להתרחק מהחנות!
חנות ללא שירות, אין מענה, מוצר פגום, בעיות במשלוח.
הזמנתי מכשיר xiaomi redmi note 4x ממובייל לנד כי זו הייתה החנות המשתלמת בזאפ (הפרש של שקלים) וקיבלתי אחרי שבוע וחצי (בעוד שחבר שלי הזמין מחנות אחרת וקיבל אחרי יומיים) המכשיר שקיבלתי באיחור היה note 4 ולא note 4x אבל זה לא העניין כי המכשירים די דומים אז לא התלוננתי, הבעיה הייתה שהמכשיר הגיע עם בעיה בחיישן קרבה, כשהתקשרתי לא ממש קיבלתי מענה מקצועי וכשהלכתי למעבדה מקצועית נאמר לי שהבעיה לא ממש אפשרית לתיקון חוץ מלהחליף חיישן וכשביקשתי זאת מהחנות נאמר לי שאין אפשרות כי נעשה שימוש במכשיר ואין החזרות (פה לא ברור לי על מה האחריות שהחנות נותנת, אם אחרי שנעשה שימוש אי אפשר להחזיר) חוץ מכל זה גם החבילה הייתה אמורה לכלול גם מטען מקורי שלא הגיע וגם אחרי שביקשתי שישלחו שוב לא הגיע (הפעם השניה הייתה לפני יותר משלושה שבועות) מאז שהתקשרתי עם הבעיות שהצגתי בפניהם לא עונים למספר שלי שמזוהה אצלם (היו עונים לשיחות ומציינים את שמי) מאז אני מתקשר מפלאפונים שונים כדי שיענו, השיחה האחרונה נותקה לי בפרצוף כשאמרתי שהמטען לא הגיע עדיין (אחרי יותר מחודש מיום ההזמנה) ושכל השירות שלהם יבוא לידי ביטוי בחוות דעת, בקיצור לכו לקנות בחנות אחרת, הכמה שקלים הבדל לא שווים את זה.
תגובת החנות
שכח לציין הלקוח שפעמיים שלחו לו מטען וגם קיבל מספרי מעקב, לא ברור לנו על איזה שיחה מזוהה הוא מדבר - בחנות יש טלפונים אלחוטיים ומרכזיה שמזהה את המספרים רק מהצג הראשי , מעבר לכך שדיברו עם הלקוח עשרות פעמים והסבירו לו שהמכשיר שקיבל הוא נוט 4x ואף הוכיחו לו את זה בשיחת טלפון עם היבואן , הלקוח פנה למעבה פרטית ולא ליבואן על פי תעודת האחריות ברגע שמכשיר נפתח במעבדה חיצונית ולא אצל היבואן - הוא אוטומטית יוצא מהאחריות - גם זה הוסבר ללקוח עשרות פעמים.. כל התגובה של הלקוח עומדת בניגוד גמור למה שקרה בפועל ובאמת שניסו לעזור לו ולבוא לקראתו ועצוב שבסוף הלקוח בחר לכתוב תגובה שלילית אבל בלתי אפשרי היה להמשיך להתנהל מולו.