המכשיר שלי, samsung galaxy s8 plus, היה עם בעיות הטענה, והעבר דאטה. חלק מהכבלים עבדו, וחלק לא. הכבלים שלא עבדו עבורי, כן עבדו במכשירים אחרים, אז הנחתי שמדובר בבעיה בשקע הטעינה.
בחיפוש בזאפ הם היו הכי זולים, אז הגעתי אליהם ביום שישי בבוקר עם בקשה להחליף את שקע ההטענה.
המוכר בכניסה לקח את המכשיר והעביר אותו לטכנאי בחדר האחורי, תוך שהוא אומר לו על הבעיה.
אני הספקתי להוסיף עוד איזה תאור קצר, ובזמן הזה, אחרי כ-20 שניות שהטלפון היה בחדר האחורי, הטכנאי יצא ושאל אם יש לי פה מטען "בעייתי".
הוצאתי מטען, והוא בדק לי הטענה איתו - טען מעולה.
סידר לי את הבעיה ב-20 שניות ולא לקח כסף!!!
(כנראה עניין של לכלוך או משהו כזה בשקע, למרות שבדקתי את זה וניסיתי לנקות בעצמי)
מומלץ!