
שירות אדיב, מסבירים הכול, שהמחירים סבירים מאוד. הגעתי מעט לפני הסגירה לקנות מכשיר, ובכל זאת לקחו זמן להסברים על המכשיר ועל כל מה שהאחריות של החנות מכסה, להגברת מגן מסך, להכנסת כרטיס סים ועוד. כבר פעם שנייה שאני קונה אצלם, וכנראה לא אחרונה.

שירות אדיב, מסבירים הכול, שהמחירים סבירים מאוד. הגעתי מעט לפני הסגירה לקנות מכשיר, ובכל זאת לקחו זמן להסברים על המכשיר ועל כל מה שהאחריות של החנות מכסה, להגברת מגן מסך, להכנסת כרטיס סים ועוד. כבר פעם שנייה שאני קונה אצלם, וכנראה לא אחרונה.

נהנתי מאוד לרכוש את המכשיר בחנות. המוכרת עינב היתה סבלנית ..ידע רב ונתנה לי הרבה טיפים. מחירים שווים לכל כיס. תודה. אין ספק שאמשיך לרכוש שם

שירות מעולה! שכלל בדיקת הצרכים שלנו, הסברים על האפשרויות ושירות סופר אדיב ויעיל, ממליץ מאד. תודה רבה.

רציתי לציין לשבח את השירות של אלדד מחנות גו מובייל בבחירת האוזניות, הוא טיפל בבקשה שלי בצורה מקצועית ונעימה

הנציג עוז הראל קיבל אותי באדיבות רבה ובסבר פנים טובות. היה סבלני מאוד והסביר בצורה מפורטת כל דבר ששאלתי. הציע לשתות יותר מפעם אחת. תענוג של שירות. נהנתי לבצע עסקה. הרגשתי בטוח וביידים טובות. נועם

הגעתי לקנות טלפון לבן שלי. עוז עזר לי מאוד. היה מאוד אדיב, נתן את כל הפרטים וניסה למצוא לי את הטלפון הכי מתאים. היה סבלני למרות כל השאלות שלי 😅

קניתי השבוע מכשיר מסוג פיקסל 8a בחנות של גו מובייל בקניון רננים ברעננה. את פני קיבל מוכר בשם אלדד, שהיה מקצועי, סבלני ואדיב. שוחחנו במשך כחצי שעה לגבי מספר מכשירים פוטנציאלים לקנייה, מכיוון שלא הגעתי עם ידיעה ברורה איזה מכשיר אני קונה, ואלדד ענה בסבלנות על כל שאלותי, ובשום שלב בשיחה לא הרגשתי ממנו איזשהו לחץ לסגור עסקה ולקנות. קיבלתי את הרושם שיש לו הרבה נסיון וידע, ובסוף יצאתי מרוצה מהבחירה שעשיתי. גם המחירים בחנות זולים יחסית למחירי השוק. ממליץ בחום על קנייה בגו מובייל.

בס"ד התייעצתי ארוכות עם יהודה ומנחם איזה טלפון לקנות. לאחר התלבטות החלטתי על a55 למרות שהח תיעדפו את הnothing phone והם זרמו איתי. אחר כך, היה קושי רציני עם הפעלת הטלפון כיוון שהטלפון הקודם קרס. יהודה בסבלנות במשך זמן ארוך ניסה דרכים שונות למרות חסימות שונות שהיו לטלפוםן כדי לאפשר לטלפון לרוץ עד שהצליח

יהודה נציג השירות גילה מקצועיות מדהימה. ענה על כל שאלה ששאלתי אותו. סייע בהעברת האינפורמציה מהטלפון הישן לחדש. עשה את העדכונים הנדרשים והכל בסבלנות ובאדיבות. את הטלפונים הבאים אקנה רק אצלו. תודה על השירות הנהדר.

תודה רבה על השירות!! :) השירות היה מאוד טוב, המוכרת הייתה מאוד אדיבה ונעימה. המון תודה

אני רוצה להמליץ על קמרן נציג השירות שעזר לי בסניף אילת. בחור מקצועי, שירותי, קשוב ותותח! למרות שהגעתי עם התלבטות בין שני דגמים, הציע לי שגם שלישי שנתן לי נתונים דומים ובחלקם אף טובים יותר, במחיר זול יותר! היה ניכר שהצרכים שלי היו לנגד עיניו ובעדיפות גבוהה על פני שיקולים אחרים. אלוף!

הגעתי לגו מובייל לקנות מצלמה של שיואמי, ישראל נתן לי שירות מצויין, עם הסבר מפורט על אלטרנטיבות, המחיר מעולה, כמובן אחזור ואמליץ לחברים.

חנות מעולה עם שירות מעולה רז העובד עוזר במסירות והוא שירותי ונחמד קניתי 2 מכשירים והוא היה סבלני אדיב ושירותי

רכשתי בחנות בדיזינגוף סנטר תל אביב. מיכל היתה מקצועית מרגיעה וידאה לתת נתונים והמלמה ביחס למספר דגמים שהתלבטתי בהם

אנשים מאד נחמדים. יהודה נתן לי שירות מעולה והמחירים בחנות מצויינים. בנוסף מציעים חבילת אביזרי עזר וביטוח בחנות במחיר הוגן. תודה לכם.

שירות אדיב ומקצועי, טיפול מהיר, עזרו לי למצוא את המכשיר שמתאים לי. תחת התקציב שהגדרתי

בעת רכישת אייפון 14 קבלתי שירות מקצועי ואדיב באופן יוצא דופן מסוכן השירות/ מכירות מנחם שהקדיש זמן רב וסבלנות אין קץ להסברים מפורטים על השימוש במכשיר ועל תהליך ההעברה מהטלפון הישן לחדש . מעל ומעבר !

השירות היה אדיב עם הסברים פשוטים. תוך רבע שעה היינו בחוץ עם טלפון חדש. תודה

ממליצה בחום. שירות אדיב סובלני ומקצועי. מחיר הוגן, מיקום החנות נוח בקניון רננים,חנייה בשפע ובחינם.

לא בסדר שילמתי יותר לגירסה אמריקי של Pixel 8a וקיבלתי גירסה AU של אוסטרליה סינגפור וטייוואן והם שיקרו בטלפון שזה מה שהם התכוונו וזה טוב יותר
שלום, באתר מוצע מכשיר זה בשתי גרסאות - יפנית וגלובלית. אכן בטעות נמסר ללקוח כי מדובר בגרסה אמריקאית ובפועל סופק מכשיר בגרסה אירופאית (גרסה טובה יותר לכל הדעות). יצרנו קשר על הלקוח, התנצלנו והסברנו לו את ההבדלים. העניין טופל לשביעות רצונו של הלקוח והוא בחר להישאר עם המכשיר. בברכה, צוות GoMobile

המחיר הכי משתלם, וגם השירות היה פשוט מדהים. המוכר הציע לי כל מיני תוספות, ולא ניסה לדחוף לי בכוח דברים שלא רציתי.

האווירה בחנות נעימה, אלדד שולט היטב בניהול התור, נותן מענה אדיב ומקצועי מאד ושירות כולל - וגם המחירים טובים ביחס לאחרים. תודה לאלדד.

המוכר שנתן לי שרות בחור בשם "שנאור"( בקבלה רשום bgateWS9) נתן לי שרות מעולה, וכנ"ל לגבי היחס

היה נהדר, יחסית זול יותר משאר החנויות. אמנם לא יבואן רשמי אך יש אחריות לשנתיים ושירות נהדר.

מצוין, עזר לנו מאד, הציע חלופות למוצרים חסרים והיה אדיב מאד. יצאנו מרוצים. נחזור שוב.