רכשנו בתאריך 30.11.2014 טלפון סלולרי LG G2 MINI דרך אתר SIM FREE. המכשיר הגיע בזמן סביר.לפני יומיים הפסיק המכשיר לעבוד תוך כדי שימוש בו, ונוצרו פסים רחבים על המסך.המכשיר לא נפל, לא נחבל, לא נרטב! נגשנו למעבדה באזור. הטכנאי ראה כי הזכוכית שלמה לחלוטין-הטכנאי ההגון לא ראה שבר במסך,והציע להפעיל האחריות.לא בדק את המכשיר.פנינו לחנות SIM FREE טלפונית, והובהר לנו כי עלינו להביא את המכשיר פיזית לחנות ברמת גן, רק שם ניתן לבדקו. (אנחנו תגוררים ליד נתניה).הטלפון נמסר לחנות SIM FREE- זיסמן ברמת גן.מיד הצביעו על שריטות קלות במסגרת וטענו שהמכשיר נחבל.נתבקשנו להשאיר את המכשיר לבדיקת טכנאי.התקשרנו לאחר מספר שעות .ענה לנו מולי.מסתבר, שלא הייתה כוונה לבדוק את המכשיר כלל,כי המסגרת עם שריטות ולכן אין אחריות.גם אם יפתחו את המכשיר לבדיקה,מה שלא התכוונו לעשות, וגם אם אין שבר מחבלה,ומדובר במסך שנשרף מעצמו - אין אחריות.שאלנו- למה,אם כן,ביקשתם שנשאיר את המכשיר לבדיקה?והתשובה-כדי לתקן את המכשיר בתשלום! מולי ביקש לשוחח עם הטכנאי שבדק את המכשיר יום קודם.בשיחה חזר הטכנאי על כך כי לא ראה שום נזק במכשיר! הבהיר כי אולי רכיב נשרף ואז זה לא קשור לשום חבלה! מולי הבהיר כי אין כוונה לפתוח את המכשיר לבדיקה,וגם אם רכיב נשרף אין אחריות!מולי ביקש לשוחח את בעלי, כמי שמסר את המכשיר -גם הוא לא ראה כל חבלה במכשיר,(טוב, אמר מולי-אני צעיר יותר אז רואה יותר טוב), ושוב הובהר כי לא נאמר לנו שאין אחריות בכל מקרה, אלא שיש לפתוח את המכשיר ע"י טכנאי לבדיקה, מה מלכתחילה היה למולי ברור שלא יעשה.מולי הציע לשלוח את המכשיר לעוד בדיקה- אך עלינו לשלם הוצאות במידה ואותו גורם יחליט שאין אחריות...(והרי כבר נאמר שכל מה שימצא בבדיקה אין אחריות).ומולי לא הפסיק להסביר שהוא נחמד וסבלני והגון, אבל לא הסכים לבדוק את הסיבה לתקלה ולא לתקן המכשיר! חברה שימו לב - אתם קונים מכשיר חדש. אתם מצפים לבדיקה הוגנת שלו אם הוא לא עובד ללא כל נפילה או הרטבה. בעצם אין שום בדיקה ובעצם אין שום אחריות!!!
תגובת החנות
רונית שלום
אנו בדקנו את המקרה ונשמח לשלוח את המכשיר לספק
כדי לתת לך שירות.
תודה יום נעים