
לאוניד
08.07.2007
כוסות מעוצבות להפליא המעוררות צמאון לקפה! לא לחינם זכו בפרסים יוקרתיים לעיצוב. קפה עשוי טוב בכוס כזאת נראה מוצג אמנות. נוח גם שהכוס לא חמה מבחוץ כשהקפה חם בפנים. המקום הוא מרכז לקלייה ביתית של קפה ירוק. כל האווירה בחנות היא מיוחדת רווית אהבה לקפה. ממליץ בחום!
חוות הדעת עזרה לכם?
