מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 42

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
יקי
יקי
10.05.2018
מוצר שנרכש: וואן פלוס

מאד מאכזבים בפעם הראשונה לא היה סלולרי יבוא מקביל וניסו לשכנע שעדיף יבואן רשמי אחרי יומיים התקשרתי לודא שיש סלולרי יבוא מקביל אמרו שכן נסעתי להרצליה ובחנות נאמר לי ש״אין לי קופה ואני לא יכול לקבל אשראי רק מזומן״ אני לא מבין את הניקוד הגבוה אצלכם ולמה אני לא אחזור לשם וממליץ לאחרים גם לא או לפחות לשאול הרבה מאד שאלות בטלפון כדי לא ליהיות מופתעים

תגובת החנות

תגובה קנטרנית של הלקוח. קודם כל - כשהיה רק יבואן רשמי במלאי- היה מפורסם באתר שיש רק יבואן רשמי, הלקוח אמר בטלפון שלפני כמה ימים ראה באתר מחיר זול יותר - הוסברו לו ההבדלים בין יבוא מקביל לרשמי. מעבר לכך - ביום חמישי כאשר הלקוח הגיע לחנות היתה תקלה בחברת הסליקה ולא ניתן היה לקבל אשראי במדך 5 שעות. כל הלקוחות שהגיעו לחנות וביקשו לשלם באשראי פוצו ויום למחרת נשלח להם המכשיר עם שליח עד הבית ללא עלות . אף אחד לא בחר לכתוב תגובה שלילית , כולם הבינו שאנחנו נורא רוצים למכור אך יש דברים שלא תלויים בנו.... חוץ מהלקוח הנ״ל... חבל...

חוות הדעת עזרה לכם?
aaa
aaa
09.05.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi A1 64GB

קנינו טלפון מסוג Xiaomi Mi A1 64GB. חשוב לשים לב שיש אפשרות לקנות מ"יבואן רשמי" במחיר יותר גבוהה, או יבוא מקביל שאינו כולל מטען מהיר. המוכחרים היו נחמדים, הציגו והסבירו על האפשרויות, לאחר שבחרנו התאימו לנו את כרטיס הסים. כשהגענו הביתה, הדלקנו את המכשיר, ולפני שהסרנו את הכיסויים גילינו שיש בעיה במסך המגע (זו מין הסתם לא אשמה של החנות, אלא של היצרן). התקשרנו לחנות, הם הזמינו אותנו לבוא ומיד כשנוכחו לגלות את התקלה נתנו לנו מכשיר חדש. אפילו זה נשמע מובן מאליו, אנחנו יודעים על חנויות שלא מתנהגות כך. על השירות, ההסברים, והמוכנות להחליף מכישר פגום בלי לבלבל את המוח מגיע להם 5 כוכבים.

חוות הדעת עזרה לכם?
רחלי
רחלי
07.05.2018
מוצר שנרכש: A1

פעם שניה שאני קונה במובייל לנד, שירות מעולה ומחירים מצויינים. יעילים מאוד, הכל משוקף ללקוח, התקשרתי מראש לוודא שיש את המכשיר במלאי, עודכנתי על תוספת המחיר למקורי וללא ספק אחזור אליהם ואמליץ לחברים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tehila
Tehila
03.05.2018
מוצר שנרכש: פלפון xiaomi mi max2

