
קיבלתי מחיר מדהים שירות מעולה ומיקצועי עי נציג משלוח מהיר ממשיך לקנות משם תמיד מניסיון שלי עם אתרים אחרים בוואלה שופס נותנים את השירות הכי טוב כל הכבוד ותמשיכו כך

קיבלתי מחיר מדהים שירות מעולה ומיקצועי עי נציג משלוח מהיר ממשיך לקנות משם תמיד מניסיון שלי עם אתרים אחרים בוואלה שופס נותנים את השירות הכי טוב כל הכבוד ותמשיכו כך

מאוכזב מאוד, הזמנתי קונסולה של Nintendo Switch מחודשת, ספציפית את המודל החדש (HAC-001-01, בעל הקופסא האדומה) . קיבלתי את המוצר (משלוח מהיר, לזכותם) היום, וקיבלתי את הקופסה של המודל הישן. לכן, הרמתי טלפון בכדי להסדיר את העניין (לפני בדיקת תוכן הקופסה)- אך לקחו ממני את הפרטים ואמרו לי כי "ביקשו כייחזרו אליי באופן דחוף עוד היום". לאחר מכן חשבתי לעצמי כי כיוון שהמוצר מחודש, ייתכן שהם שמו את הדגם החדש ורק השתמשו בקופסה המקורית לצרכי אחסון - ושם הודהמתי לגלות שהמוצר לא "מחודש", אלא משומש לגמרי - היה מלוכלך עם פירורים ומריחות על הטאבלט עצמו (כמובן שניקיתי). בנוסף, כמובן שהיה מדובר במודל הישן (HAC-001) ולא בחדש. ניסיתי להתקשר בשנית לאחר שעברו כמה שעות, וגיליתי שמוקד התמיכה סגור. הערה - חשוב לי ספציפית המודל החדש עקב היתרון הגדול שבחיי הסוללה המוגברים שלו, גדולים באופן משמעותית מהמודל הישן. ניסיתי ליצור קשר עם מוכר המכירות כדי שיעבירו אותי לאדם שיוכל לסייע לי, שם קיבלתי נציג שאמר 'אם אמרו שיחזרו אליך היום, אז יחזרו. אם תרצה להתקשר למוקד התמיכה אז תתקשר ביום ראשון , עובדים מ9 עד 14'. מדובר במוצר יקר, והרגשתי בטוח שאם תהיינה תקלות אז ודאי שחברה גדולה ומבבוססת כמו וואלה תסייע, לא כמו לקנות מאיזה מוכר מפוקפק בחנות מקומית - במקום זה אני רודף אחריהם, ואין עם מי לדבר.
שבוע טוב, שוחחנו עמך והינך טופלת לשביעות רצונך .

קיבלתי עדכונים על מצב ההזמנה והמשלוח הגיע בזמן. מרוצה מאד מהמוצר (פעל ללא בעיות ),הטיפול בהזמנה והמשלוח

הזמנתי כיסוי למנגל גז והיה רשום שיגיע תוך 4 ימי עסקים, בימים קשים אלו שהכל בסגר... זה באמת הגיע תוך 4 ימים

שולחים ספאם בניגוד לחוק . שירות לקוחות עלוב. עורך דין שלהם מתעלם מהמיילים ממני. קחו זאת בחשבון

רכשתי טלויזיה 65 אינטש,הטלויזיה כולל התקנה על הקיר במתנה ,הגיעה אליי למחרת,וההתקנה בוצעה לאחר יום,שירות נהדר.

שירות נורא, אין מענה מתאים בשירות הלקוחות, מחכה כבר מעל שבועיים לטיפול במוצר החסר, כל אחד מפנה אותי לאיש שירות אחר ואף אחד לא עוזר

קיבלתי מוצר תקול שמקפיץ את החשמל בבית. להתרחק!!! וואלה שופס לא מתייחסים בכלל לפניות ומתנערים מאחריות למרות שהייתי תוך פחות משבוע מיום הקניה. פשוט בושה של אתר ושל שירות לקוחות
היי, לבקשתך פנייתך הועברה לביטול וזיכוי. אנו מקווים שטופלת עד שביעות רצונך. אנו לשרותך תמיד .

עד אתמול, הזמנתי הכל מוואלה שופס, תמיד. משלוח מהיר, ומביאים כל מה שהזמנתי. עד שהזמנתי טלוויזיה בלאופונקט 55au9000 וקיבלתי בפועל טלוויזיה 55au8000 שזה דגם אחר לגמרי... ממש התאכזבתי ממכם.

על הפנים עוד לפני שההזמנה יצאה למשלוח ביקשתי שיבטלו שלחו בלי לענות ןעד עכשיי לא עונים לי לא כלןם להתקשר לחייב ידעו יפה מאוד להתקשר אכזבה לא יודעת מה לעשות:( ממש חייבת לבטל
הזמנתך בתהליך ביטול. הזיכוי יבוצע ממש בימים הקרובים . חג שמח ולשרותך תמיד.

הזמנתי כריות מאתר וואלה שופס, לפי ההזמנה, הייתי אמור לקבל סט של זוג כריות 100% כותנה. ההזמנה בוצעה ב12/02/20 וקיבלתי את הכריות 30.03 (10 ימי עסקים רשום זה קודם כל, ולא קורונה עדיין לא הייתה מגפה באותה תקופה) אז הכריות שקיבלנו זה היו כריות סינטטיות לחלוטין וביקשנו שיחליפו לנו אותם או שיבאו לאסוף אותם ויבטלו את החיוב. פעם אחרונה שהיה לי מענה מנציגת וואלה שופס זה היה בפייסבוק בתאריך 31.03 (הכל מתועד) ומאז הם לא עונים שם ובנוסף להכל אי אפשר לתפוס אותם בפאלפון. החוויה שלי מהאתר הזה זה פשוט לא לקנות שם יותר. ואני לא הולך לוותר להם.
שלום רב, דואגים ליצירת קשר איתך לפיתרון עד לשביעות רצונך! חג שמח ולשרותך תמיד .

הזמנתי שואב אבק, שהיגיע מהר מכפי שהתחייבתם. אבל ההזמנה היגיעה ללא תעודת אחריות ! אין עם מי לדבר,אף פעם אין מענה,ונראה לי שזו הפעם האחרונה שלי לרכוש איזה דבר בחנות זו . קלקלתם את הרושם הראשוני, מעמידה באספקה. לקח שלמדתי? לא קונים פה יותר למרות המחיר ואספקה.

פשוט אין מילים הזמנתי מיטה ב24 בנובמבר רק לאחר 5 חודשים נזכרו לספק אותה(בפירוש היה רשום עד 60 ימי עסקים) להזמין ספינה היה מגיע לפני ועוד יש להם בושה להגיד לי שבגלל ההנחיות החדשות הם ישימו לי אותה מחוץ לדלת.. עזבו ששילמתי על הובלה והרכבה.. באיזה זכות יש לכם להאשים את הקורונה לאחר 5 חודשים על עיכוב.. הספק ברדקס גם לא עונים בטלפון לפחות במייל השירות שלהם עונה לא כמו וואלה אבל כרגיל אחד מעביר לשני" הרכישה התבצעה דרך וואלה דבר איתם" אני חייב לציין שאין עם מי לדבר שם אף אחד לא עונה שם בכל משך התקופה של ההמתנה עדיין מחכה שיחזרו אליי אולי ב2022 זה יקרה. עדיף בשביל השקט הנפשי שלכם תזמינו ממקום אחר ברגע שיהיה לכם בעיה לא יהיה לכם עם מי לדבר.
שלום רפאל, בנסיונות להשיגך טלפונית לא היה מענה, ניסינו לשוחח עם אישתך ללא הצלחה. אנו נשמח לתת לך שירות . ננסה שוב לאחר החג.

אחלה שירות, משלוח מהיר וחינם במבצע תשלום עם ביט שעבר גם הוא באופן חלק ללא בעיות

שירות גרוע הזמנתי שולחן ללפטוף קיבלתי מוצר שונה לגמרי ממה שהזמנתי ואין עם מי לדבר לא חוזרים לא מתיחסים כל פעם מבטיחים שהספק יחזור ואין עם מי לדבר לא מומלץ לקנות בוואלה שופס
היי ענבל, צר לנו לקרוא את חוויית השירות. עקב המצב והחג הספקים עובדים במתכונת מצומצמת. אנו מטפלים בפנייתך עד לשביעות רצונך! חג שמח ולשרותך תמיד .

מזה מספר שנים, אני קונה מוולה שופס, "כמעט" את כל הציוד הביתי, שכולל ריהוט וציוד חשמלי, עבורי ועבור שלושת ילדי הנשואים, ואני נהנה מהשרות וכמובן מכל הציוד שקניתי, עבור כולנו.במקרה אחד בלבד, היתה תקלה קטנה בציוד שהגיע עבור בני, והפתרון היה מהיר מאד, ללא שום בעיות. אין מה להגיד, פשוט חווית קניה אמיתית, הן מהמחירים, הן מהציוד, ובעיקר מהשרות האדיב והמהיר !!!

מוצר יפה ונוח לשימוש. ממלא פונקציה חיונית במטבח. מחיר אטרקטיבי בהחלט. אהבתי את המשלוח חינם על תשלום בביט

קיבלתי שירות יעיל מקצועי ומהיר. שירות הלקוחות גם הוא היה מצויין וענה לשיחה במקצועיות. ממליצה בחום לכל מוצר.

החברה סירבה להשוות לי את המחיר למחיר של אתר אחר, למרות שביקשו לראות את הצעת המחיר ושלחתי להם. מאחר והיה חוסר וודאות לגבי תחילת הסגר בעקבות הקורונה, נאלצתי להשאר עם ההזמנה היקרה. אותי הם איבדו כלקוח. חבל שכך מתנהגים עם לקוח טוב.
היי לירון, אנו ניצור איתך קשר לפיתרון במהלך היום . חג שמח!

המוצר הגיע מהר, היה ארוז מצויין, תיאום טלפוני כמו שצריך - המוצר תאם לפירסום בצורה מוחלטת.

ביום שבת 4 אפריל רכשנו שואב אבק דייסון v11 אבסולוט באתר - מחיר 2,490 ש''ח ואחריות יבואן רשמי ב.נ.ז.כ. היו הזולים ביותר שמצאנו אחרי חיפושים רבים. ביום שני 6 אפריל לפני הצהריים השואב הגיע ומה רבה היתה אכזבתנו לגלות שהאריזה של השואב פתוחה, הוא משומש עם סימני ידיים וכתוב על החשבונית שצורפה לו - עודפים. בעלי מיד שלח הודעה באתר (בערך 3 שעות אחרי שזה הגיע כי שמנו אותו בצד עד שישוב מהעבודה) והבטיחו שיחזרו תוך 24 שעות. התקשרנו למחרת והמענה הקולי אמר ששירות הלקוחות עונים רק במיילים. התקשרתי לשירות המכירות ושם ענתה בחורה אדיבה מאד בשם דנה, רק שהיא אמרה שזה לא קשור אליה ואין לה איך לעזור לנו. ביקשתי שקודם יבואו לקחת את השואב כי אני לא רוצה להשאיר בבית משהו שנגעו בו אחרים וכנראה גם לא עבר חיטוי (הלו קורונה?!), אמרה שלצערה אין לה איך לעזור. בעלי שלח שוב מייל דרך האתר שלהם (להזכירכם מענה מובטח אחרי 24 שעות לא קיבלנו) ועדיין אין תשובה גם יותר מ-48 שעות לאחר פנייתנו הראשונה. המחיר של שואב שלא מעודפים יקר ב150 שח וברור שבמחיר כזה היינו קונים כבר חדש ולא מסתכנים בהכנסה של משהו משומש שעלול לסכן את בריאותנו בתקופה כזו. בינתיים אנו תקועים עם הארגזים באחד החדרים ומחכים שיואילו בטובם לחזור אלינו.
היי, פנייתך בטיפול מול הספק. אנו עושים כל מאמץ לשביעות רצונך. חג שמח ולשרותך תמיד!

אתר אמין, הכל מגיע מהר ואיכותי, חויית משתמש כיפית כי לא דוחפים יותר מדי מידע והכל מסודר

ממליץ בחום. המוצר השרות והמשלוח .ותשלום בביט - מצוין מוצר מחודש נראה ממש כחדש .ללא אף שריטה או פגם

עד היום לא קיבלתי את המוצר ואת הכסף, וואלה טוענים שלא אמרו להם שהמוצר אזל מהמלאי, לדעתי הם רק רוצים להראות שהם זולים, גם לא אמינים וגם צריך לרדוף אחרי הכסף שלי, עדיין לא החזירו לי את הכסף אחרי שכתבתי להם כבר 3 פעמים, ממליץ לא להתקרב אליהם
בוקר טוב, הבנתי כי שוחחו עמך לשביעות רצונך. אנו כאן לשרותך תמיד .

חיפשנו הרבה זמן טרמפולינה טובה וגדולה לילדים. מצאתי באתר וואלה טרמפולינה שנראית מצויין ובמחיר משתלם וזול משמעותית מאתרים אחרים. הזמנו וקיבלנו במשלוח מהיר..