מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 41

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
ענבל
ענבל
03.07.2018
מוצר שנרכש: A1

אני עצמי עובדת בשירות לקוחות ואני יודעת כמה זה קשה לפעמים לרצות את כולם את כל המכשירים שלי אני קונה אצלכם גם לי וגם למשפחה שלי וכמובן אמשיך לשדרג ולקנות !! קיבלתי שירות נהדר מבן המקסים נהנתי מאוד מאוד ואני ממליצה ומעריכה כל כך את היחס , היום זה לא מובן מאליו!! עלו והצליחו!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Francis
Francis
03.07.2018
מוצר שנרכש: XIAOMI 5A

אחרי שבוצע עסקה קבלתי שיחה טלפוני לנסות לגרור שלם יותר - לא רציתי וגם לא רצו לספק כמות שמופיע באתר. ביטלו עסקה בסוף

תגובת החנות

הלקוח בעל עסק ומבקש לקנות כמות סיטונאית , כאשר מסרבים לספק לו - הוא כותב חוות דעת שלילית על החנות בטענות שונות ומשונות. גם למתחרים שלנו כתב את אותן חוות דעת. באתר הבית שלנו ובתקנון האתר מופיע בפירוש שאין אנו מוכרים לחנויות .

חוות הדעת עזרה לכם?
גנית
גנית
28.06.2018
מוצר שנרכש: A8

אין מה לומר שירות מעולה, מחיר מעולה בקיצור ממולץ ביותר.... תודה לאיציק אין כמוך מושלם

חוות הדעת עזרה לכם?
mudpie
mudpie
27.06.2018
מוצר שנרכש: טאבלט Samsung Galaxy Tab A 10.1 SM-T585 16GB סמסונג

בתאריך 20 ביוני 2018 רכשתי דרך אתר האינטרנט טאבלט מסוג סמסונג, ונאמר כי הטאבלט יגיע תוך 7 ימי עסקים. הסיבה שרכשתי אותו היא המחיר ומספר ביקורות חיוביות שקראתי, למרות שהיו גם כאלה שליליות, אך החלטתי לתת סיכוי. בתאריך 25 ביוני בדקתי באתר הדואר איפה נמצא במוצר ונאמר שהוא נמצא בסניף אחר מזה שבמקום מגוריי. התקשרתי לחנות, לאחר מספר ניסיונות להשיג אותם, ענתה לי בחורה בשם נועה שהציגה את עצמה כנהלת הרשת. היא לא טרחה לבדוק את מספר ההזמנה במחשב ורק אמרה: "ידידי, זה קורה וזה יגיע אליך, בוא נחכה עוד יום". זה היה ברור שזה לא יגיע, שכן זה הגיע לסניף דואר אחר. למחרת התקשרתי וענה לי בחור בשם אבירם. הוא אמר לי שאני צריך לנסוע להביא את זה משם, למרות שהחנות התחייבה על מכירה בדואר רשום עד הבית. אחרי כמה שיחות בינינ לבינו, הובטח שדואר ישראל יוציאו את זה אליי בדואר אקספרס עד יום חמישי 28 ביוני. בתאריך 27 ביוני התקשרתי שוב לחנות כי ראיתי שלא יצרו איתי קשר מהדואר. שוב ענתה לי נועה שהתווכנה איתי על העניין. היא אמרה שתבדוק את זה ותחזור אליי תוך עשר דקות. שלוש שעות אחר כך, אני התקשרתי. היא לא ממש ידעה מה להגיד לי. במקביל, הבחור הראושן שטיפל בזה בשם אבירם התקשר אליי ואמר לי: : "אני בכלל לא בעבודה ואני מטפל בזה". כלומר השתמע מדבריו שאני צריך להודות להם שהם מטפלים בעניין. בשלב הזה אמר שאני יכול לקבל את זה רק בראשון ביולי. כמובן שזה לא רלוונטי כי מראש אמרתי שעליי לקבל את זה בהקדם לצורכי העבודה. בשלב הזה עוד לא קיבלתי זיכוי, אבל מעבר לכך - נראה שצורת העבודה של החברים היא מאוד לא מקצועית, ברברית ולא מנומסת. תחשבו פעמיים לפני שתסכימו לרכוש דרכם, כי כרגע לא ברור מה יהיה.