אתמול קניתי פלפון חדש מהחבר'ה הנהדרים האלה. כל תהליך הרכישה היה איכותי, מקצועי, אדיב, יעיל, שירותי ובמחיר הגון ומצויין. עוד לפני שיצאתי לדרך מנתניה להרצליה כשרציתי לבדוק אם יש להם את הפלפון במלאי הם ענו לטלפון במהירות ובאדיבות וכשלא היה להם הם ביקשו ממני לכתוב להם מייל בשעה 13.00 לוודא שהגיע המשלוח. כשעשיתי זאת מיד קיבלתי תשובה שהמכשיר הגיע ויצאתי לדרך. בחנות עצמה קיבלתי ייעוץ מקצועי מה כדאי לי לקנות ולהיות שקט ורגוע במקום ליפול למלכודות של לשלם פחות אבל במחיר של איכות ירודה. הרגשתי ממש כאילו הילדים שלי דואגים לי. לא היה כאן רק תהליך של רכישה של "שלם וסע". קיבלתי מהם עזרה להעביר את כל החומר שהיה לי בפלפון הקודם לפלפון החדש , כולל אפליקציה של העבודה ועד שהפלפון לא היה מסודר כמו הפלפון הקודם הם לא היו מוכנים לשלוח אותי לדרכי. לא ! הם לא התחננו והתייפפו , לא השתמשו בקלישאות שלומדים בקורסים של שעה שאני קורא להם : "איך לדבר עם הלקוח יפה - ולהפיל אותו בים של מבצעים" - הם לא השתמשו ב"פסיכולוגיה בגרוש" . הם היו טבעייים - אחלה גברים - וזה היופי שלהם. ממליץ כמובן בחום רב.

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
01.05.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 5A 16GB

מאוכזבת מאוד מחוויית הקניה בחנות. התקשרתי לפני בואי לוודא שיש את הדגם, הצבע והמחיר. בהגעה לחנות מסתבר שמה שאני רוצה עולה יותר. באתר כתוב וגם בטלפון נאמר לי שצבע ורוד קיים, ובחנות הם טוענים שצבע ורוד מגיע רק עם מטען מקורי ולכן יש תוספת של 59 שח. ההרגשה שלי היא שהם מופיעים כזולים בזאפ ואת הרווחים עושים מכל ה"מסביב".

תגובת החנות

הלקוחה צלצלה לחנות בשעות הבוקר - נאמר לה שיש רק צבע שחור במלאי וצבע ורוד אולי יגיע בהמשך היום אך רק בערכה עם מטען מקורי ( באתר הופיע צבע שחור במלאי בלבד) הגיעה הלקוחה בצהריים ביקשה ורוד , הוסברו לה ההבדלים בין הערכות - בחרה בכל זאת בערכה עם מטען מקורי בצבע ורוד ואף קיבלה הנחה.. אז מה הבעיה ? למה התגובה השלילית...? הרי הופיע באתר רק צבע שחור והוסברו לה כל הנתונים מראש...

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
26.04.2018
מוצר שנרכש: קורקינט שיואמי

-קניתי קורקינט חשמלי של שיואמי. תהליך הקניה היה זריז ונאמר לי שישנה אחריות של "המעבדה המרכזית". לאחר חודש של שימוש נשברה לי ידית הבלם. רציתי לקנות את החלק ויצרתי איתם קשר. מנהלת החנות אמרה לי שחלקי חילוף יש רק אצל המילטון היבואן הרשמי. התקשרתי להמילטון ומסתבר שהם לא מוכרים חלקים למי שלא קונה דרכם. יצרתי קשר שנית עם מובייל לנד - אין עם מי לדבר. הם לא יודעים את הטלפון של המעבדה המרכזית, אין להם חלקי חילוף, שום שירות כזה או אחר. מביך .

תגובת החנות

הדבר היחידי הנכון מכל התגובה הזו היא שבדיוק כמו שהלקוח רשם - הוא שבר את הקורקינט בעצמו (...!) מעבר לכך - מכרנו מאות קורקינטים מהדגם הנ"ל - כולם מגיעים עם תעןדת אחריות מסודרת על פי חוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ishai
Ishai
09.04.2018
מוצר שנרכש: samsung galaxy s8 ו-Xiaomi Redmi Note 4X

הייתה בעיה עם החנות (ניסיון ל-bait-and-switch), לאחר פרסום חוות הדעת פנו אלי, התנצלו ופיצו אותי.

