
קיבלתי מכשיר שלא היה המכשיר שהזמנתי. זול יותר ודגם לא מתאים. הטעות של הספק אבל קניתי ושילמתי לוולא שופס והם אחראים מבחינתי. רדפתי אחריהם שבועיים !!! שלמים עד שהמכשיר הוחלף. השארתי הודעות אין ספור אצל מוקדנים וחזרו אלי מעט וגם כשחזרו, אמרו מטפלים ובזה נסגר הסיפור מבחינתם. צדיק אחד יש לחברה הזאת שיום לפני שהמכשיר הוחלף, נשאר איתי על הקו עד שידע שהמכשיר הנכון בדרך. אבל זה היה אחרי שבועיים שבהם כתבתי להם בכל דרך תקשורת אפשרית ולמען האמת, זה לא ממש עזר. אני שנים קונה מהם. לא עוד. עדיף לשלם עוד 100 שקל ולקנות ממישהו שיודע לטפל בטעויות ולתקן אותן דרך אלגנטית. כולם טועים, הכל בסדר, אבל השירות? 1 מתוך 10, ואפשר גם אפס. * עוד אין מספר חשבונית באתר אז שמתי מספר הזמנה במקום