תגובת החנות

לקוח הזמין דואר רשום ( מתחייבים תוך 7 ימי עסקים ) לרחוב בזל בתל אביב. לאחר מס ימים צלצל אלינו להגיד שהחבילה הגיעה בטעות (טעות של הדואר , לא שלנו ) לרחוב הברזל בתל אביב. למרות שלא עברו 7 ימי עסקים עדיין אלא רק 5 ( שישי - שבת הם לא ימי עסקים) פנינו לדואר ביקשנו להוציא שליח מיוחד לבית הלקוח שיביא את החבילה מרחוב הברזל ויספק אותה ללקוח ברחוב בזל ,. המשלוח הזה עלה לנו 70 ש"ח ולמרות שהלקוח לא שילם על משלוח כלל והזמין בכלל דואר רשום וגם לא עברו 7 ימי עסקים הוא בכל זאת רשם חוות דעת שלילית למרות שהוצאנו כסף מכיסנו על מנת לעזור לו - כל יתר הסיפורים שלו ועצם העובדה שקורא לנו ברברים - לא מתקבלת על הדעת הקלות שבה אנשים יכולים להכפיש שם של בית עסק שיצא מגדרו והפסיד כסף על מנת לעזור ללקוח למרות שלא אנחנמו טעינו אלא הדואר ולמרות שבין רחוב בזל לרחוב הברזל מפרידים בדיוק 2 קילומטר ... ממש "הרצחת וגם ירשת..." !!! עצוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
טליה
טליה
27.06.2018
מוצר שנרכש: A7

שרות מעולה אדיב ונחמד,אני ממליץ בחום להגיע ולקננות , קניתי כמה פעמים,,מבחר גדול של טלפונים

חוות הדעת עזרה לכם?
עומר
עומר
24.06.2018
מוצר שנרכש: Air pod

99.999 אחוז הם לא עונים והקו תפוס פשוט הזוי השירות הגרוע הזה מי שקונה מוצר מהם ויש לו בעיה שידע אין אבא ואין אמא אפחד לא עונה ועם עונים אומרים שחוזרים ובחיים לא חוזר

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
20.06.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 5 Plus

רכשתי שיואומי רדמי 5 פלוס. השירות היה אדיב, מהיר ומקצועי! המחיר מצויין ואין לי ספק שאחזור לחנות בעתיד.. שי א.

חוות הדעת עזרה לכם?
Reuven
Reuven
19.06.2018
מוצר שנרכש: אייפון xs

קניתי אייפון xs ולאחר פתיחת המוצר היתה בו בעיה אני רוצה לשבח את אדם בחור מקסים שהחליף לנו במיידי את המכשיר למכשיר אחר חדש וזיכה אותנו על הכיסוי ששילמנו עבורו כך שקבלנו כיסוי ללא תשלום זה לא מכשיר ראשון שאני קונה במובייל לנד תמיד אדיבים ומקצועיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
zeevb78
zeevb78
18.06.2018
מוצר שנרכש: סמסונג

שירות טוב, מחירים זולים ומוצרים איכותיים. ממליץ לבדוק את המקום לפני שקונים במקום אחר .

חוות הדעת עזרה לכם?
netanel
netanel
15.06.2018
מוצר שנרכש: S7 edge galaxy

מדהימים שירות מעולה לקוח חוזר מרוצה מהמחיר ומרוצה מזכירות תודה לרבים על העזרה מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
avia
avia
13.06.2018
מוצר שנרכש: ‏שואב אבק רובוטי Roborock Mi S50 Robot Vacuum 2

קניתי שואב אבק ביום ראשון. המוכר שכנע אותי להוסיף 35 ש''ח למשלוח כי "בדואר רשום לא שומרים על החבילות". לצערי הסכמתי ואכן קיבלתי את המשלוח. אחרי יומיים המחיר ירד ב 40 ש''ח. התקשרתי וביקשתי זיכוי על ירידת המחיר. המוכר סירב כי "אם המחיר היה עולה לא היית מתקשר לשלם יותר". כשאמרתי שאחזיר את המוצר ואקנה שוב כי הקרטון עוד לא נפתח בכלל הוא איים שיחייב אותי בדמי ביטול עסקה. בלית ברירה אני סופג כעת את ירידת המחיר אבל נשארתי עם טעם מר על התנהלותם והגינותם של המוכרים. כמובן שלפי החוק זכותם לסרב. פשוט הרגשתי צורך לפרסם את המקרה שאנשים יעשו את השיקול בעצמם האם כדאי להם לקנות מהם או לא.... יש לציין ששוב. עברו בסהכ יומיים מתאריך הקנייה והמוצר סגור בקרטון ועוד לא נפתח. סתם גועל נפש

תגובת החנות

אחחחחח... כמה היד קלה על המקלדת... רק שאלה אחת יש לנו לאדון הנכבד... אם המחיר היה עולה ב40 ש"ח יומיים לאחר שקיבלת את המוצר- גם היית מצלצל אלינו ורושם לנו חוות דעת שלילית כי לא נתנו לך לשלם יותר.... ? מחירים משתנים מדי יום, לעיתים גם מעבר לכך ואיננו מחייבים אף לקוח בשקל יותר או שקל פחות מהמחיר המופיע באתר . כמה חבל שכל אחד יכול לרשום מה שבא לו - גם אם הוא לא צודק...

חוות הדעת עזרה לכם?
בר
בר
10.06.2018
מוצר שנרכש: xiaomi note 4b

ביצעתי קנייה מקוונת. לצערי קיבלתי מהחברה מוצר פגום (מכשיר XIAOMI). התמיכה הטלפונית מהחברה הייתה לא טובה והיחס כשאישתי הגיעה לחנות היה מאוד לא מכבד. אני לא אבצע שוב קנייה בחנות זו, לא בגלל איכות המוצר (יכול לקרות) אלא בגלל השירות הלקוי עד מאוד.

תגובת החנות

לקוחה רכשה מכשיר בחודש מרץ , הגיעה לחנות בחודש יוני עם טופס מהמעבדה שהמכשיר היה אצלם ויש מכה שאגב גם נראית לעין בצדו השמאלי של המכשיר וכיפוף במסגרת. דרשה שנחליף לה מכשיר למכשיר חדש בטענה כי המכשיר עושה לה בעיות לטענתה מהיום הראשון. הוסבר לה בסבלנות רבה גם בטלפון וגם פרונטלית שלא ניתן להחליף מכשיר עם מכה לאחר 3 חודשים ושהיבואן בעצמו טוען שיש נזק פיזי למכשיר ( שוב- רואים את הנזק במבט ראשון )כמובן שהתשובה שלנו ושל היבואן לא מצאה חן בעיניה וכמובן מפה חוות הדעת השלילית.

חוות הדעת עזרה לכם?
ליני
ליני
10.06.2018
מוצר שנרכש: A8

היום ה 10/12/18 הגעתי בפעם השניה לחנות מובייל לנד בהרצליה. אחרי שהייתי מרוצה מאוד בפעם הראשונה. ניק המוכר היה אדיב מקצועי ונדיב. אין ספק ששווה להגיע לחנות הזו לקנייה חכמה ומשתלמת. אני ממליצה בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכס
אלכס
07.06.2018
מוצר שנרכש: S9 plus

תודה רבה לצוות של חברת מוביילנד באמת שהיה תענוג לקנות אצלכם מוזיקה טובה אנשים נחמדים והכי חשוב שימשיכו לחייך בהצלחה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
07.06.2018
מוצר שנרכש: A1

לא פעם ראשונה שאני קונה אצלם טלפון, מחירים פיצוץ שירות מצויין ממליץ בחום ובטוח שתהנו מהקהילה ותיהו מרוצים

חוות הדעת עזרה לכם?
ilanshaulian
ilanshaulian
07.06.2018
מוצר שנרכש: A8 plus

לא פעם ראשונה שהמשפחה קונים כאן מכשירים מרוצים מאוד מהשירות של החברה ממליצים וכמובן שנחזור!

חוות הדעת עזרה לכם?
שון שמעון
שון שמעון
06.06.2018
מוצר שנרכש: Samsung a5

קניתי Samsung A5. אחלה שירות. קיבלתי שירות מבן. ממליץ בחם. יש חניה ליד החנות וגם חניון.

חוות הדעת עזרה לכם?
mayasound
mayasound
04.06.2018
מוצר שנרכש: טלפון נייד xioaomi redmi

לפני 4 וחצי חודשים רכשתי טלפון של שיומי, ובשיחת טלפון מהחנות שכנעו אותי להוסיף 50 ש"ח על מטען מקורי של סמסונג. עם הטלפון הגיע מטען עם ראש לבן וכבל שחור של חברה לא ידועה, כשהחיבור ביניהם והחיבור בין הכבל לטלפון עצמו אינו חלק כלל וכלל, פשוט בדיחה. מאז ניסיתי לפנות מספר פעמים, ובמקרים הבודדים בהם ניתן היה להשיג את המוקד להזמנות אינטרנטיות- הובטח לי שקרתה טעות ושישלחו אליי מטען מקורי חדש. כאמור עברו מספר חודשים והדבר טרם קרה. פשוט זלזול בוטה בלקוחות- החל מהגניבה של 50 ש"ח עבור מוצר שלא קיבלתי, דרך אי המענה של המוקד להזמנות אינטרנטיות, ועד "מריחת" התלונה שלי בהבטחות שווא.

