מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone) - עמוד 42

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
אריק
אריק
21.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי f60

זהירות! הם פותחים את הקופסה ומחליפים את המטען והאוזניות ללא מקוריים. המשלוח היה זוועה קודם הודיעו שהמכשיר שהזמנתי לא במלאי ולכן כדאי שאזמין חלופי (כמובן תמורת תוספת) אח"כ כדי שיגיע המכשיר בזמן דרשו תשלום.. בסוף וויתרו אבל המכשיר הגיע באיחור של יותר מכשבוע כשלאורך כל הדרך במקום לקבל תשובות מקבלים הבטחות "יחזרו אליך" הבחור שמטפל לא נמצא " וכדו' על פיצוי אין בכלל מה לדבר

תגובת החנות

אריק היקר שלום! מתן שירות אצלנו הוא דבר חשוב ביותר מבחינתנו! אנו מקבלים ביקורת זו ונשמח להשתפר כדי להמשיך לתת את השירות המקצועי והאדיב שלנו יום נעים

חוות הדעת עזרה לכם?
hodaya
hodaya
19.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 32GB D802

שירות הלקוחות מעולה, מהירות המשלוח הייתה בסדרה גמור-המשלוח הגיע בדיוק כמו שצוין בעת ביצוע ההזמנה, ומההתרשמות הכללית הם בסדר גמור.

חוות הדעת עזרה לכם?
רונית
רונית
18.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 mini D620R LTE

רכשנו בתאריך 30.11.2014 טלפון סלולרי LG G2 MINI דרך אתר SIM FREE. המכשיר הגיע בזמן סביר.לפני יומיים הפסיק המכשיר לעבוד תוך כדי שימוש בו, ונוצרו פסים רחבים על המסך.המכשיר לא נפל, לא נחבל, לא נרטב! נגשנו למעבדה באזור. הטכנאי ראה כי הזכוכית שלמה לחלוטין-הטכנאי ההגון לא ראה שבר במסך,והציע להפעיל האחריות.לא בדק את המכשיר.פנינו לחנות SIM FREE טלפונית, והובהר לנו כי עלינו להביא את המכשיר פיזית לחנות ברמת גן, רק שם ניתן לבדקו. (אנחנו תגוררים ליד נתניה).הטלפון נמסר לחנות SIM FREE- זיסמן ברמת גן.מיד הצביעו על שריטות קלות במסגרת וטענו שהמכשיר נחבל.נתבקשנו להשאיר את המכשיר לבדיקת טכנאי.התקשרנו לאחר מספר שעות .ענה לנו מולי.מסתבר, שלא הייתה כוונה לבדוק את המכשיר כלל,כי המסגרת עם שריטות ולכן אין אחריות.גם אם יפתחו את המכשיר לבדיקה,מה שלא התכוונו לעשות, וגם אם אין שבר מחבלה,ומדובר במסך שנשרף מעצמו - אין אחריות.שאלנו- למה,אם כן,ביקשתם שנשאיר את המכשיר לבדיקה?והתשובה-כדי לתקן את המכשיר בתשלום! מולי ביקש לשוחח עם הטכנאי שבדק את המכשיר יום קודם.בשיחה חזר הטכנאי על כך כי לא ראה שום נזק במכשיר! הבהיר כי אולי רכיב נשרף ואז זה לא קשור לשום חבלה! מולי הבהיר כי אין כוונה לפתוח את המכשיר לבדיקה,וגם אם רכיב נשרף אין אחריות!מולי ביקש לשוחח את בעלי, כמי שמסר את המכשיר -גם הוא לא ראה כל חבלה במכשיר,(טוב, אמר מולי-אני צעיר יותר אז רואה יותר טוב), ושוב הובהר כי לא נאמר לנו שאין אחריות בכל מקרה, אלא שיש לפתוח את המכשיר ע"י טכנאי לבדיקה, מה מלכתחילה היה למולי ברור שלא יעשה.מולי הציע לשלוח את המכשיר לעוד בדיקה- אך עלינו לשלם הוצאות במידה ואותו גורם יחליט שאין אחריות...(והרי כבר נאמר שכל מה שימצא בבדיקה אין אחריות).ומולי לא הפסיק להסביר שהוא נחמד וסבלני והגון, אבל לא הסכים לבדוק את הסיבה לתקלה ולא לתקן המכשיר! חברה שימו לב - אתם קונים מכשיר חדש. אתם מצפים לבדיקה הוגנת שלו אם הוא לא עובד ללא כל נפילה או הרטבה. בעצם אין שום בדיקה ובעצם אין שום אחריות!!!

תגובת החנות

רונית שלום אנו בדקנו את המקרה ונשמח לשלוח את המכשיר לספק כדי לתת לך שירות. תודה יום נעים

חוות הדעת עזרה לכם?
yaakov
yaakov
17.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S4 I9505 16GB

לפני כ 5 חודשים קניתי את המכשיר במתחם הבורסה. המוכר הגיש לי את הקופסא של המכשיר עם מדבקה שאם אני פותח את הקופסא אני לא יכול להחזיר את המכשיר. כבר מהתחלה היו בעיות עם הסוללה שהיתה נגמרת מהר. לדברי המוכר בטלפון ,זה נבע מכך שהסוללה חדשה וזה הסתדר בהמשך. במובן שזה לא הסתדר ואני השלמתי עם העובדה שזה מצב טבעי. לאחר חמישה חודשים כאשר המצב כבר היה בלתי נסבל בדקתי את הסוללה וראיתי שהי נפוחה. בשיחה עם המוכר הוא אמר לי שהם נותנים אחריות ל 3 חודשים על הסוללה(באמת כתוב בתעודת אחריות)דבר שלא נאמר לי בזמן קניית המוצר. מה שנאמר לי שיש שנה אחריות בלי הסתייגות. את תעודת האחריות קיבלתי לאחר פתיחת המוצר והתשלום עבורו. רצוני לציין שקניתי סוללה חדשה אורגינלית ב 79 ש"ח עם שנה אחריות והמכשיר עובד כמו שהוא אף פעם לא עבד.

תגובת החנות

יעקב היקר שלום! למרות שאנו לומדים שהלקוח טוען שהוא הבין שאין אחריות על סוללה לאחר 90 יום הוא התקשר כדי לדרוש משהו שלא במסגרת האחריות. אנו שמחים לתת שירות ואף לתת אקסטרא אבל שמדובר בסחטנות אנו לא נכנע ונעמוד איתן גם ביומים של חוות דעת שלילית. יום נעים אדון יעקב

חוות הדעת עזרה לכם?
shaike
shaike
17.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן

קניתי iPhone 5s שאמור להגיע עם מטען לא מקורי. הטלפון הגיע ללא מטען , צלצלתי לחנות ואמרו שישלחו מטען, שבוע לאחר מכן צלצלתי שוב מאחר והמטען לא הגיע. התברר שלא נשלח - ביקשתי שישלחו עם שליח - אמרו שישלחו באקספרס. לקח יותר משבוע עד שהחבילה הגיע לסנף הדואר. כמו כן חוט הטעינה התקלקל - הוחלף במקום (הגעתי לחנות ). עתה גיליתי שאחת האזניות לא עובדת - כבר לא פניתי (חבל על הזמן) לא יחסתי חשיבות לנושא המטען והכבל שלא מקוריים - ראו מה קרה יותר מידי תקלות לטעמי לאותה ערכה - לשיפוטכם . מעדיף לשלם יותר ולא להיות נוסע מתמיד לחנות.

תגובת החנות

שלום רב! אנו ממליצים לכל לקוח את הגרסה של היבואן הרשמי שמגיע עם כל התוספות והאבזרים המקוריים אך פעמים רבות זה נחשב בעיני הלקוח כהקפצת מחיר וניסיון לקחת יותר כסף. הלקוח צריך לדעת שביבוא מקביל יש את היתרונות והחסרונות. הוא לא יכול לקחת רק את היתרונות ולהתלונן על החסרונות. אנו בסים פרי מאמינים בשקיפות מלאה ונותנים את כל הנתונים לפני הקניה כדי שהלקוח ידע מה הוא רוכש. נשמח לתת שירות ויום מקסים

חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
12.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 4

רכשתי מכשיר נקסוס מחנות " סים פרי " והמכשיר היה ממש מצוין ללא שום תקלות, השירות היה ממש מצוין הקשיבו לכל מילה .

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
12.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 32GB D802

הגעתי לחנות הייתה אוירה טובה ועובדים עם הרבה סבלנות הם עברו איתי על הפרטים והוראות ההפעלה באדיבות ויעילות. תודה על הכל

חוות הדעת עזרה לכם?
avirona
avirona
11.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 16GB D855

קניתי השבוע מסים פרי ורציתי להודות להם בחוות דעת שאנשים יבינו שלקנות שם זה לישון בראש שקט...קודם כל שירות אדיב ומסור מקדישים את כל זמנם ללקוח ולהבנתו,כל בעיה או תקלה הם נותנים את מקסימום השירות והפיצוי אז כל מי שעוד לא קנה שם מוזמן ומילה שלי לא תפסידו,אני קניתי ויצאתי מרוצה מה איתכם???

חוות הדעת עזרה לכם?
לבנה
לבנה
10.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

באתי אני בני החייל שרציתי לרכוש לו מכשיר, בן שאל את המוכר האם כל האביזרים מקוריים . כי כך ביררנו לפני שהיגענו הכן אמרו כן ... המוכר אמר שכל האביזרים כולל מטען אינם מקוריים צריך לקנות אותם . העלות נעשתה יותר יקרה ממה שרשום באתר. יחס מאוד מזלל למרות שאני הרגעתי את בני. אבל ראיתי שהוא צדוק ב100% כי בסוף רכשנו במקום אחר עם מכשיר וכל האביזרים מקוריים . פשוט הם רצו לעשות כסף על חשבון הלקוחות התמימים. הצוות לא אנושי ויחס מאוד גרוע.

תגובת החנות

לבנה היקרה שלום! אנו שמחים לקבל ביקורת זו אנו נותנים נתונים לכל לקוח לגבי איך מגיע המכשיר כדי שלא יהיה הטעיית הצרכן! את רושמת שקנית במקום אחר מכשיר עם כל התוספות ומה ששכחת לציין כמה שילמת!!??? אנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים בכל צורת היבוא שקיימות בשוק! אנו נשמח לעזור לך לחסוך כסף בעתיד יום נעים

חוות הדעת עזרה לכם?
Nir
Nir
09.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי One

אז יום אחרי שרשמתי את החוות דעת, אחד משירות הלקוחות פנה אליי ושלח לי תעודת אחריות במייל. בקיצור: אחלה של חנות עם תמיכה מעולה ומהירה.

תגובת החנות

שמחנו לעזור יום נעים

חוות הדעת עזרה לכם?
דני
דני
09.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG-G2

קניתי 2 מכשירי LG-G2 בספט' 2014. באחד מהם, בתחילת מאי 2015 התקלקל כפתור הפעלה/הדלקה. בתי (שהיא המשתמשת במכשיר) מסרה את המכשיר לתיקון בחנות. לאחר כמה ימים חזרו אלי עם הקביעה שהתיקון לא באחריות כיוון "שכפתור נתלש ממקומו ואין זו בעיה של מכשיר אלא שימוש לא נכון של המשתמש". העריכו מחיר התיקון בין 450 - 550 ש"ח לפני 30% הנחה על אחריות מורחבת שרכשתי בקנית המכשירים (ממש מיותר כי מחירי התיקון בחנות הם גבוהים בלאו הכי אז אין משמעות "להנחה" הזו). זמן התיקון 4 - 5 ימים. הסכמתי לתיקון. כשבתי ביקשה מכשיר חילופי "נורמלי" (טאץ') נתקלה ביחס פוגע ומעליב. החלטתי לא למסור את המכשיר לתיקון בחנות. בסוף תיקנתי אותו למחרת במעבדה אחרת תוך 24 שעות בפחות מ- 250 ש"ח. והבעיה היתה במעגל המודפס ולא ב"כפתור" - בהחלט יכול להיות בעית היצרן ולא "שימוש לא נכון במכשיר" החנות המוכרים מאוד אדיבים במעמד המחירה ואכן עונים על הרבה שאילות אבל השירות לאחר המחירה לוקה בחסר

חוות הדעת עזרה לכם?
Misha
Misha
09.05.2015
מוצר שנרכש: Iphone 5c

השירות היה טוב הכל הגיע בזמן בסה״כ בסדר גמור , למרות תקלה קטנה בהספקה החנות פיצתה על כך. תודה רבה לכם מיכאל

תגובת החנות

מיכאל שלום שמחנו לתת לך שירות(:

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
08.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

היו לקוחות בחנות כשבגעתי,אבל למוכרים היה סבלנות לכולם, התקשרתי לפני ההגעה לוודא שאכן הוא במלאי.המוכר הסביר לי הכל ,שרות מעולה !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
itzik
itzik
07.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי g2 16gb d802

הגעתי לחנות אחרי שיחת טלפון להבהיר מס' דברים על המכשיר. הגעתי לחנות קטנה ומטריפה... יצחק מיהר לעזור לי והסביר לי בסבלנות גדולה מאוד על כל מה שצריך בנוגע למכשיר. למרות תנועה של לקוחות רבים נוספים בחנות, יצחק ידע לנווט בין הלקוחות וסיפק חוויית קניה נעימה, רגועה ואינה. הוא ידע להגיד לי את כל היתרונות והחסרונות במכשיר ובאחריות וידע להציע לי אפשרויות נוספות, אפילו במחיר נמוך יותר ממה שהתחלתי איתו. על כך, אני מודה ליצחק- על השירות, הסבלנות והנעימות בו עזר לי להגיע למכשיר סלולרי שאני בהחלט מרוצה ממנו!

