
רכשתי עכבר מסניף רמת גן. קיבלתי אחלה של שירות מנדב, עזר לי בתהליך הרכישה. היה מהיר ויעיל. ממליץ.

רכשתי עכבר מסניף רמת גן. קיבלתי אחלה של שירות מנדב, עזר לי בתהליך הרכישה. היה מהיר ויעיל. ממליץ.

רשת מצויינת וסניף מעולה! אני קונה שם כבר כמעט עשור, מאז פתיחת החנות. מעבדה מקצועית, שירות אדיב ומבחר מעולה של מוצרים.

אחלה שירות, מאוד נחמד נרכש ב 7 ליוני. מוכר בשם נדב. בן אדם דם חיובי מחיר טוב..

ממליצה בחום על הסניף בבורסה בר״ג! היו לי ספקות אם לקנות את המוצר ואיפה לקנות והמוכר בחנות ממש עזר לי, הסביר, ענה על שאלות, היה מאוד כנה ושירותי ולא ניסה למכור בכח או ״לדחוף״ לי ולנסות להגיד מה שצריך רק כדי שאקנה אלא באמת הרגשתי שהוא עוזר מהלב וסופר סבלני ומקצועי. תודה רבה ל נדב יברבוים על שירות יוצא דופן, סבלנות וחיוך מאיר פנים! בטוח שנחזור לקנות שוב בזכותך

היי רכשתי אייפון 15 בסניף אילת בטיילת נפטון והמוכר עומר טיפל בנו במקצועיות ובאדיבות והיה סבלני כלפינו. היינו מאוד מרוצים ממנו.

חנות טובה עם מחירים טובים. המוכר היה אדיב ואינפורמטיבי. הוא הסביר לי על המוצר, האחריות והתקין לי מגן מסך.

חנות מעולה שתמיד מספקת סחורה איכותית עם מגוון טוב, שירות מצויין וחשיבה על הלקוח! המלצה ספציפית על סניף דיזנגוף סנטר ותודה גדולה למוכרות המקסימות - נוגה ומיכל. הגעתי עם דגם שרציתי לרכוש, בתוספת מגן, קייס ואחריות, נוגה המליצה לי לקחת חבילה של אחריות מורחבת וממושכת יותר, בתוספת תשלום סמלית בלבד. שתיהן היו אדיבות, שירותיות ונעימות ובו בזמן מאוד מקצועיות!

קיבלתי שירות מצויין משניאור סניף אילת מקווה שגם בעתיד הן יוכיחו את עצמם לא רק במכירה

שירות אדיב, סבלני, מקצועי. הייתי פיזית בסניף באילת ושניאור נתן לי שירות מעולה, מומלץ בחום.

קניתי טלפון בחנות בראשון לציון השירות היה נעים, עם הסבר מחא על כל שאלה שלי. בסבלנות ובהרגשה של שירות שבא לקראת הלקוח

רכשתי טלפון סמסמונג A55 בסניף קרית אתא. קבלתי שירות מצוין מיונתן. הסבר על אופציות רכישה, הכו'. מומלץ בחום

חוויה מעולה כרגיל, שירות סובלני ומהיר, מחירים נוחים! תודה רבה בטוח שנחזור שוב ונמליץ לחברים.

ישראל נתן שירות אדיב ומצויין, מגיע לו דירוג 5 ואפילו יותר, אחזור לקניות שוב ואמליץ לאחרים.

הרגשתי שהמוכר מכבד אותי , נותן לי שירות ברמה הכי גבוהה , ניכרת הבנה בנושא ואכפתיות מהלקוח , אחזור לשם שוב בהחלט!

שירות מהיר ואדיב! ביקשתי תיק למחשב שלי, ישראל המוכר בחנות נתן שירות מקצועי והתיק מעולה, בוודאות אחזור.

טיפל בנו בחור בשם קמרן. השירות שלו היה מצוין, מקצועי ותוך מתן שירות ברמה גבוהה ביותר. הסביר, ייעץ וגילה בקיאות מקצועית לגבי המוצר. בנוסף, פתר בעיה שהתעוררה לגבי המלאי של המוצר באופן יצירתי כך שיכולנו להשלים את האכידה לשביעות רצוננו המלאה.

שירות מיקצועי מאד , אדיב . מחירים מעולים. קנינו טלפון נייד עם תוספת קטנה מקבלים אחריות.

חווית רכישה מאכזבת מ-go mobile: אוזניות AirPods Pro 2 פגומות ושירות לקוחות לקוי. הזמנה וקבלת המוצר: רכשתי אוזניות AirPods Pro 2 ב-18.5.24 דרך אתר go mobile וקיבלתי אותן ב-20.5.24. קופסת המוצר הגיעה מלוכלכת, מה שעורר חשש לגבי אופן אחסון המוצר. ב-23.5.24, לאחר שחזר בני מהצבא, פתחנו את החבילה וגילנו תקלה באחת האוזניות: היא לא נטענה כראוי. למחרת, 24.5.24, פנינו לחנות go mobile בירושלים. בתחילה, ניסו אנשי הצוות להתחמק מאחריות בטענה שאין בעיה עם האוזניות. הם הראו שהאוזניות מתחברות, וטענו שזה תקין שבאוזניה אחת רק 1% סוללה, בעוד שבשנייה 100%. טענתי שזה לא הגיוני, מכיוון שהאוזניה אמורה להיטען בקופסה. למרות זאת, סירבו אנשי הצוות להחליף את המוצר והפנו אותי ל-dcs. ציפיתי שיסייעו לי ישירות מול dcs, מכיוון שהמוצר לא עבד מהרגע הראשון. טענתם של אנשי הצוות היתה שניתן להחליף את המוצר רק אם נקנה ונפתח בחנות, למרות רכישה מקוונת. הם גם אמרו שחלף שבוע מאז הרכישה ב 18.5.24 למרות שאין שום הגיון למדוד את הזמן לפני שהמוצר הגיע אלי הבייתה. אני ממליץ לא לרכוש מ-go mobile, ובוודאי לא באופן מקוון, עקב שירות לקוחות לקוי וחוסר נכונות לסייע ללקוחות. שילמתי סכום כסף נכבד עבור המוצר, אך קיבלתי תמורתם כאב ראש ותסכול רב.
האחריות למוצרי Apple הינה באמצעות המעבדה הרשמית בישראל - DCS. לכן אנו מנועים מלבדוק או לתקן את המוצר . בכל מקרה, העניין מטופל באופן אישי מול הלקוח לשביעות רצונו. בברכה, צוות GoMobile

שירות מדהים!! תמיד נחמדים, מקצועיים ומטפלים במהירות. איפה שצריך- נותנים גם שירות אקסטרה. ממליץ בחום על נדב מסניף רמת-גן, שנתן שירות מעולה! תמיד אדיב ובחיוך.

שירות מעולה חווית קנייה מדהימה מאוד נהניתי מהשירות שנתן מאוד התרשמתי מהידע הנרחב שיש לו על הטלפונים

אחלה צוות - מקצועים! קונה שם כבר שנים! Air pods Pro 2 אחריות רשמית של היבואן ושירות אדיב!

רכשתי שבוע שעבר טלפון חדש אצל אלדד. אלדד נתן לי שירות מקצועי ואדיב באווירה טובה. דאג לי לכל מה שהייתי צריך ואני ממליץ לרכוש ממנו בחום!

אלעד בגו מובייל רננים היה אחלה מוכר שירותי ולעניין ממש ממליץ כמובן גם המחירים היו הכי זולים

שרות מעולה של הנציג קמרון, הסביר הכל בצורה נעימה, את כל האופציות שיש לרכישה עם או בלי ביטוח

שירות יוצא דופן, חווית שירות שלא ראיתי בשום מקום אחר. יוצא מן הכלל... סניף סינמה סיטי ירושלים בחור נחמד עם פאות. קיצור אחלה עסקה