מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 42

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
חן חן
חן חן
17.01.2018
מוצר שנרכש: פלאפון redmi4

קנינו פלאפון redmi 4 ידוע שכמעט בכל החנויות הזולות מחליפים את המטען למטען אחר ולא מקורי, במקרה זה החליפו לי את המטען במטען שבכלל לא מטעין! לקוח קונה טלפון ומקבל פלאפון ללא מטען! פשוט בזיון.

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב גואטה
יעקב גואטה
12.01.2018
מוצר שנרכש: שיומי מי מקס 2

הבינו הגענו קנינו שירות מהיר יש חניה יש עובדים מחיר טוב מצוין בקיצור מקום מצויין

חוות הדעת עזרה לכם?
רון
רון
08.01.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 4A

החברה בחנות היו מאוד נחמדים ואדיבים. קיבלתי שירות מעולה עם חיוך. ממליץ עליהם בחום רב.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
03.01.2018
מוצר שנרכש: one plus 3T

ביזיון של תודעת שירות. אחרי שרכשתי מהם לפני 5 חודשים OP 3T ב1600 שקל, הגעתי היום לרכוש שיאומי A1. כבר בתחילה שמעתי שיש גירסה עם מטען מקורי ובלי, ובשביל המקורי זה עוד 70 שקל! אמרתי לא צריך מקורי, הוצאתי את הכסף לשלם, הבחור הצעיר שואל אם קנית פה בעבר, עניתי בחיוב, העלה את השם שלי, ואז הוא דרש ממני 70 שקל על דמי פירסום! כן כן, אם פירנסתם אותם בעבר, אתם צריכים להכין 70 בשביל להתחיל לקנות! מיד קמתי והלכתי. אם קניתם מהם בעבר(מה שקרה לי) אתה צריך להוסיף 70 בקניה הבאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אחינור
אחינור
03.01.2018
מוצר שנרכש: xiaomi

הזמנתי באינטרנט מכשיר לבן שלי ובמשך 3 ימים אפילו לא טרחו לחזור אלי, אחרי אינסוף טלפונים הודיעו שההזמנה בוטלה על דעת עצמם

תגובת החנות

שלום רב לאחר שחזרנו ללקוחה מספר פעמים ולא היה מענה למספר שהושאר במערכת ביטלנו את ההזמנה כי אם לקוח לא עונה אין לנו אפשרות לעשות את הזמנה ובזמן שהיא חזרה אלינו היא יכלה לעשות את ההזמנה אבל במקום זאת היא בחרה לצעוק ולהשתולל בטלפון במצב הזה עדיף שהלקוחה תזמין במקום אחר ולא אצלנו. לפי שיקול דעת מנהל החנות הוחלט לא לעשות ללקוחה את ההזמנה

חוות הדעת עזרה לכם?
Yakov
Yakov
01.01.2018
מוצר שנרכש: סלולרי שיאומי מי A1

קניה מהירה וקלה. הדיוק כמו בפרסום. ההערה היחדה זה שאין חלב בפינת קפה... ממליץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
ראובן
ראובן
29.12.2017
מוצר שנרכש: J5 סמסונג

תמיד אני נהנה לקנות מבסט סייל היחס המקצועיות החיוך של המוכרים ושל מיכאל המנהל היקר אין מילים תמשיכו ככה ובהצלחה ...

חוות הדעת עזרה לכם?
ariel
ariel
24.12.2017
מוצר שנרכש: xiaomi Redmi Note 4X 32GB

חנות מרווחת כוללת גם אביזרים נלווים לסלולר. אנשי מכירות אדיבים - הסבירו על תפעול המכשיר בקצרה. מחירים מצוינים.

חוות הדעת עזרה לכם?
GS
GS
16.12.2017
מוצר שנרכש: לא נרכש

אני לקוח חוזר. כשהגעתי לחנות אמרו לי שאם אני לקוח חוזר אני צריך לשלם עוד 99 שקל (!) כששאלתי למה זה לא כתוב בשום מקום, אמרו לי שזה מופיע באתר תחת "תוספת תשלום עבור כל מכשיר נוסף" (להבנתי זה אומר מכשיר נוסף באותה הקנייה, ולא בשתי קניות שונות).. הטעיה לשמה

חוות הדעת עזרה לכם?
איליה
איליה
10.12.2017
מוצר שנרכש: Redmi note x4 64gb

לא מומלץ להיות לקוח חוזר של החנות. קניתי אצלם טלפון לפני חצי שנה והיום באתי לקנות שוב אך בגלל שאני לקוח חוזר אני חייב לשלם עוד 70 ש"ח על כל מכשיר נוסף שאי פעם ארכוש דרכם או לקנות אביזרים כמו מגן או כיסוי במחיר מופקע. ממש חוצפה!

תגובת החנות

שלום רב לכל הלקוחות באתר אצלנו מפורסם שמוצר ללקוח במחיר פרסום אי אפשר לקנות כמה מוצרים במחיר פרסום גם ללקוחות חוזרים על כל מוצר נוסף יש תוספת תשלום בין 69 - 99 שח תלוי במוצר הכל מוצג באתר שלנו ועל כך לעלות את החוות דעת הזאת היא לא הוגנת כלפי החנות שלנו נשמח לעמוד ברשות הלקוחות קניה מהנה לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
lazargal
lazargal
08.12.2017
מוצר שנרכש: Mi a1

הגענו ביום שישי לסניף בראשון לציון. השירות היה אדיב ומקצועי מאוד. המוכר הגדיר לנו את הטלפונים במהירות ובצורה נהדרת

חוות הדעת עזרה לכם?
Jonathan
Jonathan
07.12.2017
מוצר שנרכש: Redmi A1

הלכתי היום לחנות לקנות 3 טלפונים . ואז עשיתי את הטעות הגדולה שלי. אמרתי למוכר שאני לקוח חוזר. במקום להגיד תודה על חזרתי הוא אמר לי שאני צריך לשלם 65 שקלים יותר עבור כל טלפון כי קניתי טלפון מהם בינואר !!!!!! בבקשה תסביר לי. למה אתה מעניש אותי על זה שקניתי ממך? אני לא קניתי את שלושת הטלפונים מהם. הם לא היוא מוכנים למכור לי לפי המחיר המתפרסם בזאפ . הם צריכים ללמוד כי אנשים אינם טיפשים וכי גישה זו אינה דרך טובה לבנות עסק. טעם רע בפי

חוות הדעת עזרה לכם?
Yigal
Yigal
05.12.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 4X 64GB 4GB

בעבר כשחנות רק נפתחה קניתי בה שלושה מכשירים Xiaomi Redmi Note 4X 64GB 4GB והמלצתי לפחות ל-10 אנשים. לאחר 10 חודשים באתי לקנות מכשיר חדש נוסף והסתבר שהמחיר שמופיע באתר הוא רק ללקוחות חדשים ולמכשיר ראשון בלבד ואם אתה לקוח חוזר אתה תשלם מחיר יותר גבוה ובמקרה שלי מדובר על יותר מ-10 אחוז. וזה כבר מחיר ממש לא משתלם!. וכשאמרתי את זה למוכר הוא השיב לי שאף אחד לא מחזיק אותי פה ואני יכול ללכת לקנות בחנות אחרת..... אני לחנות זאת לא יחזור וחבל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Asaf
Asaf
04.12.2017
מוצר שנרכש: סמסונג גלאקסי J7 PRO 32GB

רכשתי ביום שישי האחרון סמסונג קלאגסי J7 PRO , נהנתי לקבל שירות מצויין מהמוכרת והמחיר מצויין. לפני שהגעתי לרכוש תקשרתי עם החנות באמצעות מייל - והם הגיבו בזמן תגובה מהיר מה שהשפיע על איפה כדאי לרכוש. גם מחירי מגיני המסך והטלפון היו הכי זולים בניגוד לחנויות אחרות שהמחירים של המכשיר זולים ומחיר האביזרים בשמיים. מאוד מרוצה , אחזור לקנות שוב , אני ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביעד
אביעד
03.12.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi 4X 32 GB

רכשתי טלפון Xiaomi 4X. למחרת קיבלתי הודעה בדוא"ל, שמכיוון שהכתובת המשלוח שמסרתי היא באפרת (בשטחים), עליי לבטל את ההזמנה וליצור אותה מחדש (וכן להוסיף 70 ש"ח). אני רוכש הרבה באינטרנט ומעולם לא נתקלתי בתופעה כזו של תוספת בשטחים ובכלל של ביטול הזמנה כי המערכת לא מזהה שעלות המשלוח אינה מתאימה למשלוח בפועל. בכל מקרה, החלטתי להזמין מחדש את הטלפון, והפעם למסור את כתובת משרדי בירושלים. לאחר מכן בעלי החנות התקשרו אלי ווידאו את הכתובת (אבל לא הסבירו לי שאת המשלוח לא אקבל למקום העבודה שלי), גם ביקשו לקבל מס' ת"ז (למה המערכת שלהם לא מסוגלת לבצע רכישה מבלי להתקשר בטלפון?). לאחר מספר ימים קיבלתי הודעה ב-SMS שהמשלוח הגיע לחנות המרוחקת כמה ק"מ ממקום העבודה שלי(!) התקשרתי אל החנות, והסבירו לי שמשלוח חינם הוא דווקא למקום "קרוב". את כל הדברים הללו הייתי צריך להבין מתפריט dropdown. לדעתי ההסבר באתר אינו ברור, ועל אחת כמה וכמה ששיחת הטלפון לא הבהירה לי שלא אקבל את המוצר לכתובת בירושלים. אגב, על פי האתר, משלוח פשוט לביתכם יעלה 50 ש"ח! אז אולי החנות זולה בכמה ש"ח, אבל לדעתי עדיף לקנות בחנות אחרת שם תקבלו את מה שרכשתם עד הבית, ובלי תוספות מיותרות, ונדנודים בטלפון.

חוות הדעת עזרה לכם?
vikvik
vikvik
30.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 4X 32GB

שלום רב ברצוני ליידע כלל הקונים דרך אתר בסט סייל סלולאר לגבי תוספת תשלום עבור מכשיר נוסף . לצורך העניין במידה ואי פעם רכשתם דרכם פרטי לקוח נרשמו במאגר ולכן בקניה נוספת חברה גובת תוספת תשלום. כלומר ,במקום לשמר את הלקוח הם "דופקים" את הלקוח. המצאה שיווקית מעולה!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
זאפ
זאפ
30.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi noye 4x

הרכישה לא בוציה! הזמנתי טלפון דרך האתר ושביקשתי שהתשלום ייהיה טלפוני. התקשרו אלי למחרת (אמרו שמספר פעמים) ולא הייתי זמין ושלחו מייל ליצור איתם קשר. שהתקשרתי המוכר דיבר איתי כמעט רבע שעה וניסה להציע לי לקנות שומר מסך כיסוי והרחבת אחריות וסירבתי. הוא לקח ממני את פרטי האשראי ואז אמר שהוא לא יכול לבצע את ההזמנה כי המערכת נפלה. אמרתי לו שיבצע את ההזמנה בהמשך כי יש לו את פרטי האשראי שלי(שנתתי בדיוק לפני. כן) והוא אמר שאין לו. הצעתי שיתקשר שוב שהמערכת תעלה והוא.אמר שהם לא יכולים להתקשר אלי(למרות שיום לפני כן עשו זאת ולטענתם מספר פעמים). שאלתי אותו מה עושים והוא הציע שאתקשר אליהם שוב או אבטלה את ההזמנה. למחרת שהתקשרתי לא העבירו אותי להזמנות. כמה שעות אחר כך העבירו וששאלתי אותו, לגבי הסיפור, שאל אותי מי אמר לך שהמערכת עובדת.בסופו של דבר לא ביצעתי את ההזמנה,.המניע להתנהלות לא ברור לי, אך אני בזבזתי זמן יקר.

תגובת החנות

שלום רב לכל הגולשים . אין לנו מושג על מה מדובר או מי הלקוח אם היינו יודעים אפשר היה לתת מענה וגם לעשות את ההזמנה בצורה מסודרת ותקינה כמו שעושים לכל הלקוחות . למערכת שלנו אין שום בעיה היא עובדת כסדרה הכל תקין ומסודר. הלקוח לא מזדהה בשמו כך שככל הנראה זה אחד מהמתחרים שלנו שדואגים מפעם לפעם לפרגן בחוות דעת לא טובות. בברכה צוות בסט סייל

חוות הדעת עזרה לכם?
sh25107550
sh25107550
28.11.2017
מוצר שנרכש: Ximomi mi max 2

שירות מעולה יחס אדיב ומקצועי, יש לציין לשבח את המוכר נתנאל על היחס החם והאישי שהעניק לי.

חוות הדעת עזרה לכם?
diki
diki
28.11.2017
מוצר שנרכש: Redmi 4x 32gb

שירות מעולה . קנייה חוזרת שלי הגעתי לחנות בראשון לציון. מכשיר טוב מאד ביחס למחיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Eldad
Eldad
27.11.2017
מוצר שנרכש: סלולרי xiaomi mi6

ברצוני להודות לאשת המכירות אלינה על הטיפול המסור, הנתינה, על הסבלנות והשירות האדיב. אני מקווה שתמשיכי לשרת כך את כל לקוחותייך. לדעת להעניק יחס טוב, סבלנות לכל לקוח, ולהמשיך לחייך זוהי יכולת שלא ברורה מאליה ועל כן תודה לך מקרב לב! שירבו נציגים כמוך. מאחל לך המשך עשייה מוצלחת וסיפוק מעבודתך!

חוות הדעת עזרה לכם?
meir
meir
22.11.2017
מוצר שנרכש: 10121

קנייה מהנה וספונטנית אם איש מכירות נתנאל הנוח נעים ומסביר פנים כל הכבוד בזכותו קניתי המכשיר תודה לנתנאל

חוות הדעת עזרה לכם?
ולדימיר
ולדימיר
20.11.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Mi Max 2 64GB

חנות הטובה ביותר עם מחירים סבירים. שירות מצוין - קל, מהיר וידידותי. בטוח, שיאקנה שוב בחנות הזאות. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
bellaak46
bellaak46
19.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi mi A1 64GB

בחור מקסים בשם נתנאל עזר לי להוציא את כל הפרטים כולל מידע שהיה חשוב לי כמו אנשי קשר ואני ממש מרוצה מהשירות והעזרה אין ספק שאחזור לכאן בעתיד לרכוש לבני משפחה נוספים שלי

חוות הדעת עזרה לכם?
israelpapiashvili
israelpapiashvili
18.11.2017
מוצר שנרכש: סמסונג 7

חיפשתי טלפון נייד ובמקום הכי קרוב אליי היה בראשון התקשרנו ובררנו האם המוצר קיים במלאי ואכן היה וביקשו לשמור ובררנו לקראת סוף היום חיכו לו היו נחמדים ומקצועיים העבירו לנו כרטיס סים וגם עזרו לנו בהגדרות המכשיר וגם עשינו ניוד לחברת תקשורת זולה יותר בכל תלת קורת גג אחת פשוט חוויה נעימה מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Roi
Roi
17.11.2017
מוצר שנרכש: שיאומי רשמי נוט 4x

שירות מעולה אדיב נותנים מענה מקצועי ומחירים טובים יוצאים בהרגשה מעולה ונעימה פשוט מומלץ ..

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון