מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone) - עמוד 41

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
lery
lery
15.06.2015
מוצר שנרכש: אביזרים גלקסי 5

הגעתי לחנות השירות היה מעולה למרות שהחנות היתה מלאה באנשים. המחיר היה זול ומשתלם. ממולץ מאוד למי שמחפש את המחיר הכי טוב ואת השירות הכי טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
יותם
יותם
10.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5s 32GB SimFree מהיצרן

שירות לקוחות מצוין, הזמנתי משלוח מהיר ובגלל אי הבנה שלא באשמתם המשלוח התעכב קצת לכן אליהו מנהל הסניף החליט לפצות אותי ושלח לי במשלוח אקספרס בלי תוספת תשלום. אמין מאוד, מחיר מהנמוכים בארץ, אפשרות פריסה לתשלומים ובסך הכל מקום טוב, אמין וזול. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי אורבך
אורי אורבך
10.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי One 64GB

הזמנתי מהאתר את המכשיר ותוך פחות מ-24 שעות חזרה אלי לידיה. שירות מצוין, ענתה על כל השאלות שלי בצורה מקצועית ואדיבה לידיה הפגינה ידע רב ושמחה לענות על כל השאלות אשר היו לי בנוגע למכשיר ולתהליך ההזמנה והמשלוח. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
עודד
עודד
09.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן samsung alpha

הזמנתי לתאילנדים שלי שלושה טלפונים . שני סאמסונג ALPHA ואייפון 5S אחד למרות שביקשתי את שני הסאמסונגים בתאילנדית גם בכתב בהזמנה וגם בשיחת טלפון לא קיבלתי אותם עם תאילנדית. האייפון הגיע עם תאילנדית אבל עם כתמים בתוך המסך וללא מטען. הייתי צריך לשלוח על חשבוני את שלושת הטלפונים ולמרות שהובטח לי זיכוי לא קיבלתי. לבסוף קיבלתי את הטלפונים עם תאילנדית ואייפון חדש עם מסך תקין. בסה"כ אכזבה מהשירות ולא אקנה שם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
09.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6 64GB Sim Free

בעקבות המלצת חברה שקנתה בגם היא את ה.פלאפון שלה בחנות זו דרך השרירות הטלפוני. נתקלתי בשירות סבלני ואדיב למרות שהיו מספר בעיות עם הכרטיס אשראי הם נהגו בסובלנות רבה עד לפתרון הבעיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
nofar
nofar
09.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G4 H815

מדובר ברכישה השלישית בחנות בשנה האחרונה זה התחיל לפני חצי שנה בהשוואת מחירים ל-LG G3 שהובילה אותנו לחנות הקטנה ברמת גן ושם קנינו מכשיר לאימי. ומכאן זה רק הלך והשתפר - מעבר למחיר הכי טוב בשוק, קיבלנו גם שירות א"א מדוד והקולגות שלו, מומחיות, אדיבות וזמינות גבוהה ביותר בכל שאלה שהייתה לנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
09.06.2015
מוצר שנרכש: שעון יד חכם Galaxy Gear SM-V700

קיבלת מתנה שעון חכם, בהתחלה השירות היה מצוין . לאחר חצי שנה הוא הפסיק לעבוד נתתי להם לתיקון (לאחר שנקנה בנפרד אחריות מורחבת ) בהתחלה טענו שהבעיה במטען ואין להם מטען כזה לבדוק. כאשר הזמנתי מחו"ל במיוחד מטען . האם טענו שהבעיה בכפתור הדלקה. לאחר ויכוחים רבים והגעה מיותרת לחנות לקחתי מהם את השעון ושלחתי אותו לסמסונג אלו תיקנו את המכשיר ללא תשלום . למרות שלא היה באחריות אצלם . לא להתקרב !!!

תגובת החנות

אמיר שלום כמו שהסברנו לך בחנות התיקון היה במסגרת האחריות ללא חיוב! הסבירו לך שאתה צריך ללכת לסמסונג לתקן את זה אך אתה התעקשת לסדר את זה אצלנו בחנות. חבל שאתה מחזיר לנו רעה תחת טובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ran
Ran
09.06.2015
מוצר שנרכש: LG g3 G3

אני בדרך כלל לא רושם חוות דעת אבל הפעם הייתי חייב! זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה בסים פרי. התקשרתי לחנות ב7/6/2015 ישר ענו לי וציינו שמומלץ לשריין מכשיר לפני הגעה לחנות (קניתי 3 מכשירים גלקסי 3) שהגעתי לחנות המכשירים חיכו לי בשקית ותוך 10דק העבירו את כל אנשי לשלושת המכשירים וענו על כל שאלותי ובנוסף קיבלתי אספרסו על חשבון הבית. אני ממליץ לכולם לקנות פה ואמליץ על החנות בכל פורום אינטרנטי

חוות הדעת עזרה לכם?
haim shimoni
haim shimoni
07.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי one

פרסום המחיר שקרי. אחרי שמזמינים מתקשרים וממציאים איזה סיפור שהסים לא גלובלי ושצריך להוסיף עוד 200 שקלים. רמאות נטו. המחיר המפורסם הוא בכדי להופיע בזאפ ראשונים. רחוק מרשעים ישועה

חוות הדעת עזרה לכם?
ת
ת
07.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6 64GB Sim Free

שירות מתוקתק ומקצועי. התקשרו תוך פחות מ-24 שעות מרגע הקנייה כדי לוודא את הפרטים ולתפעל את ההזמנה. לידיה במענה הטלפוני פשוט מלכה! נהניתי מפעולת הקנייה. ממליץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
לידור
לידור
07.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6 64GB Sim Free

לפני כשבוע התעניינתי בקניית אייפון 6. נכנסתי לזאפ וחנות זו הייתה ראשונה. התקשרתי על מנת לוודא שזה אכן המחיר והוא קיים במלאי כיוון שאני מגיע לחנות מרחוק בגלל המחיר המשתלם. נאמר לי שקיים שהטלפון קיים במלאי בצבע שחור שזה ללא תוספת כסף ושאני אוכל להגיע ולרכוש את המכשיר. שאלתי את המוכר האם הוא יכול לשמור לי בצד כיוון שאני בא במיוחד ומרחוק, נאמר לי שיש מספיק מכשירים בצבע שחור ושאין לי מה לדאוג הגעתי לחנות אחרי שעתיים של נסיעה כדי לרכוש את המכשיר, כאשר הגעתי וביקשתי לרכוש את המכשיר בצבע שחור, נאמר לי לתדהמתי, שהוא אינו קיים במלאי אלא רק צבע זהב/לבן בתוספת של כ170 שח. כיוון שהטלפון הקודם שלי שווק חיים,נסיעה נוראית של שעתיים על הכביש ואחרי תשלום על חנייה, החלטתי שאני אקנה כבר שם את המכשיר בתוספת של 170 שקלים לצבע לבן ,למרות התרגיל המכוער של הטעיית הצרכן.

תגובת החנות

לידור שלום! באתר מצוין שהצבע הזהב והלבן זה בתוספת תשלום! עוד מצוין שמומלץ לשריין מכשיר לפני הגעה לחנות וזאת כל אחד יכול לראות. אתה העדפת להתעלם מעובדה זו ולנסות את מזלך. אם היית מקשיב לנציג הטלפוני והיית משריין את המכשיר היית נמנע מאי הנעימות שנגרמה לך!

חוות הדעת עזרה לכם?
ניסו
ניסו
07.06.2015
מוצר שנרכש: HTC M9 M9

קניתי מכשיר HTC M9 מהחנות הנ"ל אשר הגיע ללא מטען מקורי ולא שמתי לב לכך רק בבית ערכה שכנראה הייתה פתוחה העיקר תקנו ועופו זה המוטו של החנות לא ממליץ בתחנה מרכזית כבר יותר אמינים

תגובת החנות

ניסו שלום! אנו מבקשים להשתמש בבמה זו כדי לתת תשובה מסודרת לכל חוות הדעת השליליות שחוזרות על עצמן בטענה של מטען "לא מקורי" ו/או "הגעתי לחנות והמוצר לא היה במלאי" אנו בסים פרי מאמינים שהשירות הוא מעל הכל לכן אנו ממליצים בחום לבדוק את הפרסום לגבי כל מוצר ב"תיאור המוצר" שם מופיע הערות לכל דגם ספציפי אנו יודעים ששרות טוב זה לקוח חוזר וגם המלצות למכרים ולכן אנו משתדלים מאוד מאוד לתת לכל לקוח את חווית הקניה הנעימה ביותר תוך שמירה על יעילות ,מהירות , סבלנות ואמינות. אנו שמחים לקבל ביקורות ואף משתפרים מכל חוות דעת אך חשוב לציין שיש חוות דעת שהם לא באו לשפר את חווית הקניה ללקוח או ללמד על השירות יש חוות דעת שמגיעות כניסיון סחיטה של הלקוח שלמרות שהוא יודע שאין מטען מקורי הוא מאיים שאם הוא לא יקבל את הטען המקורי הוא ירשום שהשרות היה לא טוב. אנו בסים פרי רואים זאת בחומרה רבה אך לצערנו הרב לא ניתן למנוע מחוות דעת סחטניות לעלות ולהתפרסם, חבל שחוות דעת אלו משפיעות על הציון של החנות למרות מאות חוות דעת חיוביות. אנו ממליצים בחום להתייחס לעובדות ולא לבעלי אינטרס כזה או אחר

חוות הדעת עזרה לכם?
Slava
Slava
05.06.2015
מוצר שנרכש: סלולרי G2

להתרחק מחנות זו הגענו לחנות לקנות LG G2 כי המחיר בזאפ היה הכי זול. השיחה התנהלה בחיוך ונמשכה כדקה. אחריה בת זוגתי ואני היינו בהלם גמור. זה הלך ככה: -שלום, אנחנו רוצים לקנות LG G2. -שחור או לבן? לבן עולה 150 שקל יותר כי פתוח לעדכונים. - טוב, נקח שחור. (הולך למחסן, מביא קופסה סגורה עם מדבקות שנראות מקוריות) אפשר לראות את המכשיר? - לא, תשלם ואז נפתח את הקופסה. - מה? למה? אני רוצה לראות מה אני קונה - לא - אז למה פתחת לבחור שהיה לפני בתור? - היה לי בא, לך לא בא לי לפתוח. - למה? - עזוב אחי, לא מוכר לך, נגמר במלאי! (מחזיר את הקופסה למחסן, וחוזר לטפל בלקוחות אחרים) - תסביר לי מה קרה פה? - לא מוכר לך. - אל תמכור, תסביר רק מה קרה? - לא מוכר! - מה קרה? - לא! אני ובת זוגתי עוזבים את החנות בשוק מוחלט. לא ברור מה הוא רצה להסתיר שם. הייתי עם הארנק ביד. יכל לעשות 1400 שקל בלי לעשות כלום. כשהתחלי לקרוא את הגובות פה הבנתי שהחנות מוכרת טלפונים מחודשים בקופסה של חדשים. בקיצור, לא להתקרב!!! לא ליפול בפח בגלל מחיר זול!

תגובת החנות

לקוחות יקרים אנו שמחים לשטף אתכם בחוויה של אותו ניסיון קניה של הלקוח: לקוח: פרסמתם G2? חנות:כן לקוח: מה המחיר? חנות: מה שמפורסם באתר לקוח: יש מטען מקורי? חנות: לא לקוח: למה? אם לא תביא לי מטען מקורי נרשום חוות דעת שלילית! שוב ניסיון של לקוח שאפילו לא קנה אבל ניסה לקבל מה שלא פורסם בחינם ואם לא אז יהיה חוו דעת שלילית. אז חבל שהוא הרס לאנשים טובים את ההפשרות להנות מחוויית קניה נעימה וטובה ומכפיש את שמינו הטוב שוב. תודה על שיתוף הפעולה ותודה לכל הלקוחות הנאמנים והטובים שלנו שרושמים באמת על השירות בצורה אוביאקטיבית

חוות הדעת עזרה לכם?
david
david
03.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S6

קניתי שנה שעברה טלפון בסים פרי והשירות היה מעולה. עכשיו הייתי צריך לקנות טלפון חדש לצרכי עבודה. הגעתי לחנות וכמו לפני שנה קיבלתי יחס מעולה! איש הצוות הסביר לי על כל הדגמים שיכולים להתאים לי היה מאד סבלני ובסוף יעץ לי על סמסונג 6 שמתאים לצרכי ובמחיר מצוין! קיבלתי גם כיסוי ומגן מסך בתור לקוח מתמיד. ממליץ בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אומנות אחזקת האופנוע
אומנות אחזקת האופנוע
03.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי nexus 4

קניתי מכשיר לא תקין,כשבאתי אליהם התייחסו בזילזול וניסו להפיל עלי את התקלה,לאחר כחודש החליפו לחדש שגם הוא לא היה תקין, רק היום קיבלתי בחזרה את המכשיר השני ומאוד מקווה שהפעם תקין, היחס שלהם מזעזע, לא להתקרב אליהם!

תגובת החנות

לקוח יקר שלום! חבל שהלקוח מתאר בצורה לא אובייקטיבית ורושם דברים סותרים, אין שום סיבה לזלזל באף לקוח והוא גם מציין שהוחלף לו המכשיר אבל למרות השירות הטוב שקיבל הוא החליט לכתוב את אשר על ליבו. חבל מאוד!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Oran
Oran
03.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

ביצעתי קנייה טלפונית של המכשיר LG G3 32GB, המכשיר בהתחלה הגיע ללא המטען אבל מולי מהחנות חזר אליי ואף פיצה אותי במגן למכשיר בחינם. יש תחושה שיש למי לפנות גם לאחר הקנייה במידה ומתעוררות בעיות. יחס אישי ואכפתיות. אני בהחלט ממליץ לקנות בחנות ואבצע שם את הקניות הבאות שלי.

תגובת החנות

אורן היקר שלום! כמו שאנו מאמינים ששירות זה מעל הכל אז לפעמים אנחנו גם עושים טעויות. כי מי שלא עושה לא טועה אבל אנחנו לוקחים אחריות מלאה ועוזרים ללקוח וגם מפצים שצריך. תודה רבה אורן ששיתפת את הגולשים!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
נק
נק
02.06.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

ההזמנה בוטלה לאחר שבמשך יומיים לא חזרו לקבל תשלום טלפוני. במהלך ההזמנה לא הייתה אפשרות לבחור צבע לטלפון. לאחר הכנסת צבע בהערות לא נראה הכיתוב במייל החוזר.

תגובת החנות

נק שלום! חשוב מאוד לציין שהפרסום עולה לנו המון כסף ואין לנו שום רצון לפרסם משהו שאזל מהמלאי. פשוט היו הזמנות של לקוחות שקדמו להזמנות שלך והתקשרנו לעדכן אותך כי שירות זה מעל הכל. נשמח לשרת אותך בעתיד וגם לפצות אותך על ההרגשה שקיבלת

חוות הדעת עזרה לכם?
tamir
tamir
01.06.2015
מוצר שנרכש: אוזניות מקוריות

קניתי אוזניות לפי התמונה שבאתר שלהם, ושם מופיע כפתור הווליום. קיבלתי אוזניות ללא ווליום, וביקשתי מהם שישלחו לי עם ווליום. קיבלתי לאחר כמה ימים שוב אוזניות מהם, ולהפתעתי הרבה הן שוב ללא ווליום. ביקשתי פיצוי או אוזניות אחרות עם ווליום, ונענתי בשלילה. לא אקנה שם שוב

תגובת החנות

תמיר שלום החלפנו לך 2 אוזניות. שילמת 50שח עבור האוזניות ופעמיים שלחו לך אותם בדואר ישראל שהמשלוח יותר יקר מהאוזניות אבל למרות זאת שלחו לך ללא חיוב והחליפו! אז תמיר היקר על מה בדיוק לפצות?? קבלת אזניות מקוריות של סמסונג במחיר הכי זול בארץ ואנחנו לא בסדר??!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
31.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 32GB D802

המענה לטלפון היה מיידי, השרות היה אדיב ומקצועי המוכר היה סבלני ונתן הסבר אמין ומקצועי לכל שאלה שעלתה בקשר לרכישה.

חוות הדעת עזרה לכם?
לוי
לוי
29.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

הגענו לחנות היה שם מוכר בשם דוד שהיה נחמד מאוד והסביר לנו כמו שצריך מה כדאי. וגם המחיר זול מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
sigalmo
sigalmo
28.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן

הטלפון נרכש מהחנות הזו ב-16 לפברואר 2015. וידאתי איתם טלפונית שהטלפון חדש ולא מוחדש והם הבטיחו לי שחדש לחלוטין! (בזאפ לא צויינה המילה מוחדש). כדי להיות בטוחה ורגועה, אספתי אותו בעצמי מהם ובדקתי איתם שוב שאכן הוא חדש! יומיים לאחר מכן רכשתי פנל בחנות אחרת ושם הסבו את תשומת ליבי למדבקות זעירות שמסמנות שהטלפון מוחדש. התקשרתי לחנות ודיברתי עם אליהו שהבטיח לי שזה סתם שטויות ולא להתייחס והטלפון חדש לחלוטין! שבוע שעבר המסך נשבר וניגשתי למעבדת סלולר אמינה מאוד ברמת השרון שהבעלים הוא חבר משפחה טוב. הוא פתח את הטלפון לידי כדי להחליף מסך וחשכו עיניו! מעבר לזה שהוא הראה לי שישנם חלקים שרואים בבירור שהם לא מקוריים, חסרים 2 ברגים פנימיים קטנים שאמנם לא פוגמים בטלפון אך הם חסרים. מישהו שכח להחזיר אותם כשטיפל בטלפון לפני שמכר לי אותו!!! אני עדיין לא יודעת כיצד אטפל נגד החנות בהמשך אך ראו הוזהרתם! לא להתקרב אליהם!!

תגובת החנות

סיגל שלום אנו בסים פרי מוכרים מכשירים חדשים! אנו נשמח לתת לך שירות ולבדוק את המקרה לעומק, נשמח לשרת אותך כמו שאנו משרתים את כל הלקוחות שלנו באהבה ומסירות. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Mark
Mark
27.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6 16GB Sim Free

בחרתי חנות בגלל המחיר יחסית זול. התרשמתי. קל מאוד להזמין. אחרי הזמנה מתקשרים כדי לוודא את הפרטי הזמנה. תוך 3 ימים קיבלתי מכשיר. בינתיים הכל עובד מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
סהר
סהר
27.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy Note 4 SM-N910F

הכל מצויין. ירדן נחמד מאוד ויעיל. גם לידיה. מומלץ ביותר. היגיע בזמן. משלוח תקין. הזמנה מדוייקת. שרות אדיב. מחיר מעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Or
Or
25.05.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

הזמנה קלה ומהירה , שירות מהיר ואדיב . מתקשרים כדי לוודא את ההזמנה ולבדוק שהכל בסדר. מאוד איכפתיים מקום רציני מאוד שווה מאוד לקנות אצלם

חוות הדעת עזרה לכם?
BigJ
BigJ
23.05.2015
מוצר שנרכש: Mobile Galaxy S4

חנות מצויינת בלי חירטוטים, ביקשתי את המוצר, סיפקו לי ויצאתי מהחנות תוך כ 10 דקות, לא ניסו למכור לי כלום, רק סיפקו מה שביקשתי לשביעות רצוני המלאה. דוד המוכר בחנות היה אחלה, ככה פשוט מאוד, אמיתי בלי חירטוטים.. בקיצור , מומלץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון