
לא הייתי בטוחה לגבי הדגם שרציתי לרכוש ולכן התקשרתי ושוחחתי עם פיני שסייע לי לבחור את הדגם שהתאים באופן הטוב ביותר לצרכים שלי. השירות היה קשוב, סבלני ובעיקר מקצועי והמחשב הגיע בדיוק בזמן שהובטח.

לא הייתי בטוחה לגבי הדגם שרציתי לרכוש ולכן התקשרתי ושוחחתי עם פיני שסייע לי לבחור את הדגם שהתאים באופן הטוב ביותר לצרכים שלי. השירות היה קשוב, סבלני ובעיקר מקצועי והמחשב הגיע בדיוק בזמן שהובטח.

הזמנו את הלפטופ. אמרו לנו שיקח אולי יום-יומיים. הוא הגיע ביום בו הזמנו אותו. שירות אדיב, יעיל ומהיר. ממליץ בחום

שירות הלקוחות שלהם פשוט נהדר!! היה חוויה ממש כיפית לקנות אצלם את המחשב. חיפשתי מחשב נייד מסויים אך התברר לי שאין אותו בארץ ושהוא אזל לגמרי מהמלאי. דיברתי עם יוני והוא הציע לי מחשב חלופי יותר טוב באותו המחיר וסייע לי מאוד ברכישת המחשב שלי. התרשמתי מיוני שהוא מבין על מה הוא מדבר והוא מש סייע לי וענה על כל השאלות שלי בסבלנות ובפירוט, בקיצור תענוג של רכישה! בנוסף המשלוח הגיע ממש יום לאחר שקניתי את המחשב (ועוד לבאר שבע). בקיצור חוויה נעימה וטובה ואני וודאי אשמח לחזור ולהשתמש בשירותי החנות.

חנות קטנה ומטריפה.שרות מעולה.מקצועי.מהיר המחשב השני שקניתי בחנות וגם הפעם היה מהיר מקצועי .פשוט חנות מומלצת בחום.תודה אישית ליוני על השרות .

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה חומרה ברשת , ואני יכול לומר שהשירות בחנות הזו מעולה , יחס אישי וחם סבלנות ואדיבות (הלוואי וכולם ילמדו מכם). זו הפעם הראשונה שאני קונה מהם אבל בטוח לא האחרונה. המוצר הגיע יום למחרת ביצוע החיוב\הזמנה בדיוק כפי שהם מציינים. דיבר איתי איש בשם: יהונתן , אני רוצה לומר לך תודה רבה על העזרה והזמן שהקדשת לי בטל' אתה 10. ממליץ בחום על החברה האלה אין בארץ כמעט חנויות עם שירות כזה (לא מגזים בכלל!).

חנות מצוינת,יוני מוכר אדיב סובלני והשירות שקיבלתי היה יוצא מן הכלל. קיבלתי מענה מעולה לבעיה שהעליתי, מעבר לכל ציפיה שלי. תענוג לרכוש ! מומלץ מאוד !!!!

הזמנתי nexus 7 דרך האתר יום לפני ערב חג. למחרת מוצאי החג כבר התקשרו אלי כדי לתאם משלוח. קיבלתי בדיוק מה שהזנמתי ובזמן.

רכשתי בחנות מספר מוצרים. המוכר ידידותי וסבלני, ענה לכל השאלות שלי בלי שום בעיה - בניגוד למקומות אחרים שקניתי אצלם ששם ממהרים כל הזמן. באחד המוצרים שקניתי התגלה פגם בייצור, והמוצר הוחלף במוצר חדש במקום. מחירים טובים, מגוון מוצרים רחב. באזור קשה למצוא חניה. חווית קניה טובה מאוד. מומלץ.

מחנות יוצאת דופן זו קניתי מוצרים רבים: מסך מחשב, מחשב נייד אסוס, מחשב נייד DELL, מחשב נייד נוסף של אסוס ואביזרים שונים, ולבסוף מחשב נייח מותאם אישית לצרכינו, מורכב מרכיבים של יצרנים שונים - באיכות מעולה ובמפרט יוצא מן הכלל. כדאי לכולם לדעת: חנות זו מוכרת לא רק מוצרי מותג סטנדרטיים, היא גם תופרת לך באופן אישי את המוצר ועושה בו שינויים לפי דרישותיך. והכל מלווה בהסברים מקצועיים ומאירי עיניים - תמיד תצאו משכילים יותר מאיך שהייתם לפני כניסתכם לחנות זו. הנה מה שכתבתי כאן לפני כמה שנים: זוהי חנות מופלאה, של מקצוענים שהם גם בני אדם נהדרים. יש להם יכולת בלתי רגילה לתת יחס ותשומת לב, להקשיב ולעזור בסבלנות אין קץ - גם אפילו תוך כדי שהם נמצאים בלחץ של הרבה לקוחות שפונים בבת אחת. לא ראיתי דבר כזה בשום מקום אחר. קיבלתי מאור-PC בטלפון הסבר בהיר על טכנולוגיות מסכי מחשב, כך שיכולתי להבין בעצמי מה הכי מתאים בשבילי. את הקנייה עצמה עשיתי בחנות עצמה. המחיר היה הטוב ביותר, היחס היה מעל ומעבר. מעכשיו - בכל צרכי המחשב שלי - אני פונה לאור-PC.

קניתי את הלפטופ שבוע שעבר בחנות or pc, המוכר היה מאוד נחמד והסביר לי את רוב הדברים שכדאי לי לדעת עליו. לאחר פחות משבוע הלפטופ הפסיק לעבוד ולא נדלק לי. מכיוון שנאמר לי בחנות שיש לי אחריות של ASUS לשלוש שנים, שבאים לקחת את הלפטופ מהבית ומחזירים אותו אלי, אמרתי אין בעיה, זה יפתר מהר. ביום חמישי התקשרתי לשירות הלקוחות- אין מענה, השארתי הודעה וחזרו אלי רק ביום ראשון, לאחר שכל הסופש לא היה לי לפטופ. נאמר לי שאני חייבת מספר סידורי בשביל לפתוח קריאה, אך כיוון שהייתי בעבודה ולא עם הלפטופ, לא היה לי את המספר הסידורי- זה נדחה בעוד יום. ביום שני התקשרתי שנית ופתחו לי קריאה, שזה כמובן לא אומר איסוף של הלפטופ, אלא טכנאי שיצור איתי קשר- כמובן שלא מידי- היום או מחר.. אני קניתי לפטופ מהחנות כיוון שהיה לי צורך בו לשימוש מיידי, הוא אצלי פחות משבועיים ויותר ממחצית הזמן הוא אינו מתפקד- נהדר! שירות מדהים יש לכם, אני לא אחזור לקנות אצלכם ואני מקווה שגם אחרים לא!
שלום רב, לא מובנת הפנייה של הלקוחה, אנו חברה שמתגאה בשרות שלנו וניתן לראות זאת משאר חוות הדעת באתר זאפ הלקוחה בעצמה רושמת שקיבלה שרות טוב בחנות, אפילו לא פנתה אלינו בשום צורה ליידע שיש לה בעיה עם המחשב לאחר הקנייה למרות שהשרות למוצר זה הינו ניתן אך ורק ע"י היבואן בלבד ולא ע"י החנות אנחנו תמיד שמחים להתערב ולעזור בכל צורה בשרות של המוצרים האלה במקרים חריגים אך איננו יכולים לפתור דבר אם הלקוח לא פונה אלינו ומידע אותנו בכל בעיה לאחר פניית זאפ ניסינו לדבר עם הלקוחה לעזור לה עם הבעיה ולמרות זאת לא היה לה זמן לשוחח עמנו בברכה, יונתן אור מנכל אור פי.סי בע"מ

מחיר הוגן ,מהירות, אמינות ובעיקר מוכנות לסייע אפילו בימים לא שגרתיים. ( חגים ומועדים ..) מומלצים בחום הגישה גם נוחה. לקיחת אחריות על המוצר בכל פנייה מאוחרת יותר בסבר פנים ומקצועיות

כשהתקשרתי לברר מספר פרטים בנוגע למוצר יוני ענה באדיבות על כל שאלה. המשלוח הגיע במהירות הבזק והמוצר עובד מעולה. אחלה שירות, חנות מומלצת מאוד.

חיפשתי טאבלט במחיר סביר, אבל היה לי קריטי שיוכל לעשות דבר אחד ספציפי - לפתוח ולערוך קבצי וורד בעברית. תיארתי לעצמי שהמכשיר יוכל לעשות זאת, אבל מכיוון שניסיתי מספר אפליקציות על הסלולרי שלי ונתקלתי בבעיות, רציתי להיות בטוחה שזה באמת מתאפשר לפני הקנייה. תחילה התקשרתי לחנות אחרת, קרובה יותר לביתי, ונעניתי בסגנון הרגיל של צעיר חסר סבלנות שאין לו מושג מה אני מבקשת והיה מעדיף שלא אציק לו. כשהתקשרתי לאור.פי.סי יוני ענה לי בצורה כל כך נעימה ומזמינה, שהחלטתי שעדיף לנסוע עד אליו למרות המרחק, ולא התחרטתי. למרות המקצועיות הרבה, האווירה בחנות מאוד שכונתית ונעימה, ואפילו נתנו לי לשחק עם טאבלט פתוח מאותו דגם שמקרה היה להם שם, להוריד אפליקציות ולנסות לפתוח בעזרתן קבצי וורד בעברית. רק כשהצלחתי לפתוח קובץ כשורה, לקרוא ולערוך, ניגשנו לרכישה עצמה. אחלה חנות, יודעים על מה הם מדברים, ויש הרגשה של אכפתיות ואחריות.

החלטתי להגיע עד לחנות ברמת-גן, היישר ממרכז ת"א לאור חוות הדעות החיוביות אשר קיבלה ומאחר והתנסתי עם חנות זו בעברי. מחיר המוצר אשר רכשתי היה הוגן כשאר מחירי המוצרים בחנות. התרשמתי לטובה מהשירות האדיב, המקצועי, ההולם והסבלני. לנציג השירות והמכירות הייתה סבלנות רבה לענות על שאלותיי והיה נראה כי החנות מתגאה באיכות השירות הגבוהה שלה. החנות עצמה מסודרת מאוד ואסתטית. בתוך מס' דקות מצאתי את עצמי מחוץ לחנות, עם המוצר שרכשתי. מרוצה מאוד, אחזור שוב!

שרות אחד הטובים שקבלתי, מהיר ואדיב. הבחורים בחנות קבלו אותי בחום ואת המוצר קבלתי תוך שלוש דקות. ממצית בחום רב.

לאחר השוואה שערכתי בין מס' חנויות שמצאתי בזאפ, החלטתי שאני קונה באור pc. גם המחיר הזול ביותר, גם קיבלתי הנחה משמעותית על משלוח מהיר... והנתון שהכי חשוב לי, קיבלתי שירות מצויין מבחור בשם יוני, שמשיחה קטנה איתו הבנתי שאני קונה ממקום עם אבא ואמא ושיש לי לאן לפנות במקרה של תקלה. יוני תודה רבה!

התעניינתי בלפטופ מסויים אך רציתי יותר פרטים עליו, קראתי חוות דעת של לקוח שכבר רכש מוצר בחנוז זו וקיבל מענה לכל שאלותיו, אז התקשרתי וענה לי אותו בחור שצויין בחוות דעת - יוני שענה לי על כל השאלות שלי (והיו לי לא מעט), ביקשתי שהמוצר יגיע יום למחרת וכך היה. דבר אחד ראוי לציין, השליח היה קצת עצלן, שילמתי 39 בשביל משלוח עם שליחה והשליח שהגיע ליד הבניין ביקש שאבוא לקראתו בכדי לאסוף את החבילה, אני מצטערת אבל שילמתי עבור משלוח עד הבית ולא חצי מהדרך, בסוף הוא הגיע עד אליי. שרות מעולה, מענה מהיר ומפורט, משלוח בסדר (בסופו של דבר), בהחלט הייתי קונה שם שוב. תודה יוני ! :)

התקשרתי לקבל מידע על מספר מחשבים, את המידע קיבלתי הן מיוני הבעלים של החנות והן מפיני. שניהם היו נחמדים בצורה יוצאת מן הכלל, שרותיים, אדיבים, הסבירו לי בסבלנות על מספר מחשבים ובסופו של דבר קניתי את האסוס X301. המשלוח הגיע כפי שהבטיחו תוך יומיים ויוני אף התקשר לוודא שקיבלתי אותו בזמן. שירותיות יוצאת דופן אשמח לחזור לקנות שם בעתיד.

קניתי מחשב נייד ASUS דרך זאפ, לפני הקנייה התקשרתי אולי 10 פעמים לחנות לשאול פרטים, הסברים ואפשרויות שונות. יונתן הסביר לי מעולה בידידותיות ולא התחייבתי כלל לקנות. עזר לי בתהליך הקניה והמחשב הדגיע אחרי יום וקבלתי.\ חנות מעכולה !!!

bought s computer by or pc. had a little problem with product. the manager took care of the issue and in a few moments he has a solution. if I need, I will go back to this place as the customer service and after sales service are great.

יום לאחר הקניה שמתי לב לאיזה פגם במוצר.התקשרתי ליוני המנהל והוא בצורה מאוד אדיבה ומרגיעה אמר לי שהוא הולך להתקשר ליבואן במטרה לבדוק אפשרות להחליף המוצר. כעבור רבע שעה יוני חזר אלי ואמר שהעניין הוסדר. היעילות והשרות האדיב שקיבלתי מאור פי סי ראויים לשבח. תודה רבה להם

התקשרתי לאור פי סי ביום רביעי בשלוש בצהריים, קיבלתי אינפורמציה על המכשיר שהתעניינתי בו, ביצעתי את הרכישה בטלפון והמחשב הגיע למחרת. השירות היה אדיב ומקצועי ביותר. הופתעתי מאוד.

שירות מהיר ומעולה! התקשרתי להתעניין במחשב נייד ספציפי, יוני מנהל החנות מיד שלח לי מייל עם מפרט טכני ודגמים אחרים מאותה סדרה למקרה שיעניין אותי. כשהודעתי לו איזה מחשב אני רוצה, תוך יום וחצי הוא הודיע לי שהמוצר כבר הגיע, כשהגעתי עשינו אקטיבציה במקום כדי לוודא שהכל תקין. מעבר למחיר, שלא מצאתי זול יותר בשום מקום אחר, השירות היה מעולה, נורא נהניתי מחויית הקנייה. אפילו שאני לא מהאיזור, גם את המחשב הבא אני אקנה שם!

באור פי סי זמנים זה זמנים ויוני וצוותו יעשו הכל שהקנייה תהיה יעילה הן בשירות האדיב ודיוק בזמנים. הזמנתי מחשב מדגם אסוס בשעות הערב , מיד על הבוקר קיבלתי טלפון מיוני המנהל של אור פיסי מחשבים שבירך אותי על כך מסר לי פרטים נוספים ודאג שהמחשב יגיע תוך יום וחצי לפי בקשתי וכך היה!

ביצוע זריז ומהיר של ההזמנה, הזמנתי במוצ"ש שילמתי באמצעות paypal, כבר ביום ראשון בבוקר צלצלו לוודא אימות להזמנה ולמחרת הגעתי לחנות ברחוב רש"י ברמת גן ותוך 2 דקות הייתי בחוץ עם המחשב. כל הכבוד שאפו על השירות והמהירות