תגובת החנות

שמחים שהלקוח מרוצה מאופן הטיפול.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval
Yuval
08.04.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi a1

שבוע לאחר הרכישה חזרתי לחנות עם בעיות במסך המגע. צוות mobile land בחוסר אדיבות מופתי הפילו את האחריות של המכשיר על חנות אחרת במרחק חצי שעה מהם, ושלחו אותי לשם. לאחר שגיליתי שבדיקת מעבדה תערך עד 10 ימי עסקים, חזרתי לmobileland לבטל את העסקה. החנות סרבה לבקשתי לבטל את העסקה 7 ימים לאחר הרכישה עם האריזה המקורית בניגוד לחוקי הגנת הצרכן ואף טענו שעצם בקשתי לכך הינה עבירה פלילית. ביזיון של בית עסק.

תגובת החנות

הלקוח הגיע לחנות כשבועיים לאחר הרכישה עם שבר במסך - הוסבר לו שזה לא במסגרת אחריות אך מומלץ לו בכל זאת לבצע את התיקון במעבדת היבואן כך שלפחות לא יפסיד את שנת האחריות שנותרה לו. בכל זאת בחר לכתוב תגובה שלילית - הרי ברור שלא קנה מכשיר עם מסך שבור וגילה זאת רק אחרי שבועיים....מעבר לכך- חוק ביטול עיסקה אפשרי רק כאשר המוצר מוחזר לחנות באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש - לא במקרה שלקוח שובר את המסך ובא לבקש זיכוי כספי...

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
05.04.2018
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 4x

שרות מצוין, קיבלתי מענה לכל השאלות ומידע מפורט. מחירים טובים. ראיתי שמגיעים לחנות הרבה לקוחות, כנראה שיש סיבות טובות :-)

חוות הדעת עזרה לכם?
Roee
Roee
02.04.2018
מוצר שנרכש: Oneplus 5t

אני קונה אצלם באופן קבוע, שירות מעולה ואדיב, מחירים מציינים ומבחר גדול מאוד, נחמדים מאוד. ממליץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
אסנת
אסנת
01.04.2018
מוצר שנרכש: שיאומי 5 פלוס, סמסונג A8

חנות מצוינת. מחירים זולים. הגעתי לפי המלצה וקניתי לפני כ 4 חודשים טלפון סמסונג J7 והיום חזרתי וקניתי שניים נוספים: שיאומי 5 פלוס וסמסונג A8 . תודה לאבירם על השירות האדיב והייעוץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
zivariov
zivariov
01.04.2018
מוצר שנרכש: 1 5t

אחלה שירות, אבירם היה ממש מועיל ואדיב ומקצועי, אספנו במקום וסה"כ מאוד מרוצים בטוח שנחזור בשנית

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
28.03.2018
מוצר שנרכש: גלקסי אס9

החנות הכי זולה ואמינה בארץ אחלה של מוכרים עם אחלה דילים כל הכבוד, מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
סנדרה
סנדרה
27.03.2018
מוצר שנרכש: גלקסי נוט 8

בשירות כזה לא נתקלתי, בן היה נחמד מאוד, סובלני עזר לי לבחור טלפון! מאוד ממליצה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ד"ר צחי טופלברג פסיכותרפיסט
ד"ר צחי טופלברג פסיכותרפיסט
26.03.2018
מוצר שנרכש: סלולרי XIOMI

עם הכניסה ולשאלה מדוע הם לא עונים לטלפון קיבלתי תשובה גסת רוח ממוכר בריון בעל זקן שהתנהג כאילו הוא עושה טובה לקונים, רכשתי מכשיר סלולרי ממוכר אחר בחנות, כשהגעתי הבייתה המכשיר לא פעל כשורה, התקשרתי לחנות ובטון קצר ולא נעים אמרו לי "תקפוץ", לא התעצלתי, בחנות הסתבר כי המוכר לא הסביר לי על המכשיר משהו בסיסי והיה ניתן בטלפון בדקה לפתור את הבעייה, אבל חוסר ההקשבה והמקצוענות גרמו לו לעוד שעתיים של נסיעה, חנייה, תור, ודקת הסבר.

תגובת החנות

באמת חוות דעת שלא במקומה. הלקוח רכש מכשיר דקה לפני הסגירה - הציעו לו בחנות לעזור עם הגדרות ראשוניות של המכשיר אך לא היה ברשותו את כרטיס הסים. יום למחרת הגיע הלקוח לחנות בתשע ודקה בבוקר והחל צורח על המוכר - מדוע לא עונים לטלפון - העובד ההמום הסביר לו שרק הרגע פתחנו - אך המשיך לצעוק ולא עניין אותו כלום , בסוף נרגע ובין צעקה לצעקה ביקש עזרה עם ההגדרות - עשו לו את זה בדקה וחצי ושחררו אותו לדרכו... לא ברור מדוע אנשים מתנהגים ככה... חג שמח לכל בית ישראל.

חוות הדעת עזרה לכם?
srnws44
srnws44
21.03.2018
מוצר שנרכש: סוללה לגלקסי

לפני חודש קניתי לאשתי סמסונג נוט 8 והיום גם סוללה חדשה לפלאפון שלי נהנתי מאד מהשירות האדיב ומהצוות וכמובן גם מהמחירים הנוחים לקוח מרוצה תמיד חוזר ישר כח לכל הצוות

חוות הדעת עזרה לכם?
dagan
dagan
15.03.2018
מוצר שנרכש: אייפון 7 128 ג'יגה

לקנות מוצר בחנות מתחיל ונגמר בשירות. השירות והיחס שקיבלתי היה מצוין ומקצועי. כשבאתי לשלם, להפתעתי גיליתי שהאייפון 7 שרציתי שודרג ללא עלות ועל דעתה של המוכרת מ-128 ג'יגה ל-256 ג'יגה, אך ורק כי לא היה במלאי הצבע שביקשתי רק כמה דקות קודם לכן. מדובר בהפרש של מאות שקלים. אין ספק שהשירות והמחווה הזאת יגרמו לי לחזור לחנות זאת בעתיד. דגן

חוות הדעת עזרה לכם?
יונדב
יונדב
08.03.2018
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 4x

להתרחק מהחנות! חנות ללא שירות, אין מענה, מוצר פגום, בעיות במשלוח. הזמנתי מכשיר xiaomi redmi note 4x ממובייל לנד כי זו הייתה החנות המשתלמת בזאפ (הפרש של שקלים) וקיבלתי אחרי שבוע וחצי (בעוד שחבר שלי הזמין מחנות אחרת וקיבל אחרי יומיים) המכשיר שקיבלתי באיחור היה note 4 ולא note 4x אבל זה לא העניין כי המכשירים די דומים אז לא התלוננתי, הבעיה הייתה שהמכשיר הגיע עם בעיה בחיישן קרבה, כשהתקשרתי לא ממש קיבלתי מענה מקצועי וכשהלכתי למעבדה מקצועית נאמר לי שהבעיה לא ממש אפשרית לתיקון חוץ מלהחליף חיישן וכשביקשתי זאת מהחנות נאמר לי שאין אפשרות כי נעשה שימוש במכשיר ואין החזרות (פה לא ברור לי על מה האחריות שהחנות נותנת, אם אחרי שנעשה שימוש אי אפשר להחזיר) חוץ מכל זה גם החבילה הייתה אמורה לכלול גם מטען מקורי שלא הגיע וגם אחרי שביקשתי שישלחו שוב לא הגיע (הפעם השניה הייתה לפני יותר משלושה שבועות) מאז שהתקשרתי עם הבעיות שהצגתי בפניהם לא עונים למספר שלי שמזוהה אצלם (היו עונים לשיחות ומציינים את שמי) מאז אני מתקשר מפלאפונים שונים כדי שיענו, השיחה האחרונה נותקה לי בפרצוף כשאמרתי שהמטען לא הגיע עדיין (אחרי יותר מחודש מיום ההזמנה) ושכל השירות שלהם יבוא לידי ביטוי בחוות דעת, בקיצור לכו לקנות בחנות אחרת, הכמה שקלים הבדל לא שווים את זה.

תגובת החנות

שכח לציין הלקוח שפעמיים שלחו לו מטען וגם קיבל מספרי מעקב, לא ברור לנו על איזה שיחה מזוהה הוא מדבר - בחנות יש טלפונים אלחוטיים ומרכזיה שמזהה את המספרים רק מהצג הראשי , מעבר לכך שדיברו עם הלקוח עשרות פעמים והסבירו לו שהמכשיר שקיבל הוא נוט 4x ואף הוכיחו לו את זה בשיחת טלפון עם היבואן , הלקוח פנה למעבה פרטית ולא ליבואן על פי תעודת האחריות ברגע שמכשיר נפתח במעבדה חיצונית ולא אצל היבואן - הוא אוטומטית יוצא מהאחריות - גם זה הוסבר ללקוח עשרות פעמים.. כל התגובה של הלקוח עומדת בניגוד גמור למה שקרה בפועל ובאמת שניסו לעזור לו ולבוא לקראתו ועצוב שבסוף הלקוח בחר לכתוב תגובה שלילית אבל בלתי אפשרי היה להמשיך להתנהל מולו.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.03.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
איריס
איריס
04.03.2018
מוצר שנרכש: S8

חיפשתי טלפון חדש והגעתי לחנות בהרצליה. אבירם איציק מקסימים ומאוד אדיבים ושירותיים. עזרו עם הכל, העברת מידע עם חיוך ואווירה טובה! תודה לכם, טופ של חוויה!

חוות הדעת עזרה לכם?
peleg
peleg
27.02.2018
מוצר שנרכש: סלולר שיאומי

לאחר סקר בחנויות הסלולר הגעתי בגלל המחיר ונשארתי בגלל איציק(השירות) אחלה אחלה בנאדם, כול בעל חברה יתברך בעובד אדיב סבלני ומסביר פנים כמו איציק אותי הוא קנה ואני את הסלולר הבא גם אקנה אצלו, יוסי פלג

חוות הדעת עזרה לכם?
צבי
צבי
26.02.2018
מוצר שנרכש: פלאפון סמסונג A5

קיבלתי המלצה על החנות, באתי לקנות פלאפון, והיחס היה נהדר. תודה רבה MOBILE LAND !

חוות הדעת עזרה לכם?
יורם
יורם
26.02.2018
מוצר שנרכש: One plus 5t

למכור הם יודעים נהדר, לתת שירות בכלל לא !!!! כל הזמן תפוס וכשכבר עונים אז התשובה היא " אנחנו מפוצצים בלקוחות"

חוות הדעת עזרה לכם?
גרישה
גרישה
21.02.2018
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi redmi 4x

זו כבר הפעם השניה שאני קונה טלפון מהם. השירות נדיב ומקצועי, המחירים טובים, המיקום נוח. בן עזר לי לבחור את המכשיר הנכון והיה יעיל מאוד בלפתור את ההתלבטויות שלי. סה"כ חווית קניה חיובית ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ran
Ran
21.02.2018
מוצר שנרכש: טלפון

אחרי שבדקתי באתר אמרתי שיחסוך לי לחכות למשלוח וילך לסניף עצמו(ולהם עלות משלוח). רצו עוד 70 שקל על מה? על עדכונים - תמיד יש עדכונים על זה לא משלמים זה היה בשנות ה90 אולי על כבל מקורי- רגע שמזמינים מקבלים טלפון מקורי וכבל לא מקורי? מה אתם פותחים ומשחקים עם המוצר ממש לא נשמע מקצועי ומרגיש שמנסים לרמות אותי אז תודה ולא תודה לא קניתי אצלכם.

תגובת החנות

מחיר ערכה מקורית וערכה לא מקורית מופיע באתר ומוסבר לכל לקוח הן בטלפון והן פרונטלית. עלות משלוח היקר ביותר - הוא 55₪ ויש גם דואר רשום ללא עלות וגם משלוח ב35₪. כל התגובה של הלקוח לא ברורה. ערכה עם מטען מקורי עולה 70₪ יותר. זה הכל. אין לנו מושג מה זה כל היתר וגם אין לנו מושג במי מדובר. לקוח לא השאיר שום פרטים מזהים

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון