
אתר נוח מאוד לשימוש, והכי חשוב שירות לקוחות אדיב מקצועי ומהיר ממליצה בחום לרכוש דרכם

אתר נוח מאוד לשימוש, והכי חשוב שירות לקוחות אדיב מקצועי ומהיר ממליצה בחום לרכוש דרכם

אתר מהיר ונוח. מסודר היטב ופועל לטובת הלקוח. מגוון מוצרים רחב, חלקם הגדול עם אחריות מקומית.

מעולה, הגיע מהר יותר מהצפוטי.. המוצר הגיע שלם.. היה לי חסר עדכונים על מצב המוצר מתי עומד להגיע, ומוטב היה לצרף מדריך עם המוצר כדי לעזור לפתור אי הבנות

במשך שנים רבות קניתי מוצרים דרך חנויות וואלה והיתי מאוד מרוצה מהמוצרים , מהשירותים , מהמתווכחים על ידם ומהשיתוף פעולה עם הספקים. ואכשיו קניתי דרך חנות וואלה אנטנה פנימית לקליתת שידורים של תוכניות טלוויזיה ישראליות דרך מערכת הDVB(הזמנה מס.5825021 מכשיר BT 360) האנטנה איכותית ,מרוצה מהתמונה , המסופקת בטלוויזיה הכמה ואני ממליץ למעוניאנים לקנות אנטנה כזו .

שירות גרוע לאחר קבלת מוצר לא הייתי חוזר לקנות שם. אומרים דבר אחד מקבלים דבר אחר.

אין דרך ליצור עם שירות הלקוחות שלהם קשר. לא מציגים טלפון או אימייל ולא ניתן להשאיר הודעה באתר. קניתי דרכם מקרר (דרך zap) ולא קיבלתי חשבונית. ואין לי מושג איך לקבל את החשבונית עכשיו. בעייתי ומסוכן לקנות דרך חברה שלא מנגישה את שירות הלקוחות שלה ואין עם מי לדבר.
שלום גיא, חשבונית מונפקת לאחר קבלת המוצר ונמצאת בכרטיס הלקוח שלך בקטגוריית "חשבוניות שלי". שלחתי לך בנוסף כעת למייל . לשרותך תמיד צוות וואלה שופס.

1- לא מצליחה להתחבר למערכת 2- השירות מתחת לכל ביקורת 3- עשיתי הזמנה לפני יותר משבוע ורק ביום חמישי הנציג שלכם התקשר ואמר לי שאי אפשר לספק את ההזמנה כי חברת השליחות לא מבצעת לכפר שלי (ממש מעניין למה) אחר כך אמר לי שיבדוק ויחזיר לי תשובה ועדיין אין עדכון 4- מנסה להשיג אותם בטלפון שבוע ללא הצלחה 5- נא לבטל בבקשה את ההזמנה והחזיר לי את הכסף
בוקר טוב, צר לנו על חוויית השירות. דואגים לתקן לך אותה במיידית!

הזמנו מיקרוגל דרך וואלהשופס. כשהשליח הגיע-הוא לא הסכים לפנות את המיקרוגל הישן למרות שזה החוק! הוא תירץ את עצמו שהוא לא יכול לקחת ממישהו משהו בלי שיהיה כתוב לו בדיוק מה הוא לוקח. התווכחתי איתו ליד הדלת איזה 5 דק' עד שהוא הלך, והמיקרוגל הישן נשאר ליד הדלת. הוא שם כבר 3 שבועות! לוואלהשופס יש איכות שירות גרועה: אי אפשר לדבר עם נציג, הכל דרך האתר. אבל האתר כ"כ גרוע, שאישתי לא מצליחה להיכנס. נאלצנו לפתוח לי חשבון חדש באתר. אחרי הודעות הלוך ושוב, שוב ושוב, התקשרו לאישתי ואמרו לה בתדהמה שלא יכול להיות שלא ייקחו את המיקרוגל, ואז אפילו העיזו לרמוז שאולי הוא לא היה מוכן ליד הדלת. הסברנו שהוא היה (מה כבר יש להכין מיקרוגל? כולה הוא נותק מהחשמל וישב מחכה לשליח ממש בכניסה לבית), ואז אמרו שיחזרו אלינו. לא חזרו. עברו כבר ימים מאז השיחה ההיא, וגם הודעות נוספות ששלחנו. כלום. לא עונים, לא מטפלים. עברו על החוק בלי להניד עפעף.
היי שני, צר לי לקרוא את מה שכתבתם. אנו מטפלים כעת בפנייתך וחוזרים אלייך היום למתן טיפול בפנייתך עד לשביעות רצונך!

חוויה גרועה ביותר , לא להתקרב. הזמנתי מדיח כלים מוואלה שופס , בפועל עשו טעות ושלחו לי מדיח מדגם אחר. לא ניתן להשיג את השירות לקוחות שלהם בטלפון ,אלא רק להשאיר פנייה באתר. באמצעות האתר מבטיחים לחזור תוך 24 שעות - שקר גס ,אולי 72 שעות במקרה הטוב. מצטער מאוד שקשרתי את עצמי לוואלה שופס בקנייה הזו. לא אמליץ לאף אחד לחשוב על לקנות מהם -לא משנה כמה המחיר נראה אטרקטיבי!!! אם היה שירות הוא היה גרוע ,אבל אין בכלל שירות!!! איך זה בדיוק תוכן פוגע? חוות דעת אמינה על השירות

לא לקנות שירות גרוע חבל שהמינימום זה כוכב אחד כי גם ציון של 1 מתוך 5 לא מגיע לוואלה שופס.

אתר שיודע "להתאים" את עצמו אלי, הוא לומד "ויודע" מה אני מחפש, ולפי זה הוא מציע לי, במחירים שאפשר רק לחלום עליהם...

הקניה הייתה פשוטה ומהירה, כל הפרטים שחיפשתי היו נגישים באתר. ההזמנה הגיעה במהירות בימי הסגר הנוקשה של הקורונה... הופתעתי לטובה. תודה!

המוצר עונה על הדרישות התמונה תואמת את המציאות אספקה בזמן שהובטח מוכרן אדיב שיחה קצרה ולעניין

מוצרים באיכות מצוינת, שרות אמין תמיד. ממליץ כשנים רבות אני משתמש בקניות באתר . מאוד אחרים!

רכשתי מוצר לחצר .קיבלתי אישור ומספר מעקב לחברת משלוחים ציטה . מספר המעקב לא היה מוכר בציטה . נעשתה פניה און ליין לשרות הלקוחות שנענתה שהנושא בבדיקה. לאחר עוד כשבועיים התקשרה נציגה ואמרה שתחזור אלי לאחר בדיקה.. אז אמרה אבל לעולם לא חזרה . פניה נוספת און ליין לא נענתה בכלל .לאחר עוד פניה עם מילים "קשו" חזרה נציגה והסבירה לי שהמוצר אבד ולספק אין מוצר נוסף. זהו אין מה לעשות. כל התהליך נמשך חודשיים. מוואלה שופס הייתי מצפה ליותר
היי, צר לנו על חוויית השירות שקיבלת. אנו דואגת שיצרו איתך קשר לטיפול בפנייתך עד שביעות רצונך

תהליך הקניה היה יעיל וטוב,, לא עמדו במועד הספקה אבל זה נניח סביר במצב הנוכחי מה שלא תקין שלא הודיעו וואוולה לא ידעו בכלל, רק שהתקשרתי התחילו לברר. המחשב הגיע לא ממש במצב טוב,, באודיו היו בעיות,.. בברכה חנן
היי, דואגים ליצירת קשר עמך במיידי עד לטיפול בפנייתך עד לשביעות רצונך .

הזמנתי את הברז בתקופת קורונה, כשרוב המשק היה מושבת. המחיר מאוד הוגן. המוצר הגיע יחסית מהר. העניין הוא רק שהזמנתי הברגה 3/4 (ואפילו שילמתי תוספת מחיר על כך), אך קיבלתי עם הברגה של 1/2. הייתי צריך להוסיף ניפלים ע"מ להתקין אותו.

הזמנתי נעלים בתאריך 13.04.2020 עם תאריך אספקה עד 26.04.2020 ביקשתי משלוח עם שליח. היום 07.05.2020 עדין לא קיבלתי את הסחורה. כבר קיבלו תשלום מלא. בניסיונות אין ספור לדבר טלפוני עם נציג היום קיבלתי מענה שאמר שהדרך היחידי שאקבל מענה זה דרך האתר. מזמן כתבתי באתר שלהם ולא קיבלתי תשובה. אין לי למי לפנות ואני לא יודעת איך למצוא את הקניה שלי ממש שירות גרוע אם אפשר לקרוא לזה שרות פנינה

מחיר הכי זול למוצר(חתום באריזה,מקורי,מטען ואחריות יצרן). משלוח מהיר לחנות PickUP באיזור מגוריי. אתר נוח מאוד עם אופציה לכניסת אורח! יצויין כי לא הוצרכתי בשירות לקוחות(קראתי ששם יש מעידות)!

פשוט נוראי, הם הבטיחו שהמשלוח שלי יגיע תוך ארבעה ימי עבודה וארבעה ימי עבודה כבר עברו, עכשיו בסטטוס ההזמנה הם שינו את זה לשבעה ימים, ניסיתי ליצור איתם קשר ובהתחלה הם כן ענו לי ואמרו שהם מטפלים בזה אבל עכשיו זה מרגיש כאילו הם פשוט מתעלמים ממני, רק היום הם שנו את סטטוס ההזמנה ל"ההזמנה בהכנה", פשוט לא יאומן, הדבר הטוב יחידי לגביהם זה שהמחירים שלהם הם נמוכים יותר מבחנויות אחרות, אני ממליץ לשלם קצת יותר לחנות אחרת כדי לקבל שרות טוב יותר.

רכשתי בשבוע שעבר מדיח כלים ומעוניינת להחזירו, טרם פתחתי את הקופסא וטכנאי לא תואם . אני מחפשת את החברה מזה שבוע ימים ע"מ לתאם החזרה של המוצר ולא חוזר אלי נציג ע"מ לקדם את העניין . הצלחתי לתפוש נציגה אחת שהבטיחה לי שתחזור עם תשובה פרקטית כיצד לעשות זאת ומאז אין עם מי לדבר , מענה של מוקד חיצוני בלבד, כתבתי ב"צור קש" 3 פעמים בקשה בנושא ותגובה אין.. קורונה לא קורונה אין זו סיבה לא להתייחס ללקוחות . חבל שמיתוג וREPUTATION של כל כך הרבה שנים הולך לטמיון כי אינכם טורחים לענות ללקוחות. אם הינכם קוראים את ההודעה / תגובתי זו , מבקשת שתצרו עמי קשר לאלתר. תודה הדס

מוצר מעולה!! משלוח מהיר וחווית קניה מהנה. המזנון ברמה גבוהה ויציבה. השליח היה אדיב ונעים

מחיר זול שירות אדיב ונעים משלוח מהיר עד לבית ועוד בחינם מה אגיד שווה לרכוש שם

ביקשתי 4 פעמים לבטל את ההזמנה. (מייד אחרי הביצוע) מס' הודעה תאריך הודעה נושא 15423710 14:27 05/05/20 בירור נושא חיוב/זיכוי 15416526 08:37 04/05/20 בקשה לביטול ההזמנה. 15414285 14:23 03/05/20 בקשה לביטול ההזמנה. 15414277 14:20 03/05/20 בקשה לביטול ההזמנה. ומה קיבלתי? חיוב בקרטיס האשראי !!!!!!!!!!!!!!!!. בהתקשרות בטלפון מגיעים לשירות קבלת הודעות אנושי שלא לא נותנים שום פתרון ומנתקים. שירות מתחת לכל ביקורת. אני לא רוצה לשמוע יותר , אני רוצה אישור לביטול ההזמנה והחזרת כספי !!!!!!!
בוקר טוב, הזמנתך זוכתה הבוקר. באפשרותך לראות את הזיכוי תוך 72 שעות בחברת האשראי .

כמו תמיד בוואלה שופס, הזמנה קלה וחלקה. המוצר הגיע מהר מאוד עם שליח עד הבית.