
הגעתי אחרי חיפש בזאפ לרכישת שעון דופק של שיאומי מי בנד 2, אבירם סייע לי והיה יעיל ונחמד. חווית קניה מצויינת.

הגעתי אחרי חיפש בזאפ לרכישת שעון דופק של שיאומי מי בנד 2, אבירם סייע לי והיה יעיל ונחמד. חווית קניה מצויינת.

בזבזתי זמן שלי. יומיים אחרי הזמנה באתר התקשר נציג ואמר שהמכשיר אשר הזמנתי הוא לא באריזה סגורה וזה משהוא סיני לא מקורי וניסה למכור טלפונית הערכה המקורית באריזה סגורה בתוספת תשלום. לפני המקרה הזה בהזמנה קודמת (קניתי מהם בעבר) היה אותו הדבר. אז הסכמתי לשלם תוספת כי הייתי לחוץ בזמן. במקרה של ההזמנה הזו - ביטלתי. באתר החנות לא צוין שמכשיר הטלפון באריזה פתוחה. רק רשום "מה כוללת הערכה" מטען קיר תואם כבל נתונים למחשב/טעינה תואם סוללה מובנת תעודת אחריות למוצר.
אכן קסיומי הוא מכשיר סיני ומגיע בשני סוגי יבוא - לא חובה לרכוש ערכה מקורית ניתתן לרכוש גם עם מטען לא מקורי - זה לבחירת הלקוח - שתי האופציות מופיעות באתר ואכן ערכה לא מקורית לעולם לא יכולה להיות סגורה הרמטית. הזמנה בוצעה ביום חמישי בעשר בלילה - נציג חזר ללקוח ביום ראשון ב11 בבוקר מעבר לכך שהלקוח אומר בעצמו שרכש אצלנו בעבר ואכן היה מרוצה גם מהמכשיר וגם מהשירות - פשוט לא מצא חן בעיניו שאין הנחות על מכשירים מעבר למחיר המוזל גם כך לכן התגובה השלילית.... חג שמח לכל לקוחותינו

שירות מקצועי ואדיב, באמת אחלה חבר'ה, דאגו לי לכל מה שרציתי ועוד הרבה מעבר... מומלץ בחום!!!

שירות מדהים, מקצועי ברמה גבוהה ואחלה מחיר. קניתי כבר שני מכשירים שם ואנחנו מרוצים מאוד

Looked several times for cheapest phone and returned third time to mobile land Herzliyya. Also nice and honest service. Aviram the manager is extremely nice.

אני לקוח חוזר של החנות באמת חייב לציין שהשירות פצצה כל פעם מחדש מקבל טיפול מקצועי מהער עם אחלה אוירה ויחס אישי.תודה ענקית לאבירם שכל פעם מוציא אותי מרוצה.

היום רכשתי easyphone בסניף הרצליה פיתוח, קיבלתי שירות מיקצועי - יחס האישי, זמינות הכל מעולה. השירות נתן בחור בשם אבירם, קיבלתי אנרגיות מאוד חיוביות בזמן הרכישה. התחשק לי לחזור שוב? בטוח!

שירות מעולה אדיבים יחס אישי. פעם שניה שאני קונה מכשיר אצלם תודה לכם תמשיכו ככה אלופים!!

אני רוצה להמליץ בחום רב על בן והעובדים המדהימים במוביילנד קניתי מכשיר לפני חודש הייתה לי בעיה קטנה ועזרו לי תודה רבה שירות מדהים!!

שירות מצויין, אחלה מוכרים, מחירים הכי זולים. אבירם נתן שירות מהיר ומקצועי חוזר לחנות כבר פעם שנייה בטוח אחזור ואמליץ לכולם

מחיר מטעה. מוצג כמחיר הכי נמוך בזאפ וכשמגיעים הם מוסיפים כמעט 10 אחוז מהמחיר על אריזה מקורית של סמסונג, למה שמישהו יקנה לא מקורי?! לדעתי המחיר המקורי אמור להופיע בזאפ, מצער להגיע ולהיות מופתע מהמחירים. בנוסף, יש תור ארוך. שורה תחתונה- מאוכזב .
אבישי היקר, בזאפ רואים רק מחיר ולא מה כוללת הערכה- בשביל זה צריך פשוט ללחוץ על שם החנות... מופיע באתר שלנו באותיות קידוש לבנה מה תכולת הערכה ומה האופציות לתוספת ואכן ההבדל בין ערכה מקורית ללא מקורית הוא פחות מעשרה אחוז... פעם הבאה במקום לכתוב תגובה שלילית פשוט תיכנס לדף המוצר , זה בדיוק עוד לחיצה אחת על המקלדת , זה בטוח יותר מהר מאשר לכתוב תגובה שלילית.... ועוד דבר - אם היה תור כזה ארוך בחנות אז אנחנו כנראה לא כאלה "מאכזבים" כהגדרתך.... אנחנו גאים שיש תור בחנות שלנו ( ברוך השם ותודה לאל ) - רק חבל שעל כל 1000 לקוחות מרוצים שלא נכנסים לכתוב חוות דעת - יש עדיין את אלה שבאים בהאשמות וטענות שאין להן שחר.

הבן טיפל בי נתן שירות יפה אפילו שהיו המון אנשים קיבלתי שירות מצויין אמליץ בחום!

באתי אחרי שלושה חודשים לקנות עוד מכשיר וגם הפעם קיבלתי שירות מצוין. תמיד מלא אנשים ובכל זאת השירות אדיב. נתראה בפעם הבאה.

