
קניתי מכונת כביסה של מידאה מ דיגיטל אלקטריק. התרשמתי מאוד מהצוות במיוחד מאלירן שעזר לי מאוד!!! תודה רבה

קניתי מכונת כביסה של מידאה מ דיגיטל אלקטריק. התרשמתי מאוד מהצוות במיוחד מאלירן שעזר לי מאוד!!! תודה רבה

פחות מ-24 שעות אחרי שהזמנתי את התנור הוא הגיע אלי הביתה!! אלירן בדיגיטל היה מקסים ועשה את כל המאמצים כדי שהתנור יגיע מהר. לפני חצי שנה קניתי בדיגיטל אלקטריק מקרר, שגם הוא הגיע תוך 24 שעות עם אנשי הובלה מקסימים. בעקבות הקנייה הזו, החלטתי לחזור אליהם שוב. היה שווה!! ברור לי שלשם אחזור לקנות עוד מוצרי חשמל. כיף לדעת שיש מקום שאפשר לסמוך עליו, שירות טוב, נעים ורצון לעזור. כל הכבוד לכם, תמשיכו כך. וכמובן, מחירים ממש נוחים!

סיוט מההתחלה עד הסוף. קודם כל לקח שלשה שבועות עד שקרה משהו למרות שאמרו 7 ימי עסקים. אח"כ התקשר שליח שהחליט להעניש אותי עם "עוד שבוע" על זה שאני לא יהיה בבית ביום שהוא רצה. אחרי 5 שעות של צעקות ן 10טלפונים עם בן-אדם מעוצבן שלא שומע מילה ממה שאומרים לו, סוף סוף סדרנו יום משלוח. אח"כ המוצר הגיע עקום ועם פגם נוסף. כשהתקשרתי, שלחו אותי בסיבובים דרך ארבע חברות כדי לקבל "שירות" ואז במקום להחליף לי אותו ולהתנצל, רצו לתאם איתי טכנאי רק אחרי שבוע ואז אמרו שיחשבו אם בכלל להחליף אותה כל עוד שאני יספק להם ניירת והטכנאי יאשר. אז החלטתי להתייאש ולזרוק אותו לפח כי נגמרו לי הכוחות. בקיצור סיוט מההתחלה עד הסוף. זו חברה שלא יודעת מה זה אפילו מינימום של קשרי לקוחות ותמיכה ללקוחותיה. לא יכול להיות חברה יותר גרועה מבחינת שירות.

לאחר חיפושים רבים והשוואות מחיר, הגענו לחנות בראשון לציון שם ישבנו עם אלירן ועזר לנו לבנות רשימה של מכשירי חשמל שהינו זקוקים להם לבית החדש. קנינו מקרר, תנור, כריים, טלויזיה ומדיח. עבור כל מוצר הוסבר לנו איך הוא בנוי, איזה דגם הכי מומלץ לקחת. השירות היה מעולה

לאחר התלבטות לגבי מדיח כלים מחברת בוש החלטתי להתקשר ולקבל קצת מידע ענה לי בחור בשם אלירן ותוך מספר דקות קיבלתי הסבר מפורט ותוך דקות אחדות כבר ביצעתי את הקניה, אלירן הבטיח וגם קיים שתוך זמן קצר אקבל את המדיח אליי לבית והופ למחרת היום המדיח כבר היה אצלי בבית, שירות כזה מהיר אדיב ומקצועי לא רואים כמעט בארץ. טוב שיש נקודת אור בחברה הישראלית שלנו. את הקניות הבאות של מוצרי חשמל אני כבר יודע היכן לרכוש ולכן אני ממליץ בחום על דיגיטל אלקטריק.

רכשתי תנור של אלקטרלוקס מדיגיטל אלקטריק. כחלק מתשלום על התנור שילמתי גם על ההובלה. כשהמוביל הגיע, הוא ביקש תשלום של 100 ש"ח על משלוח שבעצם כבר שולם. בנוסף, הוא הציע שנשלם לו 50 ש"ח על התקנה. אשתי הייתה בבית עם הילדים, לא שמה לב מה הוא עושה. לקח 150 ש"ח, עשה מה שעשה והלך. כשחזרתי הביתה, חיברתי את התנור לחשמל והוא הקפיץ את כל הבית. מה שאומר שה"מתקין" אפילו לא חיבר לשקע ונתן לתנור לעבוד 5 שניות. התנור לעולם לא עבד. התקשרתי לחנות, הציעו להתקשר לשירות. השירות הגיע, גבה 100 ש"ח ולא תיקן. בסוף, אחרי חודש שלא היה לנו תנור וששילמנו 250 ש"ח בלי לקבל תנור עובד, ואין סוף טלפונים ובזבוז זמן, היבואן החליף לתנור חדש. עכשיו במשך חודש מנסה לקבל 250 ש"ח בחזרה ללא הצלחה, שלא לדבר פיצוי על חודש ללא תנור (שבאמת היה קשה). כל פעם נציג חדש מבקש את כל הסיפור וההוכחות מחדש, מבטיח שיחזור אלי ולא חוזר (בנתיים דיברתי עם 3 נציגים). * לא להתקרב לחנות! לא מוודאים שהלקוח באמת קיבל מוצר עובד. כשהמוצר לא עובד, לא מלווים את הלקוח לפתרון. מצפים מהלקוח לשלם על בחירת ספקים לא אמינים וטעויות של החנות והיבואן!

הטעיה וחוצפה. הזמנתי תנור קראוון דרך האתר, התקשרו לשכנע שתנור מאסימו טוב יותר ויקר יותר ויעשו לי הזמנה באותו מחיר. שקר ראשון. אחרי חמש דקות כשבדקתי את דגם התנור שהוצע לי והבנתי שהוא זול בהרבה - חזרתי אליהם וביקשתי לקבל את ההזמנה המקורית : תנור קראוון. הבטיחו שהכל בסדר וזה מה שיגע. בפועל הגיע תנור מאסימו. שקר שני.

חיפשתי מקרר בדחיפות ואורי מנהל המכירות היה מדהים וסבלני הסביר כל פרט ופרט למחרת המקרר היה אצלי שירות כזה לא רואים ממליצה לכולם על החנות !!!

שירות נפלא! אורי עזר וייעץ ופשוט היה סבלני ושירותי בצורה נהדרת. יישר כח! אין ספק שאחזור!

רכשתי מדיח כלים דרך דיגיטל אלקטריק. השירות בזמן הרכישה היה מעולה!! המשלוח הגיע בדיוק בזמן ללא עיכובים! ואני מרוצה מאוד מהמוצר!! מומלץ בחום!

השירות היה מקצועי ואמין כל המוצרים שקניתי איכותיים ברמה גבוהה! היה כיף להגיע לחנות ולהנות מהמבחר. האספקה מהירה והיחס מצוין!

הזמנתי מוצרים לאור המחירים הזולים משמעותית בהשוואה לחנויות אחרות ובנוסף המוצרים הגיעו אלי למחרת .

אחלה שירות. התקשרתי לחנות, המענה היה מהיר. ענה לי מוכר מקצועי (להבדיל ממוכרים בחנויות אחרות שדיברתי איתם) שידע לתת תשובות במקום לשאלות שלי. הזמנתי דרך האתר לאחר השיחה. הזמנתי את המוצר בערב, למחרת בבוקר הוא כבר היה אצלי עם שליח עד הבית.

נותנים את השירות הכי טוב שיש ומחירים מעולים תמיד קונה אצלם .חנות מעולה וממליצה לכולם

קניתי מכונת כביסה בקו חמש קילו בדיגטל ואנע מאוד מרוצה. התקשרתי לחנות לאחר שהתקלקלה לי המכונה והייתי חייב מכונת כביסה בהול. המחיר היה מאוד אטרטיבי.תודה

קניתי ב דיגיטל מייבש כביסה 7קילו.מאוד מרוצה מהמחיר מהשירות והמוצר. התקשרתי לאחר המלצה מחבר על דיגיטל אלקטריק הפנו אותי למוכרת מאודאדיב ושירותי. אין ספק שאחזור בפעם הבאה!

קניתי בדיגטל אלקטריק כמה מוצרים חשמליים השירות היה מדהים והאספקה הייתה הכי מהירה שיש ! מחיר חבל על הזמן! ממליץ מאוד על חנות דיגיטל אלקטריק!!!

שלום קנינו בדיגיטל אלקטריק ואנחנו מאוד מרוצים מהרכישה של המקרר שרפ שהוא מאוד איכותי קיבלנו עליו הסבר מדוייק והשירות היה מאוד אדיב. כמובן שקנינו עוד כמה מוצרים ואנחנו מרוצים מאוד ! ממליצה בחום

לאחר המלצות טובות על החנות . רכשתי 2 בלנדר נינג׳ה וקיבלתי הסבר מדוייק על המוצר , שרות אדיב ומחיר מעולה .

שירות יוצא דופן זמני הגעה מהירים ביותר. כמו כן מחירים טובים מאוד. מומלץ ביותר. שאפו

הזמנתי תנור חדש של בוש פירוליטי HBA .הגיע אלי לאחר יומיים . החבילה היתה לאחר פתיחה עם תיקוני מסקנטייפ .כל ההקלקרים בחבילה היו מרוסקים . התנור היה עם שריטות על הנרוסט וגם מכות וכיפופים על הפח האחורי . היה חסר כבל חשמל .(תנור בוודאות לא חדש).כשהתקשרתי לחנות ,כנראה זה לא הפתיע אותם מיד אמרו שישלחו חדש .הגיע שוב לאחר יומיים .נראה לי שהיה ניסיון לשיטת "מצליח" לדחוף לי תנור מתצוגה ואולי גרוע מזה .החברה אפילו לא התנצלה . לא הייתי קונה שוב מחנות זו .
תנור נשלח דרך מחסן היבואן וכנראה הגיע עם קלקר שבור לקוח התקשר והודיע לנו ומיד הוצאנו החלפה בלי לחשוב שום שיטת מצליח - מה שהלקוח מנסה לעשות זה נטו שיימינג לחנות סיפקנו תמוצר בצורה מהירה!!! נכון הייתה בעיה בהובלה הראשונה עם המוצר אבל אחרי יומיים סופק ללקוח מוצר חדש וכמובן שהתנצלנו בפני הלקוח שבמשך כל הימים הללו הציג את עצמו כעובד ערוץ 10 ואיים עלינו בצורה ביריונית! דיגיטל אלקטריק מתחייבת לתת שירות מהיר בכל נושא אפשר קשור בלקוחותינו.

הם היו מקסימים. היגיעו בזמן התקשרו לפני וכו והמדיח כילים מעולה. תודה רבה על השרות!

שירות אדיב ואמין, המחיר הכי זול שמצאתי. ממליץ מאוד!! אין ספק שהאנשים שם מקצועים מאוד מבחר גדול מהחברות המובילות בשוק.

דיגיטל אלקטריק שלחו את המדיח תוך פחות משבוע, השירות אדיב ומהיר 😊 אורי טיפל בנו ועשה פולואפ לוודא כי הכל עובד תקין ולשביעות רצוננו ממש 🏆 אף אחד מחברות החשמל שרכשתי מהן בעבר לא התקשר לקבל ביקורת.