חוות הדעת עזרה לכם?
Roman
Roman
07.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 16 GB D802

הגעתי לחנות דרך האינטרנט. את הטלפון קניתי בקניה ישירה. המוכר בחנות היה כל כך סבלני לכל שאלה ששאלתי וקיבלתי תשובה טובה ומפורטת. באמת ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
שרית
שרית
04.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iphone 5s

התקבלנו בחנות בסבר פנים יפות וביחס אדיב. כל שאלותינו, והיו הרבה, נענו בסבלנות ובחיוך. המוכר, יצחק, ליווה אותנו וסיפק לנו את כל ההסברים וכל זה בחיוך ובנועם הליכות. מדובר בצוות עם מודעות שירות גבוהה ואמינות שעשה לנו חשק לשוב לשם שנית.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
04.05.2015
מוצר שנרכש: iPhone 5C

קניתי את המוצר בחנות, ביצעתי התחברות במקום לאתר אפל והכל עבר בצורה תקינה, עזרו לי בהסבת ה SIM לmini Sim מלבד מתאם המתח השונה מהמקורי, וקופסא מעט גדולה מהמקורי לא ראיתי הבדל עקרוני האייפון תפקד היטב (אצלי כבר 2 חודשים) שירות אדיב ומקצועי

חוות הדעת עזרה לכם?
דודי
דודי
04.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2

חוויית הקניה מצויינת. הבעיה מתחילה כשצריך שירות מהחנות. הם לא עונים לטלפונים, מנתקים בפנים של הלקוח ועובד שצועק עלי שזו בעיה שלי. ממליץ בחום לא לקנות אצלם, יש מספיק ספקים שישמחו לתת שירות ברמה גבוהה. ספק נמדד כאשר המכשיר שהוא מוכר מתקלקל והלקוח מבקש שירות, לא כאשר הוא מעוניין למכור.

חוות הדעת עזרה לכם?
שחר
שחר
03.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי אייפון 6

קניתי סמסונג נוט ולא הייתימרוצה ואז החליפו לי לאייפון 6 רק בהפרש הייתי מאוד מרוצה מהשירות והאדיבות הכול היה לשביעות רצוני

חוות הדעת עזרה לכם?
Reut
Reut
01.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iphone 5s

**קיבלתי iphone שחלקיו הפנימיים הוחלפו בלא מקוריים, ולאחר פרסום חוות דעת שלילית החנות פנתה אליי 2-3 ביום (!!) ואף איימה עליי בתביעה**** קניתי iphone 5s חדש בסוף מרץ 2015. היו לי בעיות בטאצ' וחששתי שהמסך הוחלף אך עקב המרחק לא הספקתי לחזור לחנות. לאחר פחות מחודש המכשיר נפל לי וכל המסך התנפץ- דדבר שלא אמור לקרות כ"כ מהר מנפילה קלה. הלכתי למעבדה חיצונית כי אין אחריות על נפילה, פתחו מולי את האייפון והראו לי שהכל בפנים לא מקורי. היו חסרים ברגים, וכל החלקים הפנימיים הוחלפו, כולל המסך! החנות מכרה לי אייפון "חדש" בקופסא, והתברר שזה אייפון שעבר חידוש וחלקיו הוחלפו בלא-מקוריים... נכנסתי לזאפ וראיתי תגובות דומות שפורסמו לפניי, כך שאינני הראשונה שזה קורה לה, כך שבוודאות החנות יודעת על כך ובכל זאת מוכרת את המכשירים. לאחר פרסום חוות דעת זועמת, פנו אליי מהחנות ב'עסקה', שאוריד את חוות הדעת ואקבל אייפון חדש מהיבואן הרשמי בתוספת 150 ש"ח במקום 300. סוכם שלאחר שאקבל את האייפון החדש אערוך את חוות הדעת (ולא אוריד אותה). קיבלתי אייפון חדש אך לא הצלחתי לשנות את חוות הדעת. פניתי לזאפ והם ענו לי שלא ניתן לערוך, רק להסיר. מאז החנות פונה אליי 2-3 ביום (!!) רק כדי שאסיר את חוות הדעת, בשלב מסויים איימו עליי בחיוב האשראי ב450 ש"ח - סכום שלא דובר עליו כלל לפני, וכן בתביעה משפטית, למרות שההסכם היה על עריכת חוות הדעת ולא הסרה, ולמרות ששלחתי להם את תגובת זאפ שלא ניתן לערוך. החנות טענה כל הזמן ש'בסופו של דבר קיבלת אייפון חדש', אך בשביל אייפון חדש בכלל פניתי אליהם בפעם הראשונה... **** אני יצאתי מהחנות עם המון עצבים, גם קיבלתי בתחילה מכשיר "מחודש" שלא עבד כמו שצריך והרגשתי שרימו אותי וכך זלזלו בסכום ששילמתי עבור המכשיר, וגם לאחר ההחלפה הרגשתי סחיטה מצד החנות שפנתה אליי כל יום בדרישה להסרה... אני לא אומרת לא לקנות שם, אין לי שום מטרה לפגוע בהכנסת החנות, אלא כלקוחה חשתי צורך לשתף אתכם, ואתם תחשבו בעצמכם. בדיעבד, אני הייתי משלמת 300 ש"ח יותר במקום אחר ונמנעת מכאב הראש הזה...

חוות הדעת עזרה לכם?
AK
AK
30.04.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5c 16MB

חוויית הקניה בסים פרי היתה עבורי מן הטובות. הצוות יודע לתת תמיכה מצויינת, החל מהוספת פרטים שמעבר לטופס ההזמנה כפי שסייע לי מולי, המשך בשיחה והתאמת האביזרים לצרכי הלקוח כפי שביצע דוד כשירות ,וכלה בהעברת המכשיר תוך זמן מינימלי. אולם חברה נבחנת דווקא בטיפול בארועי קצה: בעיה שלא ניתנת לפתרון במסגרת האחריות. אליהו, מבעלי החברה יצא מגדרו בפעולתו לפתרון שלם עבורי. זוהי דוגמא יפה ללקיחת אחריות ומחוייבות ההנהלה וכלל הצוות לתמיכה מעל ומעבר בלקוחותיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
LioB
LioB
30.04.2015
מוצר שנרכש: תיקון סלולר וטאבלט iPhone

הגעתי לחנות בעקבות המלצה באתר אייפונס וזאת לאחר החלפת מסך במעבדה אחרת שיצרה בעיה בחיישן קרבה (במעבדה שבה החלפתי את המסך לא הצליחו לפתור את הבעיה והחלטתי לא לחזור אליהם). ביקשתי לזרז את התיקון כי אני משתמש במכשיר לעבודה, הטכנאי (נאור) אמר שיטפל מיד ושלח אותי לשתות קפה. ואכן, תוך פחות מעשר דקות המכשיר תוקן. שירות טוב, מהיר ועם חיוך! תודה ליצחק ונאור על השירות

חוות הדעת עזרה לכם?
בוסקאיני
בוסקאיני
26.04.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי g2 32gb

קנייה בחנות. קרוב למקום העבודה, מחיר זול. קיבלתי הסבר מקיף מקובי למרות שהכל רשום באתר, כולל המטען החלופי.... הטלפון הופעל עם סים של פלפון והיה תקין. קניתי רק מכשיר ללא עדכונים. בסה"כ שירות מהיר וטוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
יזהר טל
יזהר טל
23.04.2015
מוצר שנרכש: סלולרי S4 mini

חווית הקנייה של המכשיר הסללולרי הייתה מצויינת. ניתן לי שירות אדיב, יעיל, מהיר ונעים ע"י יצחק, מלווה בהסבר מפורט ומדוייק. בהחלט מומלץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Galit
Galit
21.04.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S4 GT-19505

שלום רב, בתחילה הזמנו דרך האינטרנט. ומיד כתבו לנו שחסר הדגם שאותו רצינו. לאחר מכן יצרנו קשר טלפוני ובצענו הזמנה חדשה לדגם אחר. קבלנו יחס אדיב ומקצועי ואמין . והנייד הגיע ממש כמו שהבטיחו תוך שבוע ימים. אנו מאד מרוצים וממליצים בחום.. מה גם שהמחיר נמצא כזול ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון