בתאריך 20 ביוני 2018 רכשתי דרך אתר האינטרנט טאבלט מסוג סמסונג, ונאמר כי הטאבלט יגיע תוך 7 ימי עסקים. הסיבה שרכשתי אותו היא המחיר ומספר ביקורות חיוביות שקראתי, למרות שהיו גם כאלה שליליות, אך החלטתי לתת סיכוי. בתאריך 25 ביוני בדקתי באתר הדואר איפה נמצא במוצר ונאמר שהוא נמצא בסניף אחר מזה שבמקום מגוריי. התקשרתי לחנות, לאחר מספר ניסיונות להשיג אותם, ענתה לי בחורה בשם נועה שהציגה את עצמה כנהלת הרשת. היא לא טרחה לבדוק את מספר ההזמנה במחשב ורק אמרה: "ידידי, זה קורה וזה יגיע אליך, בוא נחכה עוד יום". זה היה ברור שזה לא יגיע, שכן זה הגיע לסניף דואר אחר. למחרת התקשרתי וענה לי בחור בשם אבירם. הוא אמר לי שאני צריך לנסוע להביא את זה משם, למרות שהחנות התחייבה על מכירה בדואר רשום עד הבית. אחרי כמה שיחות בינינ לבינו, הובטח שדואר ישראל יוציאו את זה אליי בדואר אקספרס עד יום חמישי 28 ביוני. בתאריך 27 ביוני התקשרתי שוב לחנות כי ראיתי שלא יצרו איתי קשר מהדואר. שוב ענתה לי נועה שהתווכנה איתי על העניין. היא אמרה שתבדוק את זה ותחזור אליי תוך עשר דקות. שלוש שעות אחר כך, אני התקשרתי. היא לא ממש ידעה מה להגיד לי. במקביל, הבחור הראושן שטיפל בזה בשם אבירם התקשר אליי ואמר לי: : "אני בכלל לא בעבודה ואני מטפל בזה". כלומר השתמע מדבריו שאני צריך להודות להם שהם מטפלים בעניין. בשלב הזה אמר שאני יכול לקבל את זה רק בראשון ביולי. כמובן שזה לא רלוונטי כי מראש אמרתי שעליי לקבל את זה בהקדם לצורכי העבודה. בשלב הזה עוד לא קיבלתי זיכוי, אבל מעבר לכך - נראה שצורת העבודה של החברים היא מאוד לא מקצועית, ברברית ולא מנומסת. תחשבו פעמיים לפני שתסכימו לרכוש דרכם, כי כרגע לא ברור מה יהיה.
תגובת החנות
לקוח הזמין דואר רשום ( מתחייבים תוך 7 ימי עסקים ) לרחוב בזל בתל אביב. לאחר מס ימים צלצל אלינו להגיד שהחבילה הגיעה בטעות (טעות של הדואר , לא שלנו ) לרחוב הברזל בתל אביב. למרות שלא עברו 7 ימי עסקים עדיין אלא רק 5 ( שישי - שבת הם לא ימי עסקים) פנינו לדואר ביקשנו להוציא שליח מיוחד לבית הלקוח שיביא את החבילה מרחוב הברזל ויספק אותה ללקוח ברחוב בזל ,. המשלוח הזה עלה לנו 70 ש"ח ולמרות שהלקוח לא שילם על משלוח כלל והזמין בכלל דואר רשום וגם לא עברו 7 ימי עסקים הוא בכל זאת רשם חוות דעת שלילית למרות שהוצאנו כסף מכיסנו על מנת לעזור לו - כל יתר הסיפורים שלו ועצם העובדה שקורא לנו ברברים - לא מתקבלת על הדעת הקלות שבה אנשים יכולים להכפיש שם של בית עסק שיצא מגדרו והפסיד כסף על מנת לעזור ללקוח למרות שלא אנחנמו טעינו אלא הדואר ולמרות שבין רחוב בזל לרחוב הברזל מפרידים בדיוק 2 קילומטר ... ממש "הרצחת וגם ירשת..." !!! עצוב.