אני בדרך כלל לא כותב חוות דעת באינטרנט אבל באמת שמגיע. תודה רבה לאבירם שבאמת הוציא אותי מרוצה נתן שירות מקצועי והכל באווירה טובה.ממליץ בחום גדול ואחזור בעתיד בטוח! תודה מוביילנד

שבאתר רשום "מטען תואם" המשמעות היא לא מקורי, על מנת לקבל מטען מקורי יש להוסיף עוד 100 שקל. גם המקורי שלהם הוא לא Dash אלה טעינה מהירה בלבד, ששאלתי למה, נאמר לי שאין בארץ Dash, חיפוש של שתי דקות מצא לי חנויות שמוכרות DASH. לא ממליץ.
לא מובן לנו מה הבעיה .. כפי שהוסבר ללקוח וכפי שרשום באתר האינטרנט שלנו - מטען מקורי הוא ראש מטען LG TYPE C 9V של רונלייט והכבל האדום המקורי של ONE PLUS. ערכה לא מקורית מגיעה עם מטען תואם וגם זה מופיע באתר והוסבר ללקוח. אז איפה הכעיה דור...?

באתי לחנות בשעת עומס ואחריי שיחת טלפון עם הרבה סבלנות החלטתי לקנות אצלם אייפון איקס. קיבלתי שירות טוב גם בטלפון וגם בחנות ובן העביר לי את הזכרונות ועזר לי בהגדרות . שירות מדהים תודה רבה , גם מחיר מצוין גם יבואן רשמי וגם שירות אדיב

הגעתי ביום שישי האחרון ורכשתי שני טלפונים מסוג Xiaomi Mi6 . למעט התור הארוך ( כנראה בגלל היעדרות לא צפויה של מוכרים ) השירות המקצועי, חווית הקניה והמחיר היו טובים מאוד. ממליץ בחום.

הגעתי היום, החנות הכי זולה שמצאתי למכשיר שחיפשתי- שיומי רנדמי 4a, איש מכירות אדיב ומקצועי.

שירות אדיב נעים ומעולה. מחיר ממש הוגן. ממליצה בחום. סבלנים בטירוף ;-) אבירם ואיציק פשוט האנרגיות הכי טובות. חווית קנייה נהדרת.

קניתי סלולרי שיומי רדמי 4X. יחד עם המכשיר ביקשתי שידביקו מגן מסך. מגן המסך הודבק בצורה כזו שישנם שני פסים משני צדי המסך. לא התקשרו לשאול האם זה בסדר. לא ניסו להשיג מגן אחר. שבררתי טלפונית אמרו לי שככה זה. אז ככה הביקורת.

היום הגעתי לחנות 3 חודשים אחרי הרכישה. היתה לי בעיה בהגדרות המכשיר - היו שם שני בחורים מקסימים בשם איציק ובן שישבו איתי ובמשך שעה הגדירו איתי את כל הטלפון מחדש. חייבת לציין את השירות הטוב שקיבלתי והכל בסבלנות רבה ועם חיוך. תודה רבה לצוות מוביילנד היקרים . אתם נפלאים

שלום. התקשרתי לברר עלויות טלפון סלולרי מסוג סמסונג 8 s . לצערי, נעניתי ע"י מוכר/בעלים מאוד לא תקשורתי/לא מעוניין לתת שירות/למכור או כל מה שעולה על דעתו. לא רצה לומר את המחיר ושלח אותי לאתר. אמרתי לו שאם לא בא לו למכור ,הוא לא חייב לחזור אליי לשיחה. ענה כי המענה הוא אוטומטי ואין לו זמן עכשיו. אחרי שניה עוד היתה לו החוצפה גם לומר לי לחכות על הקו. כל השיחה ארכה בדיוק דקה ו 50 שניות. כל מה שעלה לי בראש באותו הרגע, אם ככה הוא מתייחס, אולי הטלפונים שלו מזוייפים?,מה יקרה אם אצטרך שירות המשך? כשמדובר על חווית שירות, לזה מתכוונים. לא אקנה בחנות הזו ולא משנה מה מחיר הטלפון. עדיף לשלם עוד כמה מאות שקלים ולקבל יחס ושירות כמו שצריך. תודה .רויטל
רויטל- כמה עצוב שלהמתין חצי דקה על הקו לא היה לך זמן אבל לרשום חוות דעת שלילית ולהוציא דיבה ולנסות לפגוע בפרנסתנו היה לך הרבה זמן. איזה מכשירים מזויפים..? על מה את מדברת ? בסך הכל הסביר לך הבחור שהוא עשה איתחול לראוטר ושתמתיני חצי דקה כי הוא לא יכול לראות כרגע מחיר כי אין תקשורת.. לאיפה לקחת את הדברים...? לא ברור לנו למה אנשים מתנהגים ככה... ?!!?

מחירים הוגנים, שרות מעולה, ממליץ בחום !! הגעתי אליהם ורכשתי מהם Xiaomi Mi Max 2 לאשתי בהפתעה, לאחר יומיים עם המכשיר אשתי לא הסתדרה איתו וביקשה להחליף ל Xiaomi Redmi Note 4X והם הסכימו להחליף לי איתו למרות שכבר פתחתי את הקופסה והכל !! שזה מדהים בעיני, לא האמנתי אפילו שהם יסכימו לקבל אותו חזרה. פשוט וואווו ממליץ ביותר !

מכשיר שני שאני קונה בהרצליה,אחלה חברה מחייכים ונותנים שירות מעולה.איציק תודה על הכל,כמו תמיד אחלה בנאדם

הגענו בשעת לחץ, שע תשיא , וקיבלנו יחס מצויין , כל עובדי החנות רתמו לעזור לנו ואפילו נועה המנהלת ירדה לעזור. כל הכבוד . מצאת יאת חנות הבית שלי. נחזור ללא ספק. שנה טובה