תגובת החנות

הלקוח קיבל כפיצוי ראש מטען מהיר מקורי של סמסונג וכבל מקורי של קסיומי.לאחר חודש וחצי צלצל לחנות וטען שהם לא תקינים - נשלח לו שוב בדואר רשום מטען וכבל חדש ללא עלות מבלי שיצטרך לשלוח בחזרה את הישן. לאחר שבועיים צלצל שוב לחנות וטען שלא הגיע - שלחנו לו שוב ואף קיבל במייל מס מעקב... במערכת הדואר מופיע שכבר בתחילתחודש מאי אסף הלקוח את המטען (השלישי במספר ) שנשלח אליו...

חוות הדעת עזרה לכם?
Elly
Elly
01.06.2018
מוצר שנרכש: Redmi Note5A Prime

הגעתי לקנות מכשיר סלולרי, ידעתי פחות או יותר את הצרכים, לא את הדגם. קיבלתי ייעוץ ושרות מצויין מבן. תוך כמה דקות הייתי בחוץ עם המכשיר. לא ניסו לדחוף לי דגם יותר יקר או אביזרים נוספים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Idan
Idan
29.05.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi a1

אחלה של מקום. שירות מעולה מקצועי ואדיב . עזר לנו בן עם שירות מצוין. בטוח שנחזור!

חוות הדעת עזרה לכם?
Sun
Sun
29.05.2018
מוצר שנרכש: כל מכשיר אותו סיפור

פשוט עבודה בעיניים! דיברתי עם השירות לקוחות של החנות, נאמר לי שהכל זמין במלאי כל מה שאני מבקש הגעתי לחנות בהרצליה,ומסתבר שהמכשירים מגיעים ללא מטען מקורי (אלא אם כן יבואן רשמי) זאת אומרת המחיר הנקוב באתר אינו כולל מטען מקורי ואזי אין אחריות (יחד עם הטלפון מגיע אחריות שרשום באחד הסעיפים - הטענה במטען לא מקורי מבטלת אחריות) ואז כבר עדיף לקחת יבואן רשמי כי בתוספת של עוד כמה עשרות/מאות שקלים מקבלים טלפון עם המטען המקורי. פשוט ביזיון! לא קניתי וברחתי מהחנות.

תגובת החנות

נו ו... לא יודעים מי הלקוח ומה עומד מאחורי חוות הדעת... רשום באתר באותיות קידוש לבנה בכל מסך אפשרי שיבוא מקביל מגיע עם מטען תואם..! אולי במקום לרשום חוות דעת ולהשמיץ פשוט תקרא באתר בפעם הבאה...

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
26.05.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
קובי
קובי
25.05.2018
מוצר שנרכש: שיואמי 5 פלוס

החנות המציעה את המכשיר (שיואמי 5) במחיר הכי זול. כאשר הגעתי לחנות נמסר לי שהמחיר הזה הוא למכשיר לא מקורי. בשום מקום באתר שלהם ו/או באתר של זאפ לא רשום שזה עבור מכשיר לא מקורי. גם אם רציתי את המכשיר ה "לא-מקורי" - הוא לא נמצא כרגע בחנות והם מוכנים למכור את המכשיר ב 750 שקלים. הטעיה צרכנית פרקסלנס. ישפוט הציבור ויחליט כוכב אחד עבור השירות - וגם זה 2 כוכבים יותר מידי

תגובת החנות

אין לנו מושג מי כתב את חוות הדעת... כנראה יש אנשים שלא יודעים לפרגן למתחרים... בכל אופן מעולם לא מכרנו מכשיר לא מקורי ההבדל היחידי בין שני סוגי היבוא בחנות הוא ערכה עם מטען מקורי או ערכה עם מטען תואם. בדיוק כמו שמופיע באתר .. אם היינו יודעים מי כתב את חוות הדעת הזו היינו גם מגישים נגדו תביעה בגין הוצאת דיבה... לא יתכן שכל אחד יכתוב כל העולה על רוחו בלי לשאת בתוצאות ... אולי לפני שאנשים פוגעים לאנשים בפרנסה הם יחשבו פעמיים....

חוות הדעת עזרה לכם?
Alex
Alex
23.05.2018
מוצר שנרכש: S8

חנות מאוד נחמדה. אין בעיה למצוא חניה באיזור. מבחר מכשירים ואביזרים. מחירים ושרות ברמה גבוהה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודית
יהודית
21.05.2018
מוצר שנרכש: טלפון סוללרי xiaomi redmi 5 plus

ביצעתי הזמנה התקשרו אלי ושאלו אם אני רוצה בתוספת מחיר מיבואן רשמי, הסכמתי, תוך 3 ימים קבלתי את המוצר, עובד נהדר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון