
לאחר שבוע המתנה מיום ההזמנה הואיל מישהו להתקשר אלי ומייד ביקש ממני להמתין ולהמתין ולהמתין. נראה ששירות לקוחות לא בלקסיקון של החברה הזו. ממליץ לכולם לקחת את כספם ולהוציא אותו אצל מי שמעריך לקוחות
שלום רב, הזמנתך התקבלה במערכת ב 19:52 בתאריך ה 19/2 שירות הלקוחות ניסה ליצור איתך קשר בתאריכים הבאים: 21/02 11:15 הלקוח לא עונה 22/02 10:00 הלקוח לא עונה 24/02 12:47 הלקוח לא עונה בתאריך 25/02 צוות חשמל נטו צלח את מחסום השיחה שלא נענתה - ונוצר עמך קשר. בשיחה עדכנו אותך כי המוצר קיים במלאי רק בגימור לבן, עקב בקשה חוזרת ונשנית מצדך לבדיקת צבעים נוספים של המוצר -ביקשנו ממך באדיבות להמתין על הקו בעוד אנו מבררים כיצד ניתן לספק את המוצר גם בצבעים אחרים. כאמור בדיקת מלאי מתבצעת מחוץ לשיחה עם הלקוח אך במצב בו התקשנו ליצור עמך קשר במהלך השבוע העדפנו לסיים את הטיפול בהזמנה באופן מיידי ולא לעקב את ההזמנה בזמן נוסף. לאחר בירור זריז מול מחסני החברה ומחסני היבואן נודענו כי המוצר קיים רק בלבן. הצענו לספק את המוצר אך אינך היית מעוניין וביקשת לבטל את הזמנתך. בהזמנה אינך השארת פרטי אשראי וביקשת לבצע את ההזמנה באופן טלפוני, פרטי האשראי או אמצעי תשלום מעולם לא עברו לרשת חשמל נטו וכאמור לא חוייבת על המוצר. הזמנתך בוטלה באופן מיידי. מעבר לכך, ציינת שמהירות המשלוח הינה גרועה - מעולם לא נשלח אליך המוצר ולכן אין ציון זה רלוונטי. נכון להיום נשארה יחידה אחרונה במלאי של המוצר במידה ותהיה מעוניין בו נשמח לעזור.






















