מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 43

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Joseph
Joseph
16.11.2017
מוצר שנרכש: J7 prime

הגעתי לסניף בראשון לציון סחרוב,קיבלתי שרות מהיר ונעים על ידי נתנאל וגם כוס קפה חמה. רום גלובלי ומחיר מעולה. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
16.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi note 4x 32g

אחלה חנות במערב ראשון,מחירים בין הנמוכים. אחלה שירות נהנתי לרכוש אצלם,כנראה שזאת לא הרכישה הראשונה שלי אצלהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב
יניב
16.11.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm

מפרסמים מחירים מאד נמוכים ומנסים לדחוף אביזרים נלווים במחירים מופקעים. במידה ולא רוצים אביזרים, הם מנסים למשוך את ההזמנה ולהתיש כדי שהלקוח יבטל. ממליץ לא להתקרב. יש מספיק חנויות אמינות ברשת.

תגובת החנות

שלום רב לכל הגולשים עקב שיפוצים בבניין היו לנו בעיות תקשורת וטלפוניה לתקופה של כמה שבוועות לצערנו . לשמחתנו הבעיות נפתרו אחת ולתמיד והמערכת חזרה לתפקוד רגיל והכל עובד ותקין וניתן לעשות הזמנות מהאתר וגם כמובן אצלנו בחנות היו דברים טכנים שלא היה לנו שליטה עליהם אך הכל סודר ותוקן נשמח לשרתכם כל הלקוחות שהגיעו לחנות פיזית נוכחו לדעת ןלראות שהבניין בשלבי סיום של השיפוצים ואנו מצרים על האי נוחות שנגרמה כתוצאה מכך. ועל הראיה לכך חוות דעת החיוביות מאנשים שרכשו בחנות בלי קשר רכשו אביזרים או לא הכי חשוב שכל השיפוצים הסתיימו וחזרנו לפעילות מלאה תודה על ההבנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dina
Dina
16.11.2017
מוצר שנרכש: אייפון 7

חנות מצויינת שירות מעולה עזרו לי בכל העברת נתונים מקום ממש יפה מקבלים אותך נציגים עם חיוך וסובלנות , עוד פרט חשוב כשאתה מגיע לחנות אתה עושה את העסקה בישבה ולא בעמידה ובלחץ כמו בכל החנויות בקיצור שווה לבקר ולרכוש את המכשיר שלך שמה ! מחירים בין הזולים בארץ ומבחר מכשירים ענק !

חוות הדעת עזרה לכם?
Betty
Betty
15.11.2017
מוצר שנרכש: Oneplus

בשעת אחר הצהריים התקלקל לי טלפון נכנסתי לזאפ לבדוק מחירים וגם מצאתי מחיר הכי טוב לדגם שחיפשתי וגם השירות והיחס הכי טוב ונעים שקיבלתי לא ניסו לדחוף לי מוצרים נלווים רק מכשיר חווית קניה אחת הטובות שהיו לי בתקופה אחרונה עם חיוך והסבר מלא ומקצועי טוב שיש מקומות כאלה חוויה מדהימה

חוות הדעת עזרה לכם?
netanel
netanel
15.11.2017
מוצר שנרכש: XIAOMI REDMI Note 4X 64GB

הגעתי לחנות בסט סייל בראשון לציון בהמלצת חברים ושמחתי לגלות שאפשר להנות משני העולמות: גם מחיר הכי זול וגם שירות הכי טוב! היה פשוט חווית קניה מצוינת ובהחלט אחזור שנית לרכוש בחנות וממליץ בחום!!

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
15.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi 4x note 32g

חברה מקצוענים.ללא בלבולי מוח.מסבירים מה שצריך ומציעים בצורה עניינית תוספות כגון מסך וכיסוי לטלפון.המכשיר מגיע עם רום גלובלי ועדכונים ללא תוספת למחיר.הכי זולים בשוק. ממליץ בחום.תודה לכם.ובמיוחד לבחור בשם אקו שביצע את המכירה.

חוות הדעת עזרה לכם?
קובי
קובי
15.11.2017
מוצר שנרכש: סלולארי redmi not 4X 64M

החנות אינה מסוגלת להשלים ביצוע קניה כוון שייש לה בעיות חיוב שנמשכות כבר מעל לחודש

תגובת החנות

שלום רב לכל הגולשים עקב שיפוצים בבניין היו לנו בעיות תקשורת וטלפוניה לתקופה של כמה שבוועות לצערנו . לשמחתנו הבעיות נפתרו אחת ולתמיד והמערכת חזרה לתפקוד רגיל והכל עובד ותקין וניתן לעשות הזמנות מהאתר וגם כמובן אצלנו בחנות היו דברים טכנים שלא היה לנו שליטה עליהם אך הכל סודר ותוקן נשמח לשרתכם כל הלקוחות שהגיעו לחנות פיזית נוכחו לדעת ןלראות שהבניין בשלבי סיום של השיפוצים ואנו מצרים על האי נוחות שנגרמה כתוצאה מכך. ועל הראיה לכך חוות דעת החיוביות מאנשים שרכשו בחנות בלי קשר רכשו אביזרים או לא הכי חשוב שכל השיפוצים הסתיימו וחזרנו לפעילות מלאה תודה על ההבנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
gabitrabulski99462
gabitrabulski99462
15.11.2017
מוצר שנרכש: j7pro

great shop! and amazing people . this is my best buying experience highly recommend !

חוות הדעת עזרה לכם?
אסף
אסף
13.11.2017
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 4x

חנות מעולה,נכנסתי לחנות לא כלכך ידעתי מה אני רוצה והצוות המדהים כיוון אותי ועזר לי,תודה לנתנאל אלעד וסיימון על השירות האדיב!!בהחלט אחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
Вадим
Вадим
13.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi max

חנות מעולה ונעימה,שירות טוב וסחורה.ממליץ בחום להגיע לרכוש בחנות ואני בהחלט אחזור לשם שוב,תודה לאלעד ומיקי על השירות

חוות הדעת עזרה לכם?
mike
mike
13.11.2017
מוצר שנרכש: שחומי

שרות מיקצועי ואדיב בכל פעם שקניתי זו כבר פעם שלישית אחזור שוב מומלץ מאד. תמיד יש מענה לכול שאלה

חוות הדעת עזרה לכם?
menachem
menachem
10.11.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 4a 16GB

בתאריך 08/110/17 בצעתי הזמנה דרך האתר. למחרת חזר אלי נציג, בשביל לסיים את הרכישה, ולאמת שוב את כל פרטי האשראי. (שאלה אגבית: אם תמיד חוזרים ללקוח לבקש פרטי אשראי, מדוע אני צריך לספק את פרטי האשראי גם למערכת, כולל קוד CMV). על הדרך, הוא כבר הציע לי כמובן מגוון מוצרים נלווים, כמו מגנים, שדרוג אחריות, ועוד שאר אביזרים. לאחר שסירבתי לכל התוספות, נתבקשתי להמתין. לאחר כמה רגעי המתנה, נאמר לי כי יש להם בעיות סליקה מול חברת האשראי, ויחזרו אלי בהמשך היום. היות וראיתי שלא חזרו אלי, התקשרתי בעצמי לחנות, ואמרו לי שהבחור שמטפל בזה לא נמצא, והתקלה טרם טופלה. לשאלתי מתי לחזור אליהם, נאמר לי שכנראה גם שבוע הבא זה לא יטופל, וכדאי לי לרכוש את המכשיר בחנות אחרת. אני מבין שזו דרך פעולה קבועה אצלם, לסרב למכור למי שרוכש מכשיר בלבד. (כנראה עיקר הרווחים הם מהאביזרים). אלמלא הייתה להם בעיה סליקה אמיתית, לא היו מוותרים על לקוח כל כך בקלות. ותקלה כזאת נפתרת בכל מקום, תוך שעות ספורות לכל היותר.

תגובת החנות

שלום רב לכל הגולשים עקב שיפוצים בבניין היו לנו בעיות תקשורת וטלפוניה לתקופה של כמה שבוועות לצערנו . לשמחתנו הבעיות נפתרו אחת ולתמיד והמערכת חזרה לתפקוד רגיל והכל עובד ותקין וניתן לעשות הזמנות מהאתר וגם כמובן אצלנו בחנות היו דברים טכנים שלא היה לנו שליטה עליהם אך הכל סודר ותוקן נשמח לשרתכם כל הלקוחות שהגיעו לחנות פיזית נוכחו לדעת ןלראות שהבניין בשלבי סיום של השיפוצים ואנו מצרים על האי נוחות שנגרמה כתוצאה מכך. ועל הראיה לכך חוות דעת החיוביות מאנשים שרכשו בחנות בלי קשר רכשו אביזרים או לא הכי חשוב שכל השיפוצים הסתיימו וחזרנו לפעילות מלאה תודה על ההבנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Albert
Albert
09.11.2017
מוצר שנרכש: SAMSUNG J7PRO

לא לקנות טלפון עם אחריות של GET_CEL נחמדים, ושרות טוב עד שקנית. אחר כך ואחריות (0) אפס. מסך עם כתמים אחרי חודש שנקנה המכשיר. סירוב להחליף או לתקן באחריות בתענה נותני השרות שהמסך שבור, כאשר המכשיר היה מוגן ולא היתה חבלה ואין זכר של שבר הנראה לעין. בקיצור טלפון חדש ו-1000 ש"ח הלך לתימייוןֱֱֱֱֱֱֱ!!!!!!!!! אלברט

תגובת החנות

שלום רב לכל הלקוחות ולאלברט כשפנית אלינו עם המכשיר היה על המסך סימני של צבעים בדרך כלל זה כתוצאה של שבר וזה לא כלול באחריות גם בגט סל חברה של האחריות אמרו לך שיש שבר במסך ולא רצית לקבל את התשובה וטענת שאתה רוצה מכשיר חדש לאחר שמיקי דיבר איתך אמרת שאתה מוכן להשתתף בתיקון שזה מעיד על כך שהמכשיר נפל ויש שבר וידעת על כך ולמרות זאת ניסית להפיל את האחריות עלינו זאת לא שיטה וזה לא יתקבל כי מכשיר שנפגע ע"י הלקוח (שבר)לא יהיה באחריות אנו נמשיך לשרת את לקוחותנו נאמנה

חוות הדעת עזרה לכם?
Morel
Morel
09.11.2017
מוצר שנרכש: פלאפון שיומי

בעל הבית אמין מאוד. כנ'ל לגבי העובדים. חנות הכי זולה, פלאפונים איכותיים. מקום מרכזי ונוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
ilan
ilan
07.11.2017
מוצר שנרכש: שיומי נווט 4 64 גיגה 4 מגה

רכשתי 2 טלפונים סלולארים שיומי נווט 4 64 גיגה 4 מגה. לאחר הקנייה התקשרו: אין את הצבעים הרשומים באתר. יש הצעה למשלוח חינם אך "ממליצים על משלוח ב- 20 ש"ח (והגיע תוך יומיים!) , חייבו אותי לרכוש אביזרים (כיסוי זכוכית ומגן ונרתיק 'דפדפת') במחיר מופרז של 70*2 ש"ח ועמד על כך ולא איפשר רכישת 2 מכשירים ללא אביזרים. סה"כ הוצאתי 160 ש"ח יותר ממה שרכשתי באתר ואני די כועס. הייתי צריך לבטל הרכישה.

תגובת החנות

שלום רב לכל הלקוחות רכישה של מוצר אחד לא מותנה בשום דבר אבל באתר מופיע שמוצר אחד ללקוח ואם לקוח רוצה יותר ממוצר אחד זה מותנה ברכישת אביזר למכשיר אנו מפרסמים את התקנון גילוי נאות באתר וגם מיידעים את הלקוחות לפני רכישה אנו לא מחייבים אף אחד לקנות בכוח רק באהבה וכל לקוח רוכש לעצו את המוצר שהוא בחר למרות שביקשנו לרכוש אביזרים בכל זאת רכשת מאיתנו שזה מעיד על כך שאנו גם הזולים ביותר וגם נותנים את השירות הטוב ביותר ולמרות זאת בחרת להכפיש את שמנו אז איפה הבעיה אם לא רצית למה רכשת ואם רכשת על מה אתה מתלונן תלונה סתמים ולא עיניינית

חוות הדעת עזרה לכם?
Michael
Michael
06.11.2017
מוצר שנרכש: Samsung j7 prime טלפון

מיקי המנהל איש נעים הליכות, אחלה שירות! מאוד מרוצה, כבר הטלפון השני שנרכש בחנות. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
סער
סער
06.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X

התקשרתי לשאול אם יש במלאי Xiaomi Redmi Note 4X זהב. אמרו אין בעיה תזמין עם "הזמנה טלפונים" ונתור אתך קשר לסיום/תשלום ההזמנה, תוך מספר שניות ביצעתי הזמנה באתר. ומייד קיבלתי מייל מאשר הזמנה, אך אף אחד לא התקשר. אז למחרת התקשרתי ענה בחור שהבטיח כי מי שעושה את ההזמנות יחזור אלי תוך כמה שעות. ובאמת, תוך כשעתיים, התקשר בחור אחר ושאל אם רוצה אביזרים נלווים, אמרתי לא, הסביר על תהליך המשלוח עם בוקסאיט- boxit וביקשר אשראי, נתתי לו את כל הפרטים, אמר להמתין, וכעבור דקה חזר ואמר כי לא ניתן לחייב את הכרטיס, כי יש להם "בעיה באתר", ואי אפשר לדעת מתי זה יפתר ולכן הוא "מקפיא" את העסקה, ואני אצטרך להתקשר כל כמה ימים לראות אם הבעיה נפתרה. בקיצור, נראה שהם מוכרים רק כשזה משתלם להם, ולא לפי מה שמופיע באתר. ביקשתי לדבר עם מנהל, אמרו שאין מנהל, ולא ניתן לדבר עם מנהל, סרב לתת את שמו לו עצמו. התקשרתי בערב, ענתה בחורה, אמרה שהיא בחנות "מול לקוח", למרות שזה הטלפון שלהם ל"שירות לקוחות", ושהאתר "לא עובד לחיובים", אבל היא עובדת חדשה, ולא יודעת כמה ימים זה לא עובד, או תוך כמה ימים זה יסודר, מה שבטוח, לא מדובר בדקות, או שעות...אלא ימים ומעלה. לא הגיוני שבעל עסק יפעיל אתר ש"לא עובד" :) האמת, אחרי יחס כזה, מפחיד לרכוש מכשיר מהם, מי יודע מה ישלחו, אולי מכשיר פגום.. ואז זה סיפור יותר מסובך. אני בד"כ לא רושם חוות דעת, אבל הסגנון דיבור והיחס פשוט מחייבים לידע לקוחות אחרים. כן, יש את המחירים הכי זולים, אבל זה לא באמת המחיר - תהייה חייב להוסיף עוד מלא אביזרים/אחריות, וכו, ורק אז יסכימו למכור לך :)

חוות הדעת עזרה לכם?
eli
eli
06.11.2017
מוצר שנרכש: טלפון שיומי רדמי 4x

שימו לב!!! אנשי האתר מתנהלים בחוסר תום לב.מפרסמים מחיר למכשיר בזאפ וכשאתה מעוניין לקנות מנסים בכח לדחוף אביזרים נלווים ובמידה ואתה לא מעוניין וקנית טלפון אחר בעבר אצלם אומרים לך שאתה לא יכול לקנות מכיוון שמותנה ברכישה של מכשיר אחד אפילו אם קנית מכשיר אחר לגמרי בהפרש של מספר חודשים תחת שם אחר אשראי אחר!!! בקיצור לא תקנה אביזרים נלווים לא תוכל לקנות במחיר שפורסם.במידה וקנית פעם מכשיר במבצע באתר שלהם לא ימכרו לך אף מכשיר אלא אם תקנה אביזרים נלווים. עבודה בעיניים

חוות הדעת עזרה לכם?
Lior
Lior
05.11.2017
מוצר שנרכש: ONEPLUS 5

רשלנים מאד: צלצלתי בבוקר לוודא שטלפון מסוים נמצא במלאי. אמר לי בחור (נתנאל) שהמוצר קיים במלאי ואין לי מה לדאוג ואין צורך גם לשלם באשראי עכשיו. בערב צלצלתי שוב לוודא - ושוב נעניתי כי אין בעיה, אפשר לבוא. לקחתי את בתי הקטנה, נסעתי חצי שעה בפקקים, ומשהגעתי מסתבר שאין ולא היה. הציעו לי מוצר דומה יקר יותר, ולא הסכימו לשום הנחה. האם רצו רק שאבוא ואכנס לחנות? האם הבחור לא בדק כלל? אי אמינות או רשלנות - שניהם גרועים. חבל על הכסף של הדלק, על הבלגן עם הילדים, ועוד יותר על השעה שאבדה מחיי. לא אעשה יותר עסקים עמם.

תגובת החנות

לקוח יקר שלום רב ולכל קהל לקוחותינו . ב"ה אנו חנות שדוגלת ומאמינה בכבוד הלקוח וברמת שירות גבוהה לכל פונה אך קרה ובאופן שגרתי תוך כדי פעילות יומית בה המוצר הספציפי בו בחרת אזל מהמלאי כיוון שהחנות פעילה במהלך שעות היום. במהלך השיחה הוסבר כי לא ניתן לשמור מכשיר "בצד" (one plus5 64gb) הדגם ירד מהאתר וייתכן שבחרת להגיע מבלי לוודא זמינות מלאי. ולעניין טענתך שהציעו לך מוצר דומה ויקר יותר, בחנות הציגו לך את הדגם שנותר בנפח 128 GB אך לא הכריחו אותך לרכוש אותו אלא הראו לך את המוצר שנותר במלאי. ולגבי השיחה יש לציין כי לפי הקלטות לא קיבלנו שום שיחה ממך בערב זה טרם הגעתך לחנות. ובכל אופן אנו מתנצלים על הטרחה אך לא נעשתה כל רשלנות מצידנו. בנוסף איננו מבינים מדוע בחרת לגנות את שמנו שכן בשלושת הפעמים הקודמות בהן הגעת אלינו בשל המחיר הזול ובגלל השירות המעולה שמיותר לציין כי הוא הטוב ביותר בארץ. מדוע לא מיהרת להגיב בחוות דעת טובה וחיובית? חבל מאוד שלפעמים אנשים מנסים להוציא דיבה רק בכדי לפגוע ולהרוס. אנו נמשיך להיות החנות בעלת המחירים הטובים במדינה ובעיקר והכי חשוב בעלת השירות הטוב ביותר עבור כל לקוח!

חוות הדעת עזרה לכם?
Idan
Idan
05.11.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Mi5s 64GB

הזמנתי לפני חודש בערך מכשיר סלולארי השירות והקלות בה ביצעתי את ההזמנה ראויים לשבח רציתי לחכות קצת עם המכשיר כדי לראות שאכן הכל תקין. ואני מרוצה מאוד אך מדבר אחד איני מרוצה רכשתי בנוסף מגן מסך וביקשתי במפורש בטלפון שידביקו לי את המגן כי אני לא יודע לעשות זאת בעצמי ולהפתעתי לא רק שלא הדביקו את המגן מסך, המגן לא הכי מתאים ובקצוות שלו הוא לא נדבק כמו שצריך ונאמר לי על ע"י בעל חנות שהמדבקה כנראה לא מתאימה למכשיר ב100% כי המכשיר בקצוות קצת מתעגל חבל שלא הדביקו לי כמו שביקשתי ומסרו לי מדבקה לא מתאימה\לא אמרו לי על בעיה שיכולה להווצר פגע בחווית הקנייה כמובן שארכוש מכשיר נוסף מהם כי בסך הכל הם מעולים אך ציוד למכשיר לא ארכוש מהם ואעדיף לרכוש מחנות אחרת שכן אמינה בנושא

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofir
Ofir
03.11.2017
מוצר שנרכש: Oneplus 5

חייבו לשלם עוד בנוסף למחיר של המכשיר בגלל שהחשיבו שני קונים נפרדים כלקוח אחד, בנוסף OnePlus 5 מגיע עם מטען סיני ולא Dash מקורי.

תגובת החנות

שלום לכל הגולשים באתר זאפ וגם לך אופיר ! שוב פעם אנחנו מסבירים אנחנו לא מוכרים מטען DASH עם המכשיר זה אחד ! 2.היית בחנות ונציג נתן לך ראש מטען של SAMSUNG FAST CHARGER וראית בעצמך שזה לא המטען מקורי כמו שאתה טוען ! 3. אנחנו לא מחייבים אף אחד לקנות כלום בנוסף ! 4. אנחנו כן מצעים עוד אפשרויות ומי שלא רוצה ממש לא חייב לקנות ! 5.שוב הייתה בחנות וראית בעצמך מה אתה קונה , ולאחר קנייה לבוא ולטעון את מה שאתה טוען לא נראה לנו מציאותי בכלל ! 6.כל מכשיר שיוצא אצלנו מגיע עם מטען תואם יחד איתו! 7.אגב שאמרת מטען סיני ... המכשיר שרכשת גם סיני לא ? בסיכום חברת בסט סייל תמשיך לתת שירות אמין והכותי לכל לקוחותינו !

חוות הדעת עזרה לכם?
צביקה
צביקה
03.11.2017
מוצר שנרכש: XIAOMI 4A

אולי השירות בחנות הפיזית הוא טוב, אינני יודע. מה שאני יודע הוא שהמכירות דרך האתר הן פיקציה. [בקצרה - אחרי הרבה תלאות, הבנתי הבוקר שבעצם אין להם יכולת למכור דרך האתר או הטלפון, רק בהגעה לחנות. תיאור מפורט לקמן] הזמנתי דרך האתר לפני שבוע וחצי, כולל משלוח חינם תוך 7 ימי עסקים. (וזה אחרי שהתקשרתי לחנות לברר פרטים על הטלפון, ובסיום השיחה שאלתי את הנציג אם להזמין כבר דרכו או דרך האתר, והוא אמר לי "הכי טוב דרך האתר"). קיבלתי מיידית מייל שהזמנתי בטיפול. אתמול, אחרי שעברו 7 ימי עסקים, נכנסתי לאתר ופתחתי פניה לשירות לקוחות. לא חזרו אליי. הבוקר התקשרתי, ענתה לי פקידה שאמרה שהיא עם לקוחות ותחזור אליי מאוחר יותר, אולי ביום ראשון. אחרי שהתעקשתי שכבר חיכיתי יותר מדי עד היום ואיני מוכן לחכות ליום ראשון, הבטיחה שתחזור אליי היום. חזרה אליי, בדקה את פרטי ההזמנה ואמרה לי "טוב, בוא נשלים את ההזמנה עכשיו". שאלתי אותה האם עכשיו רק יתחיל התהליך, והרי עברו כבר למעלה מ-7 ימים. אמרה לי "תמתין" ושמה אותי לשמוע קצת מוזיקת המתנה. לפתע עונה לי מישהו אחר. שלכאורה כלל לא יודע למה אני מדבר איתו. אחרי שהסברתי לו את העניין אמר לי "כן, אין לנו כרגע יכולת סליקה דרך האתר, אז לא ניתן להזמין" שאלתי אותו, ואם נזמין עכשיו טלפונית, כמה זמן ייקח לחבילה להגיע? ענה לי שאי אפשר בכלל להזמין, לא טלפונית ולא באינטרנט, רק בסליקה בחנות. (הממ, אז למה הבחורה שלפניו הציעה לי להשלים את ההזמנה עכשיו?!) שאלתי אותו, אם כך, למה לא חזרו אליי במשך 9 ימים? ענה לי שהוא לא יודע איפה זה נפל. המלצתי לו לפחות לשים הודעה באתר שלא ניתן לרכוש בלי להגיע לחנות, צחק עליי וענה בצורה מזלזלת. לא ברור לי איך יש להם ציון גבוה בזאפ... או שזה תגובות של אנשים שקנו פיזית בחנות, או שכמו חלק מהחנויות, אחרי שצברו ניקוד גבוה, התחילו לזלזל בלקוחות... בכל אופן, לא ממליץ...

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא.ה
גיא.ה
02.11.2017
מוצר שנרכש: שיואמי רד מי נוט 4X 32G

שירות יעיל, מהיר, אדיב ומקצועי. המחיר בין הזולים בזאפ, הלוואי ושאר חנויות הסלולאר יתנו שירות כזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
oferoz98
oferoz98
31.10.2017
מוצר שנרכש: שיאומי נוט 4 x

נכנסתי לחנות לקנות מכשיר שיאומי הנציג אלעד קיבל אותי הסבר פנים יפות ונתן שירות מעולה ממליץ עליו מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון