
זכיתי במכרז במחיר הוגן, נמוך ממחיר הקניה הרגיל, תוך זמן קצר התקשרו אלי מהחנות לוודא צבע המכשיר ולמחרת קיבלתי את המכשיר ע"י UPS. שרות אדיב ונעים שבעקבותיו בצעתי הזמנה נוספת של רמקולים אחוריים לרסיבר - קבלתי את אותו שרות מצוין. אין ספק שאחזור לרכוש בחנותכם. המלצה יחידה לשיפור היא, לאחר ביצוע הרכישה דרך אתר האינטרנט נשלחת מיידית הודעת EMAIL על כך ש המוצר ישלח תוך ארבעה עשר ימי עסקים, ללא שום פרטים על המוצר או המחיר - בכל אופן התקשרו אלי טלפונית כמו שכתבתי למעלה והמוצר הגיע תוך יום יומיים כך שזה לא ממש משנה.























