
הגעתי לסניף ראשון לציון וקיבלתי שרות ויחס מעולה מנתנאל .שרות אדיב ישר כח . שיירבו עובדים כמוהו

הגעתי לסניף ראשון לציון וקיבלתי שרות ויחס מעולה מנתנאל .שרות אדיב ישר כח . שיירבו עובדים כמוהו

קיבלתי הפלאפון תוך פחות מ-3 שעות ממועד הרכישה. אפילו התקשרו לוודא אם להדביק ת'שומר המסך.

לאחר שרכשתי את המכשיר התברר שיש תוספת של 69ש"ח, בגלל שלפני כמה שנים רכשתי מכשיר מהחנות. מיותר לציין שבעת הרכישה באתר של החברה, לא נאמר כלום ושום דבר על התוספת הנ"ל. חבל שלא מציינים זאת בעת הרכישה, אלא רק לאחר שכבר רוכשים.
שלום לך לקוח יקר ושלום לכל לקוחותינו . בראש ובראשונה כשנכנסים לכל מוצר מופיע המשפט "מכשיר פר בית אב" וישנה אפשרות בתוספות שלנו ללקוחות חוזרים תוספת של 69 שקלים יותר ממחיר הפירסום . מחיר פרסום מיועד כמובן למכשיר אחד ולא לכמות סיטונאית . כל לקוחותינו יכולים לראות בכל מוצר שסעיף זה קיים בראש ובראשונה אצלנו למען הסר ספק . קניה מהנה לכל לקוח אשר יבחר לרכוש בבסט סייל .

שירות אדיב. מחירים טובים. צוות מקצועי. חנות נוחה ויש חניה באיזור. בקיצור אני ממש ממליצה

ממליץ בחום על החנות, מכשיר שישי שאני קונה מהם. תמיד מקבל מנתנאל יחס מצויין ומקצועי.

רכשתי מכשיר,הייתי מרוצהמהמחיר ומהשירות. לאחר חודש חזרתי לקנות מכשיר אחר לאשתי, כשהגעתי לחנות הסבירו לי שהמחיר יהיה 70 ש"ח יותר מהמחיר שפורסם מכיוון שאני לקוח חוזר..... מדיניות הזויה מצד החנות, בסוף רכשתי את המכשיר במקום אחר ובמחיר נמוך יותר...
שלום רב לכל לקוחות זאפ מחירי פרסום כמו שמופיעים באתר הם למכשיר אחד לבית אב אין כפל מבצעים וגילוי מנאות מופיע באתר לכן החוות דעת הזאת היא חוות דעת סתמית גלישה מהנה וקניה נעימה

ביקשתי לעשות הזמנה בטלפון, חזרו אליי יום למחרת לבצע את ההזמנה, לא יכולתי לדבר וביקשתי שיחזרו אליי. עברו כמה ימים ואין סימן חשבתי אולי החבר'ה לא רוצים למכור. התקשרתי אליהם הרגע כדי לוודא, ענתה לי נציגה שהסכימה אחרי דין ודברים לקדם עבורי את ההזמנה (אני צריך להתחנן אליכם כדי לקנות מכם יא הזויים?). שאלה איפה אני גר, אמרתי "גבעת יערים ליד מבשרת ציון" הלכה לבדוק והחליטה שאני צריך לשלם תוספת של 70 שקל כי מבשרת ציון זה אחרי הקו הירוק... לא אדיבות, לא שירות, ולא ידיעת גיאוגרפיה בסיסית... מבולבלים לגמרי לא נורא יש עוד ספק או שניים שמוכרים את הטלפון הזה עדכון (3.3.18): כמה שעות לאחר השיחה שתוארה לעיל עם החנות (ולצערי לאחר שכבר כתבתי את התגובה בזאפ) יצר איתי קשר בעל החנות, התנצל בשם עובדיו והציע לסיים בכל זאת את ההזמנה. מצאתי את בעל החנות אדיב, שירותי ומודה בטעות של עובדיו. הטלפון הגיע בתוך 3 ימים תוך שבעל החנות יוצר איתי קשר בכל פעם שיש מה לעדכן בקשר לחבילה. אם הייתי יכול לעדכן גם את הדירוג הייתי עושה זאת, לצערי אין אפשרות. הייתי ממליץ לבעל החנות לבצע הדרכה בנושא תחומי הקו הירוק על מנת להימנע מבלבולים שכאלה.

קניתי מכשיר oneplus5 נאמר לי שהשירות ניתן בתחנות הוט מובייל למעשה השירות הוא של גט סייל השרות ארוך ומסורבל וחבל..מח כה כבר מעל שבועיים לתיקון באחריות

קניתי טלפון שיאומי מי 6 נתנו לי שירות נדיב ואכפתי ועל פי בדיקה שלי הם הכי זולים האיזור

קצר ולעניין מעולה שירות כמו שצריך בלי הפתעות אוירה טובה וחיובית של עסק שמכבד את הלקוחות רכשתי לבן שלי שיומי אני מאוד מרוצה וממליץ על החנות

שרות מקצועי ואדיב. סבלני ומחובר לצרכי הלקוח. מחיר טוב מאוד ומצאי גבוה של מכשירים ואביזרים נלווים.

רציתי לרכוש galaxy a5 - התקשרתי לשאול מלאי ואמרו שיש במלאי. כשהגעתי לחנות התברר שהמלאי נגמר וניסו 'לדחוף' לי את המוצר תחת 'אחריות' גבוהה יותר תוך כדי התמקחות על מחירים מיותרת. שירות גרוע ולא ממליץ לרכוש מהם.

יחס מדהים שרות מעולה ומחירים טובים מאוד, חווית קנייה כייפית תודה רבה אמליץ לחברים בלי ספק

קיבלתי שירות מקצועי ומעולה של מיכאל עם הרבה סבלנות והסברים על המוצר מחיר הכי זול שיש

הזמנתי מכשיר Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 3GB Qualcomm באתר וכשהתברר לי שהמשלוח יקח שבוע, נסעתי לחנות להביא אותו. כשהמוכר הבין שאני לא מעוניין במטען מקורי (בתוספת תשלום) או במגן טלפון (קניתי מגן איכותי ב-$2.93 בעלי אקספרס) או במגן מסך (קניתי מגן מסך מזכוכית מחוסמת ב-$1.05 בעלי אקספרס), ביקש תוספת של 69 ש"ח בגלל שקניתי כבר טלפון דומה לפני חצי שנה. מה??? הזוי, לא? המוכר טען שזה התקנון "המכירה מוגבלת למכשיר סלולרי 1 פר בית-אב מכשיר נוסף בתוספת תשלום" מה שבאמת נכון, אבל המכשיר הקודם שקניתי היה כאמור לפני חצי שנה. יכולתי לקנות את המכשיר תחת שם אחר ולכן זה הזוי. הזהרו מחנויות שמנסות לדחוף לכם כל מיני אביזרים ברווח של מאות אחוזים!!! לבסט סל אני לא חוזר!!!

ענו בזריזות ובדיוק על שאלות מלאי. תהליך הרכישה היה מהיר ואדיב, בלי לנסות ״לדחוף״ מוצרים.

רכשתי נייד שיומי נוט 4. השירות והיחס שקיבלתי מנתנאל היו מעל ומעבר, מקצועיות ושירותיות ברמה גבוהה. כמו גם המחיר ההוגן .חוויית קניה מהנה ובטוח שאמליץ לחברים על המקום. כל הכבוד ותודה רבה

הגעתי דרך זאפ. התקשרתי לוודא שאין טעויות וזמינות במלאי. הלכתי לרכוש בחנות. המוכרת הייתה בסדר גמור, הסבירה והראתה על ההבדלים בין המחירים. פתחה את המכשיר אחרי התשלום, הדליקה, "הדביקה" לפני ההדלקה את המגן מסך מזכוכית. עשיתי הרבחת אחריות ל- 24 חודשים. היה חשוב לי לוודא לפני הרכישה מי נותן אחריות ואיפה.

חוויית קנייה מהנה מאוד.הגעתי לסניף תוך רבע שעה הגיע התור שלי והמוכר היה אדיב ומאוד שירותי.ממליץ

הגעתי עד לראשון מפני שפורסם שיש להם ASUS, ומתברר שלא מוכרים ASUS, - לא שאין להם עכשיו- וגם לא כל כך מתעניינים במה אתה רוצה לקנות פחות או יותר אמרו לי "זה משיש" ברור שלא יחזור לשם

הגעתי לחנות לקנות מכשיר Xiaomi Redmi Note 4X 64GB. המוכרים היו חביבים מאד והמחיר זול. בנוסף קניתי מגן זכוכית וכסוי גם כן במחירים סבירים ביותר.

עשיתי הזמנה באתר של שיומי מקס וביקשתי חיוב בטלפון. התקשרו אלי למחרת ולא יכולתי לענות, חזרתי אליהם כעבור 10 דקות ואמרו לי שתכף יחזרו ולא חזרו. דבר זה חזר פעמיים. למחרת התקשרתי שוב ונאמר לי כי במלאי יש רק מטען מקורי והמחיר יהיה יותר יקר. ביטלתי את ההזמנה. בזאפ עדיין מופיע המחיר הנמוך אז למה הם מפרסמים אותו אם אין להם במלאי?

רכשתי טלפון redmi note 4 למרות שהגעתי בסוף יום העבודה שלהם, כמה דקות אחרי שעת הסגירה, נתנו לי שירות מצויין מקצועי ואדיב. כל הטלפון שהם מפרסמים קיימים במלאי בשונה מהרבה חנויות שמפרסמים ואז מגיעים לחנות ואין את מה שביקשת ממליץ בחום

שירות אדיב ומעולה. מחירים לכל כיס. בחור בשם מיכאל שירת אותי והיה נחמד מאוד וסבלני.

שרות לקוחות מושלם!! מחירים נמוכים ביותר.. מיקום נוח מקומות ישיבה נוחים בחנות ויחס מושלם ביותר..