מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 43

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
נטלי
נטלי
20.02.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi Band 2

הגעתי אחרי חיפש בזאפ לרכישת שעון דופק של שיאומי מי בנד 2, אבירם סייע לי והיה יעיל ונחמד. חווית קניה מצויינת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gai
Gai
20.02.2018
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 4X 32GB

בזבזתי זמן שלי. יומיים אחרי הזמנה באתר התקשר נציג ואמר שהמכשיר אשר הזמנתי הוא לא באריזה סגורה וזה משהוא סיני לא מקורי וניסה למכור טלפונית הערכה המקורית באריזה סגורה בתוספת תשלום. לפני המקרה הזה בהזמנה קודמת (קניתי מהם בעבר) היה אותו הדבר. אז הסכמתי לשלם תוספת כי הייתי לחוץ בזמן. במקרה של ההזמנה הזו - ביטלתי. באתר החנות לא צוין שמכשיר הטלפון באריזה פתוחה. רק רשום "מה כוללת הערכה" מטען קיר תואם כבל נתונים למחשב/טעינה תואם סוללה מובנת תעודת אחריות למוצר.

תגובת החנות

אכן קסיומי הוא מכשיר סיני ומגיע בשני סוגי יבוא - לא חובה לרכוש ערכה מקורית ניתתן לרכוש גם עם מטען לא מקורי - זה לבחירת הלקוח - שתי האופציות מופיעות באתר ואכן ערכה לא מקורית לעולם לא יכולה להיות סגורה הרמטית. הזמנה בוצעה ביום חמישי בעשר בלילה - נציג חזר ללקוח ביום ראשון ב11 בבוקר מעבר לכך שהלקוח אומר בעצמו שרכש אצלנו בעבר ואכן היה מרוצה גם מהמכשיר וגם מהשירות - פשוט לא מצא חן בעיניו שאין הנחות על מכשירים מעבר למחיר המוזל גם כך לכן התגובה השלילית.... חג שמח לכל לקוחותינו

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
18.02.2018
מוצר שנרכש: סמארטפון xiaomirp redmi note 5a

שירות מקצועי ואדיב, באמת אחלה חבר'ה, דאגו לי לכל מה שרציתי ועוד הרבה מעבר... מומלץ בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
shaimendel
shaimendel
12.02.2018
מוצר שנרכש: Galaxy s8

שירות מדהים, מקצועי ברמה גבוהה ואחלה מחיר. קניתי כבר שני מכשירים שם ואנחנו מרוצים מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Eliezer
Eliezer
12.02.2018
מוצר שנרכש: A7 2017 galaxy

Looked several times for cheapest phone and returned third time to mobile land Herzliyya. Also nice and honest service. Aviram the manager is extremely nice.

חוות הדעת עזרה לכם?
אריק
אריק
11.02.2018
מוצר שנרכש: xiomi 4x 64

אני לקוח חוזר של החנות באמת חייב לציין שהשירות פצצה כל פעם מחדש מקבל טיפול מקצועי מהער עם אחלה אוירה ויחס אישי.תודה ענקית לאבירם שכל פעם מוציא אותי מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
תמונת מוצר
rabin0340
rabin0340
11.02.2018
מוצר שנרכש: easyphone 3g np1

היום רכשתי easyphone בסניף הרצליה פיתוח, קיבלתי שירות מיקצועי - יחס האישי, זמינות הכל מעולה. השירות נתן בחור בשם אבירם, קיבלתי אנרגיות מאוד חיוביות בזמן הרכישה. התחשק לי לחזור שוב? בטוח!

חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
07.02.2018
מוצר שנרכש: A5

שירות מעולה אדיבים יחס אישי. פעם שניה שאני קונה מכשיר אצלם תודה לכם תמשיכו ככה אלופים!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yaron
Yaron
06.02.2018
מוצר שנרכש: Mi note 2

אני רוצה להמליץ בחום רב על בן והעובדים המדהימים במוביילנד קניתי מכשיר לפני חודש הייתה לי בעיה קטנה ועזרו לי תודה רבה שירות מדהים!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Naor
Naor
06.02.2018
מוצר שנרכש: Xiomi mi a1

שירות מצויין, אחלה מוכרים, מחירים הכי זולים. אבירם נתן שירות מהיר ומקצועי חוזר לחנות כבר פעם שנייה בטוח אחזור ואמליץ לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
Avishay
Avishay
05.02.2018
מוצר שנרכש: samsung j7 pro

מחיר מטעה. מוצג כמחיר הכי נמוך בזאפ וכשמגיעים הם מוסיפים כמעט 10 אחוז מהמחיר על אריזה מקורית של סמסונג, למה שמישהו יקנה לא מקורי?! לדעתי המחיר המקורי אמור להופיע בזאפ, מצער להגיע ולהיות מופתע מהמחירים. בנוסף, יש תור ארוך. שורה תחתונה- מאוכזב .

תגובת החנות

אבישי היקר, בזאפ רואים רק מחיר ולא מה כוללת הערכה- בשביל זה צריך פשוט ללחוץ על שם החנות... מופיע באתר שלנו באותיות קידוש לבנה מה תכולת הערכה ומה האופציות לתוספת ואכן ההבדל בין ערכה מקורית ללא מקורית הוא פחות מעשרה אחוז... פעם הבאה במקום לכתוב תגובה שלילית פשוט תיכנס לדף המוצר , זה בדיוק עוד לחיצה אחת על המקלדת , זה בטוח יותר מהר מאשר לכתוב תגובה שלילית.... ועוד דבר - אם היה תור כזה ארוך בחנות אז אנחנו כנראה לא כאלה "מאכזבים" כהגדרתך.... אנחנו גאים שיש תור בחנות שלנו ( ברוך השם ותודה לאל ) - רק חבל שעל כל 1000 לקוחות מרוצים שלא נכנסים לכתוב חוות דעת - יש עדיין את אלה שבאים בהאשמות וטענות שאין להן שחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Marcelo
Marcelo
04.02.2018
מוצר שנרכש: 4a

הבן טיפל בי נתן שירות יפה אפילו שהיו המון אנשים קיבלתי שירות מצויין אמליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
01.02.2018
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי j5

באתי אחרי שלושה חודשים לקנות עוד מכשיר וגם הפעם קיבלתי שירות מצוין. תמיד מלא אנשים ובכל זאת השירות אדיב. נתראה בפעם הבאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Kirilltan
Kirilltan
01.02.2018
מוצר שנרכש: Note 5a

אני בדרך כלל לא כותב חוות דעת באינטרנט אבל באמת שמגיע. תודה רבה לאבירם שבאמת הוציא אותי מרוצה נתן שירות מקצועי והכל באווירה טובה.ממליץ בחום גדול ואחזור בעתיד בטוח! תודה מוביילנד

חוות הדעת עזרה לכם?
דור
דור
30.01.2018
מוצר שנרכש: ONE PLUS 5T 64 GB

שבאתר רשום "מטען תואם" המשמעות היא לא מקורי, על מנת לקבל מטען מקורי יש להוסיף עוד 100 שקל. גם המקורי שלהם הוא לא Dash אלה טעינה מהירה בלבד, ששאלתי למה, נאמר לי שאין בארץ Dash, חיפוש של שתי דקות מצא לי חנויות שמוכרות DASH. לא ממליץ.

תגובת החנות

לא מובן לנו מה הבעיה .. כפי שהוסבר ללקוח וכפי שרשום באתר האינטרנט שלנו - מטען מקורי הוא ראש מטען LG TYPE C 9V של רונלייט והכבל האדום המקורי של ONE PLUS. ערכה לא מקורית מגיעה עם מטען תואם וגם זה מופיע באתר והוסבר ללקוח. אז איפה הכעיה דור...?

חוות הדעת עזרה לכם?
oshratavital1102
oshratavital1102
29.01.2018
מוצר שנרכש: אייפון איקס

באתי לחנות בשעת עומס ואחריי שיחת טלפון עם הרבה סבלנות החלטתי לקנות אצלם אייפון איקס. קיבלתי שירות טוב גם בטלפון וגם בחנות ובן העביר לי את הזכרונות ועזר לי בהגדרות . שירות מדהים תודה רבה , גם מחיר מצוין גם יבואן רשמי וגם שירות אדיב

חוות הדעת עזרה לכם?
שמוליק
שמוליק
29.01.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi6

הגעתי ביום שישי האחרון ורכשתי שני טלפונים מסוג Xiaomi Mi6 . למעט התור הארוך ( כנראה בגלל היעדרות לא צפויה של מוכרים ) השירות המקצועי, חווית הקניה והמחיר היו טובים מאוד. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Pavel
Pavel
26.01.2018
מוצר שנרכש: xiaomi remdmi 4a

הגעתי היום, החנות הכי זולה שמצאתי למכשיר שחיפשתי- שיומי רנדמי 4a, איש מכירות אדיב ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sivan
Sivan
25.01.2018
מוצר שנרכש: Edge 7

שירות אדיב נעים ומעולה. מחיר ממש הוגן. ממליצה בחום. סבלנים בטירוף ;-) אבירם ואיציק פשוט האנרגיות הכי טובות. חווית קנייה נהדרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאור
ליאור
23.01.2018
מוצר שנרכש: xiomi redmi 4x

קניתי סלולרי שיומי רדמי 4X. יחד עם המכשיר ביקשתי שידביקו מגן מסך. מגן המסך הודבק בצורה כזו שישנם שני פסים משני צדי המסך. לא התקשרו לשאול האם זה בסדר. לא ניסו להשיג מגן אחר. שבררתי טלפונית אמרו לי שככה זה. אז ככה הביקורת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Atara
Atara
19.01.2018
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי אייפון 6s plus

היום הגעתי לחנות 3 חודשים אחרי הרכישה. היתה לי בעיה בהגדרות המכשיר - היו שם שני בחורים מקסימים בשם איציק ובן שישבו איתי ובמשך שעה הגדירו איתי את כל הטלפון מחדש. חייבת לציין את השירות הטוב שקיבלתי והכל בסבלנות רבה ועם חיוך. תודה רבה לצוות מוביילנד היקרים . אתם נפלאים

חוות הדעת עזרה לכם?
revital
revital
19.01.2018
מוצר שנרכש: סמסונג 8 S

שלום. התקשרתי לברר עלויות טלפון סלולרי מסוג סמסונג 8 s . לצערי, נעניתי ע"י מוכר/בעלים מאוד לא תקשורתי/לא מעוניין לתת שירות/למכור או כל מה שעולה על דעתו. לא רצה לומר את המחיר ושלח אותי לאתר. אמרתי לו שאם לא בא לו למכור ,הוא לא חייב לחזור אליי לשיחה. ענה כי המענה הוא אוטומטי ואין לו זמן עכשיו. אחרי שניה עוד היתה לו החוצפה גם לומר לי לחכות על הקו. כל השיחה ארכה בדיוק דקה ו 50 שניות. כל מה שעלה לי בראש באותו הרגע, אם ככה הוא מתייחס, אולי הטלפונים שלו מזוייפים?,מה יקרה אם אצטרך שירות המשך? כשמדובר על חווית שירות, לזה מתכוונים. לא אקנה בחנות הזו ולא משנה מה מחיר הטלפון. עדיף לשלם עוד כמה מאות שקלים ולקבל יחס ושירות כמו שצריך. תודה .רויטל

תגובת החנות

רויטל- כמה עצוב שלהמתין חצי דקה על הקו לא היה לך זמן אבל לרשום חוות דעת שלילית ולהוציא דיבה ולנסות לפגוע בפרנסתנו היה לך הרבה זמן. איזה מכשירים מזויפים..? על מה את מדברת ? בסך הכל הסביר לך הבחור שהוא עשה איתחול לראוטר ושתמתיני חצי דקה כי הוא לא יכול לראות כרגע מחיר כי אין תקשורת.. לאיפה לקחת את הדברים...? לא ברור לנו למה אנשים מתנהגים ככה... ?!!?

חוות הדעת עזרה לכם?
אור
אור
12.01.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X

מחירים הוגנים, שרות מעולה, ממליץ בחום !! הגעתי אליהם ורכשתי מהם Xiaomi Mi Max 2 לאשתי בהפתעה, לאחר יומיים עם המכשיר אשתי לא הסתדרה איתו וביקשה להחליף ל Xiaomi Redmi Note 4X והם הסכימו להחליף לי איתו למרות שכבר פתחתי את הקופסה והכל !! שזה מדהים בעיני, לא האמנתי אפילו שהם יסכימו לקבל אותו חזרה. פשוט וואווו ממליץ ביותר !

חוות הדעת עזרה לכם?
chelior1971
chelior1971
03.01.2018
מוצר שנרכש: J7

מכשיר שני שאני קונה בהרצליה,אחלה חברה מחייכים ונותנים שירות מעולה.איציק תודה על הכל,כמו תמיד אחלה בנאדם

חוות הדעת עזרה לכם?
דני
דני
01.01.2018
מוצר שנרכש: סמסונג

הגענו בשעת לחץ, שע תשיא , וקיבלנו יחס מצויין , כל עובדי החנות רתמו לעזור לנו ואפילו נועה המנהלת ירדה לעזור. כל הכבוד . מצאת יאת חנות הבית שלי. נחזור ללא ספק. שנה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון