
מחירים זולים ואטרקטיבית מקצוענים ללא ספק החלפתי מסך למכשיר רשמי נוט 5 יצאתי עם המסך החדש כעבור כשעה ממליצה בחום

מחירים זולים ואטרקטיבית מקצוענים ללא ספק החלפתי מסך למכשיר רשמי נוט 5 יצאתי עם המסך החדש כעבור כשעה ממליצה בחום

קניתי מכשיר של שיאומי מכם. בעקבות זאת שהגעתי על מנת לרכוש מכשיר סמסונג יקר יותר קיבלתי הצעה לקנות רדמי נוט 5 מבחינת מפרט אותו הדבר וחצי מהמחיר, השירות היה יעיל וענייני. קיבלתי תשובות לגבי כל השאלות על המכשיר.

מפרסמים באתר (ופה) שהחלפת מסך *מקורי* של Oneplus 3 עולה 356 ש"ח אבל כאשר מגיעים לחנות אומרים ש'אין כזה דבר מסך מקורי לOneplus 3', כמובן שאין להם את הלא מקורי במלאי ולכן האופציה היחידה זה להחליף למסך (מקורי) של Oneplus 3T במחיר הגבוה ב150 שקל (סה"כ 500). סה"כ כן מקצועיים ואדיבים, אבל חוסר השקיפות לגבי המחירים ואותנטיות הרכיבים משאירה טעם מעט חמוץ.

השירות מעולה המחיר בדיוק כמו באתר לא ניסו לדחוף לי מסכים יותר יקרים יצאתי מהחנות אחרי החלפת מסך כעבור שעה ואפילו סידרו לי את השקע טעינה בחינם ממליץ.

קניתי אצלהם טלפון וקיבלתי מענה ושירות מדהים ויוצא דופן מעבר לזה המוצרים שרכשתי מהם איכותיים ובמחיר מצויין , אחזור לשם בוודאות

למרות שהחנות הייתה מלאה קיבלתי יחס אישי ושירות מעולה , עזרו לי עם העברת נתונים, מאוד ממליץ!!

יחס מזלזל ולא אדיב, פשוט בושה! הגעתי לסניף שלהם להחליף מסך שבור (רשום 20 דק עד שעה,בשהגעתי הוא אמר שיקח עד שעתיים וחצי) ואחרי שעה בערך אמרו שמוכן ובאתי לקחת את הפלאפון (htc u11)עד כאן הכל סביר. המסביב של הפלאפון (בעיניי ולפי ההגיון שלי מה שנקרא מסגרת) היה עדיין סדוק, למרות שבאתר שלהם רשום שהתיקון כולל "החלפת מסגרת". כששאלתי אותו למה לא הוחלפה המסגרת הוא אמר שלפלאפון שלי אין מסגרת בכלל ושהחלק הזה נקראה בשם אחר (מילה מסובכת בשפה מקצועית) בכל אופן זה לא היה נראה לי הגיוני, כששאלתי אותו למה רשום באתר שלהם שזה כולל החלפת מסגרת אם אין בכלל מסגרת(זה מטעה בעיניי) הוא אמר לי שזה בגלל שזאפ מחייבת אותם לרשום את זה על כל פלאפון שהם מתקנים. הדבר 'לא נראה לי הגיוני וגם מטעה ואמרתי לו את זה. בשלב הזה הוא כבר היה עצבני ופשוט הלך לי מול העיניים ואמר לי שהוא מחזיר את המסך השבור ושאחזור ביום ראשון (ממש חוצפה !), אמרתי לא שזו לא התנהגות של נותן שרות והוא התחיל לדבר לא יפה ("אתה משחק אותה מפגר")כי לא הבנתי שזה לא המסגרת,כאילו אני איש מקצוע וכי מה שאמרתי לא היה נראה לו. כשרציתי פשוט לשלם וללכת מהמקום הזה הוא עיקב אותי בשביל לבדוק באיביי כמה עולה החלק האחורי של הפלאפון (שלא רציתי להחליף אצלו "במכיר עלות"), כי לשלי הוא הרחיב את הסדקים בחלק האחורי של הפלאפון במהלך העבודה שלו יותר ממה שהיה (הוא אמר שאולי זה יקרה). בכל אופן, הוא לקח לי את האשראי ואז עשה את הבדיקות שלו למרות שאמרתי לו שאני רוצה פשוט לשלם וללכת משם,בשלב הזה כבר ברור שהוא עושה בכוונה כדי לעקוב אותי. לסיכום,חווית שירות מהגרועות שאני ניתקלתי בהם, זאת פעם ראשונה שאני כותב חוות דעת כי דבר כזה לא קרה לי עדיין ומקווה שלא יחזור.
לטובת ההגינות והיושר , ועבור קהל הגולשים שהקדישו מזמנם לקרוא את הביקורת הנ"ל נבקש להציג את העובדות כהוויתן. חן הגיע אלינו ביום שישי כשהמעבדה עובדת עם צוות מצומצם, להחלפת מסך למכשיר מדגם HTC U11 ,יש לציין תיקון שלא כל מעבדה עושה! כבר שהגיע דרש שרשום באתר 20 דקות ושהוא רוצה תיקון עכשיו! , הוסבר לו כמובן שזה לא אפשרי ,ושרשום באתר כשעה ולא 20 דקות, כי מדובר בתיקון ארוך מפאת הדגם של המכשיר , כשאמרנו לו עד שעתיים כי מדובר ביום שישי ואנחנו עובדים חצי יום הוא התעצבן ודרש תוך שעה. כפי שרשום , וכמובן עשינו מאמץ , כפי שחן ציין עשינו הכל לרצות אותו ולעשות תיקון מהיר . לפני הכנסת המכשיר למעבדה , הטכנאי גילה שגב המכשיר ברובו שבור , ויידע את חן שיכול להיות שבפירוק המכשיר הגב ישבר קצת יותר , חן הסכים והלך. איך שחן הגיע לקחת את התיקון ,- ישר התלונן למה הגב שבור יותר , הרי נאמר לו לפני התיקון שגב שבור בעייתי להרים שלם לדגם זה כי הוא מודבק מאוד חזק ועשוי מזכוכית. , גולשים יקרים, היינו סופר סבלניים והסברנו לחן מספר גדול של פעמים שבהחלפת מסך לדגם זה אין מסגרת אלה מסך שמודבק לגוף המכשיר , וחן לא היה מוכן לקבל זאת. הטכנאי הראשי אפילו יצא עם מסך והראה לו איך נראה המסך לפני ההרכבה על מכשיר . ואף הזמין את חן להכנס למעבדה ולהראות לו בתהליך חדש של פירוק המכשיר שמסך מגיע ללא מסגרת אלה מסך שמודבק לגוף המכשיר. כמעבדה שמפרסמת בזאפ אנחנו מחוייבים לרשום על כל המסכים שמפורסמים את צמד המילים "כולל מסגרת" מכיוון שבעבר חנויות היו מטעות צרכנים ומוסיפות תשלום על מסכים שכבר מגיעים עם מסגרת " החלפת מסך לגלקסי S5 " גם כתוב עם מסגרת , אך מסך מגיע ללא מסגרת " החלפת מסך לגלקסי S7" גם כתוב עם מסגרת , אך גם מסך זה מגיע גם הוא ללא מסגרת , לדוגמא : מסך של אייפון מגיע עם מסגרת וגם של LG G5 " ועוד רבים "החלפת מסך HTC U11 " מגיע ללא מסגרת כמובן , וניתן לגלות זאת בכתיבת המשפט HTC U11 SCREEN REPLACE בגוגל ובצפיית סרטון ביוטיוב מטוב ליבנו רצינו לעזור לחן , וחיפשנו לו קישור להזמנת גב אחורי בזול למכשירו ושנתקין לו בחינם , והוא פירש זאת שרצינו לעקב אותו. אנחנו רוצים להוסיף שכל מתן השירות לחן מכניסתו לחנות ועד יציאתו היה ממש לא נעים , כמו כן אנחנו לא נכנע לאיומים מצד הלקוח בכתיבת חוות דעת שלילית כפי שעשה או "שנחליף לו את כל המכשיר לחדש" בתור מנהל החברה , הייתי מאוד רוצה לרשום פה , "הלקוח תמיד צודק" , "הפקנו לקחים" , " תגיע שוב עד לשביעות רצונך " , וכו.... לצערי זה לא המקרה , עברנו עם לקוח זה חוויה לא נעימה , כמעבדה וחנות סלולר מהוותיקות בתחום . אנחנו רוצים להוסיף שאצלנו לתת שירות זאת זכות ,לעולם לא נאמר המשפט "אתה משחק אותה מפגר" ואנחנו לעולם לא נוציא לקוח מבית העסק שלנו כשהוא לא מרוצה אך יש גבול לסחטנות. בכבוד רב. צוות ההנהלה

יש לי אייפון 6 הג׳י פי אס לא עבד לי ורק החנות הזאת הייתה זולה וטובה ושירות מושלם ממליצה בחום על סלפי

רכשתי בסלפי מכשיר Mi8 לפני כשבוע השירות היה מצוין אך לא בעקבות זאת אני רושם את החוות דעת. לאחר שבוע בעזרת חוסר מזל נשבר לי המכשיר לאחר כשבוע.. התייעצתי עם שי הוא הזמין לי מסך במיוחד למרות שלא היה במלאי ובא לקראתי במחיר.. מודה לכם המון מגיע לכם חוות דעת תותחים.

הגעתי לחנות עקב החלפת מסך לאייפון 8 במעבדה אחרת שגבו ממני 750₪ על מסך בטענה שהוא מסך מקורי, הרגשתי את השינוי צבע במסך החדש וביקשתי לבטל את העסקה קיבלתי המון המלצות על סלפי הגעתי למעבדה הראו לי את המסך ולימדו אותי להבדיל בין מקורי ולא מקורי הציגו בפני 2 אפשרויות מסכים ובחרתי במקורי לאחר ההחלפה המכשיר היה כחדש ללא ספק אמינים מאוד, ממליץ.

רכשתי אייפון 8 ומאוד נדהמתי מהיחס הטוב והמקצועי שזכיתי לקבל מהנציג ששמו שי מגיע להם את הפידבק במלואו והם דוגמא להמון תנויות אחרות כאן

הגעתי לחנות עם בעיה בטלפון הסוללה נגמרה מהר והטלפון כל הזמן נכבה בחור נחמד בשם שי הסביר לי שזה בעיה בסוללה והחליף לי אותה תוך כמה דקות שירות מעולה ומהיר ומחירים מעולים, אני ממליץ

הגעתי לחנות הסברתי להם שאני ממהר מאוד לצבא לא היה לי תצוגה בטלפון תוך 20 דקות יצאתי מהחנות עם מסך חדש תודה רבה לכם אנשים יקרים

הגעתי להחליף סוללה למכשיר הישן שלי ישר קיבלו אותי בחיוכים ובאוירה טובה שירתו אותי כמו שצריך אני מבסוט על המקום ובוודאות יחזור אליו שוב

הגעתי לחנות ברמת גן על מנצ לרכוש קורקינט של שיואמי צוות החנות הדריך אותי כראוי מאוד ממליץ אין ספק שאחזור בשנית ישר כוח!

רציתי לסדר את המכשיר החלופי שלי הוא לא היה נטען הלכתי למעבדה בתל אביב לא אנקוב בשמה אמרו לי להחליף את השקע טעינה בעלות 220₪ המחיר נשמע לי יקר חבר המליץ על סלפי שהגעתי הדבר הראשון שעשו זה לנקות את השקע טעינה וזה סידר את התקלה ואהרון הנחמד לא היה מוכן לקחת כסף בסופו של דבר קניתי מגן תודה רבה לכם אנשים יקרים אין ספק שאמליץ הלאה

הגעתי למקום להחליף סוללה שנהרסה לי בטלפון, יצאתי מהמקום תוך 15 דקות אחרי שקבילתי שירות מצויין! ממליץ מאוד לכל מי שמחפש מקום אמין וטוב, קשה למצוא מקומות כאלה היום

חווית קניה מעולה, גם מבחינת תמחור המוצרים וגם מבחינת הבקיאות והידע. הגעתי לחנות במטרה לעשות נסיעת מבחן ולקנות את הקורקינט שיאומי. לאחר נסיעת מבחן ויעוץ של המוכרים החלטתי לקנות את הסגוואי. כל העזרה שלהם הייתה מקצועית, סבלנית ובמטרה לעזור לי לקבל את ההחלטה שהכי טובה לצרכים שלי. מומלץ בחום לבוא ופשוט להנות. תודה.ץ

רכשתי קורקינט של שיואמי לפני השבוע היה לי תקלה לאחר כמה ימים טיפלו בי בחיוך וסידרו לי את התקלה באותו היום

השירות בין הטובים שקיבלתי עד היום. בוודאי בתחום האלקטרוניקה. קניתי טלפון סמסונג S7, ואחרי שהשתמשתי בו שמתי לב שהמכשיר קצת נתקע, למחרת דיברתי עם בעל החנות שאמר לי שהוא שומר לי טלפון בצד לתת לי ברגע שאגיע לחנות. הוא שמר לי את הטלפון בצד שבוע, וכשהגעתי קיבלתי מיד טלפון אחר חדש. תודה רבה לצוות החנות המקצועי

זוהי הפעם השנייה שאני משתמש בשירותי המעבדה המצויינת הזאת לתיקון מכשיר הפיקסל שלי. בשני המקרים קיבלתי יחס מקצועי, אדיב והוגן מכל הצוות ובעיקר משי הטכנאי שהוא מקצוען אמיתי. תענוג.

שירות אדיב ומעולה, מקצוענים אמיתיים! החליפו מסך לפיקסל XL בזריזות וביעילות. לקח פחות מ20 דקות.

החליפו מחסה למכשיר מוגן מים - המכסה לא נדבק טוב ויש פתח שבו ציפורן נכנסת, עכשיו זה לא מוגן אבק... לדעת החנות - זה מה שיש ואין מה לעשות. זה השרות.

ברור שלצוות יש הבנה רבה במכשירים השונים. הגעתי עם החלטה לגבי המכשיר שרציתי ולא דחפו לי מכשירים אחרים. המסך במכשיר הקודם שלי היה מרוסק והם הציעו להחליף את המסך זמנית כדי להעביר נתונים. העבירו את הכל בסבלנות ובדקו שהכל עבר. אמינים וזולים!

פשוט מעולים!!! אין דברים כאלה. אמינות אמינות אמינות, תודעת שירות גבוהה. מדהים ונדיר בענף. ממליץ בחום.