
אני רוצה לציין לשבח את השירות שקבלתי מאהרון , על הסבלנות והעזרה בהעברת אנשי הקשר, התמונות, והיומן במכשיר החדש שקניתי לחג אני מרוצה מאוד ואחזור לרכישות נוספות וגם אמליץ לכל לחברי. תענוג גדול לקנות מהם, ותמיד דאגו לשאר הלקוחות בזמן ההמתנה

אני רוצה לציין לשבח את השירות שקבלתי מאהרון , על הסבלנות והעזרה בהעברת אנשי הקשר, התמונות, והיומן במכשיר החדש שקניתי לחג אני מרוצה מאוד ואחזור לרכישות נוספות וגם אמליץ לכל לחברי. תענוג גדול לקנות מהם, ותמיד דאגו לשאר הלקוחות בזמן ההמתנה

הגעתי לקנות קורקינט דרך זאפ השוואת מחירים והמלצה של חברה , בר והצוות היו סבלניים והסבירו לי את כל מה שאני צריכה לדעת. ואפילו רכשתי קסדה ומנעול . היה שווה להגיע ולקנות ץ ואני מאוד מרוצה מהשרותיות והסבלנות אני רוצה להוסיף שהיה להם לקוח נכה מחוץ לחנות ,שתיקן את הטלפון ומהחוסר גישה הצוות דאג לו ויצא אליו בכל הזדמנות שזה היה מקסים בעיני תודה לכם סלפים :) :) :)

הגעתי לסלפי לקנות את הקורקינט של שיאומי נתקלתי בשירות מצויין , הסבירו לי הכל ונתנו לי לעשות סיבוב על קורקינט. הייתי מאוד לחוצה ואהרון אמר לי לעשות סיבוב עד שאני מתרגלת ובטוחה, לכל מי שחוששת לא לחשוב פעמיים. צוות מדהים ומקצועי.

איזה מלכים. קיבלתי טיפול מדהים אצל שי. עשיתי הזמנה מיפן (: הוא עזר לי ברמת ההתכתבויות בוואטסאפ. יחס אישי וקרוב. מבסוט הכי שבעולם. כולם נותנים את אותם פלאפונים. רק שהם הכי זולים ונותנים שירות הכי טוב.

החלפת מסך סמסונג S7 EDGE שירות מהיר ומחירים סבירים חבר'ה צעירים וחרוצים כדאי להגיע למקום עם תחבורה ציבורית

רכשתי מכשיר גלקסי מדגם S8. בהזמנתי טיפל בחור העונה לשם שי אשר אף טרח לתעד בעבורי באמצעות סרטון את המס' הסידורי של המשיר וכן את האריזה כשהיא סגורה ומסוגרת וביקשני להצליב זאת עם הגעת המכשיר לידי. זוהי אמינות. המכשיר הגיע כעבור כיומיים, כאשר במהלכן טרח שי לעדכן אותי היכן הוא נמצא בכל רגע נתון. זה שירות. שי - אתה פשוט מתנה! :) שלחתי אליכם כבר מס' לקוחות (האחרון לפני כשעה) ואין לי ספק שעוד אשוב אליכם בעצמי.

שירות מקצועי, יעיל והכי חשוב במהירות ובאדיבות, מקום מומלץ מאוד ויש אפילו חניה חופשית בפתח החנות

ממליץ בחום. שירות הכי טוב שקיבלתי מאיזהו נותן שירות. הייתה בעיה מינורית בתכנה של הפלאפון אבל שי ובר מהחנות מאוד עזרו לי. בגלל שלא יכולתי להגיע לחנות הם הגיעו אליי עד הבית לקחת את הטלפון, תיקנו ושלחו לי אותו שוב לבית, וכל זה בפחות משעה! מעריך את זה מאוד. בסה"כ כמו שאמרתי, מומלץ ביותר.

הגעתי להחלפת מסך לאל ג'י ג'י 5 שלי לאחר הביקורות שלהם , וניסיון לא טוב עם חנויות שמפרסמות במחירים יותר זולים באיזור (הם היו יותר יקרים) היחידים שלא ניסו להרים לי את המחיר בתירוץ של זמן התיקון , או מסך עם מסגרת או בלי מסגרת . הם הסבירו לי בחנות שכל המסכים לדגם שלי מגיעים עם מסגרת גם ככה ,ממליץ לכל מי שבודק על תיקון ורואה מחירים זולים יותר לבדוק , בשביל לא לבזבז סתם זמן ונסיעות, אותי הם קנו בטוח , ומהיום הולך איתם בעיניים עצומות . כותב חוות דעת זאת בשמחה רבה ובפרגון גדול על השירות

רכשתי דרכם מכשיר Galaxy S8. המענה היה נעים ומקצועי. המכשיר הגיע בדיוק בזמן שהובטח. כאשר התקשרתי לגבי בעיה שהייתה לי עם הכיסוי, נאמר לי שהם מוכנים להחזיר לי את כספי ללא שום בעיה (ויתרתי על האפשרות). מורגש שהם עושים מאמץ לתת שירות ברמה גבוהה. בקיצור, גם מחיר טוב וגם שירות נהדר!

החלפתי את המסך שלי מעל ארבע פעמים, יש לי וואן פלוס וואן אני מפחד להחליף לטלפון חדש מחשש להרגל ולנתונים שלי הגעתי עליהם בעקבות המלצות בפורומים וההמלצות בזאפ. הגעתי מרחוק (אני גר ברעננה) החנות הייתה עמוסה באנשים וקיבלו אותי מהר . מיד לאחר שקיבלתי את הטלפון מתיקון הבנתי על מה כולם מדברים סוף סוף הצבעים במסך היו חדים כמו המסך הראשון שקניתי את הטלפון. והמגע עובד חלק. אין ספק שאחזור אליהם , לקנות טלפון חדש כשהחליט. יצאתם אלופים !!!!

הגעתי לחנות להחלפת סוללה, החברה בדלפק קיבלו אותי ואחרי כמה דקות הייתי בחוץ עם סוללה מקורית וטלפון חי. ממליץ על המקום, חברה צעירים שעובדים קשה כדי לשחרר אנשים בזמן. גם המחיר היה תואם למה שראיתי באתר. תודה !

הגעתי לסלפי סניף רמת גן על מנת להחליף מסך למכשיר שלי תוך חצי שעה יצאתי מהחנות השירות מעולה אחזור לשם בקרוב בהחלט.

הגעתי בעקבות הפירסום בזאפ של הקורקינט שיאומי M365 , קיבלתי שירות מצויין מאהרון ומכל הצוות . החנות הייתה עמוסה ולמרות זאת כולם קיבלו שירות בסבלנות בחיוך , עלו והצליחו

חיפשתי מעבדות רבות שמתוקנות מכשיר לא פופולריי של מוטורולה, התקשרתי למעבדת סלפי והציעו לי אפשרות להזמין מסך ושזה יקח כמה ימים, לאחר כמה ימים הצוות של המעבדה חזר אליי והגעתי להחלפת מסך, לעומת כל שאר החנויות שלא התאמצו לעזור, השירות שלהם מעולה ממליץ בחום

עובדים מדהימים, עונים על כל השאלות, סופר סבלניים וקמצועיים! אהרון ובר אתם נסיכים. (ויש עוד כמה שלא זכרתי את שמם) מור

רכשתי סמסונג S7 קבלתי שירות סבלני ומועיל. העבירו את כל תכולת הטלפון (תמונות מספרי טלפון וכו) הפגינו מקצועיות בנוסף מחירים נוחים כולל לאביזרים אחזור שוב

תיקנתי מסך לHTC u11 שהוטען בהצלחה . תיקנו מהר, מחיר הוגן. חזרתי ביום למחרת שלא הצלחתי להטעין והבעייה תוקנה. אחזור שוב.,

קניתי מהם קורקינט שיאומי לפני כשבוע, המחיר מצוין והשירות אדיב - שי ואהרון מדהימים. נתנו לי בשמחה לעשות סיבוב על קורקינט לדוגמה לפני הרכישה, הסבירו באריכות על סוגי אחריות ועל שירות שיינתן לאחר הקניה וענו על כל השאלות שלי. בוודאות אחזור שוב!

פשוט אחלה שירות. אמינות. באתי להחליף לסוללה מקורית של סמסונג. הגיע משהו אחר לפני עם אותה בעיה ולקח את הסוללה האחרונה. הלכו והביאו לי סוללה חדשה מספק אחר (יום שישי לקראת סגירה). ועל הדרך פינקו אותי בקפה....

קניתי מכשיר סמסונג S7,וקיבלתי שירות מצוין ממוכר בשם בר,שדאג להתקין לי את כל העדכונים וענה בסבלנות על כל שאלותיי . שירות למופת!!

הגעתי בגלל הפירסום בזאפ על קורקינט של שיאומי , נתקלתי בצוות מקצועי ואפילו נתנו לי לפני הקניה לעשות סיבוב בקורקינט תצוגה שהיה שם, החברה הסבירו לי ועשו לי הדרכה בצורה מקצועית על הקורקינט , וגם הסבירו לי על האחריות , מה שגרם לי לקנות זה היחס וההסבר שאין כזה דבר שנתיים אחריות , ומה ההבדל בין היבואנים השונים והאחריות שהם נותנים, תודה לאהרון ולכל הצוות ממליץ בחום!

החלפתי מסך לאייפון 7, קיבלתי שירות אדיב, מהיר ומקצועי!! וכל זה במינימום מחיר!! בתור זו שנכוותה במקומות אחרים, אני ממליצה בחום להגיע אליהם! הרבה זמן לא נתקלתי בשירות נהדר שכזה.

הגעתי אליהם לאחר שהפלאפון הפסיק להיטען, נאמר לי במעבדה אחרת (בנתניה ולא אחשוף את שמם) שאני צריך להחליף שקע טעינה באייפון 5S והמחיר הוא 120 ש"ח, בדקתי בזאפ וראיתי שהחנות הזו עושה את העבודה תמורת 35 ש"ח בלבד, כשהגעתי, אמרו לי שסה"כ היה לכלוך בפנים ובחוץ לשקע הטעינה ואין צורך להחליף שקע (ווידאתי איתם שהשקע לא רעוע והם הבטיחו לי שלא), הצטרכתי לשלם רק 30 ש"ח לבדיקת מעבדה לניקוי קל של השקע שהם עשו, כל הכבוד וכן ירבו, קשה למצוא מעבדות סלולר אמינות בימינו.