המוצר הגיע מהר. בכל מה שקשור בהזמנה, שירות הלקוחות היה קצר וענייני. חבל שאין מטען מקורי ואזניות מקוריות, אבל ידעתי זאת מראש ולמרות זאת הזמנתי. אין לי חוות דעת רלוונטית נוספת, אבל אם בעתיד תהיה בעיה, אני מקווה שהחנות תעמוד במוניטין שהיא מצהירה עליו ותספק שירות מקצועי והולם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Liron
Liron
13.02.2015
מוצר שנרכש: סמארטפון G2

בחור בשם דוד חזר אלי 2 דקות לאחר שפניתי אליהם.עניני נחמד ורצון לעזור כן ירבו כאלה. מחיר בהשוואה לאחרים בסופו של יום היה הטוב ביותר בקיצור מומלץ מאד מאד מאד

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
06.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 32GB D802

חווית הקנייה באתר הייתה נוחה, גם שהתקשרתי אז הסבירו לי מה יש אצלהם בסטוק ומה אין. הבעיות עם החנות התחילו כאשר הייתי צריכה לתקן דברים (חשוב לציין שעשיתי את הביטוח המורחב בתוספת של 149 ש"ח) מחיר תיקון בחנות: כל המחירים גם אחרי ההנחה שקיבלתי בשל הביטוח _30%) היו גבוהים מאוד מחנויות אחרות, זה כולל החלפת מסך ושקע טעינה (לקחו לי על השקע 175 ש"ח אחרי הנחה שבכל חנות אחרת בלי הנחה זה 150 ש"ח- מאחר וכבר ביצעו לי את התיקון (מבלי לשאול אותי ומבלי שנתנו לי לערוך סקר שוק) הייתי צריכה לשלם את המחיר. חוץ מזה, שירות הלקוחות במקום הוא גרוע, כי קודם כל הלקוח תמיד טועה ורק אחרי זה יש מקום ליצירת שיח עם המקום הערות כמו: "גם הסוללה שלי נגמרת מהר אז מה" (מצד מנהל החנות) או הערות כמו "אני לא זה שכתבתי לך את האימייל מהחנות אז מה את רוצה ממני" -הבטיחו לי כאשר רכשתי את הביטוח המורחב כי אם וכאשר הוא ילך לתיקון אקבל טלפון חלופי תואם לשלי וכמובן שזה לא קרה נאמר לי "אם היית באה אתמול היית מקבלת טלפון אחר פשוט כולם נלקחו אתמול" היחס באופן כללי הוא מזלזל, תכלס אם רק הייתי צריכה לרכוש את המכשיר ולא להיכנס יותר לחנות בגלל תיקונים הם היו מקבלים אחלה המלצה, אבל אחרי "שביליתי" שם והבנתי את הלך הרוח, לא רק כלפי, הבנתי שיש לחות הזו הרבה מה ללמוד על יחסי אנוש. מקווה שישפרו את השירות ואת חלק מהאנשים בקבלה שם כי בקצב הזה עדיף להיכנס לחנות ולבקש ישר את המנהל כמו בחברות הסלולר

תגובת החנות

עדי שלום תלונתך נבדקה ואנו גילנו ליקוי ביחס שקיבלת ואנו מתנצלים על כך. נשמח לפצות אותך על עוגמת הנפש. סים פרי דוגלת במתן שירות ולוקחת אחריות מלאה על מקרה זה ונשמח לעמוד לשירות בעתיד. תודה וסליחה

חוות הדעת עזרה לכם?
Eitan
Eitan
06.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סוללרי Lg g2

קניתי את הטלפון בעקבות המלצה בזאפ. השירות אדיב מקצועי ומהיר. רכשתי בנוסף כיסוי לטלפון שלא תאם, חזרתי והחליפו בלי בעיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tzvia
Tzvia
05.02.2015
מוצר שנרכש: אייפון 5 אייפון 5

הזמנתי מכשיר דרך הטלפון ונציג שירות בשם דוד עזר לי בבחירת המכשיר, ענה על כל שאלותיי הרבות בסבלנות, ממליצה על חנות זו :)

חוות הדעת עזרה לכם?
הראל
הראל
05.02.2015
מוצר שנרכש: איפון 5

היום ביצעתי הזמנה בחנות שירות אדיב ומצויין ענה לי בחור ושמו דוד אשר הסביר לי על המכשיר וכל תהליך הקנייה הסביר לי בצורה מקצועית על כל השאלות ללא ספק אשוב לרכוש בחנות זו שוב תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון